Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Prachtige houten vloer 1 etage en kinderkamer, 2e etage ook houten vloer, net even iets anders. Trappen stofferen, zodat onze kleine dr straks niet vanaf kan glijen. Neutrale beige/vanille kleur op de wanden. Behalve de babykamer, daar komt iig Winnie de Poe op de muur en de rest zien jullie.

Gastenverblijf wordt prachtige kleur groen op de wanden met vanille. Ben helemaal blij!!! Nu de schilder nog het goeie nieuws vertellen.. :)

Lieve Sometimes, wat leuk om je enthousiaste verhalen te lezen over de inrichting van jullie nieuwe huis. Ben zo blij voor je dat het allemaal nog goed is gekomen en gaat komen voordat je gaat bevallen. Eindelijk fulltime samen met je vriend in jullie samen huis :-). Semmie krijgt zo te lezen een prachtig babykamertje. En jeetje, zelfs een gastenverblijf, wauw!

Enneh verliefd zijn op je eigen huis ... dat kan best hoor volgens mij ... heb ik ook 'last' van. We wonen er nu bijna een half jaar en ik geniet nog elke dag!

Geplaatst

En .... Dan de tegenvaller...pfff de badkamer kan pas half april geleverd worden... Daaaaag planning..

Sjonge morgen maar bellen, kijken wat ik kan redden. Anders zit ik met de bevalling in fr verbouwing, ervan uitgaande dat de aannemer ook een maand later nog tijd heeft. Echt balen, was zo vrolijk....

Geplaatst

Balen Sometimes. Kun je niet ergens anders n badkamer uitkiezen, die sneller leverbaar is? Ik zou het ook niets vinden hoor, dit gedoe. Moet je als je net bevallen bent nog eens midden in zo'n verbouwing zitten. Juist de badkamer is n belangrijk iets, in je huis.

Geplaatst
Balen Sometimes. Kun je niet ergens anders n badkamer uitkiezen, die sneller leverbaar is? Ik zou het ook niets vinden hoor, dit gedoe. Moet je als je net bevallen bent nog eens midden in zo'n verbouwing zitten. Juist de badkamer is n belangrijk iets, in je huis.

Helaas kan dat niet, we hebben hem al gekocht. Tis ook mijn werk. Gek genoeg. Heb hem aan mezelf verkocht. Echt heel erg kl...

Geplaatst

Ahhh, wat super k.. inderdaad. Wel weer grappig dat je hem aan jezelf hebt verkocht.

Maar echt hoor, niet fijn. Nou ja, dan maar van je afzetten. Er is toch niets aan te doen. Kun je wel de badkamer gebruiken die er nu in zit? Anders die wat langer gebruiken en de nieuwe badkamer wat later doen, als je beebje iig een paar weken is en jij weer beetje uit de voeten kan.

Geplaatst

Ik ga pc uitzetten. Nog paar dingen doen en dan naar bed. Nou slaap lekker allemaal!

xxx, mees

(zal er morgen bericht zijn? nee, denk het niet ;-)

Geplaatst
Ik ga pc uitzetten. Nog paar dingen doen en dan naar bed. Nou slaap lekker allemaal!

xxx, mees

(zal er morgen bericht zijn? nee, denk het niet ;-)

d

Slaap lekker and you never know

Geplaatst
Ahhh, wat super k.. inderdaad. Wel weer grappig dat je hem aan jezelf hebt verkocht.

Maar echt hoor, niet fijn. Nou ja, dan maar van je afzetten. Er is toch niets aan te doen. Kun je wel de badkamer gebruiken die er nu in zit? Anders die wat langer gebruiken en de nieuwe badkamer wat later doen, als je beebje iig een paar weken is en jij weer beetje uit de voeten kan.

Bah bah

Nee das niet mogelijk, want de bovenverdieping moet opnieuw worden ingedeeld, zodat we een babykamer kunnen maken. Me schema loopt door de war. Vanavond contact opnemen met de aannemer, kijken hoe we de schade kunnen beperken...

Vandaag de hele dag harde buiken en een druk bewegende Semmie. Dus nu op de bank, rusten.

Hoe gaat het met de dames hier?

Sas, hoe is het met jou en kleine Uk?

Lot, hoe is het met jou en Mini Lot?

Caro, leuk hè Wordfeut... Hihihi hoe gaat het trouwens nu met je man en de kinderen hun bedtijd/huiltjes? Beter?

Fortuna, nog steeds Zen?

Rest van de meisjes, Elfje, tohkam,floor??

Andere meisjes?

Trouwens Floor hoe was je echo vandaag?

Knuffel voor iederéén!!!

Geplaatst

Ja leuk en verslavend dat Wordfeud. Ik speel nu met 12 mensen ofzo maar soms is er helemaal niks te doen en soms een paar tegelijk. Mooie is dat het niet uitmaakt wanneer je weer een woord legt dus relaxed...

Moet zeggen dat het met slapen best goed gaat de laatste tijd, regelmatig kort of helemaal niet huilen van Bram met af en toe een uitschieter dat het weer helemaal mis is...

Ik moet nu weer wat gaan doen met Bram want grote zus heeft 'm en die roept om hulp...

Geplaatst

Haha Caro, wat een braaf Brammetje toch. En leuk dat grote zus ook zo goed met hem is.

En dus nog lekker genieten van je iphone. Ja, heerlijk ding.

Geplaatst

Balen van je badkamer Sometimes. Dus dan heb je geen badkamer als de baby komt? Of kan het er nog net voor? Hoop het wel, want je wilt echt niet zonder zitten dan.

Nou ja...zen...komt goed. Jullie huis wordt heel mooi!!

Geplaatst
Niet moedeloos worden Mees, het heeft even tijd nodig maar het komt vast goed! Knuffel

Dankjewel Fortuna!!:love3::love3::hugg:terug!!

Geplaatst
Balen van je badkamer Sometimes. Dus dan heb je geen badkamer als de baby komt? Of kan het er nog net voor? Hoop het wel, want je wilt echt niet zonder zitten dan.

Nou ja...zen...komt goed. Jullie huis wordt heel mooi!!

T hangt dr ook vanaf wanneer de baby van plan is te komen.....

Ik hoopte snel. Maar ja, je weet het niet..

Geplaatst
Nee....ze hebben

Oo lieverd, geduld geduld. Geen nieuws is in ieder geval geen slecht nieuws.

Is waar! Dankjewel Sommie!!:love10::hug:

En ja, misschien moet je beeb maar niet te snel komen. Dan komt het nog net op tijd af en kunnen jullie lekker badderen saampjes....

Geplaatst

Balen Mees ik vind het wel weer erg lang duren. Mailtje sturen nog? Dat je ze niet wil opjagen maar dat ze toch begrijpen dat je heel benieuwd bent of er al nieuws is?

Sorry, moet gaan, nieuwe verslaving, moet nog 10 woorden leggen... :-) Daarna slapen dus ik sluit vast af, welterusten!

Geplaatst

Hey Caro, sorry, zat terug te lezen toen ik net bij t forum kwam. Waren toch al veel die er nu nog zijn. Wat n historie samen.

Anyway, ben weer in t heden hihi. Ja, duurt wel lang he. Maar ik denk dat ze haar nog niet bereikt hebben. Dat ze daarom nog niet bellen. Maar goed, als t te lang duurt, misschien weer ff mailen ja.

Nou, jij nog veel plezier met je wordfeud friends! ;-) En daarna lekker slapen...............

Geplaatst

Mees!!!! Ik heb tot 27/2 teruggelezen, word er helemaal zenuwachtig van: waar moet je nou bericht van krijgen??

Sommie? Beetje de nacht doorgekomen?

Haha Caro, ik verbied mezelf echt WF, ik ben er zó verslaafd aan (en heel goed in ;-)))

Hier weer okido, beetje afwezig geweest, want dip, maar gisteren weer een mooi bewegend kindje gezien en heb besloten te gaan genieten :-) Heb zelfs twee rompers, een pakje en een mutsje besteld, om het echt te maken :-) Als het mis gaat geef ik het wel weg, heb ik met de hele babyuitzet van Mini toch ook gedaan ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden