Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik ben er net vanaf gevallen hoor. Ik dacht het al. Ga nu lekker mijn jongens halen van de creche en vanavond lekker vroeg onder de wol.

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ow Estrhalita, wat zonde dat het niet gelukt is.

Geniet vanmiddag van je mannen en probeer het een plekje te geven. Succes.

Groetjes Dorine

Geplaatst

Estralita,

Balen zeg.... Sterkte en doe het kalm aan .

groetjes Diane

Geplaatst

Hoi hoi,

Met mij gaat het eigenlijk nog hetzelfde, af en toe een kramp en een steekjes, dan weer een paar uur niks, snap er niks van haha.

Ga er zaterdag een test tegenaangooien haha.

@ meiske

Had/heb jij ook krampen etc gevoeld of helemaal niks. Wanneer mag je weer bloedprikken ben wel benieuwd naar je hcg

Groetjes Suus

Geplaatst

Estrhalita, ik ben ook het bankje gevallen (voor zover ik er "officieel" dan op zat). Ik probeerde ons (misschien wel tegen beter weten in) nog een beetje moed in te praten, maar helaas. Ik heb het nu ook wel even gehad. Pfff moet het even verwerken hoor. Jij ook veel sterkte!

Geplaatst

hoi Suus

ik heb continu krampen gevoeld, laag onderin.

tevens ter hoogte van het schaambeen...dat was duidelijk een nieuwe ervaring om het zo maar te zeggen.

Sinds dinsdag zijn de krampgevoelens echt veel minder en voel ik af en toe lichtjes iets.

a.s. dinsdag laat ik weer bloedprikken, ik hou jullie op de hoogte hoor!

wanneer denk jij een thuistest te gaan doen?? oww zo spannend

succes! ik duim voor je

liefs

Meiske74

Gast estrhalita
Geplaatst

Dames dank jullie voor jullie medeleven.

Morgen bellen wanneer ik voor de 2de ronde kan. Ik twijfel of ik al in december wil of pas in januari. Even kijken wat zij zeggen.

Geplaatst

Ow Meiske!!! geweldig!! gefeliciteerd met de zwangerschap, top!

Ik heb besloten om even een pauze in te lassen, ik ga volgend jaar weer verder voor de laatste ivf poging, ben er ff klaar mee......

Nu lekker kerst vieren (borreltjes drinken haha) en oud en nieuw en de feestdagen door zonder hormonen...

Succes en sterkte allemaal, tot volgend jaar!xx

Geplaatst

@lieve Pieneke, ben erg geschrokken van je negatieve bericht en wil je even een dikke knuffel geven en heel veel sterkte wensen.

ook sterkte voor alle meiden die negatief getest hebben en meiden die zwanger zijn van harte gefeliciteerd!

Geplaatst

Ik ga er morgen een KV testje tegen aan gooiene, heb wel het idee als er iets aan het groeien is , kan ik het op wd 10 toch wel zien'hoop ik..

Groetjes suus

Geplaatst

Gisteravond had ik opeens wat lichtroze afscheiding ik schrok helemaal... Ik dacht nu is het voorbij... Vanochtend toen ik wakker werd dacht ik ook echt dat het was doorgebroken, maar dit was niet zo er was niks. Alleen met afvegen wat bruinige afscheiding ook heel licht. We hebben besloten om geen test vandaag te doen en te wachten tot zondag. Ik heb net wel het ziekenhuis gebeld om nog een extra doosje utrogestan te vragen. Die waren namelijk op. Ik heb hen ook verteld over de roze afscheiding, maar zij waren weer heel positief. Ze zeiden dat ik wel wat geraakt kon hebben met het inbrengen van de utrogestan en dat ik echt tot zondag gewoon moet afwachten... Ik word zo gek van deze onzekerheid... Maar kijken of het bruin zich om zet in rood of dat er nog hoop is... We houden wel rekening met een negatief resultaat. Bovendien zegt het ziekenhuis dat de utrogestan de menstruatie niet tegen houdt... Ik heb toch al vaak op forums/discussies andere reacties gelezen...

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 1ste ivf mislukt

Nu ICSI 17 oktober TP-->1november testen

Geplaatst

Ohw meiden, het blijft altijd spannend hier op het bankje. Heel veel succes voor diegenen die er nog op zitten. Ik leef intens mee met diegenen die negatief getest hebben. Ook al is het voor een tweede, derde, vierde etc. kindje hoor.

Dikke knuffel

Natas

Geplaatst

Suus, spannend hoor!! Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je voelt?! Succes in ieder geval.

Peggy, wat een verschrikkelijke tijd he? In deze periode kruipen de minuten ook gewoon voorbij... Ik hoop zo voor je dat het de goede kant op gaat!

Estrhalita en ICSI4, heel veel sterkte...

Tja, en ik blijf maar lekker wachten. liefs

Geplaatst

Hoi Peggy en Suus

wat mega-spannend zeg!!

Peggy ik heb het ook eenmalig gehad, door het inbrengen van de Utrogestan, dat was zondag, ben blij dat ik het toen voelde anders was ik flink in paniek geraakt denk ik..

Oww ik houd het hier in de gaten hoor!!!

ik duim en brand kaarsjes

liefs

Meiske74

Geplaatst

Helaas ongesteld geworden. Door de utrogestan heen. Terwijl ik net nog een extra voorraadje was gaan halen in het ziekenhuis.

Bij thuis komt ook nog eens een brief van het emc dat er geen cryo's zijn.

Maandag zal ik het doorgeven aan het ziekenhuis en dan nog een evaluatie gesprek en even helemaal niks... Ik ben er even klaar mee! Ook om alles weer opnieuw te doen en het is dan de laatste kans.. Daar wil ik nog niet aan...

Ik denk dat ik ook wat minder actief zal zijn op het forum... Wens jullie wel allemaal veel sterkte toe!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 1ste IVF mislukt

30 oktober ICSI mislukt

Geplaatst

@Peggy, wat een teleurstellingen...heel veel sterkte, ik weet niet goed wat ik moet zeggen...

Zelf ben ik behoorlijk in de war:

Zondag ongesteld geworden, ben nog steeds mega aan het vloeien.

Vanmorgen de bloedtest, wordt ik vanmiddag gebeld met de mededeling dat ik zwanger ben....ik kan het me dus niet voorstellen! Meteen een thuistest gedaan: ook zwanger.

Het vloeien is anders dan anders: het duurt langer, maar ik ook veel helderder rood. Niet van die sliertige draden er door...ik vind het maar vreemd allemaal!

Het stomme is dat ik zo overvallen werd met het telefoontje, dat ik dus ook niet verder gevraagd heb...

Nu ben ik echt knal-onzeker: hebben jullie dit vaker meegemaakt?? Ik weet gewoon niet wat ik denken moet....donderdag de echo...

Geplaatst

Ooowww lieve Peggy

jeetje zeg, we was zo'n goede hoop en inderdaad en extra klap dat er geen cryos zijn.

ow meis, ik weet even niet goed wat te zeggen, ik snap heel goed dat je even helemaal niets wil.

Ik wens jou en je partner onwijs veel sterkte!!!!!

liefs

meiske74

Geplaatst

Hoi Mirjan

wat een verhaal zeg!!! ongelofelijk, ik heb er geen ervaring mee maar anders bel je morgen toch met het ziekenhuis?

Fijn in ieder geval dat je al zo snel een echo hebt en ik hoop dat het vloeien snel stopt, dan ben je ook veel geruster...

Wat kan het toch raar verlopen allemaal zeg

In ieder geval van harte gefeliciteerd meid!!!

liefs

Meiske74

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden