Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Joehoe de teller staat op 14 !!!!!! Er kan nog meer bij ! Ha ha !!!

Ga nu echt weer uitloggen.......juist ja de hond zit WEER te wachten.....ahum.....slecht baasje ben ik toch...........en de kleine in m'n buik zit ook al te protesteren zodra ik stil zit........tijd voor Aktie !.........ik ben echt weer eens niet vooruit te branden vandaag, gek he ?!

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Joehoe de teller staat op 14 !!!!!! Er kan nog meer bij ! Ha ha !!!

Ga nu echt weer uitloggen.......juist ja de hond zit WEER te wachten.....ahum.....slecht baasje ben ik toch...........en de kleine in m'n buik zit ook al te protesteren zodra ik stil zit........tijd voor Aktie !.........ik ben echt weer eens niet vooruit te branden vandaag, gek he ?!

Hahahahaha, die arme hond toch!! En 14!! Wauw!! We gaan goed. Ik moet nu ook echt s wat gaan eten en drinken. Nog geen tijd gehad.

Happpppyyyy!!!!

xxxxx

Geplaatst
En maak je geen zorgen dat je niks voelt want ik heb mijn hele zwangerschap door niks gevoeld... Geniet geniet! En nou weer een beetje rustig doen he, je hebt wel wat kostbaars in je buik, adem in, adem uit...

O gelukkig. Want dat is juist waarom ik me zorgen maakte. Ok, nu weer rust. Waaaah!!

Ik luister naar je: Adem in...., adem uit......

xxxx

Geplaatst

Ik heb af en toe hier meegelezen, maar nu moet ik toch even een berichtje achterlaten: Mees, van harte meid. M'n computer spat zowat uit elkaar van jouw ontlading! Ha,ha,ha het is je gegund!

Geplaatst

Mees Geweldig!!!!!!!!! van harte gefeliciteerd! wat zal jij je geweldig voelen!

Een prachtige dag om te horen dat je zwanger bent..., geniet er van, meesje.., op naar de jonge meesje(s), misschien meteen wel een nestje vol, hi hi.

Jij bent een mooi voorbeeld van iemand, die eerst dacht van het wordt em niet meer...., en dankzij een eicelletje van iemand anders, nu dit grote geluk mag ontvangen!

Het is je gegund! ha ha..., misschien vraag ik je nog wel eens om info hoe het ecd traject precies gegaan is.

Sas wat fijn dat je ei mooi is gegroeid, weet je al wanneer je de punctie hebt?

Tja, bij mij gaat het wel weer een beetje, ik kan er toch niets aan doen, dus het koppie gaat maar weer omhoog en geniet van het lekkere weer buiten.

Gaan de derde poging waarschijnlijk in DD doen, maar eerst moet dit maar ff bezinken.

liefs joske

Geplaatst

Joske balen hoor... het enige dat mij altijd op de been houd is inderdaad vooruit kijken naar de volgende poging... Sterkte!

Sas, jij veel succes met je gouden ei!

Mees neemt het hele topic in, bijna geen ruimte voor de anderen, haha. Geeft niet hoor Mees, is ook een hele bijzondere dag voor jou! Heb je je man nou al te pakken gekregen??

Geplaatst
Hey, mees neem lekker vrij vandaag. Dan kom ik naar je toe om t te vieren! 

Gezellig!! Neem de taart mee! Of is ie al op?

mmmmm....moet zo werken...zou ik afbellen....nee, flinke meid....happy werken....ze zullen wel zeggen...wat kijk jij stralend!!! Hahahaha!!

xxxx

Geplaatst
Ik heb af en toe hier meegelezen, maar nu moet ik toch even een berichtje achterlaten: Mees, van harte meid. M'n computer spat zowat uit elkaar van jouw ontlading! Ha,ha,ha het is je gegund!

Hahahahaha, wat leuk Ellie!!!! Dankjewel voor je lieve berichtje!!! Hoop dat je computer me overleeft, hihi!!! xxx

Geplaatst
:icon_flower:Hallo lief Meesje!! Wat een geweldig nieuws voor je, van harte gefeliciteerd! Ik zit met tranen in mijn ogen je berichten te lezen, zo mooi en puur. Ik ga je volgen yyyyyeeeeeeeesssssss!!!!:preggers:

Ahhh, hier ook traantjes. En...ik ben het hardop aan t zeggen: Ik ben zwanger. Ongelooflijk, wat is dat mooi om te kunnen zeggen. Bleeeeeer, gelukbleertjes, snik snik!!

Dankjewel Viola!!!!!! Wat mooi geschreven. xxxx

Geplaatst
Mees, wat geweldig, gefeliciteerd!! :happydance::bpotda::happydance:!!

Die beeb (of die beebjes) kon(den) gewoon ook niet anders dan blijven zitten met al jouw positieve energie :blob3::icon_bounce::blob3:

Geniet er lekker van!

Hahaha, leuk gezegd. Ze durfden gewoon niet anders dan in te nestelen he? Zodra ze maar 1 stap richting 'weg gaan' wilden doen, werden ze tegen gehouden door al onze positiviteit. Hihihi, we bounchen wat af! Ze komen / ze/hij komt vast stuiterend ter wereld!!! Wahhhhahahahaa!

En dankjewel Linda!!!! Yeahhh, blij!! xxx

Geplaatst
Mees Geweldig!!!!!!!!! van harte gefeliciteerd! wat zal jij je geweldig voelen!

Een prachtige dag om te horen dat je zwanger bent..., geniet er van, meesje.., op naar de jonge meesje(s), misschien meteen wel een nestje vol, hi hi.

Jij bent een mooi voorbeeld van iemand, die eerst dacht van het wordt em niet meer...., en dankzij een eicelletje van iemand anders, nu dit grote geluk mag ontvangen!

Het is je gegund! ha ha..., misschien vraag ik je nog wel eens om info hoe het ecd traject precies gegaan is.

Sas wat fijn dat je ei mooi is gegroeid, weet je al wanneer je de punctie hebt?

Dankjewel lieve Joske. Ja, zo moeilijk. De ene helemaal happy en de ander super verdrietig! Ik heb zo met je te doen. Maar...geef niet op he. Ik dacht ook: Nee, het wordt het niet meer. En nu.....! Precies wat je zegt!! Het kan!!!

Dikke knuffel!! xxx

Tja, bij mij gaat het wel weer een beetje, ik kan er toch niets aan doen, dus het koppie gaat maar weer omhoog en geniet van het lekkere weer buiten.

Gaan de derde poging waarschijnlijk in DD doen, maar eerst moet dit maar ff bezinken.

liefs joske

Dankjewel lieve Joske. Ja, zo moeilijk he. De een super happy en de ander heel verdrietig!! Wat zit dat dicht bij elkaar.

Ik denk aan je hoor. En...geef de moed niet op! Want een paar jaar geleden dacht ik ook dat het nooit meer zou gaan lukken. En nu? Ongelooflijk! Een meesje of nest vol meesjes. (wat leuk gezegd :-)!!!

Dikke knuffel!! xxx

Geplaatst

Mees Gefeliciteerd!!!

:partytime2:

Een tweede streep! Heerlijk! Vanaf nu ben je met (minimaal) z'n tweetjes, en niet meer alleen. Leuke gedachte he? Geniet van je zwangerschap!

Ik had het nieuws veel eerder willen lezen, maar ik kon pas een uur geleden bij de computer :mad:

Marianne69 Wat goed dat het allemaal hartstikke mee viel, en dat de pijn al aan het afnemen is. Ook fijn dat je geen verdoving nodig had.

sas67 Wat fijn dat je echo goed was, en dat je gouden eitje gegroeid is.

Itsus Weet je al wat meer?

Geplaatst
Claus, moet ff zeggen tegen je dat ik je reactie op Mees echt super vindt!! Het is jou ook zo gegund meid.

Trouwens ons allemaal!!

Dank je wel lieve Sas! Het is ook moeilijk maar ik gun het iedereen zo ontzettend!

Jij succes met je super follikel!!!

XXX

Geplaatst

Hey mees welkom hier op de roze wolk!!! Oooohhhh wat een heerlijk gevoel he, beleef het zelf ook weer helemaal opnieuw!

Ook wij hadden ooit de handdoek in de ring gegooid en nooit meer verwacht zwanger te raken. En nu dan toch na al die jaren!!! Zooooooo speciaal.

Geniet met volle teugen! Ben zoooo blij voor je!!

Ik ben zojuist gebeld door de arts en die vertelde mij van de bacterie en de maagzweer die dat beestje veroorzaakt. Helaas kunnen ze het nu niet uitroeien omdat ik die medicijnen niet mag hebben tijdens de zwangerschap.

Wel gaan ze een ander medicijn proberen om de extreme misselijkheid proberen tegen te gaan en een verhoging can de dosis maagbeschermer. Na een weekje kijken of het verlichting geeft anders weer verder dokteren. En die bacterie wordt na de bevalling aangepakt!

Pppffff hoop toch echt dat ik er niet nog 6 mnd last van blijf houden, word gek!

Geplaatst

Mees neemt het hele topic in, bijna geen ruimte voor de anderen, haha. Geeft niet hoor Mees, is ook een hele bijzondere dag voor jou! Heb je je man nou al te pakken gekregen??

:36_11_6: Ja, sorry meiden, voor het innemen van alle ruimte, hahahaha!

Wat een blijheid is dit. Echt niet normaal!!!

Ik geloof ook niet dat ik 'voorzichtig' blij ben he:toothy10:?!Super de super blij. Meteen volle bak blij!! Het moet gewoon allemaal goed gaan en geniet van alles.

Deze dag is de beste ever!!!!! :sunny::sunny:

En ja, hij weet het net!! Jullie al een paar uur, hahaha!

Vond hij wel grappig hoor. Hij kent me. Ik moet ff mijn ei kwijt en mijn blijdschap delen. :partytime2:

(Ben geloof ik tikkie extravert:laugh::laugh:)

xxxx

O ja, moet nu echt gaan douchen, aankleden, theetje, eetje en werken.

Jullie hebben rust tot vanavond. :happydance: Knuffel, moeder mees!!:happy3:

Geplaatst
Hey Sas je egg is goed gegroeid. Wanneer mag je voor punctie?

Ik mag donderdag voor punctie 11.30, dit nog even onder voorbehoud. Wordt zo nog gebeld.

Weer een hoop gedoe bij de apotheek, nu hebben ze de cetrotide die ik nog 1x moet spuiten en de pregnyl niet in huis....foutje van hun zei de apotheek... ben even heel erg boos geworden....is al de zoveelste keer he....ze gaat het overleggen met de apotheker...ik hoor nog.... Nou ze zorgen maar dat het er is hoe maakt mijniet uit maar ben er echt helemaal klaar mee. Bij een evt vlgd poging( nee joh sas deze gaat het gewoon worden) ga ik naar een andere apotheek.

Geplaatst

@sas wat een gedoe weer met die apotheek! Die pregnyl moet je zeker vanavond zetten als je donderdag de punctie hebt! Nou die moeten ze wel ergens vandaan kunnen halen hoor, en wel een beetje rap graag ;-)

Suc6!!!

Geplaatst
Hey mees welkom hier op de roze wolk!!! Oooohhhh wat een heerlijk gevoel he, beleef het zelf ook weer helemaal opnieuw!

Ook wij hadden ooit de handdoek in de ring gegooid en nooit meer verwacht zwanger te raken. En nu dan toch na al die jaren!!! Zooooooo speciaal.

Geniet met volle teugen! Ben zoooo blij voor je!!

Ik ben zojuist gebeld door de arts en die vertelde mij van de bacterie en de maagzweer die dat beestje veroorzaakt. Helaas kunnen ze het nu niet uitroeien omdat ik die medicijnen niet mag hebben tijdens de zwangerschap.

Wel gaan ze een ander medicijn proberen om de extreme misselijkheid proberen tegen te gaan en een verhoging can de dosis maagbeschermer. Na een weekje kijken of het verlichting geeft anders weer verder dokteren. En die bacterie wordt na de bevalling aangepakt!

Pppffff hoop toch echt dat ik er niet nog 6 mnd last van blijf houden, word gek!

Balen meid van de bacterie. Hopen dat ze de symptomen kunnen verminderen zodat je de komende 6mnd goed doorkomt

Geplaatst
Pfff Mees gaat werken, eindelijk rust... :alright:

je haalt mij de woorden uit mijn mond..........

allemaal even relaxen weer tot Mees zich vanavond weer meldt......

Geplaatst
je haalt mij de woorden uit mijn mond..........

allemaal even relaxen weer tot Mees zich vanavond weer meldt......

psssttt mees staat waarschijnlijk onder de douche. haar uk toe te zingen. lekker russsttt :msn-wink:

Geplaatst

sas67 ik ga duimen voor een supereitje met de punctie. nu ervoor zorgen dat je die hormonen op tijd binnen hebt. helaas heb ik deze niet in huis (over) anders had ik het wel jouw kant opgestuurd.

itsus ik hoop dat de ha met een ander middel komt zodat je je wat beter voelt. gelukkig heb jij er meer last van dan de baby (het klinkt een beetje stom, maar je weet wat ik bedoel). maar, ik hoop natuurlijk dat de ha je kan helpen, want om de rest van je zwangerschap met dit gevoel rond te moeten lopen is natuurlijk ook niet fijn. je wilt ook een beetje genieten.

mees, wanneer ben je uitgerekend? nog voor de feestdagen?

Geplaatst
Meiden, definitief donderdag de punctie van mijn golden egg en dan zaterdag ip de tp!

dat is goed nieuws. dat moet een opluchting voor je zijn. ik ga heel hard voor je duimen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden