Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Joske,

Goed dat je overweegt om ook naar DD te gaan. Zeker omdat je blijkbaar dus wel zwanger kan worden. Is er bij jou ooit wel eens gekeken naar een stollingsafwijking? Er zijn meer meiden hier op het forum waarbij er in DD verder onderzoek werd gedaan en er bijv een stollingafwijking uitkwam. Er is nu wel een wachtijd in DD voor een intake dus misschien gewoon een maken?

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Lieve Trish, wat k** dat het niet gelukt is. Ik had zo'n goed hoop deze keer, maar het mocht helaas niet zo zijn.

Sterkte met het verwerken van je verdriet!

Lieve Sas, ook voor jou zwaar k**. Je blijft toch ieder keer hopen dat het misschien toch nog lukt, maar dan....

En moet zeggen, heb enorm veel respect voor hoe je ermee omgaat nu. Dat je je toch nog inzet voor het dagje...stoer hoor...

En natuurlijk is locatie geen probleem, ik ben er bij...

Hoi Nal, welkom terug! Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt.Wel weer jammer dat je moet wachten op de bloedonderzoeken.

Gezellig dat je er bij bent de 23ste!

Geplaatst
@nal zo dus jullie zijn ook weer van de startblokken af, opweg naar een mooi eindresultaat. Ik hoop voor je dat je snel een tp zult hebben. Succes met wachten.

Ik ben vandaag weer voor controle naar het zh geweest! Kreeg ff een snelle echo. Weer zo leuk om te zien. Had gehoopt het grote geheim te ontdekken, maar het Beebje hield de beentjes mooi bij elkaar. Zag wel heel mooi de gehele ruggegraat. En het hartje klopte mooi.

Nu over 5 wkn terugkomen, dan ben ik 21 wkn en krijgen we de uitgebreide echo.

Geniet lekker van het mooie weer!

Itsus, meid wat heerlijk een goede echo. En ja beentjes bij elkaar,heel slim van jullie uk. Hij/zij laat zch gewoon nog niet zien.

Liefs

Geplaatst

Itsus: "Ik ben vandaag weer voor controle naar het zh geweest! Kreeg ff een snelle echo. Weer zo leuk om te zien. Had gehoopt het grote geheim te ontdekken, maar het Beebje hield de beentjes mooi bij elkaar. Zag wel heel mooi de gehele ruggegraat. En het hartje klopte mooi.

Nu over 5 wkn terugkomen, dan ben ik 21 wkn en krijgen we de uitgebreide echo."

Wil je alvast weten wat het geslacht van het beebje is? Je weet in ieder geval dat het lekker een eigenwijze donder is..:-) Hij/zij wil het even geheim houden blijkbaar....In ieder geval wel een mooi moment joh! Leuk!

Geplaatst

Linda: "Nal, met die extra bloedtesten kan je denk ik alleen maar blij zijn. Toen ik overstapte naar het buitenland, heeft de arts daar dat ook aangeraden. Bij mij vanwege de miskramen, die in Nederland aan mijn leeftijd werden geweten. Er werd een bloedstollingsafwijking geconstateerd en volgens de arts was dat hoogstwaarschijnlijk de reden dat de vorige zwangerschappen in miskramen eindigden. Nu spuit ik bloedverdunners en gaat het nog steeds goed met de zwangerschap"

Linda, ik moet een bloedtest doen vlgs de zgn RIF-protocol. Heb jij dat ook moeten doen? Ik ben 2x heel kort zwanger geweest, en ze willen inderdaad uitzoeken of er ergens een afwijking is. Even afwachten wat er uit de resultaat blijkt, maar wel goed te weten dat het 'met een kleine aanpassing' tot geweldige resultaten kan leiden.

Geplaatst
Mees,

stuiter je nog lekker????

Liefs

Hey lieve Sas, ja ik stuiter nog heeeeeeerlijk!!

Tikje missy maar verder helemaal heerlijk aan de stuiter:-)))

Xxx,mees

(ik schrijf morgen ff uitgebreid via de pc;-)

Geplaatst

Yyyyeeeaaahhh de mereltjes zijn geboren! 4 ienie mini vogeltjes! Zo leuk. Heb mooie foto! Ze zijn nog helemaal rose met de oogjes nog gesloten.

Wat een bijzondere gebeurtenis. Nog nooit heb ik een vogelnestje gehad in mijn tuin, en nu ben ik zelf zwanger en doet de merel met mij mee.

Vandaag hier beschuit met muisjes!

Geplaatst

Itsus, ach wat lief ! Nieuwe bewoners ! Alle katten uit de buurt nu wegjagen hoor ! Wij hebben ook 2 vogelhuisjes in de tuin maar er zit jammer genoeg niks in dit jaar. We hadden wel muizen op zolder.....ahum ......maar dat is een ander verhaal ! Nu alles goed dichtgemaakt en gelukkig is dat probleem ook weer opgelost. Ik griezel er nl. van !

Geplaatst

@Itsus Wat fijn dat je nog even mocht kijken naar je kleintje, wauw lijkt me zo mooi! Wel een karaktertje hoor, van wie heeft hij/zij dat? haha..

:egg-chicken: Gefeliciteerd ook met je mereltjes, eigenlijk beschuit met wormpjes mmmmm..wij hadden vorig jaar voor het eerst 2 nestjes, 1 is er doorgegaan, ze kwamen uit en na een paar dagen was het ineens zo rustig, ik dacht nu eerst even kijken, en helaas alle vogeltjes lagen dood in hun nestje, erg triest, maar bij ons zitten veel grote vogels, dus ik denk een ekster of vlaamse gaai die de ouders belaagd hebben, er lag ook al eerder een jonkie dood in mijn tuin. Dus let goed op die roofvogels hoor!! Veel succes en eet smakelijk

Fijne dag meid

Geplaatst

Jeanine1970

Aaah muizen. Ik moet daar ook niks van weten. Niet in huis. Bij het verwijderen van de oude keuken in ons nieuwe huis kwamen we ook muizenkeutels tegen. Echt vies. De vorige bewoners waren niet echt proper. De keutels zaten zelfs in hun keukenkastjes. Geen idee hoe je muizen buiten kan houden (okee, een kat / hond in huis nemen wilt helpen).

Itsus

Gefeliciteerd met jouw mooie echo. Wat heerlijk om de kleine weer even te mogen zien. Het is al een mini-mensje zeker?

Vi-ola

Bah, wat zielig voor die jonkies die aan hun lot overgelaten waren.

Ik zie geen meiden in de spannende wachtweken, wel in afwachting van een nieuwe poging of aan het begin van een nieuw poging. Succes, en ik hoop dat we over een paar weekjes weer samen in spanning zitten.

Geplaatst
Yyyyeeeaaahhh de mereltjes zijn geboren! 4 ienie mini vogeltjes! Zo leuk. Heb mooie foto! Ze zijn nog helemaal rose met de oogjes nog gesloten.

Wat een bijzondere gebeurtenis. Nog nooit heb ik een vogelnestje gehad in mijn tuin, en nu ben ik zelf zwanger en doet de merel met mij mee.

Vandaag hier beschuit met muisjes!

Wat leuk he die kleine mereltjes.

Wij hebben ze dit jaar niet in de tuin, geen idee waarom niet. Misschien komen ze alleen bij zwangeren????:)

Geplaatst

@Ivfmoeder, volgens mij zijn er inderdaad geen meiden in de wachtweken. Wel een paar die met een nieuwe poging gaan beginnen waaronder moi.

Wel pas in mei of juni.

Geplaatst

Ahhhh Itsus, wat lief van de meesjes....uh...mereltjes in je tuin. Doe ze maar de groeten van tante Mees ;-)

Muizen vind ik trouwens heel schattig. Heb er al een paar gered uit bekjes van katten. in Ook bij vrienden trouwens. Kwam poes met muis aan en snel muis ontzet. Toen dachten ze dat die dood was (muizen houden zich dood/ soort shock) maar ik zei: doe maar in een doosje (zonder deksel) en ik kijk wel of het nog wat wordt met muisje Dus muisje mee naar huis in de auto. Van totaal bewegingloos tot totale actie duurde een half uurtje. Voordat ik thuis was rende die door mijn auto. Zo grappig. En daarna thuis weer vrijgelaten in de natuur. In huis is altijd wat minder, maar met een speciaal kooitje (ipv muizenval waarbij ze lijden en gif waarbij ze helemaal lijden) kun je ze vangen en ergens anders 'uit'zetten. En anders roep je mij maar, hihi:happydance:

Nal, super dat je ervaring zo positief was. En nu snel actie. Gaaf hoor!

En Itsus, nogmaals feli met die mooie echo!:icon_flower:

Hoe is het met onze 'misselijke' meiden? Ik heb respect, want zelfs beetje misselijk is al minder. Maar....voor een goed doel natuurlijk! :happy2:

Trish, Sas, nog keertje heeeeel dikke knuffel! (Gaat het n beetje zonder je vriend?) Wel goed om weer vooruit te kijken naar de nieuwe afspraak 2 mei.

Ik heb dan weer een echo. Dus n mooie datum :-)

Nou meiden, moet me er ff weer toe zetten wat te eten en drinken. Lig hier languit op de bank met uk katje en grote kat. Liefff! (Helaas zo naar werk.)

:blowkisses: xxx, mees

Geplaatst

JEANNET 42, 3 x Nderland, 1 x UZ Gent: 27 weken zwanger (4e ICSI), uitgerekend 4 mei (meisje)

JEANINE
[/b]
41, Utrecht: zwanger (2e IVF poging), uitgerekend 29 mei (jongen)

RACHEL 44: zwanger (6e IVF poging) 20wk echo 5 februari, uitgerekend 17 juni (jongen)

LOT 42, Amphia icm EMC: zwanger (3e IVF poging), 20wk echo oké, uitgerekend 18 juni (meisje)

MOTO 44: Maasstad icm EMC: zwanger (3e IVF poging) 20 weken echo 11 april, uitgerekend 26 Augustus (jongen)

YOLA 41, dusseldorf: zwanger (3e icsi voor brusje), nekplooimeting 28-2, uitgerekend 5 september

LINDA 42, 3x Geertgen, daarna 2x Cyprus: zwanger (5e IVF poging), 20 weken echo 10-5, uitgerekend 30 september

ITSUS 42: VU (4x) daarna Belgie-UZ Leuven. zwanger (8e icsi) uitgerekend 30 sept. 18-5 21 wkn echo *topicdag+

MARIANNE 41, AMC: zwanger (2x ivf, 1e icsi) bloedtest 11/2 (3 emmies), positief!, 18-3 3e echo, uitgerekend 18 okt. *topicdag+

VLOK 43: zwanger (4e icsi) eerst 3x NL nu DD tp 2/2 2 toppertjes testen op 16/2 positief! 1e echo 3/3 kloppend hartje, uitgerekend 24 oktober 2011

KARIN (IVFMOEDER) 41, EMC: zwanger (4e IVF poging), uitgerekend 31 oktober

MEES 45, KW L'dorp, AMC, DD, BB: 7 weken zwanger!! 1e echo 4/4: hartje klopt!! 2/5: 2e echo, uitgerekend 29 nov.

GIGI DD: 14/3 tp, testen 28/3 *topicdag+

SASKIA 43, via zh Meander A'foort naar UMC en nu in DD. 2de ICSI:1 follikel, 24-03 punctie, 26-03 TP, 1 embryo aan boord, 9/4 negatieve test. ven geen idee hoe nu verder *topicdag+

NADINE 41: (5e ivf) tp 2/2

LEEUWINNETJE 37: DD, cryo terugplaatsing mislukt. Starten nieuwe poging in april/mei?

JOSKE 42: 8 eicellen, 9-3 tp, negatief, op naar poging 3.

CAROLINE 42: Maasstad icm EMC, beide cryo's helaas niet goed ontdooid... We gaan toch voor poging 5! Eind mei starten

TRISH 42, OLVG/AMC: 3x Ivf, tp 12 gehad; 3 embryos in buik en in ww

ELIES nét 42: gesprek (3e ivf) 9/2

INGE 42: (1e icsi) punctie 15/2

CLAUS 41, EMC: (2e poging IVF)curettage 16/3 > in mei gaan we voor de 3e poging! *topicdag+

VIOLA 41, 19 mei UV Leuven, 4 juni 2011 afspraak DD (2e IVF poging) (1e poging was in Maasstad)

NAL 40- : *topicdag+

Geplaatst

Och wat leuk kleine mereltjes!!! gezellig!

Linda, bij het laatste gesprek, wilde ze idd. een stollingsonderzoek doen, maar ik zei dat ik al 3 gezonde kids heb, en het schijnt dat de MK's dan niet daar van kan komen.

Dus hoefde ik geen onderzoek. Het is wel een nadeel dat je steeds een andere arts hebt. Deze wist dus niet dat ik al gezegend was met 3 kids.

Sas bedankt voor de link..., interesant hoor! of was deze tip van iemand anders? hi hi ik weet het soms niet meer wie wat zegt :laugh:.

Ik wacht eigenlijk op dit moment op een telefoontje van het ZH, ze zouden om 15.30 uur bellen. Dan krijg ik uitslag of er 3 mogen teruggeplaatst of dat ze aan het beleid houden.

Ik heb trouwens een tijdje terug al een afspraak gemaakt in DD, ik dacht ik kan altijd afzeggen toch? Begin juni gaan we er naar toe, zoals het nu lijkt.

liefs joske

Geplaatst

ships...., er mogen geen 3 teruggeplaatst worden :shock:. Echt wel jammer!

Dat strakke gedoe ook hier in Nederland.

Ik vindt het een beetje frustrerend dat er niet zelf mede over mag beslissen.

maar ja, het is niet anders.

liefs joske

Geplaatst

@joske,

Niet overal is het zo een strak gedoe.

Ik loop in het AMC en die plaatsen wel 3 terug.

Ik krijg (als alles lukt) 3 embryo's teruggeplaatst.

Nu weet ik wel dat het AMC 1 van de weinige is die dat doen.

Kan mij voorstellen dat je de pest erin hebt hoor.

Geplaatst

@Mees De ene keer kort misselijk de andere keer kokhalzend boven de wc-pot. Ik vind het niet erg, want als ik niet misselijk ben, maar ik me alleen maar zorgen: Ben ik nog wel zwanger?

Ik had gelezen dat katten op je buik gaan liggen als je zelf nog geeneens weet dat je zwanger bent. Heb jij hier ervaring mee? Of wilden ze niet in je buurt komen, omdat je aan het stuiteren was?

@joske Jammer dat ze geen drie terugplaatsen. Toch denk ik dat twee ook hele goede kansen biedt.

@Leeuwinnetje Dat wordt na mei/juni nog druk op het 2-weken-wachtbankje (en wie weet krijgen we dan een kleine babyboom bij de 40+-ers!) Ik hoop het!!!

Geplaatst

Hey ivfmoeder, is helemaal waar. Door dat misselijk zijn denk ik ook: het zit nog goed. Ik zou ook onzeker worden als dat opeens weg zou zijn. Jij bent ook wel meer misselijk dan ik. Heb nog niet over de wc pot gehangen. Moest de laatste uren van werk me wel vermannen. Maar t ging goed. Bijna weekend en dan lekker rustigjes aan.

En ja, mijn katten deden (en doen) dat zeker. Echt meteen na de tp. Dat was juist het enige teken wat zou kunnen wijzen op zwangerschap toen! Verder niets hè! Iemand vertelde me dat en dat gaf me hoop! Zo lief!! Echt bijzonder!

Slaap lekker! Xxx

Geplaatst

Hoi mees

Wat lief van je dat je muisjes redt! Leuk verhaal over t muisjes dat in je auto rondrende! Zag t al voor me! Jij erachter aan om t te pakken ..

Ik vond t ook eerst fijn dat ik bevestiging kreeg omdat ik misselijk was maar ben nu heel blij dat t sinds n paar dagen over is. Ik ben nu 13 weken en 3 dagen en ga me steeds fitter voelen! En ik maak me ook steeds minder zorgen, echt super!

Het is wel mijn eerste keer dat ik n kindje krijg. Lees hier steeds meer dat jullie al kinderen hebben. Wie heeft hier ook nog geen kinderen en is bezig voor de eerste of zwanger voor de eerste?

Geplaatst

@Marianne ik sluit me bij jou aan! Voor mij is het ook het eerste kindje en voor het eerst zo ver in de zwangerschap (15 jaar geleden, vroege miskraam na spontane zwangerschap).

Verder sluit ik me niet bij je aan wat het fit zijn betreft. Ik heb nog altijd wel last van de misselijkheid, hoewel door de medicijnen wel minder gelukkig.

Ik heb nu alleen steeds erge buikpijn, net boven het schaambeen. Heb er vannacht weer de hele nacht van wakker gelegen. Zullen de darmen zijn denk ik, maar toch ben ik ook een beetje ongerust! Wat is dit nu weer!?

Ben net woensdag op controle geweest, heb het toen ook wel even snel opgenoemd maar daar werd niet echt verder op ingegaan. Dacht vannacht echt om vandaag toch ff te bellen. Misschien toch zo maar ff doen, dit is niet echt fijn.

Gister wel rose/blauwe beschuit met muisjes gegeten! Tja die mereltjes zijn So cute! Heb wel mooie foto's maar weet niet hoe ik die vanaf iPhone hier op het forum kan zetten.

@joske vervelend is dat zeg dat je eigenlijk niet eens zeggenschap hebt op de tp van je eigen embryo's. En net wat je zegt is het toch zonde dat er dan emmies weggegooid worden, het zal toch net die extra kans kunnen zijn! Succes in iedere geval!

@jeanine/mees tja ik heb een beetje een haat liefde verhouding met muizen! Vind ze heel lief om te zien dartelen en zou er ook zo 1 kunnen hebben als huisdier, maar zo plots uit het niets een muis zien vind ik toch niet echt fijn. Vorig jaar waren wij met de camper door Canada aan het touren en snachts liep er toen ineens een heel klein veldmuisje over mijn gezicht. Ik schrik me lam. Mijn man moest de hele nacht op jacht. Maar niet gevonden. De volgende nacht hoorden we geritsel, zat die kleine in de chips zak die we open op tafel hadden laten liggen. Mijn man heeft de zak snel dichtgeknepen en het muisje buiten losgelaten, maar de volgende nacht was hij er weer. Hele vieze chips, maar hij vond ze blijkbaar super lekker. Het beestje was ons toen steeds te snel af, we hebben het niet meer kunnen vangen. De volgende ochtend zijn we na 2 dgn verder gereden en hebben het beestje niet meer gezien.

Geplaatst

Marianne, wat heerlijk dat de misselijk weg is. Ik had ook zo'n hoop ! Ik moet het nu gewoon uitzitten nu 33 weken zwanger en gisteren weer voor het eten alles in de pot eruit gegooid. Echt hoe blij ik ook met de baby ben ik ben dat misselijke en kotsen ik zooooo zat ! Iedereen zegt gelukkig zodra de baby er is is de misselijkheid en beroerde is dan weg. Ik houd mij daaraan vast ! Om nog even door te zeiken ha ha ! Ik heb weer koppijn. Misschien is mń bloeddruk te hoog ? Nou we zullen het vanmiddag aalemaal zien tijdens de controle. Manlief gaat mee want ook al is het maar 20 min. rijden ik ben zo moe. Ik duik zo mń bed weer in. Mischien eind van de ochtend nog even wat in huis doen en anders niet. De kinderen van manlief komen vanavond weer dus dan wil ik het een beetje aan kant hebben.

Geplaatst

Hoe graag je ook zwanger bent, dit is ook niks Jeanine, balen hoor. Ik heb een kennis en die was bij beide zwangerschappen 9 maanden misselijk, ik wist niet eens dat dat kon! Hoop voor jou dat het snel beter gaat.

Marianne ik ben bezig (nou ja, ga eind mei weer bezig) voor de tweede maar soms voelt het als de eerste omdat het alweer bijna 8 jaar geleden was toen ik zwanger was... Ik kan het me natuurlijk nog wel herinneren maar heb er voor mijn gevoel te weinig van genoten, ging er ook helemaal van uit toen dat ik nog wel een keer zwanger zou worden en nu ben ik daar niet meer zo zeker van...

Fijne dag, in ieder geval schijnt de zon!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden