Ga naar inhoud

wie met verhoogd FSH heeft goeie ervaringen?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

JOEHOEEEEEEEEE

Lieve Mia wat een geweldig nieuws

De tranen rollen me over mij wangen ohh wat ben ik blij voor jullie zeg!!!!!!!!!

Meis het is jullie zo gegund en dit moet gewoon goed gaan nu meis mijn duimen blijven draaien voor jullie.

Liefs en een dikke knuffel

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bedankt Chantal!

ik ben gesloopt, heb al een tukkie gedaan net. Weet niet of het door het hcg hormoon komt of gewoon van de spanningen van afgelopen weken.

Hoe is het met jou? Ik zie dat jullie kindje nog op zijn of haar plek zit? Neem aan dat het goed gaat!

Kissie Mia

Geplaatst

hey Mia,

Ik denk dat het vooral de spanning is bij je dat je zo moe bent jullie hebben dan ook dezeperiode weer met veel dubbele gevoelens moeten zien door komen en dat breekt je op op het momend dat er een beetje spanning weg valt.

Hier zit onze kleine nog steeds op haar plekje morgen moeten we weer voor controle en dan gaan ze als het goed is kijken of ze mij volgende week kunnen gaan inleiden ivm de suiker die nu toch wel weer wat op loopt dus voor ons wordt het nu ook spannend.

Meis ben echt super blij voor jullie!!!!!

Geplaatst

Hey Mia,

Zou je op de hoogte houden dus bij deze ;)

Vandaag zijn we weer voor controle geweest en helaas loopt mijn bloedruk nu wat op 130/90 was altijd 110/70 dus ze hebben nu mijn urine na gekeken en die is helemaal schoon en ik kan straks bellen voor de uitslag van het bloed dus daar is het nog even wachten op mocht dit goed zijn dan moet ik zaterdag nog een keertje voor een CTG en bloeddruk meting terug komen.

Maar verder gaat alles goed we hebben nu een datum voor het inleiden en dat is 1 nov geworden ik ben dan 37 weken en moet mij dan om 7.00 melden dan gaan ze de vliezen breken want onze uk is er helemaal klaar voor heb nu z'n 2 cm ontsluiting.

Moet zeggen dat ik het nu wel heel spannend ga vinden en ik krijg dan ook nu pas nesteldrang wil nog zoveel regelen ;)

Maar hoe is het nu met jou al een beetje bekomen van de schrik en kun je een beetje genieten??????

XXXXX

Geplaatst

Zo, dat schiet op! Hebben jullie nog een paar daagjes om je geestelijk voor te bereiden, dat de kleine echt gaat komen! Spannend!!

Hier al een beetje bekomen, voel me fijn. Opgelucht! Nu vasthouden tot heeel lang!

Kissie Mia

Geplaatst

Lieve Mia,

Joehoe!!! Wat een geweldig nieuws meis! Ik zat al op het wachtbankje oktober te zoeken, maar zag toen pas dat er weer in ons oude fsh topic geschreven was. Ik ben zoooo superblij voor jullie.

Een broertje of zusje voor Phileine op komst, wat geweldig. Inderdaad nu heel lang vast houden, maar dat gaat gewoon goed komen. Geniet ervan lieverd.

Chantal, spannend. Nu echt de laatste loodjes!! Lijkt me wel raar om te weten wanneer het daadwerkelijk gaat gebeuren. Ben erg benieuwd...

Hier alles goed. Jobje knapte zo snel op dat hij afgelopen zaterdag alweer mee naar huis mocht. Pappa heeft nu ook 2 weekjes vrij dus nu is het gewoon even lekker met z'n 4tjes genieten als gezinnetje. Ze groeien zo hard en veranderen zo snel, ongelofelijk. Stijn is alweer 2700 en Job bijna 2500 gram.

Maar nog steeds 2 kleine guppies.

Kuzz, Henkie

Geplaatst

he meiden,

@Mia: jeeeeeeeej GEFELICITEERD!!! op naar een brusje voor Phileine

@Chantal: wat is de tijd snel gegaan, veel succes met de bevalling meid

@HP: goed dat het weer beter gaat met Jobje, geniet maar van je boys.. ennuh, volgens je banner ben je nog steeds zwanger ;)

Geplaatst

He Henkie,

wat heerlijk dat job weer thuis is, nu eindelijk met z'n vieren genieten! Het gaat echt hard bij die kleintjes he! Ons nichtje is een jaar en elke keer als ik haar zie verbaas ik me! Zo'n grote meid!

Sen, hoe gaat het meis? Heb je nog wat veerkracht over? en echte power vrouw ben je!

Kissie Mia

Geplaatst

Miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waaaaaaauuuwww......wat is dit waanzinnig!!!!!!

Gefeeeelicteeeeeeerddd!!

Ik ben er helemaal emotioneel van!!

Zo ontzettend van harte gefelicteerd!!!!

Waaaaauww.....

Geplaatst

Sen GVDikkeme...

Wat een waanzin!

Hoe is dit toch allemaal mogelijk"?

Wil me aansluiten bij HP, wat een veerkrachtige vrouw ben je toch!

Ook jou is het zo zo zo zo zoooo gegund!

Geplaatst

Hoi meiden

Kyra jij bent ook alweer ver zeg dat duur niet lang meer wat is de tijd toch hard gegaan zeg en overmorgen zal de uk van Chantal worden geboren.

Ik ben op cyclusdag 42 (dat was vorige week vrijdag) naar de kliniek geweest voor een echo. De arts zei dat hij meende nog een groeiende follikel te zien en hij checkte het bmsv en concludeerde dat ik nèt voor de eisprong zat. Dat is natuurlijk wel raar op cyclusdag 42. Hij zei dat ik waarschijnlijk een cyclus had overgeslagen en alweer op de helft van de volgende cyclus zat. Al met al was ik opgelucht want ik was al bang dat alle aktiviteit was uitgevallen. Dus ik had me helemaal ingesteld op 2 weken wachten tot de volgende menstruatie. Maarrr... ik werd afgelopen donderdagavond opeens ongesteld. Toen begreep ik het dus helemaal niet meer. Dus weer een afspraak gemaakt voor een uitgangsecho. Dat was vandaag. Tot onze verbazing lagen er rechts 3 follikels klaar, terwijl rechts bij mij zelden tot nooit follikels maakt, en links 1. Dus in totaal 4, nou zoveel heb ik nog nooit gehad! dus ik was aangenaam verrast. Ik weet dat het nog alle kanten op kan maar voor nu ben ik blij en opgelucht. Dus vanaf vandaag, zoals de arts zei, vol gas stimuleren en dan volgende week vrijdag terug.

meiden een goed weekend

liefs

Sen

Geplaatst

Lieve Sen,

dat ziet er uit als een goed begin, helemaal top meid. Nu maar eens goed nieuws van jullie kant! Het is de hoogste tijd!

Kyra, ik kan het ook nog niet geloven, zoveel pech en zoveel geluk dit jaar, een ware achtbaan dus!

Fijne zondag meiden!

Kissie Mia

Geplaatst

Lieve Sen,

Wat fijn om te lezen dat het er uit ziet als een goed begin ik hoop dan ook met heel mijn hart dat nu jij het geluk mag ontvangen en dat het eindelijks is een keer mag gaan zoals het moet gaan.

Meis je bent een kanjer een echter powervrouw.

Ik ga je weer volgen en een kaarsje voor je branden.

Liefs en een dikke knuffel

• 2 weken later...
Geplaatst

Hey Mia,

WAUWWWWW wat een geweldig nieuws!

Van harte gefeliciteerd.....jezus wat mooi en spannend...

Ben zo blij voor jullie!

Ik weet het is een beetje een late reactie maar ben een paar weken afwezig geweest...even afstand van alles...was nog te verdrietig

van alles en werd echt naar de verdrietige verhalen toe getrokken...was niet zo goed voor me!

Maar ik ben er weer en het gaat goed nu!

Ik begin 25 december!! Zoooooo spannend!

Jouw goede nieuws geeft zoveel hoop!!

Heel veel plezier de komende maanden...zo leuk.

liefs Daan

Geplaatst

He Daantje!

Dank je, we zijn erg blij!

Wat fijn dat je weer gaat beginnen en dat het goed met je gaat! Hou je me op de hoogte?

Kissie Mia

Geplaatst

Hey Mia,

Was je al aan het zoeken bij een uitgerekend in... forum maar kom je nergens vinden. Toen dacht ik op zoek te gaan naar het FSH forum en zag dat je vandaag hebt gereageerd. Lekker makkelijk dus! Hoe gaat het meis? Hoever ben je nu? Ik zie dat je geen ticker hebt gemaakt deze keer... Heb je de eerste echo al gehad? Ik zie een plaatje van een echo als profielfoto maar weet niet of die misschien nog van Philleine is. Ik hoop dat het goed met je gaat en je je goed voelt!

Daantje, goed dat je even afstand genomen hebt. Je moet vooral goed om jezelf denken en ik ben erg blij voor je dat jullie binnenkort weer gaan starten.

Sen, hoe is het met jou? Je bent inmiddels alweer bijna twee weken aan het spuiten geloof ik. ben benieuwd of het er positief uitziet. Ik duim er in ieder geval voor!

Joske, ik heb al even gereageerd in het uitgerekend in november forum. Wat een pech zeg, 3x een MK achter elkaar, nu moet er toch eindelijk eens eentje blijven plakken hoor!!

Hier gaat alles goed, de jongens groeien als kool! Ben helemaal verliefd op ze. Ik heb een paar foto;s in het andere topic staan (uitgerekend in).

Meiden, nog even en dan komt die babyborrel er echt!!

Liefs, henkie

Geplaatst

He henkie,

ik heb wel een ticker hoor! Alleen komt deze er blijkbaar niet te staan als je een bericht met je Iphone stuurt! Nu staat er wel een he!

Over een week heb ik de eerste echo, ik vind het zo spannend!!!! Verder gaat het wel goed, ik heb niet echt ergens last van, waar ik dus ook wel een beetje onzeker over ben. Maar ja, wie is dat nu niet?

Fijn dat het goed gaat met de jongens! Ik ga zo even naar de foto's kijken, ben benieuwd!

De echo foto in mijn profiel is inderdaad nog van Phileine, met 17 weken.

Fijne avond!

Geplaatst

hèhè ik heb eindelijk de fsh topic weer gevonden, ben steeds topics kwijt moet nog wennen aan het nieuwe forum.

Alles goed hier meiden? las net het zeer trieste bericht van Henne.. bah wat is het leven toch oneerlijk voor sommige mensen :(

en ik las het goede nieuws dat de kleine van Chantal is geboren: Chantal, meid eindelijk is ze er!!! van harte gefeliciteerd! ow wat is het weer dubbel allemaal soms hier op het forum.

Ik moet morgen weer voor een FM, het is voor mij steeds maar weer hopen dat ze er nog zitten. Dit wordt nu waarschijnlijk de laatste FM en dan wordt de punctie ingepland. Dat zal dan waarschijnlijk maandag worden. Girls, please keep your fingers crossed for me!!!

liefs

Sen

Geplaatst

Lieve Sen,

Ik hoop dat je vandaag goed nieuws hebt en dat de follikels er nog zitten hier brand ondertussen het kaarsje voor je hoor!!!!!! Jij moet gewoon de volgende zijn!

Het is inderdaad allemaal erg dubbel hier op het forum heb dan ook moeite om mijn vreugde hierop het forum te schrijven ook al weet ik dat mensen juist uit de positieve verhalen elke keer weer de kracht vinden om door te gaan ( altans ik had dat wel heel sterk)

meis toi toi toi hoop vanavond hier goed nieuw van jou te lezen.

liefs en een dikke knuffel.

Geplaatst

Ha Mia,

Ik zie nu inderdaad je ticker wel! Spannend hoor op weg naar de 1e echo. Ik weet zeker dat er een mooi knipperlichtje te zien zal zijn. Geen klachten zegt echt niks, daar kan ik over meepraten, maar soms heb je ze liever wel ter bevestiging niet?!

Sen, de duimen draaien hier weer voor je hoor! Ik hoop zo dat er een aantal mooie follikels zullen zijn en dat de punctie gewoon eens een paar goede eicellen oplevert. Het geluk mag eindelijk wel eens aan jouw kant zijn. inderdaad erg verdrietig bericht van Henne. Eindelijk zwanger na al die tijd en dan dit. Hoe oneerlijk kan het leven soms zijn...

Ik realiseer me dan ook al te goed hoe gelukkig ik mezelf mag prijzen met twee gezonde boys. Vind het net als Chantal dan ook wel eens moeilijk om dat hier te uiten, maar hoop dat het soms ook juist kracht kan geven om door te gaan en je droom niet op te geven.

Meissie, you go girl! :toppie:

liefs, henkie

Geplaatst

he meiden hier ben ik weer.

HP en Chantal,voel jullie niet bezwaard om jullie blijdschap te uiten hoor! ben je gek! en HP ik zag je foto,wat een poeppiesssss en heb ook een foto van Frederique gespot, echt een engeltje (ik wil steeds Federica zeggen, heb een nicht die zo heet).

Mia, hoe gaat het met je? binnenkort alweer je eerste echo? spannend meid!

even een update van mijn kant: vandaag de laatste FM gehad en ze zitten er nog! en ze waren gegroeid. Rechts 3 stuks en links 1. De grootste is 21mm en de kleinste 15mm. De dr. verwacht dat de kleinere nog bijgroeien en de grote zich koesthoudt. Morgenavond laat gaat de pregnyl erin en dan a.s. maandagmorgen om 11.15 de punctie. De dr. zei dat het er hoopvol uitziet dus daar houden we ons maar aan vast hè.

Meiden, fijn weekend.

liefs

Sen

Geplaatst

Sen,

Wat een goed nieuws dat ze er nog zitten en inderdaad hou je vast aan wat de dr zegt kan alleen maar in je voordeel werken.

Meis ik hoop dat je maandag een mooie opbrengst hebt en dat er maar een paar mooie bevruchtingen mogen plaats vinden ik laat het kaarsje voor je branden deze dagen.

Kiss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden