Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Trish, goed nieuws, en nu lekker broeden! Wat is een morula?

En Mira, wat mooi beschreven! Ik zag van de week ook n moeder met een down kind van ca 18 jaar, tja altijd moeilijk schatten want lijken jonger. En die twee waren zo gezellig samen aan t wandelen en kletsen, de liefde straalde ervan af!

Succes met je poging voor n broertje of zusje te maken!

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
hiii meiden!

nou met mij gaat t goed Itsus, dankjewel!; heb net (3 uur geleden) 3 supermooie embryos teruggeplaatst gekregen!!! Heel blij!!!!!!!! 1x 5cellige klasse 3, 1x 10cellig klasse 2 en 1x morula klasse 2!!!Dus ik en mn bijna(haha) voetbalteam liggen nu lekker met 2 katten op de bank te broeden(ja mees, ik moet telkens aan jou denken lag jou w kat ook niet bij je??? goed teken dan!). Wordthelemaal blij van mees dr verhalen, wel stuiteren maar kan me hlemeaal voorstellen dat t ongelooflijke nu zo waar is: je bent zwanger!!!

ik wordt er zelf helemaal positief van.. Het gaat me gewoon lukken deze keer, joepie! en zo lekker, in natuurlijke cyclus, geen medicijnen, heerlijk!

Ik kreeg wel gelijk binnen een uur na tp buikpijnkramp, wie weet zijn ze zich al aan het hechten..ha!

Hoopd Jeanine en Itsus jullie je heel snel beter gaan voelen en Sas: dit wordt hem he! Zet m op.

Claus hoe gaat het met jou? Kun je alweer beginnen?

x voor iedereen!

Waaaaah:hello2::hello2::hello2:!! Wat geweldig Trish. Een drieling in je buik:hello2::hello2::hello2:!! Wat een toppertjes en nu al aan het stoeien in je buik.

Ja, heeeeeeeeeeel goed dat je lekker op de bank ligt te broeden met je katten op je. Inderdaad, bij mij ook de hele tijd. Vooral de kleine uk lag/ligt steeds in mijn armen en op mijn borst. En de andere zijn ook super aanhalig en willen lekker kroelen. Dus helemaal goed. Poezen bij het broeden en voila: Zwanger! Gaat helemaal lukken bij jou!! (Ja he, ik had vanaf het begin er helemaal geloof in en toch ben ik nog steeds ondersteboven dat ik echt zwanger ben!:toothy10:)

Lekker he, haast geen medicijnen. Super is dat. Gebruik je alleen de bollen?

Nou meid, ik kreeg adviezen van topicmeiden van veel soepjes, warm drinken, geen ijs enzo. Houd de boel lekker warm daar!! O, ik voel nu al positieve vibes! En flink stuiteren he!:blob3:

:luck: duimen%20draaien.gif

Linda, bijzonder dat je au pair was bij een drieling! Gaaf hoor!

Mira, wat een mooi en bijzonder verhaal!

Fijn weekend en Linda, een extra :hug:voor jou.

xxx, mees:blowkisses:

Geplaatst

Mira wat mooi je story en wat lief dat je het wilde delen met `linda..

Marianne, thanks! een morula is een 10cellige maar dan al iets verder ingedikt; je zie t de cellen al vervagen, zeg maar.

Mees haha leuk die 3ling emoticons! ziet er goed uit, als ik ze bekijk voel ik ze tegelijkertijd bewegen woehaa

soepjes zijn al gemaakt en geen citrus koffie en ijs ...!

en helemaal geen medicijnen wel superrelaxed zo!

ff filmpje kijken nu..

tot later!

Geplaatst

Hahaha wat n schatjes zijn je 3! En nu al ritmisch meedeinen!! Dit gaat top!!

Veel plezier met de film. Je bent er helemaal klaar voor! Xxx

Geplaatst

Hahaha jeanine, zoooo sorry!! Zwangerschapsvergeetachtigheid, hihi!

Echt speciaal, n 3ling! Heb jij voor hen gezorgd toen ze heel klein waren?

Xxx, mees

Geplaatst
JEANNET 42, 3 x Nderland, 1 x UZ Gent: 27 weken zwanger (4e ICSI), uitgerekend 4 mei (meisje)

JEANINE 41, Utrecht: zwanger (2e IVF poging), uitgerekend 29 mei (jongen)

RACHEL 44: zwanger (6e IVF poging) 20wk echo 5 februari, uitgerekend 17 juni (jongen)

LOT 42, Amphia icm EMC: zwanger (3e IVF poging), 20wk echo oké, uitgerekend 18 juni (meisje)

MOTO 44: Maasstad icm EMC: zwanger (3e IVF poging) 20 weken echo 11 april, uitgerekend 26 Augustus (jongen)

YOLA 41, dusseldorf: zwanger (3e icsi voor brusje), nekplooimeting 28-2, uitgerekend 5 september

LINDA 41, 3x Geertgen, daarna 2x Cyprus: zwanger (5e IVF poging), nekplooimeting 17-3, uitgerekend 30 september

ITSUS 42: VU (4x) daarna Belgie-UZ Leuven. zwanger (8e icsi) uitgerekend 30/9 16-3 nekplooimeting was prima! 13-4 weer echo *topicdag+

MARIANNE 41, AMC: zwanger (2x ivf, 1e icsi) bloedtest 11/2 (3 emmies), positief!, 18-3 3e echo, uitgerekend 18 okt. *topicdag+

VLOK 43: zwanger (4e icsi) eerst 3x NL nu DD tp 2/2 2 toppertjes testen op 16/2 positief! 1e echo 3/3 kloppend hartje, uitgerekend 24 oktober 2011

KARIN (IVFMOEDER) 41, EMC: zwanger (4e IVF poging), uitgerekend 31 oktober

MEES 45, KW L'dorp, AMC, DD, BB: Zwanger! (8/3 punctie, 12/3 tp, bloedtest 21/3, uitslag 22/3:Positief!!, uitgerekend 29 nov. *topicdag+

GIGI DD: 14/3 tp, testen 28/3 *topicdag+

SASKIA 43, via zh Meander A'foort naar UMC en nu in DD. 2de ICSI:1 follikel, 24-03 punctie *topicdag+

NADINE 41: (5e ivf) tp 2/2

LEEUWINNETJE 37: DD, cryo terugplaatsing mislukt. Starten nieuwe poging in april/mei?

JOSKE 42: 8 eicellen, 9-3 tp (?)

CAROLINE 42: Maasstad icm EMC, beide cryo's helaas niet goed ontdooid... We gaan toch voor poging 5! *topicdag+

TRISH 42, OLVG/AMC: 3x Ivf, tp 12 gehad; 3 embryos in buik en in ww

ELIES nét 42: gesprek (3e ivf) 9/2

INGE 42: (1e icsi) punctie 15/2

CLAUS 41, EMC: curettage 16/3 > evaluatiegesprek 24/3

VIOLA 41, 19 mei UV Leuven, 4 juni 2011 afspraak DD (2e IVF poging) (1e poging was in Maasstad)

NAL 40- : *topicdag+

Ik zie dat de laatste keer niet de juiste is gecopieerd dus vandaar dit nieuwe lijstje. (mijn nieuwe tekst was eraf).

JEANNET
42, 3 x Nderland, 1 x UZ Gent: 27 weken zwanger (4e ICSI), uitgerekend 4 mei (meisje)

JEANINE
41, Utrecht: zwanger (2e IVF poging), uitgerekend 29 mei (jongen)

RACHEL
44: zwanger (6e IVF poging) 20wk echo 5 februari, uitgerekend 17 juni (jongen)

LOT
42, Amphia icm EMC: zwanger (3e IVF poging), 20wk echo oké, uitgerekend 18 juni (meisje)

MOTO
44: Maasstad icm EMC: zwanger (3e IVF poging) 20 weken echo 11 april, uitgerekend 26 Augustus (jongen)

YOLA
41, dusseldorf: zwanger (3e icsi voor brusje), nekplooimeting 28-2, uitgerekend 5 september

LINDA
41, 3x Geertgen, daarna 2x Cyprus: zwanger (5e IVF poging), nekplooimeting 17-3, uitgerekend 30 september

ITSUS
42: VU (4x) daarna Belgie-UZ Leuven. zwanger (8e icsi) uitgerekend 30/9 16-3 nekplooimeting was prima! 13-4 weer echo *topicdag+

MARIANNE
41, AMC: zwanger (2x ivf, 1e icsi) bloedtest 11/2 (3 emmies), positief!, 18-3 3e echo, uitgerekend 18 okt. *topicdag+

VLOK
43: zwanger (4e icsi) eerst 3x NL nu DD tp 2/2 2 toppertjes testen op 16/2 positief! 1e echo 3/3 kloppend hartje, uitgerekend 24 oktober 2011

KARIN (IVFMOEDER)
41, EMC: zwanger (4e IVF poging), uitgerekend 31 oktober

MEES
45, KW L'dorp, AMC, DD, BB: Zwanger! (8/3 punctie, 12/3 tp, bloedtest 21/3, uitslag 22/3:Positief!!, uitgerekend 29 nov. *topicdag+

GIGI
DD: 14/3 tp, testen 28/3 *topicdag+

SASKIA
43, via zh Meander A'foort naar UMC en nu in DD. 2de ICSI:1 follikel, 24-03 punctie *topicdag+

NADINE
41: (5e ivf) tp 2/2

LEEUWINNETJE
37: DD, cryo terugplaatsing mislukt. Starten nieuwe poging in april/mei?

JOSKE
42: 8 eicellen, 9-3 tp (?)

CAROLINE
42: Maasstad icm EMC, beide cryo's helaas niet goed ontdooid... We gaan toch voor poging 5! *topicdag+

TRISH
42, OLVG/AMC: 3x Ivf, tp 12 gehad; 3 embryos in buik en in ww

ELIES
nét 42: gesprek (3e ivf) 9/2

INGE
42: (1e icsi) punctie 15/2

CLAUS
41, EMC: (2e poging IVF)curettage 16/3 > in mei gaan we voor de 3e poging! *topicdag+

VIOLA
41, 19 mei UV Leuven, 4 juni 2011 afspraak DD (2e IVF poging) (1e poging was in Maasstad)

NAL
40- : *topicdag+

Geplaatst

Hi Trish, bedankt voor de uitleg, dus dat is dus n goed iets, zon morula, neem ik aan?

Ik voel me soms echt n dommerd op dit vlak, heb de behandelingen redelijk over me heen laten komen en zat toen ook niet op n forum, dus zit niet zo diep in de materie. T enige wat ik weet is dat ik klasse 3 had ( een na slechtst bij t AMC) en de laatste keer 3 toppers, heb toen ook niet verder gevraagd.

Het is voor mij wel goed om niet alles te willen weten, anders ga ik met alles rekening houden. Nu met de zwangerschap merk ik wel dat ik van alles wil weten, en lees nu meer. Nogmaals, boekentips zijn welkom! 

Ps heb nu 2 nachten doorgeslapen, jahoe! Ben alleen erg moe en zeurderig overdag. Herkenbaar?

Geplaatst

@Marianne heeeeeeel herkenbaar! Ik ben ook erg moe en breng 16 tot 18 uur per dag in m'n bed door. Komt natuurlijk ook omdat ik me nog altijd erg beroerd voel. Smorgens ben ik op mijn best. Rond 17 uur slecht en ga dan ook vaak al naar bed tot de volgende ochtend. Slaap niet constant hoor maar wel veel.

Net nog ff naar onze kleine geluisterd, zo leuk!

Ben dit weekend home alone, m'n mannetje is weekendje skien! Ik zou eigenlijk ook mee maar trek die reis er naar toe niet met die misselijkheid.

Geplaatst

hi marianne, volgnes mij is het wel goed maar hangt ook gewoon weer vd klasse af etc, en natuurlijk vh doordellen darna, in the belly...helemaal niet dom hoor, was net zo als jij, liet het eerst allemaal over me heenkomern maar naarmate er meer terugplaatsingen zijn geweest(dit is al de 12e) leer je gewenst of ogewenst heel veel bij!! En kan me voorstellen dat je nu je zwanger bent wel allles wilt weten, is toch veel fijner onderwerp he!!!!!!

Fijn, dat je nu lekker hebt doorgeslapen!

Eleonor, voor de 40+topic dag: doe graag mee maakt me niet uit hoor waar het is ik kom gewoon naar jullie toe!

grtjs

Geplaatst

Mees, ze waren al ruim anderhalf toen ik bij hun in huis kwam ze liepen al en en konden al een beetje kletsen. Hun moeder stond er alleen voor. Haar man was opgestapt tijdens de zwangerschap en had een ander ontmoet via z'n werk. ( ze had er trouwens 5 teruggeplaatste gekregen !!!! "gelukkig " maar 3 aangeslagen ! ja zo gaat dat in Amerika !) Zo sneu doe je er jaren over om zwanger te worden gaat hij er vandoor ! Zij heeft verschillende oppassen gehad oa ook mexicaanse en een Ierse. Ik vond het wel leuk maar erg zwaar gelukkig ging ik 2 keer per week naar college daar zo ontmoette ik ook andere mensen. Ik was nog een broekie toen hoor 22/23 jaar ! Maar nog steeds kontakt hé na al die jaren ! Zo leuk ! Ik zat ook in een mooi zonnig gedeelte van de USA dicht bij het strand dicht bij Disneyland etc. Het was daar nooit echt koud dus had geen winterkleren mee. Ik ben nu in al die jaren zo'n 6 keer teruggeweest mede voor hun maar ook om te shoppen ha ha !!!

Geplaatst
deze dus...doe graag mee met de rond de 40 topic dag! (lees nu net pas dat jullie m apart gaan doen, echt leuk!!!

Trish en Yola en iedereen die er bij komt! Stuur me even een pb met je emailadres, dan kan ik je een uitnodiging voor de data sturen :icon_flower:

Geplaatst

Mail verstuurd naar iedereen waar ik een mailadres van heb ontvangen via datumprikker! Ik ben benieuwd:happydance:. Iedereen een fijn weekend, mijn werk zit er even op :happy7:.

@Jeanine, bijzonder hoor een drieling, een tweeling vindt ik al zo top. Gaaf dat je nog steeds contact hebt met hun! Ik moet altijd gelijk aan mijn nicht denken als iemand het over de USA heeft, onze planning is om daar een keer heen te gaan, ze woont erg mooi, maar waarom nu zooo ver weg :sad:. Gelukkig komt ze bijna naar Nederland:icon_flower:xxx

Geplaatst

Itsus: wat een toestand zeg voor jou! zoveel uren per dag je niet lekker voelen is echt zwaar! Het zelfde geldt natuurlij voor Jeanette..ik wens jullie veel sterkte, gelukkig weet je waar t voor is maar dan nog zwaar! Hoop dat t snel beter gaat

grtjs

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

de TP is geweest, ik heb nu lekker mijn kleine 4 cellige ukkie binnen en ben van plan deze er in te houden voor de komende 9 maanden!!!!

Liefs

Geplaatst

JEANNET
42, 3 x Nderland, 1 x UZ Gent: 27 weken zwanger (4e ICSI), uitgerekend 4 mei (meisje)

JEANINE
41, Utrecht: zwanger (2e IVF poging), uitgerekend 29 mei (jongen)

RACHEL
44: zwanger (6e IVF poging) 20wk echo 5 februari, uitgerekend 17 juni (jongen)

LOT
42, Amphia icm EMC: zwanger (3e IVF poging), 20wk echo oké, uitgerekend 18 juni (meisje)

MOTO
44: Maasstad icm EMC: zwanger (3e IVF poging) 20 weken echo 11 april, uitgerekend 26 Augustus (jongen)

YOLA
41, dusseldorf: zwanger (3e icsi voor brusje), nekplooimeting 28-2, uitgerekend 5 september

LINDA
41, 3x Geertgen, daarna 2x Cyprus: zwanger (5e IVF poging), nekplooimeting 17-3, uitgerekend 30 september

ITSUS
42: VU (4x) daarna Belgie-UZ Leuven. zwanger (8e icsi) uitgerekend 30/9 16-3 nekplooimeting was prima! 13-4 weer echo *topicdag+

MARIANNE
41, AMC: zwanger (2x ivf, 1e icsi) bloedtest 11/2 (3 emmies), positief!, 18-3 3e echo, uitgerekend 18 okt. *topicdag+

VLOK
43: zwanger (4e icsi) eerst 3x NL nu DD tp 2/2 2 toppertjes testen op 16/2 positief! 1e echo 3/3 kloppend hartje, uitgerekend 24 oktober 2011

KARIN (IVFMOEDER)
41, EMC: zwanger (4e IVF poging), uitgerekend 31 oktober

MEES
45, KW L'dorp, AMC, DD, BB: Zwanger! (8/3 punctie, 12/3 tp, bloedtest 21/3, uitslag 22/3:Positief!!, uitgerekend 29 nov. *topicdag+

GIGI
DD: 14/3 tp, testen 28/3 *topicdag+

SASKIA
43, via zh Meander A'foort naar UMC en nu in DD. 2de ICSI:1 follikel, 24-03 punctie *topicdag+

NADINE
41: (5e ivf) tp 2/2

LEEUWINNETJE
37: DD, cryo terugplaatsing mislukt. Starten nieuwe poging in april/mei?

JOSKE
42: 8 eicellen, 9-3 tp, negatief, op naar poging 3.

CAROLINE
42: Maasstad icm EMC, beide cryo's helaas niet goed ontdooid... We gaan toch voor poging 5! *topicdag+

TRISH
42, OLVG/AMC: 3x Ivf, tp 12 gehad; 3 embryos in buik en in ww

ELIES
nét 42: gesprek (3e ivf) 9/2

INGE
42: (1e icsi) punctie 15/2

CLAUS
41, EMC: (2e poging IVF)curettage 16/3 > in mei gaan we voor de 3e poging! *topicdag+

VIOLA
41, 19 mei UV Leuven, 4 juni 2011 afspraak DD (2e IVF poging) (1e poging was in Maasstad)

NAL
40- : *topicdag+

Ik heb het ook maar even bijgewerkt, want mijn laatste verandering was ook niet mee gekopieerd.

Sas fijn dat je je ukkie nu bij je hebt! ik hoop ook dat het 9 maanden bij je blijft!

liefs joske
Geplaatst

JEANNET 42, 3 x Nderland, 1 x UZ Gent: 27 weken zwanger (4e ICSI), uitgerekend 4 mei (meisje)

JEANINE 41, Utrecht: zwanger (2e IVF poging), uitgerekend 29 mei (jongen)

RACHEL 44: zwanger (6e IVF poging) 20wk echo 5 februari, uitgerekend 17 juni (jongen)

LOT 42, Amphia icm EMC: zwanger (3e IVF poging), 20wk echo oké, uitgerekend 18 juni (meisje)

MOTO 44: Maasstad icm EMC: zwanger (3e IVF poging) 20 weken echo 11 april, uitgerekend 26 Augustus (jongen)

YOLA 41, dusseldorf: zwanger (3e icsi voor brusje), nekplooimeting 28-2, uitgerekend 5 september

LINDA 41, 3x Geertgen, daarna 2x Cyprus: zwanger (5e IVF poging), nekplooimeting 17-3, uitgerekend 30 september

ITSUS 42: VU (4x) daarna Belgie-UZ Leuven. zwanger (8e icsi) uitgerekend 30/9 16-3 nekplooimeting was prima! 13-4 weer echo *topicdag+

MARIANNE 41, AMC: zwanger (2x ivf, 1e icsi) bloedtest 11/2 (3 emmies), positief!, 18-3 3e echo, uitgerekend 18 okt. *topicdag+

VLOK 43: zwanger (4e icsi) eerst 3x NL nu DD tp 2/2 2 toppertjes testen op 16/2 positief! 1e echo 3/3 kloppend hartje, uitgerekend 24 oktober 2011

KARIN (IVFMOEDER) 41, EMC: zwanger (4e IVF poging), uitgerekend 31 oktober

MEES 45, KW L'dorp, AMC, DD, BB: Zwanger! (8/3 punctie, 12/3 tp, bloedtest 21/3, uitslag 22/3:Positief!!, uitgerekend 29 nov. *topicdag+

GIGI DD: 14/3 tp, testen 28/3 *topicdag+

SASKIA 43, via zh Meander A'foort naar UMC en nu in DD. 2de ICSI:1 follikel, 24-03 punctie, 26-03 TP, 1 embryo aan boord *topicdag+

NADINE 41: (5e ivf) tp 2/2

LEEUWINNETJE 37: DD, cryo terugplaatsing mislukt. Starten nieuwe poging in april/mei?

JOSKE 42: 8 eicellen, 9-3 tp, negatief, op naar poging 3.

CAROLINE 42: Maasstad icm EMC, beide cryo's helaas niet goed ontdooid... We gaan toch voor poging 5! *topicdag+

TRISH 42, OLVG/AMC: 3x Ivf, tp 12 gehad; 3 embryos in buik en in ww

ELIES nét 42: gesprek (3e ivf) 9/2

INGE 42: (1e icsi) punctie 15/2

CLAUS 41, EMC: (2e poging IVF)curettage 16/3 > in mei gaan we voor de 3e poging! *topicdag+

VIOLA 41, 19 mei UV Leuven, 4 juni 2011 afspraak DD (2e IVF poging) (1e poging was in Maasstad)

NAL 40- : *topicdag+

Geplaatst

Sas fijn dat je je ukkie nu bij je hebt! ik hoop ook dat het 9 maanden bij je blijft!

liefs joske

Ja erg fijn, heb er een goed gevoel over maar ja dat zegt niets natuurlijk:)

Geplaatst
Mees, ze waren al ruim anderhalf toen ik bij hun in huis kwam ze liepen al en en konden al een beetje kletsen. Hun moeder stond er alleen voor. Haar man was opgestapt tijdens de zwangerschap en had een ander ontmoet via z'n werk. ( ze had er trouwens 5 teruggeplaatste gekregen !!!! "gelukkig " maar 3 aangeslagen ! ja zo gaat dat in Amerika !) Zo sneu doe je er jaren over om zwanger te worden gaat hij er vandoor ! Zij heeft verschillende oppassen gehad oa ook mexicaanse en een Ierse. Ik vond het wel leuk maar erg zwaar gelukkig ging ik 2 keer per week naar college daar zo ontmoette ik ook andere mensen. Ik was nog een broekie toen hoor 22/23 jaar ! Maar nog steeds kontakt hé na al die jaren ! Zo leuk ! Ik zat ook in een mooi zonnig gedeelte van de USA dicht bij het strand dicht bij Disneyland etc. Het was daar nooit echt koud dus had geen winterkleren mee. Ik ben nu in al die jaren zo'n 6 keer teruggeweest mede voor hun maar ook om te shoppen ha ha !!!

Wat leuk Jeanine. En anderhalf is ook zo'n leuke leeftijd. Al aan het lopen en n beetje aan de babbel. Jeeh, wat een sukkel, die man. Knap hoor, dat ze er alleen voor zorgde. Met jouw hulp natuurlijk ;-) Knap hoor, want je was nog piep, hihi. En dat weer, heerlijk. Zat je in California of Florida? In de ene staat het je disneyworld en in de andere disneyland. Ik heb in allebei de staten geweest. Errug leuk!! Wauw, 5 eitjes. Het had dus ook een 5ling kunnen zijn. Gaat hier idd anders.

Wat leuk dat je vaak terug gaat en ze nog steeds ziet.

Ja, heerlijk shoppen in the states, he? En dat weer!! :sunny::sunny:

Viola, zeker naar je nicht gaan. Het is zo gaaf daar!! thmbup.gif

En dankjewel voor de datumprikker.

Sas!! Geweldig!!! :toothy10::toothy10: :blob1::blob1: :blob6::blob6: :laughbounce::laughbounce: :icon_bounce::icon_bounce: :36_1_13::36_1_13:

Hierbij de eerste stuiterles!! Go for it meid! Dit toppertje gaat het helemaal maken. Heerlijk broeden en stuiteren....!!

xxx, Mees

Geplaatst

Wahahahahaaaa, komt helemaal goed!

Je bent een snelle leerling!!

" 1, 2, stuiter stuiter, 1, 2 stuiter stuiter....."

:-)) mees

Geplaatst
Wahahahahaaaa, komt helemaal goed!

Je bent een snelle leerling!!

" 1, 2, stuiter stuiter, 1, 2 stuiter stuiter....."

:-)) mees

hihi ik ga mijn best doen om net zo goed te worden als jij...

Zat net even op een site te kijken naar de ontwikkeling van het embryootje. Zo mooi. Dat heb ik de vorige keer niet durven doen. Ik heb er nu ook een beter gevoel over.

Geplaatst

Mees, het was in Californie een plaats die Santa Ana heet grenzend aan de plaatsen Orange en Tustin zegt je waarschijnlijk niets. Een uur ten zuiden van L.A en 20 min. van Disneyland en 20 min. van zee. Mń favo winkel in de USA is en blijft Target, heerlijke winkel !

Sas67, vasthouden hoor dat positieve gevoel !

Ik ben kapot, slecht geslapen en mega lopen kotsen. Halverwege de nacht mega maagpijn nou dan weet ik al hoe laat het is. Net maar wat gegeten anders ga ik weer gal spugen. Gatver de gatver. Nog 9 weken volhouden ! Het weer is prachtig, zonnetje schijnt al hier. Ziet er beter uit dan gisteren toen was het best fris.

Fijne zondag allemaal !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden