Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Ellie. Ben je zelf ook wel eens naar het kapelletje geweest?

De 19e 1e FM gaat al best opschieten. Ik duim voor je voor een paar hele mooie!

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Caroline. Ik voelde steekjes/krampjes onderin mijn buik. En een opgeblazen buikkie. Normaal zou ik niet weten dat dit een innesteling zou kunnen zijn maar wij zijn natuurlijk zo met ons lichaam bezig en ons zo bewust van elke verandering. Ik had dus die krampjes/steekjes en ben toen op internet gaan uitrekenen wat het zou kunnen zijn ... en voila, dat bleek op die datum de innesteling te (kunnen) zijn.

Geplaatst
Lieve Nikkie, wat bijzonder; de innesteling die je voelde én Heilige Anna. We gaan ervoor dat dat sprankje uitgroeit tot n beebje! We duimen!!

Xxx, mees

Die combinatie moet toch een beebje gaan worden :-) , blijf vooral duimen Mees, thanks.

Hoe is het met grote en kleine stuiter Mees? Weer rust in huize Mees na alle verbouwingen?

Geplaatst

@Hoi dames ik ben niet zoveel achter PC omdat mijn rechte hand uitgevalen is ( mijn maan schrijf nu) wat een mooie berichten lees ik.als ik niet op reageer sorry wel kan ik lezen .

@Nikkie jupiie poging 4 kom op we gan voor groen !!!!!

@andere dames veel succses ..

Mijn buik is minder ben nog steeds niet omgi geworden en er is vandag dag 32 dus ik snap het niet evetjes afwachten tot donderdag dan ga ik bellen GYN.

dames fijne dag ik ga nu weer rusten

Liest Mely

Geplaatst

@Nikkie, welkom "terug"en op naar nieuwe ronde en kansen. Mooi dat er een kaars brandt voor ons allemaal.

@ Mely, vervelend dat je wat aan je hand hebt, maar lief dat je man wil typen. Die van mij vindt het forum maar niets, hij begrijot niet wat het voor ons kan betekenen.

Net gehoord dat manliefvlgs planning eind juli thuis komt....maar eerst zien dan geloven bij hem. Dus ik denk niet dat hij erbij is in Spanje

@ Ellie, 19 juni schiet lekker op!!

Geplaatst
@Nikkie, welkom "terug"en op naar nieuwe ronde en kansen. Mooi dat er een kaars brandt voor ons allemaal.

@ Mely, vervelend dat je wat aan je hand hebt, maar lief dat je man wil typen. Die van mij vindt het forum maar niets, hij begrijot niet wat het voor ons kan betekenen.

Net gehoord dat manliefvlgs planning eind juli thuis komt....maar eerst zien dan geloven bij hem. Dus ik denk niet dat hij erbij is in Spanje

@ Ellie, 19 juni schiet lekker op!!

Heb je het soms over mijn vriend Sas ... die van mij vraagt zich regelmatig af wat ik toch allemaal te melden heb aan jullie ...

Geplaatst

Die van mij heeft het over 'die gekke wijven' dusss... Maar ik heb al gezegd wees blij dat ik ze heb anders zou ik jou er steeds mee lastig vallen en dat zag ie wel in...

Geplaatst

Hoi meiden even ego berichtje:

Ben gisteren moeder geworden van y.entl en lief klein poppetje van 2735gram en 50cm lang.

Ze ligt in de couveuse aangezien haar bloedsuikers heel laag waren maar ze eet als n dijker en doet het heel goed.

Bevalling kwam een dag voordat ze baby zouden keren (stuitligging) dus heb stuit bevalling gedaan.

Best zwaar als je geen mega pers weeën meer hebt op t einde maar met aanmoedigingen van alle assistenten , manlief en zus op de laatste pers (anders ks) y.entl eruit gekregen. Wel n knipje die nu lekker zeurt maar dat gaat vanzelf over.

Moet nog wel even in het zh blijven maar ik vind t prima.

Liefs eer

Geplaatst

Eer! Je bent mama! Super gedaan, een stuitbevalling! Van harte gefeliciteerd lekker bijkomen en heerlijk genieten nu. Leuke naam ook!Liefs, Lot

Geplaatst

@Eer. Yeahhhh ..... gefeliciteerd met je dochter!!! Wat een leuke & lieve naam. Nu lekker genieten van jullie wonder. Dikke felicitatiekus voor mama Eer van Nikkie

Geplaatst

@Eer Van harte gefeliciteerd :toppie: en heerlijk genieten,een knuffel kus van mij.

@ Mijn duiveltjes zijn er nu afspraak voor 1e FM gemaakt op 22 juni jeeeeeeee we gaan weer de molen in jupiiiiiiiiii ben klaar voor

PS mijn man vind dit ook niet leuk maar ja alles wat goed is voor mij is goed voor de baby ( hij lacht nu ) dus lekker alles delen lasten en lusten toch:)

Geplaatst

Ik dacht even bijlezen, maar het is rustig hier.

Eer, van harte! Ik hoop dat je een beetje wordt verwent en van Yentl kan genieten.

Nikki, ik ben wel vaker in het kerkje geweest, maar dat was altijd voor concerten. Ik ga deze week ook maar eens een kaarsje aansteken daar. Ik heb er nooit bij stil gestaan, maar mijn oma heette Anna en deze naam komt veel in de familie voor. Dus ik ga de zegen van boven maar eens aanroepen. Wie weet.

Mely, 22 juni is volgende week al weer. Dat schiet op. Ben je al voldoende uitgerust?

Geplaatst

@Eer, hoe is het met jou en je kleine uk?

Ik ben vanacht peetmama geworden van een heel lief meisje, Suus genaamd. Mijn hartsvriendin belde om 01.00 vanacht dat de vliezen waren gebroken en of ik wilde komen om bij de 2 andere kinderen van 14 maanden en 3 jaar te blijven zodat zij naar het ziekenhuis konden. Met een keizersnede( maar dat wist ze ) is Suus om 4.00 geboren.

Samen met de 2 meisjes en de de 2 zonen van mijn vriendin haar man uit een eerder huwelijk zijn we net op kraambezoek geweest in het ziekenhuis.

Ben zo blij voor haar maar ook zo jaloers!! Gelukkig weet ze dat en mag dat ook. Heel dubbel allemaal weer. Maar goed ook zo bijzonder om meter te worden. Mijn lief net gemaild dat ze er is, hij weet nog niet dat hij peter wordt dat willen ze hem zelf vragen als hij straks weer thuis is van verwegistan.

Ga nu even uitrusten want van veel slaap is vanacht niet veel gekomen haha

Liefs

Geplaatst

mirke Wat een naar bericht, en wat voel ik met je mee. Zo oneerlijk. Sterkte en een dikke knuffel.

Lieve nikkie, ik kreeg kippenvel, toen ik las dat je voor jezelf en de meiden een kaarsje had gebrand. Zo lief. Jouw positiviteit en opmerkingen maken me aan het lachen. Ik vond het zo jammer dat je tp niet heeft plaatsgevonden. Ik had het je zo gegund. Ik duim voor je dat dit je wondertje wordt.

eer Wat heb je dat goed gedaan, een kindje in stuitligging ter wereld brengen met niet al te geweldige persweeen. Gefeliciteerd met y.entl. Ook een lichtgewichtje, zo te lezen.

Geplaatst

Sas,

Gefeliciteerd met de geboorte van je petekind. Wat is zoiets klein mooi, he? Je dubbele gevoelens zijn zeer begrijpelijk. Toch goed van je dat je ondanks je gevoelens ervan kan genieten, en blij bent voor jezelf en je hartsvriendin.

Karin

Geplaatst

Sas, gefeliciteerd! Dat moet een zware nacht geweest zijn. Niet alleen vanwege weinig slaap, maar ook je dubbele emoties. Ik hoop dat je een beetje bijgerust bent. Suus is wel een leuke naam.

Geplaatst

@Sas. Gefeliciteerd met je peetmamaschap ... :-) ... Kan me je dubbele gevoelens erg goed voorstellen. Herkenbaar die jaloerse gevoelens, daar heb ik ook last van, maar alleen als die persoon heel heel dicht bij me staat, bij een verder weg iemand heb ik dat niet, vreemd vind ik dat, hoewel misschien ook wel weer logisch ... ??

@Karin. Leuk om te horen dat ik je aan het lachen maak. Ik mis je hier op het forum. Gaat alles goed met je?

@Ellie. Ik zou als ik jou was zeker even langs de Anna kapel gaan, zeker als je oma ook Anna heet ;-) ... dat is vast een teken. Suc6 dinsdag.

Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus onze bonuspoging was helaas niet raak ... (bonus vanwege 100% eisprong moment zekerheid door (achteraf overbodige) Ovitrelle in verband met cryo TP die niet door ging ...). Je blijft toch ook hopen op een natuurlijk wonder ...

Yes ... 1-0 ... :-) ... :-) ...!!!

Geplaatst

@Nikkie, jammer van de bonuspoging. Het had zo mooi kunnen zijn. En hoe nu verder voor jullie?

Ik denk dat het heel normaal is dat je jaloers bent juist op degene die dichtbij staan. Gelukkig mag ik dat ook zijn bij haar, ze weet waar het vandaan komt.

1-0...zou het dan toch lukken???

Geplaatst
Wie doet er mee met 40+ meiden date?

Saskia

Nikkie

Eer

Lot69

Sometimes

Joske (onder voorbehoud)

Nine71

Van Nine, Sas, Sometimes en Lot heb ik inmiddels emailadressen doorgekregen via een PB.

Zijn er nog andere dames die een 40+ meeting ook leuk vinden? Mely? Karin? Caroline? Ellie? Mees?

Groetjes, Nikkie

Geplaatst

@Sas. 1-1 inmiddels ... jammer ... maar we blijven nog even de moed erin houden hoor ...

Ik zit weer vol onder de hormonen ... ben deca aan het spuiten, 3 of 10 juli eerste uitgangsecho.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden