Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Het is weer rustig hier. het lijkt wel of we allemaal een beetje moe zijn haha. Maar ja ik heb ook niet heel veel te melden hoor. Sorry. Vanmiddag sportschoenen gekocht, want nog 2 weken en gan ga ik beginnen met sporten. Ben benieuwd of ik het volhou. Morgen even kijken voor een nieuwe bank. Eerst wat ideeen op doen dus echt alleen maa rkijken.

Geplaatst

Hoi, Het was naar omstandigheden een dag die we goed zijn doorgekomen. Voel me wat raar en vreemd natuurlijk maar goed....speech ging oke. Later meer.

Even kort, Renaat jammer!!!Ik snap je teleurstelling wel. Diana alles oke? Es., de maan..heel apart. Knap he? Dat het er op het juiste moment uitkomt! Trusten joy1

Gast estrhalita
Geplaatst

He Joy1 fijn te horen dat het naar omstandigeheden goed gaat. Doe maar lekker rustig aan. En knap hoor van je die speech.

Wij zijn gisterenmorgen naar de meubelboulevard geweest op zoek naar een nieuwe bank. We hebben een hele mooie op het oog (prijs is ook mooi haha). Levertijd 4 maanden. Lang he. Nu zijn we aan het denken hoe en wat precies qua indeling van de bank en dan hopelijk bestellen.

Verder ben ik druk op internet aan het zoeken naar een 2de hands damesfiets (eventueel met zitje achterop), zodat als ik met 1 kind ben ik niet steeds die bakfiets hoef te pakken. Wil niet meer dan 150 Euro uitgeven maar geef mezelf gewoon de tijd hoor. Wil wel een leuke haha.

Wat wordt het lekker weer vandaag he. De jongens hebben lekker uitgeslapen tot 8.00 uur dus echt het zondag gevoel. Vanmiddag lekker naar het bos of stad. Genieten van het mooie weer.

FIjne zondag allemaal

Geplaatst

Joy1, het is zeker fijn om te horen dat het naar omstandigheden goed met je gaat!!!!!

Es, wat leuk een nieuwe bank uitzoeken. Wij zijn ook al een tijdje opzoek, maar het lukt niet zo goed.

Wil graag een hoge zit, maar dat is moeilijk te vinden.

Ben benieuwd of je nog een leuke fiets kunt vinden.

Mocht je hier nog wat in de buurt zien........Ik heb geen fiets meer :0 hahahaha..........

Hier gaat alles nog goed, geen tekenen van een vroegtijdige bevalling....

We gaan dus maar door met aftellen (nog 2,5 week)

Gast estrhalita
Geplaatst

Nou ik ga morgen naar een alpina damesfiets kijken. Alleen heeft Jan mijn auto nodig dus hopelijk krijg ik hem in de stationwagen mee. Op de foto ziet de fiets er enorm goed uit. En mijn bakfiets staat te koop. Jan wilde dat ik deze te koop zet. Ik gebruik hem nu zo weinig dat het gewoon zonde is om hem te laten staan.

Sorry Diana maar ik heb alleen maar in deze regio gezocht naar een fiets. Maar als je niet veel eisen hebt heb je al voor 50 Euro een fiets hoor.

Geplaatst

Hoi Es., Ik zag idd. dat je de bak te koop hebt staan. Ja, als je er weinig mee doet.....En geen fiets Diana?Gut, ik kan mer niets bij voorstellen....mis je hem niet dan? En aftellen..o...spannend zeg, ook zo leuk dat we dit toch wat van dichtbij meemaken he? Joy1

Geplaatst

En daar was ik weer :-)

Vanaf gisterenmiddag een beetje een slechte dag/nacht.

Gisteren op de A9 een noodstop met de auto moeten maken

Er gebeurde vlak voor ons een ongeval.

De gordel trok strak in mijn buik, en nu dus best wel last daarvan.

Neem maar paracetamol, en ga zo weer even liggen.

Als het vanmiddag niet minder word toch maar even bellen denk ik.

Al voel ik de kleine nog prima bewegen hoor. Ik denk dat het gewoon beurs is.

Es, ben je al bij de fiets wezen kijken? Was het wat?

Gast estrhalita
Geplaatst

Jeetje Diana dat zal schrikken geweest zijn en ik denk ook dat het spierpijn is hoor. Die kleine kan veel hebben.

Maar inderdaad als het niet zakt effe bellen hoor.

Nee die fiets was echt 3x niks, baal baal baal. Maar we zoeken op ons gemak verder.

Geplaatst

hai dames, ff korte reaktie wij hebben een paar dagen geen internet gehad en waren het weekend bij mn schoonouders.

das schrikken diana, maar zal wel wat beurs zijn.

fijn dat je een goed gevoel over die dag heb joy1

jammer van de fiets es, maar je heb de tijd

Gast estrhalita
Geplaatst

Nou ik heb een fiets hoor. Of in ieder geval een mondelinge overeenkomst. Het is de postcodeloterij fiets. Helemaal nieuw, super he en vanavond bij iemand anders een fietsstoeltje ophalen voor achterop. So happy. Kan de fiets denk ik nog niet meenemen omdat ik mijn eigen auto niet heb, maar heb al afgesproken dat ik anders een aanbetaling doe en dan haal ik hem woensdagavond op. Nu maar hopen dat de bakfiets snel verkocht wordt. Iemand wilde er 250 Euro voor geven, nou die is echt niet van deze tijd.

Diana nog minder dan 2 weekjes, wouw zo spannend.

Geplaatst

Es., Wat grappig een postcodeloterijfiets! Dat is idd erg weinig hoor voor zo'n complete bakfiets! Heb je gezien dat babboe nu ook een andere bakfiets heeft? Met 2 wielen? Mooi ding zeg! Nou, Diana, wat eng zo'n noodstop. Hoop dat je goed met je gaat.

Renaat leuk gehad? Joy1

Geplaatst

HAllo allemaal..nou ja allemaal.......Es is natuurlijk aan het fietsen......Diaan een middag dutje en Renata....ja, wat doet Renata. En ik.....de luikjes vallen bijna dicht.....ik ga ook veel te laat naar bed...gaap, gaap. Alhoewel....er klagen veel mensen dat ze moe zijn..........Bye Joy1

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja het is rustig hier de laatste dagen.

vanmorgen wezen zwemmen met Jens, daarna inderdaad even wezen fietsen naar de eendjes en nu weer Robbie halen. Dus druk druk druk

Gast estrhalita
Geplaatst

Jeetje wat is het stil hier de laatste dagen zeg.

Renaat alles goed met je? Je bent zo verschrikkelijk stil?

Nou ik heb zeer waarschijnlijk mijn bakfiets verkocht. Gisteren een mail gehad van een man uit Den Haag die hem cadeau wil doen voor zijn vrouw zijn verjaardag aanstaande vrijdag. Hij wil hem dus voor vrijdag komen halen. Ook voor een goede prijs. Maar ja ik zeg altijd eerst zien dan geloven. Dus laat hem eerst maar eens mij terugbellen. Hij mailt wel netjes elke keer, maar als ik hem bel krijg ik wel steeds zijn voicemail en belt hij niet terug. Dus effe afwachten dus maar.

Wat een weer he. Ga effe de bovenverdiepingen schoonmaken. Daar is het nu echt weer voor.

XX

Geplaatst

Ik ben er weer even.

Heb simpelweg niet zoveel te melden hier.

Es, het zou mooi zijn als je de bakfiets verkocht zou hebben!! Ruimt weer lekker op :-)

Hier gaat verders alles goed. Wel heel veel rugpijnen waardoor ik slecht slaap, maar het is niet anders......

Nog precies 2 weken te gaan, en dan hebben we het gehad. Blijft wel een raar idee.

Schoonmaakster is hier aan het werk, en hubbie gaat zo ook weer te werk.

Straks nog even op de bank hangen, filmpje kijekn ofzo.

En dan optijd Jamillah halen en samen met mijn broer, schoonzus en de kids bij mijn ouders eten.

Zal een gezellige boel worden!!

XXX

Geplaatst

hey meiden, ik heb steeds internet problemen waardoor ik dus niet online kan en ik heb griep, dus ook ff niet zo'n behoefte om te komen.

maar ik meld me wel.

XXX

Geplaatst

Hier alles goed, geen zieken. Renaat beterschap! Nou Es., succes met de verkoop! Ik vind je eigenlijk wel feeling hebben voor koop en verkoop! Diana, ja gek idee he dat je weet wanneer de kleine komt. Kun je mooi plannen....alles afronden wat je nog wilt doen toch? Joy1

Gast estrhalita
Geplaatst

Haha Joy ja ik heb ook altijd in de verkoop gezeten hoor. Ik was manager sales/personeelszaken bij een automatiserings kantoor. Dus dat zit wel in me. Nou die man uit den Haag hoorde ik maar niks van, toen belde er rond de lunch een andere man en die heeft hem gekocht voor het bedrag wat ik wilde. Dus prima. Nu heb ik er een jaar op gefiets en dat heeft me maar 70 Euro gekocht haha. Dus goede koop en verkoop geweest. Vond het wel spijtig hoor om hem weg te doen. Vind het zo gaaf een bakfiets. Maar ja zonde om hem al die tijd buiten te laten staan. In de schuur kan hij niet ivm Jan zijn motor. Mijn gewone fiets kon er nog wel bij gellukkig.

Nu heb ik nog een fauteuil te koop, een wip zebra van Fisher Price en een houten schommel eend. Maar dit gaat niet zo snel. maar ik heb geen haast.

Renaat heel veel beterschap. Mis je wel hoor meid.

Diana nog 1 week en 6 dagen. Ik tel mee zie je haha. Ik leef echt me je mee, het is bijna alsof ik over 2 weken zelf moet bevallen. XX

Geplaatst

hoi meiden, ik lig al dagen smiddags op bed, kom net weer uit bed.

fijn dat je je bakfiets verkocht heb Es.

Diana het aftellen is echt begonnen meid, en dan is je kleine meid er.

Ik ben aan het aftellen volgende week om te stoppen met de pil, en dan hopen meiden dan mn ongi goed loopt met Michel voor de IUI.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik denk dat we allemaal een beetje inspiratieloos zijn, want het is redelijk stil. Wij zijn 2 avonden op stap geweest dus ik ben redelijk moe. Vanmorgen zijn we naar het bos geweest en hebben we de hertjes eten gegeven en vanmiddag lekker in de uit gespeelt. Zalig hoor dit mooie weer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden