Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ik mag donderdag voor punctie 11.30, dit nog even onder voorbehoud. Wordt zo nog gebeld.

Weer een hoop gedoe bij de apotheek, nu hebben ze de cetrotide die ik nog 1x moet spuiten en de pregnyl niet in huis....foutje van hun zei de apotheek... ben even heel erg boos geworden....is al de zoveelste keer he....ze gaat het overleggen met de apotheker...ik hoor nog.... Nou ze zorgen maar dat het er is hoe maakt mijniet uit maar ben er echt helemaal klaar mee. Bij een evt vlgd poging( nee joh sas deze gaat het gewoon worden) ga ik naar een andere apotheek.

Spannend Sas! En wat een gedoe met die apotheek weer!! En helemaal waar; het gaat nu lukken, dus je hebt geen andere apotheek meer nodig.

En bijna de punctie. Super de super!!! xxxx

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pfff Mees gaat werken, eindelijk rust... :alright:

je haalt mij de woorden uit mijn mond..........

allemaal even relaxen weer tot Mees zich vanavond weer meldt......

Ohhhh, Caroline en Sas!!!!

Wahahahahhhhahahahaa, helemaal waar!!! Te grappig!!!

Maar....ik ben er weer!! Olé olé!!

xxx, mees

Geplaatst
psssttt mees staat waarschijnlijk onder de douche. haar uk toe te zingen. lekker russsttt :msn-wink:

Hahahahaha, zo grappig!!! :toothy9::toothy9:

Ja, ongelooflijk, een ukkie in mij! Wauw!! En de rust is over: MEES IS BACK!!! :smileinbox:

xxxxx

Geplaatst

Hahaha Sas, mag wel hoor, dat stuiteren. Ja he, het heeft geholpen!! Ja klopt leeuwinnetje. Was ik de eerste keren ook en nu dacht ik: Ik ga ervan genieten, van elke minuut na de tp en ga ervan uit dat het goed zit. En....het zit goed! Dus....geloof er in!!!

Hey Itsus, wat leuk dat er familie van mij bij jou aan het broeden is. Doe ze de groetjes van mees!!

xxx

Geplaatst
hallo dames,

mees zie je wel? positief denken is altijd goed gefelieciteerd meid , geniet er van.

Jannet.

Dankjewel Jannet!! Ja, het klopt helemaal! Vanaf het begin heb ik ervan genoten en was positief en als ik me afvroeg: Wat denk je dat de uitslag is als ze bellen, dan dacht ik: De uitslag is positief. Ondanks dat ik helemaal niet misselijk was of andere duidelijke zwangerschapsdingen had. En...de uitslag is positief! Wauw!! Positief denken is zeker goed!

Ik ga dan nu nog meer doen dan ik al deed. Geweldig!!

xxx, mees

Geplaatst
Ik ben benieuwd wanneer je uitgerekend bent. Rond 29 november? Of iets eerder als het een tweeling wordt?

Klopt helemaal! 29 november is de dag! En...ja, wie weet twins. O, wat zou dat helemaal geweldig zijn. Ik geloof dat ik dan bezwijk van vreugde, hahaha.

Nog ff terug komend op dat stukje over positiviteit van Jannet/Jeannet:

Weet je wat ik had gedaan toen ik thuis was uit spanje? Meteen gekeken wanneer ik uitgerekend via zo'n berekensite. (Want heb zelf geen idee hoe je dat doet.)

En...meteen een ticker gemaakt en hoewel ik die nog niet bij mijn handtekening had gezet (had het bijna gedaan) heb ik die wel meteen als "opener" bij google/startpagina. Dus al elke dag zag ik hoe lang ik zwanger was. Nou, bij de andere pogingen deed ik dat echt niet.

Zal al zelfs te bedenken wanneer ik bij de 12 weken was. En zonder zwangerschapsverschijnselen. Wat een wonder he!

Sas, super dat het toch goed gekomen is met de pregnyl!!!

xxx, mees

Geplaatst
En dan hier eindelijk hobbel de hobbel achter alle berichten aan....MEEEEESSSSSS YEEEEAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!..WAT GOED....Gefeliciteerd meid...toen ik uiteindelijk aankwam bij de positieve berichten, gingen mijn oogjes prikken...iedereen heeft zo intens met jou meegeleefd, alsof we allemaal samen zwanger zijn....hahahahha...laten we hopen dat dit alles een enorme positieve vibe is voor ons allemaal...Maar voor nu....GEFELICITEERD!!!!!!!.....op naar je eerste echo......

Hahaha, LOL, ik lag hier echt hardop!! Ik zie jou al hobbel de hobbel er achteraan!! Jaaaaaaa!!!! Dankjewel!!!!!! Zo gaaf he!!!!

Ahh, wat lief van je oogjes. Ja, ik heb ook traantjes gehuild. Dat jullie allemaal zo meeleven is geweldig. Echt niet normaal! Ik heb voor niemand tijd vandaag (moest alleen tussendoor werken) alleen voor jullie van het forum. Zoooo fantastisch!!!

Ja, de eerste echo! Hoe bijzonder is dat? Ik op weg naar de 1e echo!!!! Waaah!! xxx

Geplaatst
Log ik eindelijk weer eens in, zie ik gelijk het:goodnews: van Mees, dat was ook werkelijk waar niet te missen: 4 pagina's vol stuiterende forumleden met onze opperstuiterbal Mees voorop.

Wat waanzinnig Mees! Gefeliciteerd! Supersupersupersuper nieuws!!

Enne, niets voelen is heel normaal, ik heb helemaal nergens last van gehad, niet in het begin en ook nu niet. Dus gewoon lekker genieten!

Liefs,

Lot

Zooo grappig, jouw bericht!! "Opperstuiterbal" Wahahahahaa!! En heel erg dankjewel!!! Ja, wat een wonder is het!! Dat ik nu bij de 'zwangeren' hoor!! Ongelooflijk!!

Haha, super emo!!!

En dankje voor de geruststelling; wb niets voelen. Is dus helemaal mogelijk. Heel mooi!

En wat ben jij al ver!!!! xxxx

Geplaatst
Mees, we hebben elkaar al telefonisch gesproken, maar hierbij toch een schriftelijke reactie op het forum:

:clap2::happydance::toppie::zwanger::bravo::hugs2::sexymama_1::goodnews::ygg:

Het is echt zo waanzinnig!!!! Ik ben super blij voor je en leef helemaal mee!!!

Voor alle anderen die inmiddels zwanger zijn, gefeliciteerd!!!!

Ik word almaar ongeduldiger.....nog een week wachten voordat ik mag testen, nu Mees zwanger is, wil ik ineens ook morgen testen, terwijl dat helemaal niet kan........zucht.......Mijn "zwangerschapskwaaltjes" zijn veranderd van overal misselijk van worden naar intens honger hebben de hele dag......snap er niets van. Verder naar binnen gekeerd, ineens vet haar terwijl ik gortdroog haar heb (had ik ook bij de natuurlijke zwangerschap (miskraam)), dus denk ik 'oh oh...ben ik ze alle drie alweer kwijt??'

Ik probeer positief te blijven en nuchter, zoek zoveel mogelijk afleiding en houd mijzelf bezig, hihi....het poppetje onder mijn kussen helpt.

Even kwijt dit: afgelopen zaterdag hebben Mees, Michaela en ik elkaar weer gezien, we waren in een winkel en op de toonbank stond een groot doos met allemaal gelukspoppetjes. Michaela trekt uit die enorme bak een poppetje en kijkt eerst verbaasd naar het poppetje, dan naar ons........een zwanger poppetje met de naam : Mom to be.......Zo lief, toen heeft ze dat poppetje voor mij gekocht en nu ligt dat sinds zaterdagavond onder mijn kussen.

Jeetje, wat geklets weer allemaal van mij, sorry........

Gigi

Lieve Gigi, dankjewel voor al je gelukswensen en al die leuke emo"s! Geweldig!!! Zo lief dat je mee leeft! En voor jou ook hoor! Op naar een positieve uitslag!! En die tekenen kunnen juist op zwangerschap duiden. Dus houd dat voor ogen meid!

Ja, was zo leuk he, dat poppetje mom2be!! Heel bijzonder! En jouw gardian angle is zo mooi! Ik koester het!!

xxxx

Geplaatst
** lieve meiden ik breek hier even in **

ik lees jullie topic op de achtergrond altijd even mee en vind het zo bijzonder!!!

Mees, nogmaals, mijn felicitaties, ik heb de afgelopen dagen genoten van je hyper berichtjes en kreeg er allerlei beelden bij hihi.

liefs

Babeth

Heel erg dankjewel Babeth!! En ook voor je bptje. Hahahaha, ja, die beelden die je voor je zag, zouden heel goed kunnen kloppen!! Echt letterlijk aan de stuiter en na de 1e melding van 100, racend naar de pc, toen een woeste greep naar een test, glaasje mee en overal plassend en ook nog beetje in glaasje, druppels erin, weer naar pc, weer naar test, bellen ondertussen naar hubby en zus, weer naar test, pc etc etc. En toen het verlossende telefoontje! En dat allemaal in mijn hemdje (vh slapen) en alleen tanden gepoetst en niets anders. En dat een paar uur. Wat een hectiek weer, na de hectiek van maandag. En wat een uitkomst: zwanger!! Mooier kan niet!!

xxxx

Geplaatst

Haha Sas; dat "iedereen bijgekomen"?? !!!:laugh::laugh:

En....jij mag bijna de pregnyl zetten. Nog een half uur. Succes he meid. Je bent weer n stap dichterbij!!

xxxx

Geplaatst
Gelukkig is Mees nog op haar werk anders begint ze weer, haha! Wat een rust hier ineens...

Jij bent ook zo grappig:lachu:!! En moest werken tot half 10 maar nu heerlijk home en verder dromen...! xxx Rust is over....!:happydance:

Geplaatst
Lieve lieve Mees,

GA EENS SLAPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wahahahahahhhaaa Caroline, jaaaa.....bijna! Moet toch ff op alle super lieve berichten reageren!! Zo geweldig allemaal!! xxx

Geplaatst

:toppie::happy7:

Viva La Mamma Oleeeee oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

Meesje proficiat wijfie, ik heb even voor je het lijstje naar voren gehaald.

Het viel niet mee na al jou uitspattingen, maar goed misschien lijkt het je leuk

om jezelf te upgraden tot zwanger ;-))))

Dikke Soen!!

Ahhhh Moto, wat mooi gezegd!!! Echt leuk!! Hahaha, met mn half spaanse beebje(s)! Waar is de spaanse vlag-emo? Moet er nu komen:laugh::laugh:

Dankjewel meid. Ik ga mezelf upgraden.

Wauw!!! Historisch moment!!!!

icon1.png

Jeannet 42, 3 x Nderland, 1 x UZ Gent: 27 weken zwanger (4e ICSI), uitgerekend 4 mei (meisje)

Jeanine 41, Utrecht: zwanger (2e IVF poging), uitgerekend 29 mei (jongen)

Rachel 44: zwanger (6e IVF poging) 20wk echo 5 februari, uitgerekend 17 juni (jongen)

Lot 42, Amphia icm EMC: zwanger (3e IVF poging), 20wk echo oké, uitgerekend 18 juni (meisje)

Moto 44: Maasstad icm EMC: zwanger (3e IVF poging) 20 weken echo 11 april, uitgerekend 26 Augustus (jongen)

Yola 41, dusseldorf: zwanger (3e icsi voor brusje), nekplooimeting 28-2, uitgerekend 5 september

Linda 41, 3x Geertgen, daarna 2x Cyprus: zwanger (5e IVF poging), nekplooimeting 17-3, uitgerekend 30 september

Marianne 41, AMC: zwanger (2x ivf, 1e icsi) bloedtest 11/2 (3 emmies), positief!, 18-3 3e echo

Itsus 42: VU (4x) daarna Belgie-UZ Leuven. zwanger (8e icsi) uitgerekend 30/9 16-3 nekplooimeting was prima! 13-4 weer echo

Vlok 43: zwanger (4e icsi) eerst 3x NL nu DD tp 2/2 2 toppertjes testen op 16/2 positief! 1e echo 3/3 kloppend hartje, uitgerekend 24 oktober 2011

Karin (aka ivfmoeder) 41, EMC: zwanger (4e IVF poging)

Mees 45, KW L'dorp, AMC, DD, BB: Zwanger! (8/3 punctie, 12/3 tp, bloedtest 21/3, uitslag 22/3:Positief!!, uitgerekend 29 nov.

Saskia 43, via zh Meander A'foort naar UMC en nu in DD. 2de ICSI:1 follikel, 24-03 punctie

Nadine 41: (5e ivf) tp 2/2

Leeuwinnetje 37: DD, cryo terugplaatsing mislukt. Starten nieuwe poging in april/mei?

Joske 42: 8 eicellen, 9-3 tp (?)

Caroline 42: Maasstad icm EMC, beide cryo's helaas niet goed ontdooid... We gaan toch voor poging 5!

Mees 45, KW L'dorp, AMC, DD. 8/3 punctie, 12/3, nu happy aan het wachten en bloedtest 21/3

Trish 42, OLVG/AMC: 3x Ivf, bezig met 12e tp in natuurlijke cyclus

Elies nét 42: gesprek (3e ivf) 9/2

Inge 42: (1e icsi) punctie 15/2

Claus 41, EMC: curettage 16/3 > evaluatiegesprek 24/3

Viola 41, 19 mei UV Leuven, 4 juni 2011 afspraak DD (2e IVF poging) (1e poging was in Maasstad)

Geplaatst
whaaaaaaaaaaaaaaa Lieve Mees,

Heb je af en toe in en pb'tje gesproken maar moet nu gewoon even hier reageren.....

WAAAAAAANZINNIG!!!! Ik had er al zo'n goed gevoel over!!!!!!!!!!!

Van harte en Genieten nu he!!!!

Dikke, dikke kusssssss

Mar

Wat gaaf Mar, dat je hier reageert en zo'n lief bericht post! Dankjewel!!! Wat een wonder he? Ja klopt, je had echt een heel goed gevoel. En....het klopte!!! Hoe bijzonder is dat?!!

Grote knuffel, mees

Geplaatst

Lieve meiden,

Ik ga nu slapen. Wat zal in heerlijk dromen. Ik had al n paar x gedroomd dat ik positief testte en het is werkelijkheid geworden!!

Zie dat ik vergeten ben mezelf weg te halen waar ik eerst stond in de lijst. Sta er nu dus 2x. Het lukt niet dit te wijzigen op de mobiel dus doe ik het morgen.

Nog 1 laatste yell: Yeaaaahhh, ik ben zwanger!!!

Slaap lekker!!

Xxxxx, een overgelukkig meesje.

Geplaatst
Haha Sas; dat "iedereen bijgekomen"?? !!!:laugh::laugh:

En....jij mag bijna de pregnyl zetten. Nog een half uur. Succes he meid. Je bent weer n stap dichterbij!!

xxxx

De pregnyl is gezet hoor dus op naar de volgende stap. Ik ga net als jij alleen maar positief denken en bij elke negatieve gedachte denk ik aan jou.

Heb je een beetje kunnen slapen? Nou ja je ligt nu nog te pitten denk ik als je zo laat pas naar bed gaat..... Ga je vandaag iets minder stuiteren meisje, je hebt wel een nino in je buik( het spaanse dakje op de n kan ik niet vinden op mijn toetsenbord).

Geplaatst

Mees, even een vraag van andere orde. Ja misschien heb je het al eens geschreven maar wat voor werk doe je eigenlijk dat je de avonden werkt ?

Vandaag kalm aan he geen gestuiter meer ! hi hi !!

Geplaatst

Hey mees, wat ben jij laat gaan slapen! Hoop dat je wel lekker uitgerust bent! Ik heb na alle opwinding van gisteren heerlijk doorgeslapen voor de verandering! En geen kiespijn meer! Joepie!

Sas ben blij dat t allemaal nog goed is gekomen en nu op naar n topper (ik blijf t zeggen!)

Fijn dat je mees als voorbeeld kunt gebruiken om positief te zijn! Ik vond t wel n mooie van mees toen ze n tijdje terug zei dat ook al zoo t misgaan, je toch hebt kunnen genieten. Dus jij gaat nu ook genieten, you Go girl!!!!

Geplaatst

Er is toch maar 1 Mees in dit topic hoop ik? Nu sta je 2x in de lijst, das een beetje veel van het goede he... Je bent wel erg laat gaan slapen maar ik kan het me voorstellen met al die adrenaline... Nu wel rustiger aan gaan doen he, voor de kleine...

Geplaatst

Hahahaha! Ja, 2 mezen is echt te veel hè?!! Dan komt er nooit meer rust :-))))

Was eigenlijk alweer vroeg wakker maar ben gelukkig nog ff in slaap gevallen. En net gewekt door m'n katje. En moet ook zo werken. (ja zorg:-) Ff 's morgens invallen en vanmiddag en vanavond weer. Dus...hahaha...momenten van 'rust' hier, hihi!!

O ja, jeanine en Caroline, vandaag maar ff 'zen'. Kan ukkie('s) bijkomen. Ik weet niet meer wie het schreef maar nu al 100 schijnt idd best hoog te zijn.

Marianne, ja heb zo lang mogelijk genoten van die geweldige dag!! En...jij geen kiespijn meer! olé!!

Ja, helemaal waar: Sas, van iedere minuut genieten en all the way positief!! Die topper van je gaat het maken!!

Lieve meiden, jullie hebben er n super groot feest vangemaakt !!!!

Xxxxxxx

Das super meid!!

Geplaatst

@jeanine suc6 vandaag in het zh voor de controle. Krijg je dan weer een echo? Hoop voor je dat de placenta nu goed ligt!

Tja en jij begrijpt mij als geen ander wat de misselijkheid betreft! Tjee joh jij bent al zo ver in de zwangerschap en nog altijd aan het kotsen. Ben bang dat ik het ook 9 mnd ga meemaken, mede door de maagbacterie.

Enfin het is gelukkig allemaal voor een goed doel, maar ik had me er wel iets anders bij voorgesteld ;-(

De een heeft nergens last van en wij blijkbaar dubbel op!!!

Hoop dat vandaag mijn doppler binnenkomt, kan ik weer ff naar het hartje luisteren.

De merels vliegen ook de hele ochtend af en aan het nestje in en uit! Zo leuk om te zien, dubbel genieten!

Geplaatst

Sas superveel succes donderdag!

En..Mees..had ff geen tijd door wat dingetjes maar: MEGAGEFELICITEERD, BEN SUPERBLIJ VOOR JE! alles is al gezegd door de anderen, maar wat een geluk, en dat na zon positieve weken, je gaat erbijna in gdeloven dat het alleen maar werkt als je zo positief bent als jij! Petje af voor jou en je baby to be!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden