Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hoi Sanne,

Ik heb zojuist in het MAART forum dit bericht geplaatst!

Hierbij nog even 2 foto's:

P898S.jpgP7_ai.jpg

Groetjes en tot horens!

Paula.

Wat een grappig idee eigenlijk dat misschien wel een van die follikels straks jullie kindje wordt!!

Weet je trouwens al hoeveel je er terug laat plaatsen als je die keuze straks hebt?

Ik heb trouwens geen idee hoe dat gaat wat de grootte van de follikels betreft. Je spuit ook nog Deca toch? Dus een eisprong zal er niet plaatsvinden. Of heb ik het nu helemaal mis? Voor jou komt de punctie ook steeds dichterbij... Spannend!!

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Paula,

moet je niet eerst nog ongesteld worden? Dan pas mag je toch met de Puregon beginnen? snap trouwens ook niet dat er niet eerst een uitgangsecho wordt gemaakt voordat we met de puregon moeten starten? bij andere ziekenhuizen is dat wel. Lijkt mij ook wel fijner eigenlijk. vooral omdat ik ook PCOS heb. Niemand van jullie heeft toch een echo staan voordat je mag beginnen met de puregon? Pas nadat je dit ruim een week spuit ofzo?

groetjes en een fijn weekend!

Geplaatst
Hoi Paula,

moet je niet eerst nog ongesteld worden? Dan pas mag je toch met de Puregon beginnen? snap trouwens ook niet dat er niet eerst een uitgangsecho wordt gemaakt voordat we met de puregon moeten starten? bij andere ziekenhuizen is dat wel. Lijkt mij ook wel fijner eigenlijk. vooral omdat ik ook PCOS heb. Niemand van jullie heeft toch een echo staan voordat je mag beginnen met de puregon? Pas nadat je dit ruim een week spuit ofzo?

groetjes en een fijn weekend!

Hallo Liesbethb: Wat is de meerwaarde van een uitgangsecho dan?

Ik ben gewoon normaal ongesteld geworden tijdens het Deca-gebruik. A.s. vrijdag begin ik met de Puregon en dan heb ik ruim een week later de eerste echo. Eeen echo vóór het Puregon-gebruik heeft toch helemaal geen zin? PCOS houdt in dat je in principe geen cyclus hebt? Nu zit ik al een tijd in MMM, wie weet stel ik nu wel hele domme vragen hoor.

Geplaatst

Goede (vroege) morgen,

Ik ben ongesteld geweest tijdens het deca gebruik. Daarna gestart met Gonal F. Zo is het protocol in Nijmegen.

Ik voel me steeds beroerder, heb amper geslapen en ben dus OP nu. WAAROM IS HET NOG GEEN 8U??? Dan kan ik tenminste bellen. Misschien hoef ik niet voor een echo vandaag, maar dan weet ik waar ik aan toe ben. Misschien minder Gonal F spuiten?

Ik spuit nu idd ook nog steeds deca.

Groetjes,

Paula.

Ps: ik doe net zoals Sharon -> bij A kwaliteit 1tje en bij B/C 2stuks.

Geplaatst
Goede (vroege) morgen,

Ik ben ongesteld geweest tijdens het deca gebruik. Daarna gestart met Gonal F. Zo is het protocol in Nijmegen.

Ik voel me steeds beroerder, heb amper geslapen en ben dus OP nu. WAAROM IS HET NOG GEEN 8U??? Dan kan ik tenminste bellen. Misschien hoef ik niet voor een echo vandaag, maar dan weet ik waar ik aan toe ben. Misschien minder Gonal F spuiten?

Ik spuit nu idd ook nog steeds deca.

Groetjes,

Paula.

Ps: ik doe net zoals Sharon -> bij A kwaliteit 1tje en bij B/C 2stuks.

Wat die hormonen allemaal met je kunnen doen.

Weet je al meer?

Wat grappig dat je 2 fotootjes hebt van die echo!

Geplaatst

HOi Paula,

Ik had bij mijn eerste keer ook een paar follikels die veel groter waren dan de andere.

Mij vertelde ze toen misschien dat we dan die paar grote laten gaan, ik neem aan dat ze daarmee de eisprong bedoelde, en dan laten we dan andere die kleiner zijn nog wat doorgroeien zodat ze er meer hadden omdat de grote er maar een paar waren en de kleine een heel aantal meer. uiteindelijk waren bij mij de grote niet doorgegroeid en de kleintjes wel dus konden ze ze allemaal aanprikken.

Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar dat was mijn ervaring toen.

groetjes

Jessie

Geplaatst

Hoi hier ben ik weer!

Inmiddels al heen en weer geweest naar Nijmegen. Ze wilden voor 10u bloed afnemen en zelf nog even een echo maken. Echo liet rechts 1 super grote van bijna 3cm zien en een groot aantal kleine. Die van 3cm laat ze (dr. Woldringh) gaan en we gaan voor de kleinere. Links zitten al 3 grote en heel veel kleineren.

Tussen 13 en 15 uur krijg ik een telefoontje over de bloeduitslag en dan weet ik wanneer ik terug moet komen en hoeveel Gonal F ik evt nog moet spuiten.

Verder heel veel rust houden!

Groetjes!

Paula.

Geplaatst

Misschien was mijn vraag wel dom hoor haha. Weet ook niet, las bij anderen die ivf/icsi deden dat ze wel uitgangsecho kregen. Misschien om te kijken of de baarmoeder echt goed schoon was. Lijkt mij wel dat door de decapeptyl er iets van binnen verandert? Ik heb eerst altijd gewoon een cycles gehad en ineens veranderde dat en had ik geen cycles meer. Vreselijke buikpijn steeds en toen kwamen ze erachter door echo's dat het PCOS moest zijn. Eerst clomid geslikt, daarna puregon gespoten en pregnyl. Toen kwam mijn cycles weer op gang (nu al ruim 3 jr geleden). Ondertussen mijn partner wel laten onderzoeken en samenlevingstest gehad. Zaad was niet goed maar niet mega slecht. Ondertussen wel zo'n 8 keer zaad laten testen en het werd steeds slechter. Vorig jaar is besloten dat ICSI nog de enige mogelijkheid was.

Ik heb nu wel een cylces, maar ze zien nog steeds wel die kralenkrans met eiblaasjes zitten. Dus dacht ik dat het misschien handig was dat ze voor ik met de puregon begon ze een echo deden om te kijken hoe het er nu uit zag. Ook ivm de dosering puregon vanwege risico van overstimulatie.

Maar misschien maak ik nu mij eigen wijsheid hoor?

We zitten al wel ruim 3 jr in de MM van verschillende ziekenhuizen, maar ben steeds beetje van de struisvogelpolitiek geweest.... Nu gaat het echt beginnen en daar ben ik blij mee maar vind het ook angstig. Hebben jullie dat ook? Steeds als het niet raak was had ik nog zoiets van, laatste redmiddel is ivf/icsi en dat staat nog in de ijskast en nu begin je eraan en als dit dan niet lukt, wat dan? Dan kun je nergens meer naar teruggrijpen en uitkijken.

Maar we moeten positief blijven en we gaan ervoor dat ons lijstje helemaal groen wordt dames! Op naar 17 april, eerste positieve testen!!!

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Zag trouwens net dat we volgens mij allemaal wel zo'n 3 jr bezig zijn ondertussen om deze grote wens te vervullen? Soms grijpt me dat ook aan hoor... Leven in de wachtstand terwijl ondertussen toch ook alles doorgaat. Weet nog van anderen dat ze voorzichtig aan begonnen voor de eerste en die zijn ondertussen alweer zwanger van nummertje 2. Gun het ze van harte hoor... maar het verdriet knaagt wel. Geloof ook dat al raak je zwanger nu, dat je toch een bepaald litteken op je hart houdt, dit hele gebeuren heeft mij wel erg getekend.

Nou geniet van de zon!

Geplaatst
Zag trouwens net dat we volgens mij allemaal wel zo'n 3 jr bezig zijn ondertussen om deze grote wens te vervullen? Nou geniet van de zon!

Ja inderdaad dat is waar en wachten duurt lang. Maar we hebben geen keus. Hopelijk de komende tijd veel positieve berichten. Hier schijnt de zon ook maar er is wel veel wind.

Geplaatst
Zag trouwens net dat we volgens mij allemaal wel zo'n 3 jr bezig zijn ondertussen om deze grote wens te vervullen? Soms grijpt me dat ook aan hoor... Leven in de wachtstand terwijl ondertussen toch ook alles doorgaat. Weet nog van anderen dat ze voorzichtig aan begonnen voor de eerste en die zijn ondertussen alweer zwanger van nummertje 2. Gun het ze van harte hoor... maar het verdriet knaagt wel. Geloof ook dat al raak je zwanger nu, dat je toch een bepaald litteken op je hart houdt, dit hele gebeuren heeft mij wel erg getekend.

Nou geniet van de zon!

Ik begrijp wat je bedoelt ja raba. Je ziet om je heen mensen zeggen, wij gaan aan kinderen beginnen, en binnen de kortste keren zijn ze zwanger.

Een vrouw bij ons in de straat vertelde pas geleden dat ze inderdaad zwanger is van de tweede en ze kreeg de eerste toen wij ook begonnen met proberen zwanger te raken. Dat frustreert weleens ja, maar je gunt het ze van harte. Wat wij moeten doormaken wens je niemand toe.

Mijn zusje is nu al ongeveer 6 jaar bezig. Ze hebben even een pauze gehad toen het niet gelukt was met icsi en gaan nu deze of volgende maand beginnen met een donor. Vreemd hoor dat zowel mijn zusje als ik allebei een partner gevonden hebben met zeer slecht zaad.

Ik zie hoe gelukkig mij schoonouders zijn met nu 4 kleinkinderen, en mijn ouders hebben er geen. Alhoewel ze de kinderen van mijn man, mijn stiefkinderen, ook wel een beetje zien als kleinkinderen. Maar toch is dat natuurlijk wel anders. Ik hoop ze dus ooit eens als opa en oma te mogen zien. Maar ons moet het ook allemaal gaan lukken. Dit wordt een vruchtbaar voorjaar. hihi.

groetjes

Jessie

Geplaatst

Ja, klopt precies wat je zegt. Ik ken inderdaad 2 dames die gelijk met mij begonnen zijn om zwanger te worden en die nu al zwanger zijn van nummer 2. Voelt zo oneerlijk. Maar het is niet anders.

Soms durf ik niet eens te hopen dat het ooit een keer lukt.

Morgen om 9.20 weer echo en bloedprikken.

Dinsdag of woensdag punctie.

Tot die tijd: rust houden (dus ook niet werken).

Blehhhhhh...

Xxx

Geplaatst

@ Paula, 3cm! dat is ook wel enorm. En die groeit nu dan nog steeds door. Phoe. Niet gek dat je er last van hebt.

@ Sharon. Hier alles goed. Wel last van hoofdpijn. En ik wil meer slapen. Dus dan doe ik dat maar ;-). Misschien zijn het de zenuwen. Mijn rug begint namelijk gevoelig te worden en dat heb ik alleen bij spanning de laatste jaren..

@ De rest. Hoewel wij een kleine man rond hebben lopen weet ik nog hoe verdrietig ik was zonder hem. Die dankbaarheid zal ik nooit kwijtraken en ik vind het zo vervelend dat er zoveel mensen niet weten hoe het voelt. Hoewel je niemand zoveel verdriet gunt. Toch zijn er zo veel die hulp nodig hebben om zover te komen. Dankzij Tim kan ik er open over praten en kom er toch achter dat er heel veel vrouwen in hetzelfde schuitje hebben gezeten. Dat biedt hoop voor de toekomst.

Kop op. Ons geluk zal komen en genieten zullen we veel meer als wanneer het vanzelf gegaan was.

X

Geplaatst
@ Paula, 3cm! dat is ook wel enorm. En die groeit nu dan nog steeds door. Phoe. Niet gek dat je er last van hebt.

@ Sharon. Hier alles goed. Wel last van hoofdpijn. En ik wil meer slapen. Dus dan doe ik dat maar ;-). Misschien zijn het de zenuwen. Mijn rug begint namelijk gevoelig te worden en dat heb ik alleen bij spanning de laatste jaren..

@ De rest. Hoewel wij een kleine man rond hebben lopen weet ik nog hoe verdrietig ik was zonder hem. Die dankbaarheid zal ik nooit kwijtraken en ik vind het zo vervelend dat er zoveel mensen niet weten hoe het voelt. Hoewel je niemand zoveel verdriet gunt. Toch zijn er zo veel die hulp nodig hebben om zover te komen. Dankzij Tim kan ik er open over praten en kom er toch achter dat er heel veel vrouwen in hetzelfde schuitje hebben gezeten. Dat biedt hoop voor de toekomst.

Kop op. Ons geluk zal komen en genieten zullen we veel meer als wanneer het vanzelf gegaan was.

X

nou ik ben vanmiddag ff naar de stad geweest maar was echt kapot en me onderrug voelde ik vanmiddag ook ff maarja we gaan gewoon door lig lekker op de bank en kom er ook niet meer vanaf de kleine van een vriendin is hier die wilde naar nec snap niet wat mensen leuk vinden aan voetbal maar goed die zit hier lekker met zijn ds te spelen dus geen kind aan fijne avond allemaal

Geplaatst
Ja, klopt precies wat je zegt. Ik ken inderdaad 2 dames die gelijk met mij begonnen zijn om zwanger te worden en die nu al zwanger zijn van nummer 2. Voelt zo oneerlijk. Maar het is niet anders.

Soms durf ik niet eens te hopen dat het ooit een keer lukt.

Morgen om 9.20 weer echo en bloedprikken.

Dinsdag of woensdag punctie.

Tot die tijd: rust houden (dus ook niet werken).

Blehhhhhh...

Xxx

Dit soort dingen blijven pijnlijk. Mijn collega en ik zijn gelijk begonnen met de kinderwens.

Ze is nu zwanger van haar tweede kindje.

Paula,heel veel succes morgen hoor!

Snap dat je baalt dat je niet mag werken. Zit niks anders op. Rusten,doen hé!

Sharon,oh meid,het wordt spannend voor jullie! Ik hoop zo enorm dat je harstikke zwanger bent.

MamavanTim,jij mag ook testen op de 17e. Wat zou het mooi zijn als Tim een broertje of zusje zal krijgen!

Liesbeth; Wij zijn bijna 3 jaar bezig met kindjes.

Volgensmij inderdaad de meesten hier wel.

En over dat angstige gevoel; Dat herken ik. Ik heb het ook,soms durf je niks meer te hopen,maar ik wil zo graag positief blijven.

Geplaatst

fijn dat we die angst hier wel uit kunnen spreken en dat het wordt begrepen. Je gunt het inderdaad niemand, maar een beetje meer medeleven zou wel fijn zijn. Die stomme opmerkingen die je soms krijgt. Bij jullie nog niks? Moet ik het soms voordoen of tegen mijn partner, moet ik het voor je doen etc...

zo onnadenkend, maar ja.. ze weten niet beter zullen we maar zeggen.

Hebben jullie tips om het een beetje van je af te kunnen zetten en niet mega verdrietig te worden?

Geplaatst

Dinsdag is de punctie, vanochtend zag de arts dat alles klaar was voor de punctie! Dus vanavond de pregnyl spuiten, ik wordt nog gebeld over de tijd.

Fijne zondag nog dames!

Xxx

Geplaatst
Dinsdag is de punctie, vanochtend zag de arts dat alles klaar was voor de punctie! Dus vanavond de pregnyl spuiten, ik wordt nog gebeld over de tijd.

Fijne zondag nog dames!

Xxx

Dinsdag al!:hello2:

Dat is super snel. Spannend Paula!

Geplaatst

Ja echt super spannend!

Beetje eng ook wel.

Xxx

Geplaatst

Fijne zondag nog dames!

Xxx

:bf_new:Joeppieieie.. Wat spannend Paula. Fijn dat alles er goed uitzag voor de punctie! Lekker rustig aan doen tot die tijd hé?

@ Sharon en Mama van Tim, Voor jullie zit het wachten er "bijna" op. Tja, wat is bijna? Een week is behoorlijk lang in deze fase van het hele IVF-traject. Maar toch, a.s. zaterdag toch testen? En Sharon wat eerder hé?

Wat een spannende week zeg! Hoe voelen jullie je?

Hier weinig te melden..

Geplaatst
:bf_new:Joeppieieie.. Wat spannend Paula. Fijn dat alles er goed uitzag voor de punctie! Lekker rustig aan doen tot die tijd hé?

@ Sharon en Mama van Tim, Voor jullie zit het wachten er "bijna". Tja, wat is bijna. Een week is behoorlijk wang in deze fase van het hele IVF-traject. Maar toch, a.s. zaterdag toch testen? En Sharon wat eerder hé?

Wat een spannende week zeg! Hoe voelen jullie je?

Hier weinig te melden..

wel goed maar tis wel heel spannend af en toe denk je echt van het gaat niet lukken en het andere moment heb ik er wel weer vertrouwen in je bent natuurlijk al 2 jaar bezig en ik wil het zo graag zou wel heel mooi zijn gelijk de eerste keer raak na 2 jaar maar goed we kunnen niet meer doen dan WACHTEN tot vrijdag of zaterdag kijk even vind het vroeger testen steeds enger worden haha

@ paula :wav: ben zo blij voor je spannend man ik vond de punctie achteraf echt meevallen je er niet zo druk over maken en lekker die pillen innemen die je krijgt van hun en die morfine is best lekker haha wacht maar tot je in de wachtweken zit die zijn het ergste van alles ik spuit nog liever een maand dan deze 2 weken bereid je daar maar vast op voor haha succes meis en pregnyl heel langzaam spuiten dan voel je er het minste van ik voelde niets maar jij hebt iets meer problemen met spuiten ik denk aan je toy toy toy

Geplaatst
wel goed maar tis wel heel spannend af en toe denk je echt van het gaat niet lukken en het andere moment heb ik er wel weer vertrouwen in je bent natuurlijk al 2 jaar bezig en ik wil het zo graag zou wel heel mooi zijn gelijk de eerste keer raak na 2 jaar maar goed we kunnen niet meer doen dan WACHTEN tot vrijdag of zaterdag kijk even vind het vroeger testen steeds enger worden haha

Dat gevoel heb ik ook; het ene moment heel positief en het andere juist negatief. Maar dat is ook zelfbescherming hoor, door alle teleurstellingen die je al hebt gehad natuurlijk!

Positief blijven en ja, je kunt inderdaad niet meer doen dan wachten.

Ik vind het eerder testen ook eng denk ik. Maar dat is ook gewoon omdat je bang bent voor een negatieve test..

Nou als je maar weet dat ik aan je denk en héél hard voor je duim.. Ik heb wel een positief gevoel over jouw slagingskans. Vooral ook omdat de uitslagen zo goed waren en je nog jong bent..

We gaan er hier voor op het forum!!

Allemaal door naar het uitgerekend in ".." forum :).

Geplaatst

Phoephoe, dat wachten dat duurt maar..

Ik heb soms zo sterk het gevoel dat het gelukt is tot ik weer wat gerommel in mijn buik voel.. Tot nu toe is het steeds maar heel even geweest. Jammer dat je er toch niets van kan zeggen. Bij mijn eerste 'zwangerschap' testte ik positief op de geplande datum en ging het een dag later alsnog fout. Er zit maar 1 ding op en dat is afwachten..

Geplaatst

Gezamenlijke afspraak

- 9 februari MamavanTim

- 11 februari Sharon24

- 18 februari Paula

- 9 maart Sanne

- 31 maart Liesbeth

- 6 april Raba

- 15 april Pammie

- 22 april Jessie

Start Decapeptyl

- 4 maart sharon

- 17 maart Paula

- 29 maart Sanne

- 18 april Liesbeth

-

Start Puregon/Gonal F

- 21 maart Sharon24

- 2 april Paula

- 16 april Sanne

- 2 mei Liesbeth

-

Eerste echo

- 30 maart Sharon24

- 10 april, 11 april de 2e Paula

- 25 april Sanne

- 10 mei Liesbeth

-

Punctie

- 30 maart MamavanTim

- 1 april Sharon

- 13 april Paula

-

-

Terugplaatsing

- 4 april Sharon TP van 1 embryo

- 16 april Paula

-

-

Testdag

- 17 april sharon

- 17 april Mama van Tim

- 1 mei Paula

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden