Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lijnen haha nou dat is niet gelukt maar 11 oktober ga ik beginnen met slimbelly voor 4 weken lang 4x per week en daarna hoop ik te kunnen blijven sporten 2x per week. Zoals je weet krijgen wij voor Robbie PGB. Voor het aankomend jaar (t/m juli 2011) is dat echt enorm veel en mijn oppas verloon ik uit vanuit die PGB per 1 oktober dus ik ga nu over 2 weken met haar om de tafel zitten en wil dat zijn 1 a 2 avonden per week zo even 1,5 uur komt oppassen zodat ik ook wat meer kan en Jan misschien ook kan gaan sporten of zo. Luxe he.

Ps een eigenaar van 2 horeca zaken is overleden en ze verwachten enorm veel mensen. Alleen de mensen met uitnodiging mogen naar binnen en daar hebben ze beveiliging voor nodig. Toevallig is het ook nog eens een vriend van mijn ouders. Zij gingen vaak op vvakantie met hem. Ik ga niet want ik kende die lieve man niet.

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden,

Net terug met jamillah van de huisartsenpost. Ze was vannacht erg aan het spugen geweest, en greep nu de hele tijd naar haar oor en gilde dan: "auw".

Ze heeft een oorontsteking en ook haar keelamandelen zijn ontstoken. Erg sneu! Ze heeft gelukkig antibiotica gekregen, dus we kunnen met een gerust hart op vakantie. En daarna hebben we een afspraak met de KNO-arts, en ben benieuwd wat die dan te melden heeft.

Vind een oorontsteking terwijl ze buisjes heeft och wel heel apart.

Huisarts dacht eerst dat we voor mij langskwamen, en was erg verbaasd dat ik pas eind oktober ben uitgerekend, ze dacht dat ik op z'n minst al overtijd liep of tegen de uitgerekende datum aan zat, hahahaha. Was wel even heel grappig vonden we.

Maar goed, mijn zielige meisje ligt op bed, en ik ga nu eindelijk maar een poging doen tot mijn koffers te pakken, en misschien ook nog even plat liggen.

XXX

Geplaatst

Ach wat zielig zeg Diana, hoop dat die antibiotica snel helpt echt heel zielig.

hahaha es jij gaat dus ook de slimbelly maar eens uitproberen, hoop dat je goed resultaat heb, en dat zou erg mooi en ja ook luxe zijn als ze zoveel kan oppassen en je kan het daarvan betalen.

Geplaatst

Wat zielig voor het meisie. Wat prettig is voor de oorpijn is dat haar hoofd iets omhoog ligt. Chamodent voor de oorpijn. (Is ook voor doorkomende tanden, misschien heb je dit nog in huis? )Worden ze ook wat rustiger van. Ik wens je alvast een fijne vakantie toe. En dat de pijn maar gauw weg mag zijn. joy1

Geplaatst

Dochterlief krijgt een poppenwagen. Ik ben via marktplaats op net zo een als ik vroeger. Als dat tegenvalt dan...gewoon een nieuwe. Maar ik heb mijn binnenbekleding van de poppenwagen allemaal nog bewaard dus...wil zo graag dat ze die wagen er dan ook bij heeft...Mijn moeder heeft deze allemaal voor mij gemaakt dus zit er een emotie aan vast. Joy1

Geplaatst

Diana ik hoop dat Jamilah zich snel beter voelt door de antibiotica. En inderdaad raar met buisjes ooronsteking, maar misschien is het buisje er al uit. Dat gebeurt heel vaak.

Hier lekker geshopt. Robbie had er niet zo zin in en heeft veel gehuild (bij elke winkel waar we naar binnen gingen haha). Maar ik heb alles gehaald wat ik moest halen en voor mijzelf nog een leuk rokje, blouse en truijruk. Mag niet klagen dus.

Zo de was opruimen en lekker vroeg in bed liggen met tv aan. Zalig nog even genieten.

Geplaatst

Joy1, heel erg bedankt voor je tip over de chamodent, ik heb het gisterenavond meteen gegeven! Wist niet dat het ook daarvoor was, en ik had het gewoon nog in huis. Echt super!!!

Es, ik vind het echt heel raar die ooronsteking, de buisjes zitten er alletwee nog perfect in.

Nou meiden ik ga jamillah eruit halen ze is wakker.

XXX

Geplaatst

Hele fijne vakantie Diana. geniet van je laatste x met zijn 3tjes.

Geplaatst

beetje rare vraag misschien, maar weet iemand misschien of een negatieve test ( midstream ) uiteindelijk altijd een plus wordt ook al heb je totaal geen hcg in je lijf.

Geplaatst

Volgens mij kan er nooit een + komen als er geen HCG in je bloed zit. Ik hoor wel dat hij negatief aangeeft terwijl ze toch zwanger zijn of dat hij altijd vaag positief blijft. Hoezo de vraag?

Geplaatst

ik heb gister een test gedaan, en ik heb absoluut niet de illusie dat ik zwanger ben hoor, ben echt goed ongi geweest maar hij werd na een poos en hele duidelijke plus, maar dan zit er wel een paar uur tussen hoor, ik ben niet zwanger want dan had ik wel binnen een paar minuten een plus gehad, maar ik deed de test gister omdat ik toch met vlagen misselijk blijf en mn borsten toch wel steeds zeerder gaan doen en anders dan bij ongi zeer. vandaar mn vraag.

Geplaatst

dan heb je nog wel HCG in je zitten vandaar ook die klachten. Denk ook dat het beter is dat je nu pas in oktober weer terecht kan. Effe rust in je lichaam.

Geplaatst

Ja misschien wel ff beter, ik ga het wel noemen bij de uitgansecho in okt, er is dus wel een innesteling geweest of iets dergelijks, he getver baal dr wel van

Geplaatst

Ja dat is niet echt fijn he. Ik ken nog iemand die is van haar 1ste door de pil heen zwanger geworden en is nu bezig voor de 2de en elke maand heeft ze wel een positieve test, maar wordt uiteindelijk wel ongesteld. Dit al 6 x nu. Heftig hoor.

Zou het ook zeker zeggen, want misschien met wat ondesteuning aan hormonen lukt het wel.

Geplaatst

Ja raar he. Beetje te vergelijken met jou vind ik.

Ben trouwens gisteren nog geslaagd hoor voor een trui jurk. een hele leuke. Dus even slimbelly en dan hup de jurk aan.

Waarom doe jij geen slimbelly meer dan en heeft het gewerkt bij jou?

Geplaatst

ja heel vreemd vind ik het.

super dat je geslaagd bent voor een trui jurk, ik doe nog steeds slimbelly het help wel maar niet genoeg naar mijn zin maar daarom ga ik dinsdag dan ook naar de dietist

Geplaatst

Ben nog hoesterig en super moe. Ook nog ongesteld worden...maar voor de rest gaat het wel. (Klinkt ook niet echt positief he????) Haha, maar weer eens op tijd naar bed, vermoed ik.....Diana, je leest dit niet meer maar veel plezier tijdens je vakantie! Idd. voor de laatste keer met 3 personen....Gek eigenlijk he? Nog even en dan ligt 'nummer' 4 in huize Diana. grote verandering. Nou, ik ga even met de hond lopen. Tot later, Joy1

Geplaatst

Renaat er zijn mensen die gewoon ongesteld blijven terwijl ze zwanger zijn. Een oud klasgenootje van mij ben ik ooit tegen gekomen met een kleine die wist helemaal niet dat ze zwanger was en is bevallen met 8,5 maand ongeveer. Ze bleef gewoon elke maand ongesteld en werd niet dikker of zo. Dus er bestaat misschien een kleine kans???

Zo de schoolweek is weer begonnen, wat een rust in huis zeg. En wat is Robbie dan gelijk weer zo lief. HIj heeft gewoon echt die regelmaat nodig. Hij lag alleen al wel om 18.15 uur op zijn bed en sliep ook meteen. Misschien toch nog een beetje moe van de waterpokken of zo.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden