Jump to content

Recommended Posts

Posted

Onderstaand bericht heeft Snoekse vandaag geplaatst in het topic Uitgerekend in November:

Hallo Meiden.

Long time, no see....

Wij hebben heel wat meegemaakt de afgelopen weken. Het hele verhaal komt nog wel eens maar op 14 augustus j.l. hebben wij na 26 weken zwangerschap een zoontje gekregen. We noemen hem Rutger. Hij woog bij zijn geboorte 857 gram. Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met hem alhoewel het natuurlijk allemaal heel spannend blijft voorlopig.

Ik ben gelukkig weer thuis nadat ik vanaf 2 augustus in het ziekenhuis heb gelegen.

Nou tot later...

Snoeske

Snoekse, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje..

• Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Lieve Snoeske & hub,

Gefeliciteerd met jullie zoontje. Z0 te lezen had hij haast om jullie te zien. Ik ga ontzettend duimen dat hij een vechtertje blijft totdat hij met jullie mee mag naar huis.

Jullie heel veel kracht toegewenst.......

knuffel,

Elena

Posted

Snoeske,

Ook hier nogmaals van harte met de geboorte van jullie zoontje. Wat een vechtertje met een hele mooie naam! Heel veel sterkte en geluk de komende tijd.

Dikke knuffel, Michelle

Posted

Snoeske, nogmaals van harte met jullie kleine vent. Hopelijk sterkt Rutger snel aan en mag hij dan lekker mee naar huis. Hopelijk gaat het met jou ookj goed en ik hoop dat je een beetje kan bijkomen van alles!

Liefs, Jane

Posted

snoeske gefeliciteerd met jullie zoontje. ik hoop dat hij heel snel sterk en groot mag worden en dat hij heel snel met jullie mee naar huis mag.

sterkte met alles

sasje

Posted

Heee wat een schrik zal dat geweest zijn... Hoop dat je kleine vechtersbaasje snel voldoende groot en sterk is om lekker mee naar huis te nemen!

Gefeliciteerd, en dat het grote genieten maar snel mag beginnen!

Liefs Pien

Posted

Snoeske en partner

Gefeliciteerd met Rutger zijn geboorte!!!

Al is hij een beetje vroeg maar hopelijk is hij gauw groot genoeg om lekker met jullie mee naar huis te gaan.

Al zal dat ws nog wel heel eventjes duren meestal vanaf 2000 gr ongeveer.

Heel veel sterkt en succes

Liefs Claudia

Posted

Hier even een berichtje van mij.

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe.

Gister was het even heel spannend met onze kleine vent omdat hij een klaplongetje had. Ze hebben een buisje moeten inbrengen om het overtollige lucht af te zuigen. En helaas moet hij nu een paar dagen volledig beademd worden. Maar al met al was dit wel het beste voor onze kleine vent. Het zelfstandig ademen kostte hem steeds meer moeite. En die energie heeft hij nu wel nodig om te groeien.

Gelukkig was zijn situatie vanochtend stabiel.

Ik zal proberen op korte termijn een foto te plaatsen.

Snoeske

Posted

Snoeske, wat een complete verrassing. Dat het maar snel heel erg goed met Rutger mag gaan. Hopelijk kunnen jullie ook een beetje genieten van de kleine man.

Groetjes, Nora.

Posted

Hi Snoeske,

Wat is jullie kleine man al een vechtertje zeg.

Heel veel sterkte en ik hoop dat hij snel zelfstandig kan ademen en dat hij maar snel mag aankomen.

Liefs,

Chantal

Posted

Hoi Snoeske en Partner,

Van harte gefeliciteerd net jullie zoon, hopelijk groeit hij snel en mag hij lekker met jullie mee naar huis.

Liefs Chantal

Posted

Jeetje Snoeske,

Wat een heftige ontwikkeling weer. Wel goed dat Rutger nu inderdaad ook even zijn energie kan richten op groeien, zolang hij met de beademing wordt geholpen.

Trekken jullie het ook nog wel een beetje?

Sterkte en succes weer voor nu,

Knuffel, Michelle

Posted

Hoi Snoeske,

Gelukkig gaat het nu beter met Rutger, ondanks de beademing. Maar dat is alleen beter op het moment, kan hij alle energie richten op groeien en aankomen. Hopelijk is hij snel sterk genoeg omzelf te kunnnen ademen en dat hij dan ook lekker snel naar huis mag.

Voor nu veel sterkte voor jullie beiden.

Kuzzz

Posted

Hoi Snoeske & partner,

Ondanks alle zorgen die jullie nu nog hebben wil ik jullie toch ook feliciteren met Rutger!!! Ik hoop dat hij mag groeien als kool, zodat hij snel gezond met jullie mee naar z'n eigen bedje thuis kan. Succes en zorg ook een beetje goed voor jezelf en voor elkaar.

Posted

Lieve Snoeske,

Jeetje wat een schrik weer meissie, maar inderdaad hij heeft zijn energie nodig om te groeien en aan te sterken, wat een dapper vechtertje blijkt het dan toch maar weer te zijn! Fijn dat de situatie stabiel is.

Hoe gaat het met jou dan? Het is niet niks meissie, een bevalling waar je nog niet op rekende en dan de kleine man waar je zo vreselijk van houdt achter laten in het ziekenhuis. Probeer je wel een beetje op jezelf te passen nu.

Veel liefs Dani.

Guest Amanda
Posted

Gefeliciteerd met jullie zoontje Rutger!

Hopelijk groeit hij goed en komen er geen complicaties meer, zodat jullie hem snel mee naar huis kunnen nemen!!

Sterkte met alles.

Posted

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes.

HIer is het het afgelopen weekend behoorlijk spannend geweest. Vrijdag op zaterdag heeft Rutger een klaplong gehad waardoor een drain in zijn borst moest worden ingebracht en hij aaan de beademing moest. Een behoorlijke stap terug dus. Ook begin deze week heeft hij het een aantal keren behoorlijk moeilijk gehad.

Gelukkig is hij nu goed aan het herstellen van alles en mag de drain er hopenlijk morgen uit en dan kan ook de beademing afgebouwd worden.

We hebben gister een gesprek gehad met de kinderarts en die was niet ontevreden over zijn ontwikkeling tot nu toe. Hij krijgt alleen nog maar borstvoeding via een maagsonde ondersteund met extra eiwitten e.d.. Maar voeding via het bloed krijgt hij nagenoeg niet meer en hij groeit!! Welliswaar is hij "nog maar" 925 gram maar de stijgende lijn is in zicht!

Zijn hersentjes lijken zich ook goed te ontwikkelen. Hij heeft wel 2 kleine bloedinkjes gehad maar die hoeven niet schadelijk te zijn voor zijn ontwikkeling.

Al met al zijn we al weer wat positiever!

Moet wel zeggen dat het een heel vreemd gevoel is "opeens" niet meer zwanger te zijn...

Bedankt voor jullie medeleven!

Groetjes Snoeske

Posted

Hey Snoeske,

Fijn dat je even de tijd hebt gevonden om ons een update te geven.

Wat goed dat de kinderarts positief is en dat Rutger zich goed ontwikkeld. Fijn ook dat hij borstvoeding van je krijgt, zal jou het gevoel geven dat je iets kunt doen, ipv alleen maar naast hem zitten, kijken, duimen, hopen, bidden en afwachten. Al lijkt hetvele kolven me ook wel heel zwaar...

Ik kan me een heel klein beetje indenken hoe vreemd het moet zijn om 'ineens' een kindje te hebben. Zo veel te vroeg ben je daar toch nog niet echt mee bezig, kan ik me zo voorstellen. En dan inderdaad van de ene op de andere dag een lege buik, maar ook een leeg kinderbedje thuis. Maar volgens mij is Rutger een stoer, heel klein mannetje! Een vechtertje!! Ik hoop voor jullie dat hij zich zo goed blijft ontwikkelen en dat hij snel mee naar huis mag. En dat het dan allemaal wat 'normaler' gaat.

Knuffel van mij en ik denk aan jullie.

Michelle

Posted

Hoi Snoeske,

Gelukkig wat positief nieuws vanuit België. Het is echt een enorme vechter Rutger, hopelijk kan hij dit goed volhouden.

Je kan hem gelukkig ook goed helpen door de borstvoeding, heb je het idee dat je je kleine man ook helpt, ipv alleen maar er naast te zitten.

Maar hoe gaat het verder met jullie??? Houden jullie het nog wel uit, om steeds weer naar jullie kleine man te moeten gaan. En dan je kleine achter te moeten laten in het zh en thuis alle spullen etc. Kan me voorstellen dat het voor jullie ook heel moeilijk moet zijn.

Wens jullie nog heel heel veel sterkte toe.

Posted

snoeske...van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine wonder. Maar wat een heftige tijd moeten jullie doormaken zeg. Het is niet niks als je kind zo vroeg geboren wordt. Fijn dat het toch elke keer weer goed lijkt te gaan. Ik hoop dat jullie, ondanks alle zorgen, toch kunnen genieten. Sterkte met alles!

esther