Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle


eslief

Aanbevolen Berichten

Esly,

Wat fijn dat er 8 eitjes zijn aangeprikt en nu dan het moeilijke wachten

op het verlossende woord.

Het is heel normaal hoor dat je gevoelens door elkaar gaan en dat moet je

ook maar gewoon op je af laten komen.

Het is ook niet niks en zo ben je nog steeds aan het verwerken.

Laat de tranen lekker gaan en hopelijk kun jij je dan na zaterdag helemaal

gaan concentreren op de tp.

Laat je lekker verwennen en probeer een beetje afleiding te zoeken!

Succes!!

 

Naomi,

25 weken alweer?????

Oh wat gaat de tijd toch snel, en? hoe gaat het met jou en met jullie kleintje in de buik?

En was de 20 wk echo goed?

En weet je ook wat het wordt?

Hier gaat het goed hoor!

 

Hildever,

Spannende tijden voor jou.......

Ben je niet bang dat je nu toch eerder gaat testen?

In ieder geval veel sterkte nog even!

 

Chrish,

De koelkast weer gauw gevuld, zie ik......

Kan het weer beginnen, eindelijk voor jou......je hebt al zolang

moeten wachten!

jij ook veel succes!

 

Danielle,

Jij ook alweer druk in de weer met de spuiten, hahahah

Succes, en ik hoop dat het dan voor jou ook eindelijk een keer mag

gaan lukken!

 

Voor jullie allemaal een dikke knuffel,

Liefs Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

@hermien (en natuurlijk ook de andere meiden), fijn te lezen dat t toch goed met je gaat..

 

De 20-wk echo was goed. Alles zag er goed uit! We wilden dit x weer niet weten wat t geslacht is.. Dus moet ik nog even geduldig zijn! (overigens niet mijn sterkste kant)

Mijn gevoel zegt een jongen, de vorige x dacht ik dat ook en was t ook zo, maar t zegt natuurlijk niks! Afwachten maar! (ook helemaal niet belangrijk!)

Verder voel ik mij goed, en hoop ik na gister de tandarts voorlopig even achter me te hebben gelaten...

 

Liefs naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

He, Hermien... Leuk dat je weer effe kwam kijken.... Ik ga het volhouden hoor, tot maandag (of ik moet eerder gaan vloeien.... dan weet ik het natuurlijk ook meteen). De vorige keer is me dat ook prima gelukt! En ach, het is zo maandag.... Nog maar 5 nachtjes slapen... Heb er al heel wat meer gehad!

 

En Naomi, wij wisten het ook niet bij ons meissie. De meeste mensen dachten dat het een jongetje werd... Maar eh, ze zaten er mooi naast! Fijn dat alles er goed uit ziet bij jullie ukkelepuk!

 

Groetjessssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hermien, wat leuk om wat van je te horen! Hoe is het met je? Zo te lezen wel goed? Super leuk dat je hier toch nog af en toe komt kijken.. Het word zo standaard he, even ivfmoeders checken ;)

 

Naomi, wauw! Wat goed, en wat gaat de tijd snel zeg... Pfff, geniet er lekker van! Super ook dat alles goed was m.b.t. de echo!

 

Hildever, wauuwwww knap hoor dat je zo geduldig kunt zijn, helemaal ook omdat je al testen in huis hebt.. Bij mij ging het ook aardig goed het niet testen tot dat ik testen in huis had, toen hield ik het niet meer hahahaha.. Duimen!!!

 

Chris, is de lading weer geleverd?? Koelkast weer vol ;) Starten maar :P

 

Esley, mooi oogst.. Ze gaan je zeker morgenochtend bellen om door te geven of er een tp zal zijn? Althans dat was bij ons wel zo.. Op donderdag de punctie, zaterdag bellen en maandag de tp.. Spannend!! Ik duim voor je..

 

Met mij alles goed, ik begin ze langzamerhand weer te voelen (mijn eierstokken dan), ik ben erg benieuwd. Ben inmiddels ook alweer 5 dagen aan het spuiten. Maandag heb ik mijn eerste fm.. Zal mij benieuwen. Ik houd jullie op de hoogte.

 

Liefs Danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danielle; het klopt helemaal....morgen tussen 10 en 12 word ik gebeld met het bericht of er wel/geen bevruchtingen zijn en zo ja wanneer de tp is. Stiekum ga ik er al wel een beetje vanuit dat we maandagmiddag de tp hebben, maar ja...........het goede nieuws moet nog wel even binnenkomen! Ik zal jullie op de hoogte houden!

 

Ook ik voel mn eierstokken nog steeds, maar dan van de punctie. Het was deze keer toch wat pijnlijker dan vorige keer, maar ach..........allemaal voor het goede doel!

 

Nou, ik ga de tuin in, lekker op een stoel in het zonnetje!

 

Liefs Esly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Esly, 8 eitjes, goed hoor! Hopelijk ook veel bevruchtingen. Neem je rust en hopelijk zondag of maandag de tp. Het is jou ook echt gegund.

 

Danielle, veel succes met je eerste fm. Hopelijk een goed resultaat. Op zich niet erg dat je je eierstokken een beetje voelt, dan weet je tenminste dat er wat gebeurt. Maar ik hoop natuurlijk dat overstimulatie je bespaard blijft.

 

Naomi, fijn om te lezen dat alles ok is. Knap hoor, dat jullie jezelf nog willen laten verrassen over het geslacht van jullie kindje. Maar het belangrijkste is dat jullie kindje gezond is en dat het tot nu toe goed gaat.

 

Hilde, het schiet op bij jou met de wachtweken. Hoe kom jij nu de wachtweken door? Je komt zo relaxt over op dit forum. Nog even volhouden.

 

Mijn internist vertelde vandaag tegen mij dat mijn bloedwaardes schildklier helemaal in orde zijn. In principe hoef ik nu nog maar halfjaarlijks terug te komen, maar omdat ik in juni start, moet ik in de eerste week van juni nog een keer een bloedtest laten doen. Tenzij ik straks wel een keer zwanger mag worden, dan moet ik vier- of vijfwekelijks naar de internist. Volgende week vrijdag de medicatie. Vandaag ongesteld geworden. Dus volgende menstruatie vermoedelijk rond 10 mei. Dus ongeveer rond die tijd gaan de voorbereidingen weer beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Ik heb net het verlossende telefoontje vanuit het ziekenhuis gehad en van de 8 eicellen hebben we 6 bevruchtingen waarvan het lijkt dat ze alle 6 goed doordelen. De terugplaatsing staat ingepland voor maandagmiddag................weer een stapje dichterbij! O, ik hoop zo verschrikkelijk dat we dit jaar wel positief gaan afsluiten...

 

Ik ga maar gauw naar de slager en ga een overheerlijke biefstuk halen....hopenlijk mn laatste voor dit jaar!

 

@Chris; wat fijn dat je bloedwaardes helemaal goed zijn en goed dat je begin juni nog een bloedtest moet laten doen. Ik duim voor je......

 

Allemaal fijn weekend gewenst en ik hou jullie op de hoogte!

 

Liefs Esly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, Chris, wat een goede berichten! Fijn!!!!

 

En Esly, mooi man, 6 mooie embryootjes! Op naar een goeie terugplaatsing en hopelijk inderdaad het laatste biefstukje!

 

Nou, hier is het wel klaar... Maandag maar bellen met Zwolle. Vind het wel lastig hoor... Vrijdag begon ik wel te vloeien, maar geen last van krampen of wat dan ook... Geen stolsels. Ben erg verkouden, had verhoging... Gisteren moest ik van mijn man bellen. Ik vond het onzin, had zoiets van: joh, het is gewoon klaar.... Maar hij had zoiets van: het is anders... dus we gaan bellen... En ja, dan zeggen ze: Het kan een aankomende menstruatie zijn, maar het hoeft nog niet over te zijn.

Maar nu is er ook buikpijn... dus eh... klaar! Vloei nu ook flink.... Dus eh, wie weet treffen we elkaar nog in Zwolle.

 

Groetjesssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben weer terug van weg geweest :D Zal strax nog even de verhalen weer wat bij lezen.

Poging 1 van februari was dus negatief, we kwamen (vanwege mijn over stimulatie) in aamerking voor het IVM onderzoek, waarbij ze de eicellen eerder aanprikken (tussen de 8 en 12 mm ipv 20+ )

De verwachting was dat ik eerst 2 rustmaanden moest hebben dus eind mei/begin juni weer mocht starten afhankelijk van mijn ongesteldheid.

31 maart zijn we bij van kamp op gesprek geweest en kreeg ik te horen dat ik even ongesteld moest worden en dan mochten we weer beginnen. Ik moest 11 april ongesteld worden maar had

verwacht dat dit wel twee weken op zich liet wachten (we gaan paasweekend naar duitsland en altijd als ik daar heen ga word ik ongesteld) maar wonder boven wonder werd ik het al een week te vroeg, zat wel even raar te kijken (ben eigenlijk altijd te laat..) maar werd er natuurlijk wel vrolijk van. Moet wel zeggen dat het een hele rare ongesteldheid is, overdag ongesteld, snachts niet en overdag begint het weer, het is sinds vandaag pas echt helemaal over, na 3 dagen was het de moeite al niet meer waard maar bleef toch iedere dag nog een beetje vloeien.

Zondag 3 april werd ik al ongesteld, maandag zette het echt door en dus gebeld. moest op cd 2 of 3 langs komen dus dinsdag heen geweest(had 27 eitjes per kant), op cd 3,4,5, (wo, do, vr) puregon spuiten en 9-4 (cd6) heen voor een echo. er was een eitje zichtbaar van 11 en van 8 mm, dus maandag de puntctie en dan afwachten hoeveel er geprikt kunnen worden en hoeveel er uiteindelijk over blijft. Ze kijken direct of er al rijpe eicellen bij zijn, dan worden die meteen bevrucht en de rest worden verder gerijpt in het lab. Hoe het allemaal gaat komen is niet helemaal bekend, het is afwachten en als ik het goed begrepen heb worden we dagelijks op de hoogte gehouden..

Spannend!!

De stimulatie is niet pijnlijke, geen opgezette eierstokken, geen buikpijn, geen hoofdpijn :D de punctie is alleen wel pijnlijker (en de vorige keer vond ik het al een ramp) maar krijg nu wel een soort roesje (jippie) achja, we zien het wel. De kans van slagen is kleiner 10-15 procent in tegenstelling tot ivf icsi 20-25 maar het voordeel is wel dat deze poging vergoed wordt door het ziekenhuid en dus niet van de 3 behandelingen van het ziekenfonds af gaat, dus eigenlijk gewoon een gratis extra poging !!

Zijn er hier nog meer mensen die een IVM behandeling hebben gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noekie, wat gaaf... een extra gratis poging... En gaaf dat de ongesteldheid eerder kwam... dat deed ie bij mij ook ;-)) (en anders nooit!).

 

Nou, hier twijfel alom.... Omdat dit vloeien (vanaf vrijdag al vrij stevig) anders is als normaal (geen stolsels, geen buikpijn) zat het ons vanmorgen allebei niet lekker. Moest me vanaf vrijdag ook als een zwangere vrouw blijven gedragen van mijn man: bollen blijven stoppen, geen alcohol en rood vlees, etc. En hij had zoiets van: toch even testen hoor, maandag....

 

Nou, de opvangkan van moeders voor moeders van de zwangerschap van mijn dochter van de kast gepakt om de urine op te vangen. Deze heb ik destijds wel stevig gereinigd... Helemaal bloedloos kon ik de urine niet opgevangen krijgen.... En zowaar.... aan het eind van de 5 minuten werd er toch een licht streepje... Tja, wat moet je daar nou weer mee....?????

 

Ziekenhuis bellen (moest zo wie zo voor de uitslag natuurlijk). En het dilemma voorgelegd... Ik vloei al vanaf vrijdag, en toch test ik vandaag positief. Het vloeien is anders... Nou eh, ze belden terug. Nou, dat hebben ze gedaan en wij zijn al weer even op en neer geweest naar Zwolle om bloed te prikken. Dit om te kijken of er ook nog hcg in mijn bloed zit. Aan het eind van de middag mag ik bellen. Als er hcg in mijn bloed zit, moet ik woensdag weer bloedprikken.... Tja..... we wachten maar weer verder....

 

Groetjesssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hildever Sjee wat een spanning, maar de hoop nog niet opgeven dus!! het is wel erg tegenstrijdig maar ook als je zwanger bent kun je soort van ongesteld of zelfs een normale ongestelheid hebben. T lijkt me alleen wel lastig met die bollen... lekker kliederboel hahaha. achja we moeten er wat voor over hebben!

 

De punctie was een hel, lang leve het roesje, heeft niet gewerkt bij mij, heb alles gevoeld en kan me ook alles nog herinneren :S

Maar goed we hebben het weer gehad, de pijn is weer zo goed als weg. Ze hebben 12 eicellen gevonden, deze waren allen nog niet rijp,

morgen vroeg moet mijn vriend zaad inleveren, dan gaan ze de op dat moment rijpe eicellen bevruchten en smiddags om een uur of 4 kijken ze nogmaals

naar de andere eicellen, als die rijp zijn bevruchten ze die dan. Ze proberen alle eicellen te laten rijpen.

Morgen begin van de middag worden we gebeld over de vorderingen en hopenlijk hebben vrijdag of zaterdag de tp.

Ben blij dat ik het gehad heb, het pijnlijkste hebben we gehad, nu hopen dat we tot een tp komen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hildever, jeetje wat lijkt me dat verschrikkelijk. Is het nou wel of niet??? Bij mij hielde de bolletjes mijn ongesteldheid tegen, heb ook wel vernomen dat dat bij iedereen weer anders is. Ik was dus heel licht ongesteld, zodra ik gestopt was met de bolletjes kwam het allemaal los om het zo maar te zeggen.. Ik duim voor je.. Heb je al gebeld?

 

Noekie, wat leuk om weer wat van je te horen/lezen.. Ik ben ook zo'n overstimulatie klant, en er werd ons ook gevraagd mee te doen, maar iets in mij zij dat ik dat nu nog niet moest doen.. Het voelde gewoon niet goed. Kan het niet helemaal uitleggen.. Mocht deze poging wederom niet slagen gaan wij ook ingesprek voor ivm.. Wel interessant om te lezen hoe het bij jou gaat.. Spannend ook!! Dat roesje is ook helemaal mijn ding, dat heb ik ook gehad bij mijn eerst punctie, en wil dat eigenlijk ook weer bij de volgende punctie :)

 

Vanmorgen voor mijn 1ste fm geweest na een week lang gonal-f 75 te hebben gespoten.. Ik had aan beide kanten 5 á 6 eitjes van 18/19mm, bloed laten prikken en ik ben al klaar voor een punctie.

Vanavond om 21.00 uur de pregnyl erin.. En woensdag om 08.00 uur de punctie. Het is echt super snel gegaan, sta nog steeds perplex..

Ik ga deze keer wederom vragen om een roesje.. Het zijn wellicht niet zo veel eitjes maar heb liever een roesje dan pijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend Danielle!!!

 

Nou, ik heb net gebeld. Er is een hcg van 30. Het kan zijn dat het van hoger komt en dat het gewoon een miskraam aan het worden is... Maar het hcg is te hoog om dit niet te blijven bekijken. Dus ik mag woensdag weer bloed prikken.... Pfffffffffffffffffffft! Het blijft spannend. Ga vanavond maar even niet sporten. Ik houd er zelf maar rekening mee dat het gewoon aflopende zaak is...

 

Groetjesssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniele, ja leuk om elkaar weer tegen te komen, de vorige keer was jij eerst en nu ik hahah grappig.

Wij hebben besloten om het nu wel te proberen omdat mijn lichaam de vorige behoorlijk wat te verduren heeft gehad.

Mocht het niet slagen heeft het lichaam wel de tijd om te herstellen, aangezien dit niet zo'n zware belasting voor je lichaam is,

alleen die punctie, wat een hel, ik heb dus ook een roesje gekregen alleen bij mij heeft het niks geholpen, ik was absoluut niet

van de wereld. Dus als ik nog een keer zo'n ivm punctie moet doen dan leggen ze me maar onder narcose!!

Na de punctie heb ik nog wel 1,5 uur veel pijn gehad voordat het minder werd maar toen het eenmaal opknapte ging het ook snel.

Moet zeggen dat ik het tijdens het lopen nog wel wat voel maar verder niet!

Dus al met al is dit wel super relaxed, maar 3 dagen spuiten :D Nou vandaag begonnen met de progynova en vanaf morgen de utrogestan erbij :S

Stomme bollen, het geeft zo'n zootje blegh haha maarja alles voor het goede doel.

Maar bij jou gaat het dus ook al snel zeg! Fijn! heel veel succes alvast voor woensdag en hopen op mooie eitjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Hier is alles goedgegaan! Vanmiddag hebben we een beauty van een embryo teruggeplaatst gekregen en als klap op de vuurpijl liggen er ook nog 2 in de vriezer! En dat op mn "oude dag" hihi!! Nu dus 2 weken heeeeeeeeeeeeel rustig aandoen, veel op de bank hangen, hopen, duimen, nog meer hopen, mn geduld bewaren en nog meer duimen voor een goede afloop! Vorige keer mocht ik er 2 terug hebben, maar vanwege mn vroeggeboorte vind de gyn het geen goed idee en is het er eentje geworden.....laten we hopen dat de sterren een beetje gunstig staan!

 

@Hilde; heb ook al op het wachtbankje naar je gereageerd, maar wat maak jij het spannend zeg!! O ik hoop zo voor je dat het toch nog goed gaat aflopen...ik voel de spanning dwars door het beeldscherm heen!

@Noekie; jij gaat echt als een speer zeg! Jeetje wat snel! Balen dat je punctie (net als bij mij) ook al zo pijnlijk was! Ik wist trouwens niet dat je ook een roesje mag hebben met de punctie.

@Danielle; Ook voor jou wordt het weer spannend zeg! Heel veel succes woensdag bij de punctie, op naar een mooie opbrengst!

 

Liefs Esly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hildever,

Ik wens je veel succes en sterkte toe, ik hoop dat het goed mag gaan!

 

Esly,

Geweldig nieuws zeg en ook nog 2 in de vriezer!!

Lekker rustig aan doen en laat je lekker verwennen en op naar de tstdatum!

Sterkte met wachten!!

 

Danielle,

Jij ook veel succes morgen, zet h'm op!!

 

Chrish,

Mooie berichten zo te lezen, nu maar op naar juni!!

 

Naomi,

Fijn dat alles goed gaat en het is straks alleen maar mooi als je met de

bevalling een verrassing krijgt... is het een jongen of een meisje?

Geniet ervan!

 

Spannend hier allemaal, ik wens jullie allemaal veel sterkte en succes toe!

Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hermien,

 

Dank je wel voor je lieve berichtje! Ik ga de komende 2 weken inderdaad heel er rustig aandoen en probeer alleen maar positief te denken! Vanmorgen meende ik mijn borsten al te voelen, maar volgens mij houdt de Utrogestan me voor de gek!

 

Vorig jaar april zaten we samen op het wachtbankje......en deze keer ben je helaas niet van de partij! Ik vind het super dat je ons een beetje blijft volgen, maar mis je hier wel hoor! Hoe gaat het met je? Gaat het een beetje? Ik hoop zo voor jullie dat er nog eens een wonder gebeurt.....

 

Sterkte meid!

 

Liefs Esly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk!! het zkh heeft gebeld, vanochtend waren er 4 rijp, vanmiddag nog eens 3 dus er zijn 7 eitjes bevrucht, donderdag worden we gebeld of er bevruchtingen hebben plaatsgevonden en dan waarschijnlijk donderdag tp. Dus tot nu toe gaat het goed nu hopen dat er inderdaad bevruchtingen zijn donderdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Esly, wat super dat je een goede emmy hebt teruggekregen!

Danielle, succes morgen met de punctie.

Noeki, sterkte met wachten op nieuws uit het lab. Dat blijft spannend.

Hilde, ook nog spannend bij jou. Hopelijk alsnog een goede afloop.

 

Hier alles goed. Geen bijzonderheden. Vanaf mei zal ik weer wat meer over mijzelf te melden hebben. Dus ga ik vooral jullie berichten lezen. Zet hem op, dames. Op naar een groen bankje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben alweer een tijdje niet op het forum geweest na onze 2de mislukte icsi poging.. Morgen gaan ze onze cryos ontdooien...... hopelijk zullen ze het redden.. pff de vorige keer hadden ze het nl alle 7 niet gered.......sorry maar moest het even kwijt!! echt weer slopend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

het wordt weer steeds spannender hier!

 

@Sharon; ik duim voor je....het zal je toch geen 2 x gebeuren dat ze allemaal niet goed ontdooien?! Komt vast goed meid! Hoe laat wordt je gebeld?

@Hilde; mijn duimen draaien volop voor jou!!!!!!!!!!! Pfffffff...........wat een spanning! Hoe gaat het met je? Hou je nog moed?

@Danielle; sterkte én succes voor morgen! Op naar een mooi nestje (paas)eitjes! Ga jij nou mét roesje doen?

@Chris; lees maar lekker mee meid, wanneer jij straks zover bent hoop ik jou te mogen volgen naar een mooie uitslag!

 

....ik doe lekker rustig aan en hoop dat het helpt!

 

Liefs Esly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden