Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ohh meez, wat heeeeerlijk!!! 

top top top! Van harte, het is je gegund!

Zo, en nu weer kalmpjes aan doen. Want je bent ZWANGER!!! 

Weten wij t nu eerder dan je man, hihi?

Ik hou ook van jou meis, geniet rvan! 

Lieffff :hugs2:

Dankjewel Marianne!!!! En zo lief dat jullie hem me gunnen. Want iedereen wil zo graag.

En net gebeld door de assistente. Ze heeft gesproken met de ha en die zei dat 100 hoort bij ZWANGER!! Ik gillen, juichen, huilen, blij. Zei: Wat leuk dat u er zo blij mee bent!

Hahahahha. Ik zei: Ik knuffel u helemaal plat vanaf hier. Ze moest zo lachen.

En toen vroeg ze: Weet u wat u verder moet doen. Neeee. Weet ik niet! Echt niet hoor.

En ze zei: dat kunt u een verloskundige zoeken en een afspraak mee maken. Nou, ongelooflijk he. Dat IK bij een verloskundige een afspraak mag maken?! Dat is toch alleen voor zwangeren. O....ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!! O man, het beebje/de beebjes krijgen nog een rolling van mij.

Ok, ik ga helemaal uit mijn dak. Rust rust....

Wat een wonder. Dank u God en jullie allemaal! Al dat duimen en positiviteit en steun heeft dit mogelijk gemaakt. Ik zou nu iedereen willen knuffelen en party time!!!!!!:confettistars::confettistars::confettistars::confettistars::confettistars:

xxx, mees

Geplaatst
Hoop dat je man dat niet erg vindt, dat wij het allemaal eerder wisten... Nee, kan niet door de bollen komen, je bent gewoon zwanger meid!

O, je stelt me alweer gerust. Was ff bang. Zo veel wit erin.

Nee hoor, vind ie niet erg. Het is n schat.

xxx, mees

Geplaatst

Jeminee Mees ik ga een paar uurtjes naar bed ( ik kon echt niet meer) en dan lees ik dit geweldige nieuws ! Joehoe ! Wat geweldig vind ik dit voor je ! Ik had er al die tijd al een goed gevoel over ! Ik heb nog een appelflap met slagroom over van gisteren manlief wilde hem niet. Dus zo gelijk aan de taart ! hi hi ! Een streep is een streep hoor overduidelijk zwanger dus ! trallallalla trallallalla ! En Meesje die is zwanger hi ha ho en Meesje die is zwanger hi ha ho ! Hoera !

Geplaatst
Ps t is niet vreemd hoor dat je niets voelt, je bent nog zo pril, dat komt nog wel!

Haha!

Gelukkig, want dat niets voelen. Mijn zus was altijd meteen misselijk en zo. Hahaha, dat komt nog wel...jij bent een mooie, hihi! Hoe kan het toch he? Zo blij!!

Geplaatst
Jeminee Mees ik ga een paar uurtjes naar bed ( ik kon echt niet meer) en dan lees ik dit geweldige nieuws ! Joehoe ! Wat geweldig vind ik dit voor je ! Ik had er al die tijd al een goed gevoel over ! Ik heb nog een appelflap met slagroom over van gisteren manlief wilde hem niet. Dus zo gelijk aan de taart ! hi hi ! Een streep is een streep hoor overduidelijk zwanger dus ! trallallalla trallallalla ! En Meesje die is zwanger hi ha ho en Meesje die is zwanger hi ha ho ! Hoera !

Hahahaha, ik was juist aan het proberen te gaan zennen (NOT) en zie ik jouw bericht. LOL. Iedereen (poezen) kijken verschrikt op omdat ik languit lig te rollebollen vh lachen van jouw bericht. En....ik voel me zo inderdaad. Kan het wel uitzingen van geluk!!! Als mijn uk(kies) dit doorstaan, kunnen ze alles aan!!! Hahahaha!

Ik wil ook appeltaart met slagroom. Heb echt nog niets gegeten en gedronken vandaag. Alleen maar de progynova en de bollen. Geen tijd, hahahahaha!!!

Geplaatst

Oooooooooooooooow Mees!!!!!!! SUPER GOED NIEUWS! BEN ZO BLIJ VOOR JE!!!!

JOEPIEIEIEIEIEIE!

Dikke knuf Claus

Ps: JE HEBT DIT ECHT VERDIEND!!!!

Geplaatst
Hoera!! Mees wat een fantatstisch nieuws!!!! Meid wat zul jij blij zijn!! Hubby al gebeld??

Kunnen we nu allemaal weer een beetje relaxen....

Mijn echo was goed, my golden egg is nu 18,5 mm.Net gebeld met DD, wordt teruggebeld.

Die Sas, hahahahaha, ja, wat een hectiek he!! En...jouw (inderdaad heel mooi gezegd) Golden Egg doet het super. Hij/zij houdt ook van hectiek en positieve spanning en groeit super!! Gefeli ook he. Dat jouw ei en mijn ukkies later vriendjes mogen worden.

Hahaha...dat relaxen. Ja, de laatste dagen kosten me jaren van mijn leven. Maar....hele goede jaren, hahahahaha!!!

Geplaatst
Oooooooooooooooow Mees!!!!!!! SUPER GOED NIEUWS! BEN ZO BLIJ VOOR JE!!!!

JOEPIEIEIEIEIEIE!

Dikke knuf Claus

Ps: JE HEBT DIT ECHT VERDIEND!!!!

Claus, wat super lief!!! Echt, moet huilen van jouw bericht! Zo knap. En jij zelf zo'n moeilijke tijd en ik die uit mijn dak ga. Super super bedankt en het gaat goed komen meid. 2 jaar geleden dacht ik (42/43 en dus uitbehandeld in Nederland): Ok, dit is het. Geen kids. En toen ik zo bij mijn zus zat en het erover had dacht ik: Niets ervan. Ik ga verder kijken.

En moet je nu eens zien. Ik moet zo huilen.

Meid, een hele hele dikke knuffel en super lief dat je dit zegt!!

xxx

Geplaatst
We zijn weer met z'n 11en tegelijk actief zie ik net ! Geweldig ! Deze topic is nog steeds het drukst bezocht !

Nee toch!! Wat gaaf! Ik ben meteen gaan kijken...en je hebt helemaal gelijk! Wat een vriendinnen zijn jullie toch. Waar heb ik dit aan verdiend? Zoooo ontzettend lief! Echt waar!! Ik ben echt zo heeel erg blij met jullie!!!

xxx

Geplaatst
We zijn weer met z'n 11en tegelijk actief zie ik net ! Geweldig ! Deze topic is nog steeds het drukst bezocht !

Ja en dat voor zulke "oudjes" als wij........

Geplaatst
Die Sas, hahahahaha, ja, wat een hectiek he!! En...jouw (inderdaad heel mooi gezegd) Golden Egg doet het super. Hij/zij houdt ook van hectiek en positieve spanning en groeit super!! Gefeli ook he. Dat jouw ei en mijn ukkies later vriendjes mogen worden.

Hahaha...dat relaxen. Ja, de laatste dagen kosten me jaren van mijn leven. Maar....hele goede jaren, hahahahaha!!!

Gaan we doen Mees, jouw ukkie(s) en mijn ukkie to be gaan vriendjes worden

Geplaatst

Claus, moet ff zeggen tegen je dat ik je reactie op Mees echt super vindt!! Het is jou ook zo gegund meid.

Trouwens ons allemaal!!

Geplaatst
Gaan we doen Mees, jouw ukkie(s) en mijn ukkie to be gaan vriendjes worden

Super!!!! Ik kijk er naar uit!! xxx

Ps. Ben nog steeds in de 7e hemel. Ik bedenk me dat ik mn status kan veranderen. In zwanger!! Hoe cool is dat?!!!!

Geplaatst

Hee Mees,

Ik hoor hier niet thuis (pas 38) maar lees af en toe mee, en ben echt ontzettend blij voor je! Van harte gefeliciteerd, heel veel geluk en gezondheid gewenst en wat zal dit kind gelukkige ouders krijgen zeg! Geniet ervan, en voor alle anderen hier die het nog nodig hebbeb: heel veel succes & geluk gewenst.

Liefs Toverstafje

Geplaatst
jemig mees wat maak jij het spannend.

Als je gelijk een tweede streep ziet is het wel duidelijk.

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh Mees gefeliciteerd meid.

Super

Dankjewel Rachel!!! Ik ga je volgen!!! Wat ben jij al ver!!! Vandaag ben ik 2 weken en met 2 weken kado erbij 4 weken zwanger. Toch ongelooflijk!!!

xxxx

Geplaatst
Hee Mees,

Ik hoor hier niet thuis (pas 38) maar lees af en toe mee, en ben echt ontzettend blij voor je! Van harte gefeliciteerd, heel veel geluk en gezondheid gewenst en wat zal dit kind gelukkige ouders krijgen zeg! Geniet ervan, en voor alle anderen hier die het nog nodig hebbeb: heel veel succes & geluk gewenst.

Liefs Toverstafje

Hey jong Toverstafje :-)

Heel erg lief van je. O, geweldig om je bericht te lezen. En hahaha, van die gelukkige ouders is zo leuk. Als je me zou zien.....ik straal nog meer dan de zon!!! Super dankjewellllll!!! xxx

Jij al 10 weken he! Super!! Ik officieel vandaag 4 weken, maar het zijn er maar 2. En eigenlijk is dit de echte eerste dag dat het officieel is!! Wooohoooo!!

Geplaatst
Whhaaaaa supppeeer meees je bent zwanger meid, meteen een streep is heeeeel goed.

Dak kan eraf hahaha!! Wat zul jij je gelukkig voelen. Het is je zooo gegund.

Gefeliciteerd alvast en geniet er maar lekker van!!!!

Het dak is er helemaal afgeblazen hier!!! Grote ontploffing gemeld in het westen van het land!!! Dankjewel!! Ik ga doen wat je zegt....genieten!!!! Knuffel!

Geplaatst

:icon_flower:Hallo lief Meesje!! Wat een geweldig nieuws voor je, van harte gefeliciteerd! Ik zit met tranen in mijn ogen je berichten te lezen, zo mooi en puur. Ik ga je volgen yyyyyeeeeeeeesssssss!!!!:preggers:

Geplaatst

Mees, wat geweldig, gefeliciteerd!! :happydance::bpotda::happydance:!!

Die beeb (of die beebjes) kon(den) gewoon ook niet anders dan blijven zitten met al jouw positieve energie :blob3::icon_bounce::blob3:

Geniet er lekker van!

Geplaatst

En maak je geen zorgen dat je niks voelt want ik heb mijn hele zwangerschap door niks gevoeld... Geniet geniet! En nou weer een beetje rustig doen he, je hebt wel wat kostbaars in je buik, adem in, adem uit...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden