Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle


eslief

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

En, Sharon????

 

Noekie, wat gaaf dat er 7 rijp waren en worden bevruch!!!! Ik ben heeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig!!!

 

Ik houd het nog wel vol... Ik kan niet anders. Maar eh, mijn koppie draait wel, dat maakt zo ongeveer overuren... Morgen na 3 uur kan ik bellen (morgenochtend eerst nog bloed laten prikken natuurlijk). Als het hcg gedaald is, is het duidelijk.... en anders blijft het nog effe wachten ben ik bang!

 

Groetjesssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hildever, en weetje al meer? Ik ben zo benieuwd.. Duim voor je!!

 

Wauw Esly, super goed nieuws!! En nog 2 eskimotjes.. Nu rustiggggg aan doen!! Laat je lekker vertroetelen.

 

Noekie, morgen hoor jij meer over een eventuele tp he?? Spannend!! Duimen!!

 

Hermien, super lief je dat ons nog steeds blijft volgen. Hoe is het met je? Ook ik hoop op een klein wonder voor jullie, you never know

 

Sharon, super spannend!! Jeetje wat killing hier met al die afwachtende berichten!! Ook voor jou duim ik me suf ;)

 

Ik heb vanmorgen de punctie gehad, ten op zichte van de eerste punctie viel deze reuze mee!! Heb tot nu toe ook helemaal nog geen pijn, dat was bij de eerste keer wel anders :) Ze hebben in totaal 8 eicellen gevonden en we worden vrijdag tussen 12.00 en 14.00 gebeld of er embryo's zjn ontstaan.

Daar ga ik eigenlijk wel een beetje vanuit. De vorige keer hadden we 3 eicellen en ook 3 bevruchtingen, toch blijft het spannend!

Mocht alles goed gaan hebben we waarschijnlijk zondag middag de terugplaatsing :)

Spannend allemaal weer hoor:)

 

Veel liefs Danielle..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daniele wat een super opbrengst! Fijn dat je geen pijn hebt gehad, ik wou dat ik daar over mee kon praten maar helaas niet :S

Vandaag maar lekker rustig aan doen en je lekker laten verwennen! Je mag dan wel geen pijn hebben maar verkijk je er niet

op, in je lichaam is natuurlijk wel het een en ander gebeurd!

 

Ik hoor inderdaad morgen of we tot een tp komen, spannend :D

Stiekem ga ik er wel een beetje van uit natuurlijk, de vorige keer waren er van de 15 eicellen er 10 gaan delen dus hoop dat er nu

toch wel 4 zich gaan delen..:S Maar zeker weten we het nu natuurlijk nog niet :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Danielle; fijn dat je punctie is meegevallen.....Nu hopen op een paar mooie embryo's! Doe wel lekker rustig aan he?!

@Noekie; spannend voor jou meid.....ik hoop ook op een positief telefoontje voor jou!

 

Duim voor jullie beiden!

 

Liefs Esly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het hcg is teruggelopen naar 8.2... Ik ben dus wel zwanger geweest.... Maar normaal gesproken zou je dat niet eens geweten hebben....

 

Sta weer op de lijst... Binnen 2 weken krijg ik weer een schema toegestuurd. Wrs. in juni beginnen met de pil en juli met de spuiten....

 

Meiden, zorgen jullie voor positieve geluiden uit Zwolle?

 

Groetjesssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hildever,

Och meid, wat jammer nou.

Maar eerlijk gezegd was ik er al wel een beetje bang voor, ook ik heb dit ook

al een keer gehad en toen ging het ook fout.

Maar er gebeuren ook zeker wonderen, en dat had ik voor jullie natuurlijk ook gehoopt.

Fijn dat je weer verder kunt en denk goed aan jezelf!

 

Danielle,

Zo het ergste weer gehad, nu maar lekker uit rusten en ik ga heel hard voor jullie duimen!

Op naar een mooie tp!

 

Noekie,

jij ook heel veel succes met het verwachte telefoontje, hopelijk goed nieuws!

 

Sharon,

Veel succes en sterkte, ik hoop dat je mooi bericht krijgt!

 

Esly,

............wachten, het ergste van het hele proces, succes!!

 

Ik wil graag een hele volle groene zwolle bank zien, meiden!!

Succes voor jullie allemaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zkh heeft gebeld, van de 7 eicellen die bevrucht zijn zijn er maar 2 zich gaan delen (had meer gehoopt maar we hebben tenminste een tp)

Er is een 2 cellige en een 4 cellige die zich aan het delen is maar lichte fragmentatie toont dus hopen dat ie daar mee op gaat houden :S

Maar het belangrijkste we zaterdag 1230 tp :D:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hermien,

 

Bedankt voor je lieve woorden. En ja, ik pas wel goed op mezelf... Het duurt ook nog wel even... Op zijn vroegst de volgende ongesteldheid de pil slikken, maar wrs. 1 later...

Hoe gaat ie nu bij jou?

 

En Noekie, gaaf hoor!!!! Hopen dat die fragmentatie stopt inderdaad en dat er een mooi embryootje terug gaat!

 

Groetjessssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noekie en Danielle; ook van mijn kant veel succes met jullie tp. Wees er zuinig op en lekker broeden!

@Hilde; ik had ook al even naar je gereageerd op het wachtbankje! Super meid, hoe je het allemaal doet!

 

Hier begint de spanning toe te nemen! Het ene moment voel ik krampen in mn buik en vraag ik me af wat het betekent, het volgende moment voel ik niks en denk ik weer van: zou het wat betekenen?? Ik mag momenteel 20 uur per week werken van de arbo, maar heb afgelopen week iets van 30 uur gedraaid en ben helemaal total loss! Voel me net een leeggelopen ballon!!! Ook nu denk ik: zou het wat betekenen? Vorige jaar was ik in het begin van mn zwangerschap ook zo moe. Maar ja denk ik dan: toen had ik ook zere borsten en dat heb ik nu weer niet! Pfffffffff..............ik word er zo onzeker van.....vanmiddag werd het me even teveel en barstte in tranen uit. Waarschijnlijk mede door de vermoeidheid! Nog een dikke week en dan weet ik het...hoop zoooooooooooooo dat we positief testen!!!

 

Sorry voor mn geklaag, het moest er even uit!

 

Hoe gaat het met jullie? Nog leuke plannen voor het weekend?

 

Liefs Esly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

 

Nou, ik heb de brief binnen, juni starten met de pil, en juli weer de rest... Ik ga jullie dus mislopen in het ziekenhuis, Disi en Chris. Kom lekker achter jullie aanhobbelen.

 

En Esly, het is gewoon een vervelende periode nu... Voor jou nog eens extra spannend na jullie vorige zwangerschap! Lekker effe uitbrullen en met frisse tegenzin de rest van de weken door... En ik hoor mensen zeggen dat elke zwangerschap anders voelt... Ik vraag mezelf altijd af van: wat doet mijn lijf zelf en wat komt door die bollen en de hormonen die er allemaal mijn lijf zijn ingepompt.... Het is heel vervelend, maar die rot lange 2 weken zal je echt nog effe af moeten wachten tot de test... En wat duren die altijd lang... Het lijkt wel of er dan 48 uur in een dag zit i.p.v. 24! En voor jou zal het de hele zwangerschap denk ik ook erg spannend blijven, lijkt mij.

 

En eh, in mijn eigen beleving heb ik ook niet zo erg een andere optie om het anders te doen als dat ik het nu doe. De wereld is nog niet vergaan... ik heb nog 2 pogingen... En we hebben al een prachtig mooi meisje mogen ontvangen, waar we erg blij mee zijn. Tuurlijk willen we nog heeeeeeeeeeeel graag een 2e (en dat kan nog steeds). We hebben in ieder geval het geluk gehad om al eens een zwangerschap van het begin tot het einde te hebben mogen meemaken, met een goede afloop en een gezond kindje. Of het weer kan... ik weet dat ik mijn best doe en ik weet dat ze in het ziekenhuis hun best doen... De rest is in Gods hand. Misschien is het zelfbescherming... ik weet het niet.

 

Groetjessssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je dé brief binnen hebt Hilde!! Rationeel heb je helemaal gelijk dat je zegt dat de wereld niet vergaat, maar je moet het maar wel even doen! Ik moet zeggen dat ik me meestal ook wel weer aardig rap bij elkaar raap, maar sinds we onze zoon zijn verloren ben ik emotioneel wat instabieler zeg maar. Natuurlijk ook helemaal niet raar!

 

De wachtweken vind ik inderdaad het allerergste van de hele behandeling, maar je moet er wel doorheen om je doel te bereiken, er zit niets anders op! Afgelopen week heb ik inderdaad iets teveel gewerkt, maar ja...op dat moment voelde het goed, ik heb lol in mn werk en had het eigenlijk helemaal niet door. Toch was het achteraf allemaal iets te gek denk ik! Volgende week maar wat rustiger aandoen en niet teveel werken! Gelukkig heb ik volgende week vrijdag vrij!! Ach...ik denk dat het me vanmiddag allemaal even teveel werd waarna een uitbarsting volgde! Vorig jaar om deze tijd zat ik ook in de wachtweken en wist ik bijna dat ik zwanger was....mocht het ons nu weer gegeven zijn dan zullen we er natuurlijk superblij mee zijn, maar tegelijkertijd zal de spanning ook weer gaan groeien! Gelukkig ga ik dan goede begeleiding vanuit het zkh krijgen en gaan ze met een "vergrootglas" boven me hangen en ga ik superveel controles krijgen! En weet je? We missen ons mannetje verschrikkelijk maar kunnen tegelijkertijd niet wachten tot het zover is!

 

 

Liefs Esly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Esly, super spannend he! Die wachtweken, verschrikkelijk! Mijn duimen draaien overuren ;)

 

Hildever, mooi dat je alles alweer binnen hebt! Dan heb je in iedergeval een datum om naar ''toe te leven'' althans dat heb ik altijd, dat afwachtende pff verschrikkelijk! Ik leef altijd van datum naar datum..

 

Net als nu want, we kregen vanmorgen ''het'' telefoontje dat er van de 8 eicellen 6 eicellen zijn bevrucht :):):)

Super blij natuurlijk, we hebben sowieso een terugplaatsing.

Zondag om 13.30 uur staan we ingepland. 1 mei word onze testdatum, op naar de wachtweken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

we hebben donderdag een terugplaatsing gehad, de 1ste cryo is er goed uitgekomen!! lief dat je er aan denkt Esly!! nu een slopende week.....

 

na hoeveel dagen komt je menstruatie normaal door bij een cryo? bij een verse is het bij mij altijd na 10 dagen ongeveer... pffff wat spannend! dit is nieuw voor ons omdat onze cryos het de laatste keer niet hebben overleefd.. dus we zijn nu wel super blij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

 

Wat is er hier een boel gaande (ik had heel veel te lezen want ben al een tijd niet geweest), veel meiden met TP`s! zet hem op dames ik duim voor jullie!

 

Esly een dikke knuffel voor jou, kan me indenken dat het een hele achtbaan is met emoties die je doormaakt...zelf voel ik me momenteel ook emotioneel instabiel; kan ook zomaar beginnen te huilen dus herken wel een beetje met wat je schrijft. Soms is het gewoon allemaal even teveel en komt het eruit (wat ook nodig is natuurlijk... ik baal er van dat het bij mij nu op dit moment gebeurt, zo vlak voor we gaan starten met de behandeling. Hopelijk voel ik me snel weer helemaal top) Heel veel succes, ik denk aan je!

 

Hilde in juli weer van start, hopelijk met meer succes!

 

Chris, jij hebt je koelkast dus weer gevuld. Ik werd gebelt door die apotheek (die het aan huis brengt) dat ik 2 weken voor ik ga starten moet bellen om een afspraak te maken voor bezorgen. Ik ga er vanuit dat dat 2 weken voor mijn volgende menstruatie is? weet jij dat of dat zo is?

Ik las dat jij rond 10 mei je menstruatie verwacht. Voor mij zal het rond 8 mei zijn (is dag 34) we gaan dus heel gelijk op.

 

Ik ga proberen weer meer mee te lezen (heb de afgelopen 2 weken goed m`n verhaal kunnen doen over wat in mijn hoofd allemaal speelt met de nodige waterlanders erbij en hoop dat ik gauw alles wat gaande is geweest weer op dat plekje kan zetten waar ik het al die tijd heb bewaard om mentaal zo goed mogelijk de behandeling in te kunnen gaan)

 

Liefs Disi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danielle,

Geweldig, een tp gehad, nu maar hopen op het allerbeste!

Succes en sterkte met wachten!

 

Esly,

Meid, laat maar rollen die tranen.

Dat is alleen maar goed, je zit ook in een verschrikkelijke tijd (wachtweken) en dan ook

nog met jullie geschiedenis.

Ik vond de ww ook het allerergste en je weet niet meer wat je voelt of juist niet voelt.....

Ik wens je dan ook nog veel sterkte en denk goed aan jezelf, ook op het gebied van je werk

dat komt allemaal wel weer, nu is het belangrijk dat je rustig aan doet.

Nog even volhouden en over een weekje zie ik je positieve berichtje in het groen staan, afgesproken?

 

Hildever,

Jullie zitten in precies hetzelfde schuitje, waar wij in hebben gezeten.

Maar natuurlijk hoop ik van harte dat jullie met positievere berichten komen dan

wij hebben gedaan.

Zolang je nog pogingen hebt dan heb je hoop en houdt je moed, en dat is ook het

allerbeste, want positief denken is wel belangrijk.

Jullie gaan er weer voor en ik hoop dan ook dat jullie dochtertje er een broertje of

zusje bij mag krijgen!

 

Chrish,

Fijn dat de koelkast weer lekker vol ligt, geeft je weer een gevoel dat je er dan eindelijk

weer mee bezig bent.

En dat mag ook wel een keer, gezien jou situatie!!

 

Noekie,

Wat fijn dat er 2 zijn teruggeplaatst en wat betreft de fragmentatie, dat hoeft natuurlijk

niets te betekenen.

We gaan gewoon van het beste uit, succes!

 

Disi,

Volgens mij heb ik iets gemist, tja ik kom hier ook niet meer zo vaak.

Maar hoe gaat het nu met je?

Ik maak er op uit dat het niet zo goed met je gaat?

Pas goed op jezelf en sterkte!

 

Sharon,

Super een tp!!

Nu de slopende ww, voor jou ook veel sterkte gewenst!

 

Meiden, wat spannend hier allemaal, ik leef met jullie mee!

Liefs Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil alle dames die op dit moment in de ww zitten vandaag op deze mooie dag nog een keer heel veel succes en sterkte wensen. Dat jullie allemaal de ww goed doorkomen.

Mijn koelkast is gevuld en ik geniet op dit moment van mijn tuin in het zonnetje. Ik hoop dat jullie allemaal nog een fijne zondag hebbben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hilde, ja ik dacht laat ik het positief insteken hahahaha :) Wie weet..

 

Noekie, wauw super goed! Nu hopen op een mooie (2de) streep, jij mag zker op 30 april testen he?? Spannend, duimen draaien!!

 

Sharon, super goed dat je cryo goed ontdooit is! Nu in de wachtweken!! Ik heb geen idee, ik weet wel dat het eerder is..

 

Chrish, nog even en dan kan jij ook weer van start!

 

Na een wachttijd van 75 min waren we eindelijk aan de beurt.. Wat liep het uit zeg in het ziekenhuis.. Dubbele afspraken ingepland etc.

Er waren ook veel stellen met een tp hahaha hopen op een vruchtbare dag ;)

We hebben vandaag een blastocyste terug geplaatst gekregen en we hebben 2 cryo's!!! Echt een super resultaat!!

Hebben ook weer een foto gekregen van de terugplaatsing, het zou toch fantastisch zijn als dat stipje op de echo een echt kindje word :D:D:D:D:D:D

Nu in de (slopende) wachtweken.. Duimen, Duimen, Duimen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, Danielle, gaaf.... Wel balen dat je zo lang moest wachten zeg!

 

En Sharon, ook fijn een ukkepukkie in je baarmoeder!

 

Nou, ik vloei al weer.... 7 dagen gevloeid, 1 dag gedrupt... 2 dagen niets... en het lijkt weer op nieuw te beginnen... Morgen maar eens bellen. Kan ik gelijk vragen waarom ik nu pregnyl moet gaan spuiten volgens het schema i.p.v. ovitrelle (heb ik de afgelopen 2 puncties moeten spuiten).

 

Groetjessssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden