Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik dacht gisteren; hey mijn borsten worden gevoelig!

Maar daar kunnen die bolletjes schijnbaar ook voor zorgen..

Toch maar gewoon afwachten tot 17 april.

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
ik dacht gisteren; hey mijn borsten worden gevoelig!

Maar daar kunnen die bolletjes schijnbaar ook voor zorgen..

Toch maar gewoon afwachten tot 17 april.

heb ik ook last van lijkt ook wel of ze veel warmer aanvoelen dan normaal voor de rest heb ik geen bijwerkingen van de bolletjes jij??

Geplaatst
heb ik ook last van lijkt ook wel of ze veel warmer aanvoelen dan normaal voor de rest heb ik geen bijwerkingen van de bolletjes jij??

Soms voel ik van alles maar ik kan de vinger er niet op leggen.

Ik denk dat ik dingen ook wel wil voelen, haha.

bijwerkingen van de bolletjes verder heb ik niet.

Geplaatst

MamavanTim en Sharon: Allebei op het wachtbankje.. Volgens mij ga je dan juist letten op kwaaltjes. Ik denk dat ik echt wel een volgeplande twee weken moet hebben, want als ik even niets te doen heb dan let ik overal op. Terwijl je helemaal niets hoeft te merken van kwaaltjes hoor!

Duim duim duim voor twee vette positieve testen op 17 april (of eerder ;))

w8

Hier vandaag ongesteld geworden. Voelt apart. Het lijkt wel alsof ik mijn linker eierstok voel. Maar ja, ben blij want het is maar 1 dagje later dan ik normaal zou worden. Volgende week vrijdag beginnen met Puregon.

Gaat best hard vind ik!

Geplaatst
MamavanTim en Sharon: Allebei op het wachtbankje.. Volgens mij ga je dan juist letten op kwaaltjes. Ik denk dat ik echt wel een volgeplande twee weken moet hebben, want als ik even niets te doen heb dan let ik overal op. Terwijl je helemaal niets hoeft te merken van kwaaltjes hoor!

Duim duim duim voor twee vette positieve testen op 17 april (of eerder ;))

w8

Hier vandaag ongesteld geworden. Voelt apart. Het lijkt wel alsof ik mijn linker eierstok voel. Maar ja, ben blij want het is maar 1 dagje later dan ik normaal zou worden. Volgende week vrijdag beginnen met Puregon.

Gaat best hard vind ik!

Indd. de tijd schiet best op als je eenmaal in de behandeling zit. Jammer dat het voor mijn gevoel nu wat langzamer gaat nu ik aan t eind loop.. Ach we zitten alweer op wachtdag 5. Dat is 1 derde. Over twee dagen zitten we op de helft en dan zijn we er alweer overheen.

Fijn dat je ongi bent geworden. Het is toch prettig om te weten dat je zeker door kan.

Groetjes!

Geplaatst

Halo Dames,

Even niks van me laten horen, maar ja, er gebeurt ook niet veel als je alleen maarop je GA zit te wachten. En ik heb met pasen moeten werken en had mijn dagen dus goed vol zitten.

MamavanTim en Sharon: Ik ben zo blij voor jullie dat jullie succesvolle celdelingen hadden en allebei een terugplaatsing. Ik hoop zo dat het allemaal gaat lukken. Dit zijn voor jullie superspannende dagen.

Sanne, hoe gaat het met het spuiten? Krijg je ook al blauwe plekken?

Ben je al met de andere spuit begonnen?

groetjes

Jessie

Geplaatst

Hoi hoi,

@ Jessie: Werken met de Pasen. Jij werkt vast onregelmatige tijden of niet? Mijn vriend in ieder geval wel, die werkt op de groep met jongeren. Hij moest ook werken met Pasen, slaapdienst helaas.

Kan me voorstellen dat je weinig te melden hebt als je zit te wachten opde GA. Maar goed, als je die eenmaal gehad hebt, dan gaat het hard.

Ik heb 1 blauwe plek tot nu toe. En ik heb koppijn, maar dat hoort er vast ook bij. Ik begin 16 april met de Puregon. Ik ben ook zo benieuwd hoe ik daarop ga reageren en hoeveel eitjes er zich ontwikkelen.

Laten we hopen dat dit voor ons allemaal een super vruchtbaar forum is en dat we allemaal een positieve test in handen krijgen na de eerste behandeling..

Geplaatst

Mama van Tim en Sharon,jullie lopen helemaal gelijk op hé.

Bijzonder zeg. Op dezelfde dag testen ook nog.

Sanne,de eerste symptomen zijn dus aanwezig bij jou.

Wat vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt! Zal vast door de hormonen komen,ik had het ook al van die Puregon prikken (met de iui).

Volgende week donderdag EINDELIJK 15 april,en dan kunnen we beginnen aan de GA.

Paula,hoe gaat het met jou?

Rabe,Jij had toch de GA deze week gehad? Hoe was het?

Jessie,Heb het zelfde als jou,eigenlijk weinig te melden,en maar wachten op de GA.

Gelukkig schiet het nu voor jou ook op!

En dan beginnen we snel samen aan de hormoontjes.:tongueP:

Geplaatst
Raba hoe was je gezamelijke afspraak en wanneer moet je ong worden

Samen met 6 paren hadden we de Ga. Allemaal icsi en de meeste met een combi van tese en pesa.

De hormonen die je moet gebruiken werden uitgelegd.

En ze vertelde dat je de 1ste dag van ongi moet bellen. Nou was ik gisteren op dag 4. Ik mocht proberen of ik kon starten. En anders konden ze me op de reserve lijst zetten voor de volgende lichting.Vanochtend gebeld 8:30 geen wachtende voor me. Ze zei omdat je op dag 5 zit ga ik kijken of het nog mag. Als ik terug bel dan is het vol. En helaas in de middag werd ik terug gebeld het is vol. En ze zetten me ook niet op de reserve lijst. Ik baal en mijn man ook. Want ze zei dat ze niet kon garanderen dat we er de volgende keer wel bij konden. Hopelijk mogen we wel de volgende keer. We hebben het er knap moeilijk mee, moeilijker dan ik verwacht had. :dontknow:

Geplaatst
Mama van Tim en Sharon,jullie lopen helemaal gelijk op hé.

Bijzonder zeg. Op dezelfde dag testen ook nog.

ja omdat ik 2 dagen eerder ga testen hopen dat we allebei positief testen dat zou een mooi begin voor een groen forum worden

@sanne zei toch als je er in zit gaat het snel voor je het weet heb je de punctie en die steken in mijn voorhoofd had ik ook drink je genoeg???

@ raba ik zou je niet zo druk maken als ik jou was je kun er de volgende keer echt wel bij hoor snap wel dat je k*t voelt maar je er druk over maken is nog vervelender

hier alles rustig

Geplaatst

@ Pammie: Jij mag volgende week al voor de GA, joeppieieie:wav: Fijn, dan kan je je snel aanmelden.

@ Raba: Wat ontzettend Kl*te.. Ik kan me ontzettend goed voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt. Vooral ook omdat je net ongesteld bent geworden en je dan in principe weer een volle cyclusmaand moet wachten. Een maand duurt lang in dit traject. Maar dat ze hebben gezegd dat ze niet kunnen garanderen dat je de volgende keer wel aan kan melden, dat zegt niets. Waarschijnlijk kan je je dan gewoon aanmelden, dit zeggen ze n.l. tegen iedereen.

@Sharon: Alles rustig ja? Nog leuke dingen in de planning staan?

Ik drink wel genoeg ja.. Heb echt bonkende koppijn. Ik heb net een ibuprofen ingenomen..

Nou fijne avond meiden.. Heb weinig te melden en voordat ik het vergeet, ik moet zo spuiten.. Vergeet het Echt bijna, hahaha

Geplaatst
PAULAAAA; Hoe gaat het met je?

Paula,hoe gaat het met jou?

Wat lief dat jullie het vragen! Vandaag een betere dag gehad, nu wel weer wat last van mn buik. Vandaag even met mn baas overlegd. Zij is momenteel in opleiding voor echografie en bezig met gynaecologische echo's. Ze gaat vrijdag op mij oefenen, dus ben benieuwd of we al follikels kunnen gaan tellen!

Verder geen extra blauwe plekken! Dus dat is een meevaller!

Ik heb 1 blauwe plek tot nu toe. En ik heb koppijn, maar dat hoort er vast ook bij. Ik begin 16 april met de Puregon. Ik ben ook zo benieuwd hoe ik daarop ga reageren en hoeveel eitjes er zich ontwikkelen.

Ik drink wel genoeg ja.. Heb echt bonkende koppijn. Ik heb net een ibuprofen ingenomen.. Nou fijne avond meiden.. Heb weinig te melden en voordat ik het vergeet, ik moet zo spuiten.. Vergeet het Echt bijna, hahaha

Ik heb af en toe ook een dag met fikse koppijn gehad. Gelukkig was bij mij 1 ibuprofen van 600 afdoende om dan de dag mee door te komen. Meestal nam ik die 's ochtends al in omdat ik het voelde aankomen. Dat drinken valt niet echt mee hè? Al gaat het me wel steeds beter af!

Groetjes en tot horens!

Paula.

Geplaatst
Wat lief dat jullie het vragen! Vandaag een betere dag gehad, nu wel weer wat last van mn buik. Vandaag even met mn baas overlegd. Zij is momenteel in opleiding voor echografie en bezig met gynaecologische echo's. Ze gaat vrijdag op mij oefenen, dus ben benieuwd of we al follikels kunnen gaan tellen!.

Jij boft best hoor. Ik vind het iig best grappig.

Je collega die prikt,en je baas die al follikels bij je kan gaan tellen.

Dat krijgt niet iedereen!

Raba,kan me voorstellen dat je hierdoor vreselijk baalt! Je denkt dat je je kan gaan aanmelden,en dan duurt het onverwachts toch langer.

Sanne,Ja! Volgende week de GA. Nu schiet het mooi op.

Sharon,Ik hoop zo dat het lukt bij jullie! En bij Mama van Tim ook natuurlijk.

Sharon,je bent ook nog zo jong,wel een voordeel hoor.

Paula,btw leuke nieuwe profiel foto op Hyves.

Ik vind je wel wat weg hebben van dat blonde meisje die met de laatste Popstars heeft meegedaan. (die kon zoooo goed zingen)

Tja,hoe heet ze ook alweer? Haha.

Geplaatst

Hahahaha NOU IK KAN NIET GOED ZINGEN.

Oren dicht als ik ga zingen, hahaha!

Komende donderdag voor jullie de GA, EINDELIJK!!

Heb je er een beetje zin in???

Xxx

Geplaatst

Hoi Raba,

Ik kan me dat helemaal voorstellen ja dat jij je zo k... voelt.

Ik zou dat denk ik ook hebben. Ik hoop ook zo dat ik na de GA snel kan gaan beginnen. een paar dagen na de GA begint mijn menstruatie dus dat zou goed uitkomen mits ze geen wachtlijst hebben.

Steeds maar dat wachten is zo frustrerend. Je wilt gewoon verder.

Ik kreeg net een uurtje geleden een sms van een collega die vanmiddag bevallen is. Ik weet dat ze mij een sms stuurt omdat ze weet dat wij met deze behandelingen bezig zijn. Vond ik erg lief van haar. toen ze wist dat ze zwanger was belde ze ook mij direct op zodat ik het niet van iemand anders op het werk zou horen. Lief als mensen rekening met je houden, maar ik ben ontzettend blij voor haar. Wat wij allemaal door moeten maken gun ik echt niemand.

Voor straks welterusten.

groetjes

Jessie

Geplaatst

Bedankt voor jullie berichtjes. Woensdag was een dag dat we nog flink gebaald hebben. Maar nu gaan we weer met opgeheven hoofd verder.

Gisteren mijn verstandkiezen eruit laten halen over 3 weken de andere kant.

Gelukkig ben ik nog niet begonnen. Omdat de pijnstillers die ik slik niet gebruikt mogen worden als je zwanger bent of zwanger wil worden. Nog even vragen hoe het zit over 3 weken.

Geplaatst

Ooh raba zit je niet mee he !!

hier alles rustig beginnen wel een beetje zenuwen te komen eigenlijk niet zo mooi want ben nog niet een op de helft haha mamavantim hoe is dat bij jou voel jij iets anders dan normaal ik helemaal niets

Geplaatst
Hahahaha NOU IK KAN NIET GOED ZINGEN.

Oren dicht als ik ga zingen, hahaha!

Komende donderdag voor jullie de GA, EINDELIJK!!

Heb je er een beetje zin in???

Xxx

Je kunt wel je best gaan doen,ik hoor het hier toch niet.:bye:Hihi.

Heb er best zin in ja...voor ons gevoel wéér een stapje dichterbij!

Geplaatst

Sharon, wauw! een A toppertje aan boord. En ook nog 3 cryo's. Super zeg. Heel veel succes met wachten.

Groetjes Herma

Geplaatst

Gezamenlijke afspraak

- 9 februari MamavanTim

- 11 februari Sharon24

- 18 februari Paula

- 9 maart Sanne

- 31 maart Liesbeth

- 6 april Raba

- 15 april Pammie

- 22 april Jessie

Start Decapeptyl

- 4 maart sharon

- 17 maart paula

- 29 maart Sanne

- 18 april Liesbeth

-

Start Puregon/Gonal F

- 21 maart Sharon24

- 2 april Paula

- 16 april Sanne

- 2 mei Liesbeth

-

Eerste echo

- 30 maart Sharon24

- 11 april Paula

- 25 april Sanne

- 10 mei Liesbeth

-

Punctie

- 30 maart MamavanTim

- 1 april Sharon

-

-

-

Terugplaatsing

- 4 april Sharon TP van 1 embryo

-

-

-

Testdag

- 17 april sharon

- 17 april Mama van Tim

-

Hoi hoi,

Even weer een overzichtje. Weinig nieuws hier behalve dat het spuiten lastig begint te worden. Lijkt wel of ik steeds moeilijker met het naaldje door de huid kom.. Nog een week en dan Puregon erbij..

@ Paula, Jij hebt a.s. zondag de echo? Voel je al een tros onderin je buik hangen, haha!! Hoop voor je op veel eitjes..

Prettig weekend allemaal!!

Liefs

Geplaatst

Hoi Sanne,

Ik heb zojuist in het MAART forum dit bericht geplaatst!

Hallo meiden!

Ik heb zojuist een echo laten maken door mijn baas (vrouwelijke huisarts) omdat ik toch flink last van mijn buik blijf houden. Daar waren al 3 follikels op te zien van gemiddeld 22-26mm en een flink aantal die wat kleiner zijn 16-18mm.

Zondag heb ik (pas) de echo, dus ik ga morgen even bellen of dit misschien morgen nog moet, omdat er al 3 zo groot zijn. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee. Het leuke is dat ik mn "druiventrossen" op de USB stick als foto mee naar huis kon nemen!

Hierbij nog even 2 foto's:

P898S.jpgP7_ai.jpg

Groetjes en tot horens!

Paula.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden