Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zal je een smsje sturen Diana, lief dat je toch aan me denkt dan.

Tuurlijk wil ik er wel over hebben.

Wij hadden hotelkamer met ontbijt maar we hebben daar elke ochtend gereserveerd voor avondeten dus achteraf hadden we dat ook geboekt kunnen hebben.

Wij hebben ook mensen gesproken die daar wonen of vaak kwamen en die zeiden ook dat dit het leukste hotel is. als enige terras op het strand in een baai erg leuk en je kijkt dan naar de dolfijnen en savonds eet je daar met je voetjes in het zand het ontbijt is ook op het strand, de bedden staan daar niet alla scheveingen recht in een rij maar knus tussen de palmbomen door andere hotels hebben dat niet.

Mijn zusje zat in la papagayo hotel helemaal luxe en vond het jammer dat ze niet in ons hotel zaten en mn vader en vriendin zaten naast ons in het breezers en hun baalde ook dat ze niet in ons hotel zaten. ze waren bij ons langs geweest en hebben gezien hoe het bij ons was.

Ik wil ooit heel graag terug met Michel en ga dan absoluut weer naar dat Hotel.

Vraag maar wat je weten wilt hoor

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo meiden,

Ik hou het even heel kort maar ik heb net gebeld......

We mogen ons om 7.30 melden op de kraamafdeling en dan word de keizersnede om 9.45.

Gast estrhalita
Geplaatst

Wouw dan is om 10 uur je meisje er. Jeetje wat spannend. Super man lekker vroeg ook. Heb je de hele dag om te genieten.

XX

Geplaatst
Wouw dan is om 10 uur je meisje er. Jeetje wat spannend. Super man lekker vroeg ook. Heb je de hele dag om te genieten.

XX

Haha, en de rest van je leven diana!

Heel veel succes morgen!

Geplaatst

Nou van mij had het ietsjes later gemogen.

Nu moeten we jamillah erg vroeg naar het kdv brengen, want we zullen uiterlijk 7 uur moeten gaan rijden.

Dat vind ik dan wel jammer.

En geen tijd genoeg om wat te eten 's ochtends, dus ik leg maar een cracker neer voor 's nachts.

Moet er toch altijd uit, hihihihi

Maar we kunnen morgen lekker genieten van ons meisje.

Wel een raar idee hoor. Heb enorm de kriebels!!!!!

Geplaatst

Zaterdag of zondag ben je weer thuis denk ik???

Het is echt een raar idee morgen ben je op dit tijdstip allang aan het genieten van de kleine meid.

Waarom brengen jullie Jamillah naar het kdv morgen als ik vragen mag en niet bij je ouders dat ze haar meenemen naar het zh als ze op kraamvisite komen???

Of hoe hebben jullie dat geregeld??

Geplaatst

Jamillah gaat altijd 3 dagen in de week naar KDV, ze kan daar goed haar energie kwijt.

Mijn ouders halen haar dan om half 6 op, en dan komen ze met haar bij mij langs, ze heeft dan al op het KDV gegeten.

Zo kunnen danny en ik lekker even rustig aan doen, want tenslotte weet je nooit hoe je KS gaat verlopen.

Lekker even de tijd om samen te genieten, en dan heeft jamillah ook weinig van de onrust door.

Donderdag en vrijdag gaat ze ook heen, dus heeft zij rustig de tijd om er een beetje aan te wennen en heeft ze ook niet erg door dat ik er niet ben.

Want ze hangt momenteel erg aan mij.

Ik hoop inderdaad zo zaterdag weer thuis te zijn, maar dat is afwachten hoe alles gaat.

Vorige keer herstelde ik heel erg snel, maar dat kan nu wel heel anders zijn.

En ook de kleine kan het wel heel anders dan jamillah doen.

Zal ook afhankelijk zijn van of ik op zaal moet of prive kamer.

Als ik op zaal moet dan wil ik echt zsm naar huis, en bij een prive kamer doe ik het wat rustiger aan.

Geplaatst

Oke, lekker geregeld :-) hoop ook voor je dat je zaterdag naar huis mag, ik lag prive en moest een dag langer blijven maar vond dat echt niet leuk ik wilde graag naar huis.

maar ja je heb toch niet voor het zeggen hoe het gaat.

nog fftjes meid, deze dag is ook bijna om

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik lag ook prive,maar de laatste dag op zaal (man wat een elende met al die babies dis 's nachts moeten eten, slaap je net moet er weer een baby eten). Dus ik wilde ook super graag naar huis. Zaterdag op zondag bevallen, donderdagmorgen thuis. Hoop voor je dat alles mee gaat vallen. Heel veel sterkte morgen en veel liefs. We horen het wel en lezen je over een tijdje wel weer.

Dikke knuffel

Geplaatst

Vorige keer van Jamillah was ik 2 dagen later al thuis.

Donderdag de Ks en zaterdag alweer naar huis, hahahaha. Ik lag prive maar had het helemaal gehad daar en wilde weg, en dat mocht dus ook.

Achteraf gewoon veel te vroeg, dus dat doen we maar niet meer.

Tenzij ik dus op zaal lig, dan ben ik snel weg.

Zit een beetje te dubben met de BV, die wil ik graag geven maar niet op zaal.

Heb er geen zin in dat allemaal anderen lopen/liggen te staren, daar kan ik niet tegen.

En ik weet dan dat de BV ook niet gaat lukken als ik daarvan gestresst ben.

Maar vind het ook jammer om daardoor eventueel de BV te laten schieten, en voor FV te gaan.

Wat vinden jullie wat ik moet doen?

Ik hoop jullie inderdaad snel wat te kunnen laten horen! Sms-en gaat prima lukken, maar ik hoop ook snel online te zijn voor de foto's.

Als het goed is, is er een internetverbinding geregeld, dus kan ik de laptop mee, en moet het lukken :-)

Hihihihi

Gast estrhalita
Geplaatst

Diana ons ziekenhuis is helemaal voor borstvoeding en kunnen eventueel (als je op zaal ligt) het gordijn dus dicht doen waardoor niemand je ziet. Dat is bij ons standaard. Ik denk dat dat bij jullie ook wel zo zal zijn als je dat wilt.

Morgen ben ik de hele dag de hort op ipv Ouwehand gaan we nu naar Sealife in Scheveningen. Morgenavond lees ik hier dus pas weer. Ik ben eigenlijk wel een beetje zenuwachtig voor je. Zo'n raar idee dat je weet wanneer je meisje geboren gaat worden.

Geplaatst

Dank je voor je reactie Es. Ik hoop dat het hier bij ons ook een mogelijkheid is.

Ik merk het vanzelf, maar ik kan er in ieder geval even om vragen.

Had er nog niet aan gedacht

Gast estrhalita
Geplaatst

Diana anders vragen of ze je naar een rustige ruimte kunnen rijden. Zijn ze volgens mij verplicht hoor. XX

Geplaatst

Gewoon aangeven dat je afzondering wilt tijdens bv en je daar de rust voor nodig heb, daar zorgen ze wel wat voor weet ik wel zeker.

We denken uiteraard super aan je en ben heel benieuwd naar de fotoos van je kleine meid.

Dikke knuffel en liefs voor morgen XXX

Geplaatst

Hoi Diana, Oh...vroeg idd! Loopt anders dan je graag wilde he? Maar goed, is ook weer niet anders. Ik ben reuze benieuwd hoe het gaat. En..ook het verloop e.d. Ik heb ook al de kriebels. Ik wil je heeel veel succes wensen!!!! Ik hoop dat alles naar wens gaat verlopen! ik denk aan je!!!!!!

Renaat, Ik weet van de hapjes e.d. dat die je niet schoon maken maar ik doelde meer op het feit dat als het verwijderd moet worden dat je dan schoon bent. Was geloof ik wel wat raar door mij geschreven.

Es., ik hoop dat het beter met je gaat. Kon je de mensen niet weg sturen? Zou ik doen, haha.

Nou, ik zit heeerlijk aan de drop! Het is weer zover! Nou, tot schrijfs!!!! joy1

Geplaatst

hahahaha Joy1 ben je weer ongi??? O zo ja als je het zo schrijft dat is zo, maar dan duurt het nog langer voor we weer verder kunnen, ik heb stiekum de hoop dat hij morgen niets doet en ik toch kan gaan spuiten.

Ik ben toch ongi en volgens mij kunnen ze zulke onderzoeken dan niet doen...

Fijne dag morgen Es

Geplaatst

Hey meiden,

Nog even een laatste teken van mij.

Net met jamillah bij de HA-post gezeten :-(

Ze is al tijden de longen uit haar lijf aan het hoesten, en om 21.00 werd ze gillend wakker.

Heel veel hoesten en maar AUW roepen.

Gelukkig viel het allemaal mee, maar haar keeltje is rood en kapot, en tja dat doet zeer.

Jeetje ik zag de KS al niet meer doorgaan, want tenslotte gaat zij dan voor!!!!!

Maar ze moet 4 maal daags paracetamol, en dan zal het vast snel beter gaan.

Meiden, ik probeer morgenochtend (vroeg!) nog wat te typen maar zo niet dan zien jullie de sms'jes wel komen.

Zou 1 van jullie dan even in het oktobertopic willen melden, hoe of wat????

Dank je wel alvast!

Geplaatst

Spannend Diana!!! Heel veel succes en voorspoed toegewenst! Ik heb heel benieuwd naar je nieuwe meisje en naar hoe alles gaat en gegaan is.

En qua BV, zeker gewoon de gordijnen dicht laten doen en als dat niet helpt naar een rustige ruimte. Volgens mij moeten ze dat inderdaad voor je doen hoor. Spannend!!!

En voor jou Renata, wat een spannende tijd weer. Hopen dat de IUI door mag gaan en anders maar hopen dat de uitslag gewoon weer goed is... Gedoe ook allemaal.

Luxe hoor Es dat jij zo mag uitslapen. hihi. Ik mag ook soms uitslapen van Charlotte. Dan leg ik haar na de ochtendfles naast me in bed, en dan slaapt ze soms door, soms wel tot 9.00 uur of 9.30 uur. O heerlijk... Vind ik nu inderdaad al heel laat, terwijl ik voordat ik mama was 12.00 uur makkelijk haalde in het weekend. Maar ja, ik ben dan ook een avondmens. Zal met de baby wel weer anders gaan worden, want die slapen natuurlijk weer heel onregelmatig.

En Joy, gek is dat hè na zo'n lange medische molen stoppen met behandelen... Ik denk dat ik daar ook aan moet gaan wennen. Wij zijn al zoveel jaar bezig met zwanger worden/zijn/miskramen, etc. etc. Dat accepteren en weten dat je met dat klaar bent, gek zal zijn.... Ik moet nu ook al tegen mezelf zeggen dat het meest waarschijnlijk is dat ik nooit meer zwanger word. Ik hoop binnenkort de tweede baby te krijgen en hopelijk is die ook gezond. En dan hebben wij al zoveel geluk gehad dat het mij beter lijkt om te stoppen met dat hele zwangerschapsverhaal (sowieso met IVF etc.). Maar toch is het raar. Ergens zou een derde kindje inderdaad... Maar nee, ik denk niet dat we het moeten doen... hihi.

Nog nieuws hier. Ongeveer 12 jaar geleden kreeg ik een Nijntje toen ik weg ging bij mijn werk van toen. Een hele grote.... Ongeveer 2 jaar daarna heb ik hem uitgeleend aan een dochtertje van een vriend van mij, die toen bijna even groot was.... En nu zit Charlotte in de Nijn-fase. Niet gestimuleerd, maar ze vindt het uit zichzelf erg leuk.... Dus dacht ik, kijken of die grote Nijn nog in trek is bij dat dochtertje of dat ze hem wel missen kan.... En dat laatste was het geval. Nou Charlotte is in de 7e hemel (mama intussen wat minder, hihi). Nijn, die ze kónijn noemt, moet overal mee naartoe, op het aankleedkussen, naast haar zitten bij het eten, mee naar bed, mee naar hier en mee naar daar. Gisterenavond dacht ik een gewone dochter nog te hebben, maar midden in de nacht moest en zou Kónijn komen en bij haar in de armen meeslapen. Hihi. Gelukkig haar kunnen overreden dat aan haar voeteneinde slapen ook een goed idee was, want zo bij haar hoofdje vind ik wat eng.... Hoezo dreumesfixaties. Hihi. Wel een koddig gezicht hoor met zo'n grote Nijn. En ze praat ook hele verhalen tegen haar, en vanavond zag ik haar geloof ik Nijn verschonen etc.etc. Afijn, we zien wel hoe het gaat lopen. Wel een succes dus.

Nou dag girlies, slaap lekker, ga ik ook zo doen. groetjes, niki

Geplaatst

Een hele goede morgen allemaal :-)

Oef, dit is mijn tijdje niet hoor, hahahahaha.......Veels te vroeg.

Maar goed, we zijn er klaar voor.

Alle tassen staan nu klaar, net mijn laatste kopje koffie gehad, en over een half uurtje gaan we rijden naar het ziekenhuis.

Op naar onze tweede dochter :-)

Ow wat raar, en eng, en spannend..........

Meiden, nogmaals bedankt voor al het medeleven en ik hoop tot heel snel!!!!!!!!!

XXXXXXXXXXXXX

Geplaatst

Tot heel snel. Nou, wat een toestand dan zo gisteravond. Sterkte voor je oudste dochter, haha, klinkt ook wel weer grappig niet?(oudste dochter...) Groet Joy1

Geplaatst

Diana, ik zit de hele ochtend al aan je te denken, het is nu 10.15 en als het goed is is de kleine meid geboren, ik hoop dat alles goed gegaan is.

Zit in spanning je smsje af te wachten ( ik weet dat het niet eerder als vanmiddag zal zijn maar toch hihihi )

Ben erg benieuwd naar dr naam.

Niki, wat leuk zo'n reuze nijn, ben jij nijntje fan???? ben je al in het dick bruna huis geweest???

Wel leuk dat ze zo erin op gaat, maar kan me voorstellen dat het niet altijd handig is.

Mijn vriendin is gek op nijntje en spaart ook nijntjes spullen ( heeft geen kindje ) en we gaan een keer met haar naar het dick bruna huis schijnt leuk te zijn.

Ik begin ook redelijk zenuwachtig te worden voor vanmiddag, ik ben wel ongi maar het zijn meer druppeltjes dus niet echt een menstruatie vind ik, hoop dat ik toch gewoon kan spuiten en dat mn ongi wel egnoeg doorgekomen is, en please please please niet dat onderzoek...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden