Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hmm, noekie, da's dubbel pech meid! Wat enorm balen dat het niet is gelukt.... En wat enorm balen dat je dan weer zo lang moet wachten op een gesprek.... en de rest...

En Danielle, spannend, kindje kijken!!!!

Groetjessssssssss

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Noeki, wat een enorme teleurstelling, echt klote. Heel veel sterkte en hopelijk kunnen jullie snel weer verder.

Danielle, een echo!!! Wat leuk. En hopelijk is alles dan ook goed.

Ik ben een paar dagen afwezig geweest. Koninginnedag gevierd met vrienden in 's- Hertogenbosch en gisteren hebben we vrienden uit Amsterdam op visite gehad en genoten van een zonnig Zwolle. We zijn lekker even de stad in geweest om een terrasje te pikken en te shoppen. Deze week werk ik alleen op maandag en dinsdag en verder heb ik vrij. Ik ga deze week nog even lekker shoppen en in mijn tuin nog wat werken.

Verder verwacht ik deze week ongesteld te worden en dan kan ik bellen. Een wonder verwacht ik niet... Vandaag weer bij de acupunturist.

Daarnaast moet ik begin juni nog een keer bloed laten prikken voor de internist. Het was vorige maand al goed, maar omdat in juni de poging 3 plaatsvindt, toch voor de zekerheid nog een test. Kortom, alles staat op de rit.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Hier nog een Zwolle-ganger! Lees (en leef) al een paar maanden met jullie mee, maar durfde de stap om actief mee te schrijven nog niet te zetten. Mag ik met jullie meeschrijven in het Zwolle-topic?

Korte samenvatting van ons traject:

kinderwens sinds begin 2008. Begin 2009 is ons ziekenhuistraject gestart. Inmiddels zijn we vele onderzoeken, 6x iui en 3 icsi pogingen verder en zijn we in juni aan de beurt voor onze vierde poging. Erg spannend weer. ChrisH, ik denk dat we aardig gelijk op zullen gaan!

Ik weet niet of het bij jullie al bekend is, misschien hebben jullie er ook wat aan: In Zwolle willen ze volgend jaar een onderzoek gaan doen naar de effeciviteit van assisted hatching (wordt o.a. in DL al experimenteel toegepast). Volgens mij zou dit voor een bepaalde groep mensen gelden, ik dacht aan vrouwen boven de 35? en aan stellen met meerdere mislukte pogingen. Op dit moment wordt er een onderzoeksopzet geschreven, dus het gaat nog wel even duren voor dit onderzoek gaat starten. Ook zoeken ze 50 stellen die als 'proefpersoon' willen dienen om de techniek te oefenen. Dit gaat waarschijnlijk komende zomer of najaar plaats vinden. Wij hebben gisteren de toezegging gekregen dat wij op deze lijst worden gezet, dus mogelijk worden wij dan een van deze 50 'proefpersonen'. Dit zou dan onze vijfde en tevens laatste icsi zijn. Deze poging wordt dan volledig vergoed door het ziekenhuis, omdat het nog om een 'oefenfase' gaat. Voor ons een mooie extra kans!

Laten we hopen dat het allemaal niet nodig is...

Geplaatst

Ooooh Noekie wat vreselijk balen...wat weer een teleurstelling te verwerken. En dan ook nog weer wachten op die evaluatie. Gelukkig kijk je zelf alweer vooruit!

Danielle spannend ook de 23e, we gaan duimen voor een mooi kloppend hartje.

Hermien, gewoon een dikke knuffel voor jou. Ik heb bewondering voor je dat je nog altijd hier komt en voor iedereen een lief woordje hebt!

Chris een fijn weekend gehad zo te lezen (ik niet, ik lag met koninginnedag de hele dag op de bank met buikgriep). Deze week ongesteld -hopelijk niet, dat zou dan dat wonder zijn- en dan van start. We gaan elkaar als startdatum een paar dagen schelen, ik verwacht ergens zondag/maandag/dinsdag m`n ongesteldheid. Mijn duimen zullen overuren draaien voor jou!

Welkom Mare, ook al zo`n lang traject achter de rug...moet jij ook een dezer dagen ongesteld gaan worden? Heeeel veel succes en ik hoop voor jullie dat die vijfde, volledig vergoede poging door het ziekenhuis he-le-maaaaal niet nodig zal zijn.

Liefs Disi

Geplaatst

Mare, welkom hier. Ook al een heel traject gehad, zo lees ik. Hopelijk nu meer succes. Dat van assisted hatching had ik gelezen in de Stentor; mijn moeder wees me hierop. Zeker interessant. En ook al in juni.

Disi, ik ben benieuwd wat onze startdata zijn. Ik zit nu op dag 26 en ik verwacht vrijdag ongesteld te worden. Dan is het twee weken geleden toen ik meende ovulatiepijn te voelen. Dus ik ben benieuwd of ik het goed gevoeld heb. Ik hoop heel erg op een wonder, maar ik ben realistisch genoeg om te weten dat dit er eigenlijk niet inzit. Per slot van rekening doen wij niets voor niets ICSI.

Verder is mijn weekend nu begonnen. Ik ga sporten en morgen wat shoppen. En ondertussen afwachten wanneer ik het ziekenhuis mag bellen.

Geplaatst

Hier weer enigzins goed nieuws, ongesteldheid lijkt er aan te komen maar zet nog niet door :S

Dit zou betekenen dat ik voor 9 juni weer ongesteld zou worden, dus toch maar even naar zwolle gebeld...

Hoogst waarschijnlijk wordt het weer ICSI, zijn nu dus wel op de lijst gezet voor juli :D

Aangezien ik dan in juni aan de pil moet mocht ik dan al wel aan de pil, heb ik gevraagd of ik misschien nu al

aan de pil mocht, dan weet ik zeker dat ik begin juni ongesteld wordt.. Mag inderdaad aan de pil als mijn

ongesteldheid gaat doorzetten en hoef niet meer te stoppen, dus dan krijgen we hopenlijk 9 juni gelijk te horen

wanneer we van start mogen... met een beetje geluk mogen we dan begin juli anders wordt het nog spannend...

we hebben kaarten voor een concert op 24 juli en daar willen we wel graag heen, zou best balen zijn als dat niet

door kon gaan, heb er natuurlijk alles voor over maar een beetje ontspanning op zijn tijd is ook niet verkeerd..

Nouja nu hopen dat de ongesteldheid morgen door gaat zetten, dan kunnen we vast aan de pil :D

Dan hoeven we er ook geen rekening mee te houden dat ik nog minimaal 21 dagen aan de pil zit...

Want dat zijn we dan al voorbij :D

Dus ben toch erg blij dat ik vandaag weer lekker eigenwijs ben geweest en toch nog even gebeld heb :D:D:D

Geplaatst

Hey Mare, ook welkom hier!

Nou, ben aan het einde van de middag ongesteld geworden... Dus wrs. net op de grens mei/juni weer... Ga dan gewoon bellen met het ziekenhuis, omdat ik in juni met de pil mocht beginnen... Staartje mei zou toch ook wel mogen????

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Zojuist ongesteld geworden. Dus ben ik begonnen met de pil. De eerste deca mag ik op 26 mei zetten en op 6 juni mijn de startecho. We zijn weer begonnen..

Geplaatst

Hoi Chris,

Super meid!! Ik hoop voor je geduld je gaat brengen wat je hoopt! Mijn duimen draaien voor je....En wellicht gaan we ongeveer samen op?

@Alle meiden; hoe gaat het met jullie?

Danielle; kan je het al geloven dat je gewoon hartstikke zwanger bent? Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent!

Noekie; hoe gaat het met jou? Kan je je teleurstelling een plekje geven? Of is t nog lastig? Wel fijn dat je alweer zo snel verder kan he?

Naomie; hoe gaat t met jou? Is t gezellig samen met Danielle op t bankje? Maak maar vast ruimte.....we komen er nog met een paar aan;)

Hilde; weet jij al wanneer je weer "los" mag?

Voor iedereen een heel fijn zonnig weekend gewenst!

Liefs Esly!

Geplaatst

Lekker he? Chris, die data? En je hoeft niet lang door te slikken.... Fijn!

Esly, ik ben gisteren eergisteren weer ongesteld geworden en verwacht eind mei mijn menstruatie weer... Mag in juni aan de pil, maar als ik dan ongesteld wordt, ga ik wel bellen of ik gelijk mag starten.

Groetjesssssssssss

Geplaatst

Esly Hier gaat het weer aardig goed, heb nog wel momenten dat ik het even moeilijk heb... Als ik weer iemand zie lopen die zwanger is moet ik soms toch wel even slikken.

Maar op die momenten na gaat het wel weer goed. Ben blij dat we snel weer mogen, kijk er erg naar uit! 9 Juni gesprek en dan hoop ik ook gelijk meer te weten over

wanneer we weer van start mogen!

hildever we lopen echt gelijk hahaha ik ben woensdag ook ongesteld geworden :D

Chrish wat fijn dat je de datums al hebt, nu schiet het echt op..

Danielle hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Gelukkig...goed om te horen! Wat je schrijft herken ik wel...ik heb het nl. ook en moet mn best doen om niet te gaan staren naar die dikke buiken.....(of kinderwagens)

Geplaatst

Noekie en Esly, ik heb soms zoveel moeite met zwangere buiken, vooral op mijn werk, want daar heerst een echt zwangerschapsvirus, dat ik heb geregeld dat ik binnenkort een gesprek heb met een psycholoog. Ik wil niet iedere keer depressief zijn als ik zie dat een ander "makkelijk" zwanger is geworden. Ik wil leren om bij mijzelf te blijven en me niet teveel aan te trekken van anderen. En wil wel proberen oprecht blij te zijn voor collega's en vrienden. Ik wil mijn leven niet laten beheersen door jaloezie. En dat ik ben ik soms wel. Maar zo ben ik niet. Gelukkig heb ik komende maand weer een reeele kans. Ik ga mijn best doen. Ik hoop dat we allemaal uiteindelijk krijgen wat wel willen. Al met al ga ik er weer volledig voor.

Geplaatst

hey allemaal,

Daniëlle gefeliciteerd met je zwangschap spannend de eerste echo!!

noekie balen dat de poging mislukt is, hopelijk kan je snel door

in het begin heb ik hier mee gescheven met jullie, heb een tijdje afstand genomen maar wel met jullie mee gelezen

Na onze eerste ivf poging in februari was ik gelijk zwanger, hartje gehoord met 7 weken en 3 dagen alles was goed

helaas kreeg ik 1.5 weer later bloed verlies en konden we langs komen voor een echo toen zagen wij dat het hartje niet meer klopte.

in totaal 8 weken en 4 dagen zwanger geweest, jeetje wat krijg je dan een klap,verschikkelijk onwerkelijk en erg verdrietig

3 weken later is de miskraam vanzelf begonnen dit was mijn eigen keuze om hier op te wachten.

moet zeggen dat het ziekenhuis je er goed bij helpt...

over een tijdje beginnen we aan de cryo,s

eerst maar even rustig aan doen

Ik wens jullie echt alles suc6

en dat er maar snel meer mensen komen met zulk goed bericht als Daniëlle :)

Geplaatst

@sas27, wat een verdrietig nieuws zeg! Verschrikkelijk. Kan me voorstellen dat je eerst even rustig aan willen doen. Neem de tijd die je nodig hebt!

@chrish, heel erg herkenbaar jouw verhaal…. Heb zelf binnenkort voor het eerst een gesprek met de maatschappelijk werkster die aan de afdeling verbonden is. Heeft iemand ervaring met haar?

Dus bij jou zijn de data ook weer bekend, spannend!!!

@esly, las jouw onderschrift…heftig! Dapper dat jullie weer verder gaan in dit traject. Staan jullie al weer ingepland voor een volgende behandeling, of hebben jullie een rustpauze?

@noekie1988, hopelijk kan je na het evaluatiegesprek weer snel door!

@hildever, volgens mij moet het niet zo’n probleem zijn om eind mei al aan de pil te gaan, als de punctie maar in juli valt, toch?

@disi, en…mag je ook al snel starten?

@danielle, gefeliciteerd!!! Op naar de eerste echo!

@naomi, jij natuurlijk ook super gefeliciteerd. Hoe ver ben je nu?

@hermien, ik vind het zo dapper van je dat je nog steeds af en toe mee schrijft… ook al heb ik zelf niet mee geschreven tijdens de periode dat je in behandeling was, maar heb wel met je meegeleefd.

Hopelijk ben ik niemand vergeten…

Hier is het spuitschema ook weer binnen, start de 20ste weer met de deca en dan 31 mei de uitgangsecho. We gaan er weer voor!!!

Meiden, fijn weekend, geniet van het mooie weer!

Hoe kan ik trouwens zo'n onderschrift aanmaken???

Geplaatst

@mare, volgens mij heb je wel zo,n beetje aan iedereen gedacht.. ;-) ik ben nu bijna 30 weken zwanger! Danielle is inmiddels ook zwanger, maar t wordt hoog tijd dat er meerdere dames op korte termijn volgen!! Bij jou begint t nu ook weer op te schieten! Succes meid

Geplaatst

Pff, aan mij is de microgynon30 voorgeschreven. Ik moet daar altijd even aan wennen; ik word er misselijk van. Maar ja, alles voor het goede doel.

Geplaatst

Wow, Naomi, al weer 30 weken... Was hier net aan het meeschrijven toen jij zwanger raakte... Wat klinkt dat dan al weer lang! Gaat het allemaal een beetje voorspoedig?

Whahaha, Chris, t is toch ook wat he? Moet je aan de pil... Als ik het tegen mensen zeg die niet bekend zijn met IVF/ICSI en de rest reageren ze ook allemaal van: je wilt toch zwanger worden?

Hier vanmorgen weer mega buikpijn gehad... half uurtje, en toen zakte het weer af. Net niet zo erg als toen ik wrs. die omgeklapte eierstok had... Als de pijn toen 10 was, was ie nu 8,5 zeg maar... Pfffffffft. En nu was ons meissie wel wakker en mijn man weer weg... Gelukkig was ze lief aan het spelen bij mij in het logeerbed... Zal je altijd zien.... had net ons beddegoed van het bed afgetrokken en het in de was gedaan..... Nog effe (nadat ik mijn man had gebeld) iemand in de buurt geprobeerd te bellen (ons meissie liep nog in pyjama en ik wist niet hoe lang het ging duren met die pijn), maar die was niet te bereiken... Maar eh, rest van de dag heb ik het wel gered... Dacht nog effe dat er nog even flink wat los zou komen uit mijn baarmoeder... maar dat was niet zo. Wat dit nu weer geweest is?????

Groetjesssssssssss

Geplaatst

Jeetje hildever,wat heftig weer! Gelukkig stopte het deze keer sneller. Maar toch vreemd! Hopelijk was dit de laatste keer...

30 weken is idd snel gegaan... Weet ook nog heel goed dat we aan t schrijven waren en ik ineens toch spontaan zwanger bleek te zijn...

Daarna een spannende periode ivm miskraam v 1 vruchtje en nu daarna de periode van genieten!

Mag je deze mnd al weer beginnen of bij de volgende ongi?

Geplaatst

@Sas; Pfff...heftig verhaal van jou zeg! Sterkte!

@Mare; Tsja...mijn onderschrift is inderdaad heftig. We hebben er veel verdriet van, maar inmiddels weet ook ik hoe moederliefde voelt....mijn kinderwens is nog groter geworden dat ie al was en we gaan ervoor! Ivm mijn leeftijd, ik ben 41, hebben we ook nog eens een strijd met "de klok", dus we zijn aardig aan het doorstomen. Inmiddels hebben we alweer een cryo en een ivf traject achter de rug, helaas allebei zonder succes! Nu hebben we weer 2 eskimootjes en zodra we eraan toezijn gaan we die inzetten.

@Chris; pff...sterkte met de microgynon meid! Ik hoop voor je dat je deze keer niet veel last van misselijkheid hebt! Sterk van je dat je met een psycholoog gaat praten, ik hoop voor je dat hij/zij je kan helpen. Ik kan ook wel jaloers worden op dikke buiken, maar merk dat ik er het meeste last van heb wanneer iemand dichtbij me staat. En dan ook nog zegt: we hebben er zoooooooooo lang op moeten wachten....terwijl het in no time raak was! En zaterdag had ik een 'fijne confrontatie'....de vriendin van een neef van mn vriend (volg je het nog?) was een dag eerder dan mij uitgerekend en zat met haar zoontje op het terras.........die kwam wel heel hard bij me binnen! Heb je trouwens ook nog contact met Monique?

@Hilde; klinkt eng wat je omschrijft. Heb je nog contact met het zkh gehad hierover?

@Naomi; voor jou is het aftellen begonnen hoop ik.....nog 10 weekjes te gaan...spannend meid!

@Danielle; hoe gaat het met jou?

Verder heb ik op t moment weinig te melden. Wachten tot ik weer ongi ga worden (volgende week?????) en dan het zkh maar weer eens bellen en kijken hoe het voelt.

Liefs Esly!

Geplaatst

@ Hilde, wat heftig opeens weer, die buikpijn. Heb je het ziekenhuis al gebeld? Misschien dat zij iets zinnigs kunnen zeggen.

@ Naomi, het schiet lekker op bij jou. Alles verder goed?

@ Esly, ik ga binnenkort ook naar Monique, maar ik heb iets zwaarder geschut nodig. Verder gaat het wel met mij. Ik heb de afgelopen dagen wel kunnen genieten van het weer en mijn tuin. Maar ik heb gewoon wat extra steun nodig bij het verwerken van bepaalde negatieve gevoelens.

Geplaatst

Hey dames...

Nee, heb het ziekenhuis niet gebeld... Ik twijfel er wel eens over, maar voel me onderhand zo'n zeur daarin. Ik ben ontzettend sterk met mijn hoofd heb ik af en toe het idee. En ergens zit er bij mij ook nog zoiets van: heb ik het al wel los gelaten dat het deze keer niet is gelukt? Of kan ik het niet loslaten omdat er elke keer nog van die maffe dingen tussendoor komen. Ik heb zoiets van: het zal wel tussen mijn oren zitten. Volgens mijn man ben ik geen pieper. Maar dat voel ik me onderhand wel. Ik herken deze dingen niet in mijn lijf, en wijd het maar aan de hormonen ofzo... Of mijn hoofd. Tot nu toe heb ik vanuit het ziekenhuis ook niet echt antwoorden gekregen waar ik wat mee kon. En dat kunnen zij ook niet helpen... Maar ik voel me er zo'n zeur door... Ik heb nog steeds in vergelijking tot anders weinig stolsels gezien, maar heb ondertussen al wel 3x gevloeid en heb wel hcg in mijn bloed gehad rond de testdatum... Ik vind het lastig. Van nature ben ik erg nuchter.... Maar heb af en toe een vlaagje misselijkheid... Of die hormonen van de hele behandeling nog ergens door mijn lijf stromen... Ik weet het niet...

Hihihi, zeg net tegen mijn mannetje dat jullie ook al zeggen dat het misschien slim is om eens met Zwolle te bellen... Zegt ie: zie nou?

Soms krijg ik bijna de neiging om toch nog een test te doen... omdat ik nog niet mijn eigen lijf ken... En eigenlijk weet ik dat het niet kan, omdat het hcg de 2e keer is gedaald... En dat voor een normaal zo nuchtere ik.... Pfffffffffffffft

Hahaha, hoop dat jullie het geratel allemaal nog wat kunnen volgen.

En Chris... ik merk dat ik ook lekker tot rust kom door dit weer.... Als die kleine krullebol van ons in bed ligt, duik ik ook altijd effe lekker in de hangmat met mijn frustratieboekje... 10 minuten per dag effe van mij af schrijven... Mijn man weet welk boekie het is, maar hij mag er niet in lezen, zodat ik alles eruit kan knallen, ongecensureerd, zoals ik het effe in mijn koppie heb.

Esly, kan me voorstellen dat die confrontatie voor jou heel heftig was! Ging de moeder in kwestie er een beetje tactisch mee om?

Nou, ga mijn bedje maar eens opzoeken en dan toch morgen Zwolle maar weer eens bellen....

Groetjesssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden