Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ahhh Caro, t ventje.

En stuur man maar weer naar beneden. Rustiger. O, hij kan je wat te drinken en toastjes met wat lekkers erop brengen. Dan geef jij ff Bram n knuf, neemt hem op 1 arm en andere arm voor lekker smikkelen. :happy7:

(hoop dat koorts zakt)

Geplaatst

Heb koude rillingen, betekent: tijd voor n tukje!

Caro succes en beterschap voor je kereltje.

Mees zen.....

Truste meiden.

Geplaatst

Dankjewel Lot! Lief! Trust

Ik ook trouwens. Ga ook zo. Nog ff wachten op wasje klaar dan kan die nog in de droger. Ff plakje heerlijke kaas...

Geplaatst

Net met Bram even naar beneden gegaan, half flesje sap gedronken en weer terug... hij is stil, maar hoe lang? Man ligt al in bed, ik ga ook, wie weet hoe vaak ik er nog uit moet vannacht...

Welterusten!

Geplaatst

Meisjes, ben een echte pieserd geworden. Lekker 4, 5 x per nacht dr uit. Heeerlijk. Had een tijdje rust maar nu begint het weer. Wordt nu ook zwaarder, gelukkig heeft me weegschaal geen batterijen.. ;)

Ik hb echt zin in de laatste stretch, lekker over de helft.

Fortuna, heel goed!!! Lekker positief dr in. Wie weet verrast je kleintje je... Dat zou toch heerlijk zijn. Ik duim in ieder geval weer voor je.

Caro,stilte heeerlijk!!!

Mees,kopje thee??

Sasje, al lekker misselijk of niet?

Hihihi

Xxxx

Geplaatst

Ja, goed idee Sometimes!

Haha, wilde al net roepen: Sometimes: Kom van die wc af!!! (variant op 'dak';-)

Goed Caro...rust in de tent

Nou, trusten allemaal. Ik ook. Was afgelopen dagen 2 uur. En morgen vroeg eruit.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geplaatst

Rust in de tent, ha! dat was van korte duur... Bram ging weer huilen en kreunen en hield dat vol tot... half 3! Toen lag ik dus pas in bed, dat geloof je toch niet...

En vannacht ijskoud en vanmorgen warm dus zal zelf nu wel koorts hebben, Bram niet meer... Dat is dan het enige lichtpunt van deze dag waar ik me doorheen zal moeten slepen...

Dik pak sneeuw hier en het sneeuwt nog steeds, leuk om naar te kijken maar ik ga er niet door met de kar hoor! Benieuwd hoe het P vergaan is die ging vanmorgen fietsen naar zijn werk...

Geplaatst

Meiden ik meld me bij deze alvast af voor de late avondchat.... Ben kapot, ga proberen te slapen met een hoofd vol snot en een pijnlijke keel...

Welterusten!

Geplaatst

Nou ja zeg! Dat ik hier niet kom betekent niet dat jullie niet mogen komen!! Voel me wel vereerd hoor, kennelijk is het zonder mij niet gezellig... :toothy4:

Geplaatst

Zonder jou is dr niks aan, caro. Bn net klaar wakkergeworden. Me kleine grote meid viel cvan de trap. Had dr nek wel kunneenn breken. Dus zo zie je maar, gewoon op je billen van de trap af geldt voor alle leeftijden...;)

Veel blauwe plekken en schaafwonden is het gevolg.... Pfffff

Geplaatst

Dat meen je niet! Zorg je er jarenlang voor dat ze niet van de trap valt doet ze het alsnog als ze al lang en breed volwassen is! Wat sneu voor d'r!! Wat gebeurde er, verstapte ze zich of was ze nog slaperig? Je schrikt je kapot toch?

Geplaatst

Hoi Damens,

Vandaag echo van mijn baarmoeder gehaad jupiiiiiiii eindelijk schoon nu is er wel pauze van 3 manden ( ben nog steeds betje zoekende mijnn licham en geest zijn niet een ), wel mag ik in de tussentijd voor 2e wonder proberen hi hi, maar ben hartstike bang voor herhaling.

Sas hoe gat met jou kan je wel genieten van zwanger te zijn?

Sometimes ooo zoveer al wat leuk na ja minder omdat je zovaak naar toalet moet weet je al wat het word ????

En hoe gat met andere dames??

Groetje Mely

Geplaatst

Sometimes, heb je alles veilig voor de kleine, gaat je volwassen dochter gek doen!

Caro, ben je nog snotterig? Leuke foto van de billen van Kaat!

Mely, fijn dat de echo goed was! Ik geniet enorm van mijn zwangerschap. Ben vandaag ziek thuis gebleven, zo'n hoofdpijn en ik had afspraken in Utrecht. Zag het niet zitten, veel te bang dat hoofdpijn migraine wordt. Belde mijn werk en begon spontaan te janken. Andere kant aan de lijn gelijk in de stress. Dachten dat er iets mis was met uk. Zullen wel de hormonen zijn, ken mijzelf zo niet. Hoorde ook van de buuf dat ze vanacht opa en oma zijn geworden van een twins; meisje en jongen. Ze kwam een beschuitje met roze en blauwe muisjes brengen. Lekker.

Geplaatst

Leuk, twins! Jongen/meisje komt toch echt het meeste voor he... Wat lief dat ze een beschuitje kwam brengen, weet ze al dat je zwanger bent? Op je werk kennelijk wel, heb je het iedereen al verteld?

Haha hormonen wen er maar aan!

Ik ben nog snipverkouden en hoesten maar geen koorts meer. Oh aapjes eindelijk wakker, tot later!

Geplaatst

He he ben ik weer .......

Heb half half meegelezen, maar het was zoveel ineens. In ieder geval zet ik in op een meisje (wat is de stand?) Voor sas en een jongen voor sometimes (twijfel twijfel) hmm nee ook een meisje ......

Begrijp ik nu goed dat fortuna nog een poging 5b heeft????? Als dat klopt dan wordt het weer een spannende tijd :-)

Ik zie ergens iets staan over privebericht maar weet niet wat ik er verder mee moet, mijn tablet werkt niet altijd mee.....onderwerp was over de bloedtest, degene die gestuurd heeft kan beter via hier reageren.

Gisteren 2 keer onderuit op de fiets, lag r zeer gênant bij gelukkig was het nog donker (6.30) en een jongen hielp me overeind, half uurtje later draaide kindlief zich even om dus geen zorgen :-)

Normaal vind ik dit weer wel leuk maar nu, liever niet (allen in het weekend dan ;))

Liefs

Geplaatst

Caro, werk op de hoogte. We zijn maar met 10 man of eigenlijk 1 man( de baas) en 9 vrouw die allemaal weten van ons traject. Niet van ecd maar wel IVF. Branden ook kaarsjes op werk voor mij. Buuf weet het nog niet, vertellen we bij 12 wk.

Geplaatst
Dat meen je niet! Zorg je er jarenlang voor dat ze niet van de trap valt doet ze het alsnog als ze al lang en breed volwassen is! Wat sneu voor d'r!! Wat gebeurde er, verstapte ze zich of was ze nog slaperig? Je schrikt je kapot toch?

Ze verstapte zich en liep aan de smalle kant. Ze viel van de bovenste trap helemaal tot onderaan. Pfff schrok me dood. Meteen ook harde buik, ik zei tegen haar je maakt je broertje/zusje ongerust... T arme kind, ze is nu bont en blauw.

Dacht altijd dat dit zou gebeuren toen ze klein was... Hahahaha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden