Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Caroline/Nathalie,

Thanx!..Ja vanmiddag om 3 uur gaat t gebeuren..was ook blij te horen dat ie erg actief is.

Ze hebben ook maar 1 ontdooid omdat ik maar 1 terug wil plaatsen (misschien volgende keer 2 als deze mislukt)..dus blij dat ie goed ontdooid is.

Joy1,

Nee de markt is vanmiddag al weg..alleen op zaterdag de hele dag.

Anders hadden we idd best een bakkie ergens kunnen drinken haha

Hoezo ga ik met de lift :dontknow: ???

Hoe was jouw FM gisteren...beetje schot er in al?

Oeh Elly, Wat zal dat mooi zijn..ga je toch voorzichtig feliciteren hoor.

Ondanks dat t buiten door de herfst al wat roder wordt , kleurt t bankje beetje bij beetje iets groener..fijn!!

Groetjes Manon

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dames vanochtend nog een keer getest en ik kan er niet meer om heen binnen 1 sec. een hele dikke vette +. Dus ik ben nu wat rustiger op naar de eerste echo....... Hopelijk gaat het allemaal goed ff duimen.

Tamara hoe is het ben zo benieuwd....

Lfs Es

Geplaatst

@Cindy1975, Yvonne en MS78, hoe gaat het met jullie????

@Wokje, ik ga je ook alvast voorzichtig feliciteren.

Tamara, heb je al getest???

Voor alle meiden die nog moeten testen heel veel succes.

Geplaatst

Wachtbankje oktober 2009

Hellen, ISCI TP cryo, 1 okt testen

Sen1972, ICSI 19 sep TP 2 emmies, 1 okt testen

Janet, TP 2 emmies, 1 okt testen

Bitch1806 22 sep tp van 2 emmies 3 okt teste

Esk, IVF 18 sept TP, 4 okt testen

Sas, 1ste icsi, tp 1 emmie, 4 okt. testen

Ilse03, cryo tp 20 sept, 5okt testen

Anja icsi tp 20 sept,5 okt testen

Cindy1975, cryo tp 21 sept, 5 okt testen

EDR (esther), 3e isci 21 sept TP 2 emmies, 5 okt testen

Agnes, 3e cryo TP, 5 okt testen

Suze1975, 5 okt testen

Joy1, tp 22 sept, 6 okt testen

Yvonne, 3e IVF 22 sept TP, 7 oktober testen

ms78, cryo tp op 23 sept 7 okt testen

Natasja, cryo tp op 25 sept 7 okt testen

Groentje, 3e IVF 24 Sept TP, 9 okt testen

SIL, 3e IUI op 25 sep, 9 okt testen

Aramat (Tamara), 1e ICSI op 27 sep, 9 okt testen

Dorine (Simonja), 29 sep TP van 2 cryo's, 11 okt testen

Meisje81 (Es), TP op 27 sep, 11 okt testen

Wolkje, IVF, 27 sept TP 2 emmies, 11 okt testen

Krisje, 1ste icsi, 25 sept TP 2 emmies, 12 okt testen

Talya, 1e ICSI, 30 sept TP 1 emmie, 12 okt testen

Joyvana, 3e IVF 27 sept TP, 12 okt testen

Joycex (Joyce), tp 28 sept, 13 okt testen

Mama27, 2e IVF 30 sept TP, 13 okt testen

Nienke79, 3 okt tp van 2 cryo's, 15 okt testen

Kiet, tp......, 16 okt testen

Marionh67, 3e ICSI, 2 okt TP 2 emmies, 16 okt testen

Marli01, 2 okt tp 2 emmies, testen....?

Manoah, cryo tp op 2 okt, 17 okt testen

MissC (Cindy), 1e IVF, 4 okt TP 1 emmie, 17 okt testen

Leejoo, TP 1 cryo, 18 okt testen

Kaatje, 1 cryo tp op 8 oktober, 18 okt testen

Ralletje (Marielle), 5 okt TP 1 cryo, 19 okt testen

Gefeliciteerd Wolkje en Es. Ik heb het wachtbankje even gekopieerd, kunnen jullie je eigen regel groen maken :blob1: (voor zover al niet gebeurd zie ik).

Amarat, hoe is het met jou?

Geplaatst

Claudia dank je wel!

Es...hartstikke super...geniet er van!!!..op naar de echo.

Joy1...wat zie ik bij je handtekening...volgende poging in November?? Je moest toch gisteren voor de 1ste echo?

Net eens een (Tarot)dagkaart getrokken op mijn hyves voor vandaag..moet je eens lezen...goed voorteken?

De Keizerin

Dit is de kaart die staat voor vruchtbaarheid op alle gebied. De Keizerin belichaamt de onuitputtelijke kracht van de natuur waarmee zij steeds weer nieuw leven schept. Op lichamelijk niveau staat de kaart voor groei en vruchtbaarheid. Op geestelijk niveau is dit de kaart die creativiteit, ideeenrijkdom en vindingrijkheid symboliseert. Liefde en relaties

In je persoonlijke relaties wijst de kaart op veranderingen en vernieuwingen. De Keizerin wijst op levendigheid en leuke ontwikkelingen. Ook binnen en relatie is er sprake van een 'vruchtbare periode'

Werk en carriere

Ten aanzien van je werk laat de Keizerin je zien dat je in een onrustige fase zit. Komen er veel nieuwe dingen op je af? Wordt er een beroep gedaan op je creatieviteit en je probleemoplossend vermogen? Wat er ook aan de hand is, je kunt er van uit gaan dat de zaken zich zullen verbeteren. .

Groetjes Manon.

Geplaatst

Manon, het zou mooi zijn als dit klopt en het deze keer gaat lukken!

Heel veel succes vanmiddag en daarna natuurlijk weer in die wachtweken.

Geplaatst

Hey Dorine,

Bedankt voor succes wensen...t is zeker stil hier!

Laat t idd geen slecht voor teken zijn!

Hoe is t met jou...nog 2 nachtjes slapen he...houd je t nog vol of ga je morgen al testen?

Geplaatst

Hi Manon,

Ik denk dat ik morgen al ga testen. Ik ga een weekendje naar Spanje (dus moeten jullie nog langer op mijn uitslag wachten, sorry) maar ik vind het wel fijn om van te voren te weten waar ik aan toe ben. Voel me eigenlijk nog steeds prima, ben er zo rustig onder geweest, sta echt van mijzelf te kijken..haha

Heb af en toe wel eens een steekje in m'n buik maar ook wel eens in m'n borsten en boven in mijn buik. Het kan dus echt alle kanten op, ik heb geen idee...

Jij mag vanmiddag ook weer aanschuiven toch? We kunnen natuurlijk ook afspreken dat ik met een positief resultaat plaats maak voor jou en dat jij daarna hetzelfde voor iemand anders doet.. Zou niet verkeerd zijn, toch??

Geplaatst

Hey Tamara,

hoe is het gegaan, heb je al getest? Ik ben echt benieuwd...laat gauw wat van je horen.

Groetjes Cin

Geplaatst

Joy1,

Nee de markt is vanmiddag al weg..alleen op zaterdag de hele dag.

Anders hadden we idd best een bakkie ergens kunnen drinken haha

Hoezo ga ik met de lift :dontknow: ???

Hoe was jouw FM gisteren...beetje schot er in al?

Ja, dat klopt de markt is dan idd al weg. Je moet toch in het gebouw op de tweede verdieping zijn? Vandaar mijn vraaag de lift. (Het gaat nergens over....)

Manon, ik ben ook geweest. Alleen de gyn. vond het verstandiger om deze cyclus even in kaart te brengen omdat hij het zo snel vond dat ik na 6 dagen al ongesteld werd. Dus wel echo's deze maand, morgen de tweede, en bloedonderzoek t.z.t.. Zodat hij kan zien of er hormonaal alles naar wens is, zo niet dan krijg ik evt. in de tweede gedeelte van de cyclus ondersteuning met medicatie. Ik vind het wel prima, het ging me achteraf gezien toch wel een een beetje rap. Dat komt ook omdat ik zo snel ongesteld werd natuurlijk.

Manon, iemand met jou energieniveau kan er ook wel twee teruggeplaatst ha ha.

Geweldige kaarten trouwens! (He, je zit ook op hyves....)

Misschien heb je het al weleens verteld maar hoe oud ben je?(Of hoe jong?)

En deze topic is natuurlijk helemaal niet bedoeld voor mij en deze kletspraatjes van mij(ons...) want ik zit niet op een wachtbankje!!!Sorry dames. Joy1

Manon, lekker broeden he?

Geplaatst

Hallo allemaal,

Nou ik heb vanmorgen getest en kreeg een licht streepje. Helaas ben ik nu toch ongesteld geworden. Ben echt heel verdrietig, had me in eerste instantie al op voorbereid dat deze poging niet geslaagd zou zijn, maar door het lichte streepje vanmorgen, kreeg ik desondanks toch weer hoop....

Baal nu dan ook echt als een stekker...

Groetjes,

Tamara

Geplaatst

Tamara, He bah, dat is balen zeg!!!Vooral als er toch wat te zien is. Wil je niet echt af wachten of het goed doorbreekt? Met een dag of wat? Ik vind het toch wel bijzonder dat je ongesteld wordt maar wel een streepje hebt. Joy1

Geplaatst

Hey Tamara,

Weet je cker dat je ongi bent, heb je het ziekenhuis al gebeld, wat zeggen hun? Vreemd dat je een licht streepje ziet en toch bloedverlies hebt. Ik vind het echt erggg jammer voor je, heel veel sterkte ermee.

Liefs Cin

Geplaatst

Hey Tamara,

Ik vind het heel erg. Maar is je menstruatie al helemaal doorgezet?

Inderdaad erg raar dat je een lichte streep hebt gehad..

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes.

Ik heb het ziekenhuis vanmorgen gebeld om te zeggen dat ik positief getest heb en er bij vermeld dat ik regelmatig menstruatiekrampen heb. Zij adviseerde me om na twee dagen nog een test te doen omdat het vaak dan wel duidelijk is of je wel of niet zwanger bent.

Tja, waarom ik vanmorgen nog een positieve test in mijn handen had en later op de dag toch ongesteld word, vind ik zelf ook raar, maarja de natuur doet wat ie wil blijkbaar...

Groetjes,

Tamara

Geplaatst

Hey Tamara,

Ik heb de eerste ivf ook een heel licht streepje gehad. Er bleek wel degelijk zwanger was geweest (bleek uit bloedtest), maar dat het een hele vroege miskraam was. Nog steeds heel pijnlijk om mee te moeten maken, maar na enige tijd (daar heb je nu niets aan) was ik wel blij te weten dat het dus wel kon het zwanger raken.

Aan de andere kant zou ik gewoon over twee dagen nog eens testen. Ik ben eigenlijk het hele begin van mijn zwangerschap nu aan het vloeien geweest! Bel gewoon het ziekenhuis even en vraag het na. Beter dan het hele weekend piekeren!

Heel veel sterkte en ik duim voor je!!!!

Geplaatst

Hey Marietje,

Dank voor je berichtje.

Maar dat is ook beangstigend dat je nog steeds vloeit. Wat zegt je gyn. daar dan van, kan het geen kwaad?

Groetjes,

Tamara

Geplaatst

Hey Marion,

Ja, ik ben denk ik wel duidelijk ongesteld, tis echt gewoon helder rood bloedverlies.

We hebben nog 1 cryo in de vriezer, dus maandag ga ik even het ziekenhuis bellen om te kijken hoe snel we daar me verder kunnen. Tis even kut nu, maar ik wil zo snel mogelijk verder. Voel me nu al weer een stuk beter, even flink gejankt en ja tis nog steeds balen, maarja we moeten toch verder!

Hoest met alle andere meiden, die op het punt staan om te testen?

Ik zie in lijstje nog een paar zwarte lijntjes van meiden die allang hadden moeten testen, weet iemand hoe het daar mee zit?

Groetjes,

Tamara

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden