Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik voel me eigenlijk wel prima, al mag het nu ondertussen ook wel eens gaan gebeuren hoor. Maar na alle stress, angst en onzekerheid van de eerste maanden, is het nu eigenlijk wel relaxed (op wat stressmomentjes na als meneer zich niet wil melden). Jeetje, als ik nog aan die eerste maanden denk, pfff.....elke dag duurde te lang!

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik voel me eigenlijk wel prima, al mag het nu ondertussen ook wel eens gaan gebeuren hoor. Maar na alle stress, angst en onzekerheid van de eerste maanden, is het nu eigenlijk wel relaxed (op wat stressmomentjes na als meneer zich niet wil melden). Jeetje, als ik nog aan die eerste maanden denk, pfff.....elke dag duurde te lang!

Hee henne, hoe lang ga jij Koekie nog bij je dragen? *smile*

Het lijkt dr op dat jij je zwangerschap toch nog lichtjes gaat overdoen... Hihihihi in ieder geval de eerste 3 maanden..hihih

Geintje natuurlijk, maar je zal wel lichtelijk ongeduldig worden nu.

Nog ff. Xxx

Geplaatst

Ja Mil, hoe gaat ie nou?

Dank je voor de positieve vibes! Lijkt erop dat ze werken!

Heb tussen de middag kruidvat test gekocht... eigenlijk voor morgenochtend of een andere ochtend, maar ik kon het niet laten...

Tja, dat streepje staat er toch echt wel.

Ben nog niet overtuigd hoor. Hou er wel rekening mee dat t misschien weer ophoudt, of dat het toch de pregnyl nog was (dat de blanco test gewoon over de datum was ofzo)... Maar aaarrrrgggg..! er staat gewoon een streepje!

[ATTACH=CONFIG]5083[/ATTACH]

Geplaatst
Ja Mil, hoe gaat ie nou?

Dank je voor de positieve vibes! Lijkt erop dat ze werken!

Heb tussen de middag kruidvat test gekocht... eigenlijk voor morgenochtend of een andere ochtend, maar ik kon het niet laten...

Tja, dat streepje staat er toch echt wel.

Ben nog niet overtuigd hoor. Hou er wel rekening mee dat t misschien weer ophoudt, of dat het toch de pregnyl nog was (dat de blanco test gewoon over de datum was ofzo)... Maar aaarrrrgggg..! er staat gewoon een streepje!

[ATTACH=CONFIG]5083[/ATTACH]

Zo! Die is al mooi positief!!! Gefeliciteerd!!!

Geplaatst

Oeps sorry helemaal vergeten te vermelden, bloedverlies was dus gister een klein beetje. Ik heb daarna voor de zekerheid maar een maandverbandje erin gelegd, hierop was 's nachts alleen wat kleine plekjes te zien. Ik wacht maar even af tot morgen met testen.

Wow, Aurora! Dat is zeker al een streepje. Gefeliciteerd!!

Geplaatst
Oeps sorry helemaal vergeten te vermelden, bloedverlies was dus gister een klein beetje. Ik heb daarna voor de zekerheid maar een maandverbandje erin gelegd, hierop was 's nachts alleen wat kleine plekjes te zien. Ik wacht maar even af tot morgen met testen.Wow, Aurora! Dat is zeker al een streepje. Gefeliciteerd!!
Sterkte!!! Hoop dat t goed is :-)
Geplaatst
Ja Mil, hoe gaat ie nou?Dank je voor de positieve vibes! Lijkt erop dat ze werken!Heb tussen de middag kruidvat test gekocht... eigenlijk voor morgenochtend of een andere ochtend, maar ik kon het niet laten...Tja, dat streepje staat er toch echt wel.Ben nog niet overtuigd hoor. Hou er wel rekening mee dat t misschien weer ophoudt, of dat het toch de pregnyl nog was (dat de blanco test gewoon over de datum was ofzo)... Maar aaarrrrgggg..! er staat gewoon een streepje![ATTACH=CONFIG]5083[/ATTACH]
Enige voorzichtigheid geboden maarrrrr... Ik wist t wel: jij gaat mij gewoon achterna! Spannend meid.En ook als je net als ik 1dag voor officiele test positief test, blijft het spannend! Nu maar proberen te ontspannen tussendoor...;-)
Geplaatst

Het valt me trouwens op dat mijn testen 's mirgens lichter zijn dat 's missags. Wel vaag, of niet. Wel altijd positief gelukkig :-)

Ik krijg er trouwens wel een beetje de zenuwen van dat die dipsticks nog zo bleekjes blijven. Die van de kruidvat worden steeds duidelijker... maar ik wil natuurlijk wel op allerlei zwangerchapstest overduidelijk zwanger zijn. Wat zou hier eens aan de hand kunnen zijn?

Geplaatst
Oeps sorry helemaal vergeten te vermelden, bloedverlies was dus gister een klein beetje. Ik heb daarna voor de zekerheid maar een maandverbandje erin gelegd, hierop was 's nachts alleen wat kleine plekjes te zien. Ik wacht maar even af tot morgen met testen.

Wow, Aurora! Dat is zeker al een streepje. Gefeliciteerd!!

Mila, hoe is het nu bij jou? Kust weer veilig?

Geplaatst
Het valt me trouwens op dat mijn testen 's mirgens lichter zijn dat 's missags. Wel vaag, of niet. Wel altijd positief gelukkig :-)Ik krijg er trouwens wel een beetje de zenuwen van dat die dipsticks nog zo bleekjes blijven. Die van de kruidvat worden steeds duidelijker... maar ik wil natuurlijk wel op allerlei zwangerchapstest overduidelijk zwanger zijn. Wat zou hier eens aan de hand kunnen zijn?
Hoi aurora.Ik kreeg pas een mooie donkere test op de testdatum zelf. Twee dagen ervoor met een test van kv die lange een heel lichte pos test. Op. Dag 14 met de zelfde test mooi donker. Hou vertrouwen.We hebben 1-3 de eerste echo Gr. Emm
Geplaatst

Hallo Allemaal. Ik heb op wd 8 een vroeg-testje gedaan en die was negatief en ik heb net op wd 11 een kv-testje gedaan en die was ook negatief. Alleen als je heeeeel goed kijkt, zie je een heel licht-roze streepje in de verte.... Ik ben bang dat ik het teveel wil zien! Woensdag nog maar een keertje 's ochtends vroeg proberen, maar ik ben bang dat het weer niets is. bah, wel balen, het was de eerste IVF behandeling, dus we hebben nog een paar kansjes. Groetjes, Noes

Geplaatst

Klinkt wel goed hoor, dat vage streepje... De KV 2x5 begint altijd heel licht en misschien begint je hcg niet supersnel. Kan je een fotootje plaatsen? Spannend!

Geplaatst

@ Floortje, Hier is de test, maar wel ruim 4 uur na het testen, het streepje lijkt nu wel iets duidelijker te worden... (daar waarschuwen ze ook voor: niet meer na 5 minuten kijken..)Ach ja, hoop doet leven!! gr Noes [ATTACH=CONFIG]5094[/ATTACH]

Geplaatst
@ Floortje, Hier is de test, maar wel ruim 4 uur na het testen, het streepje lijkt nu wel iets duidelijker te worden... (daar waarschuwen ze ook voor: niet meer na 5 minuten kijken..)Ach ja, hoop doet leven!! gr Noes [ATTACH=CONFIG]5094[/ATTACH]

Ik ken ze veeel vager! Deze best duiidelijk hoor. Mooi :)

Geplaatst

Noes, dit is gewoon de KV 2x5 toch? Dan is het een hele mooie test!! Ik vind hem behoorlijk duidelijk, de testjes van KV kleuren wel als eerste maar het duurt even voordat ze heel donker worden. Ik denk dat CB met indicator vandaag ook positief geeft hoor! Volgens mij ben je zwanger! Ik heb nog nooit een streepje gehad als ik niet zwanger was, ook niet naar drie dagen of een week ;-) Gefeliciteerd!

Eens met Testr dus!

Geplaatst

Laat het gevoel dat je misschien had bij je ovulatietesten (als je die gebruikt hebt) los. Die knallen er uit als je positief test.

Een zwangerschapstest geeft geen streepje als er geen HCG is. En dit is een streepje, hoe vaag ook. En... hcg = zwanger!

Dus: GEFELICITEERD MEID!

(en test over een paar daagjes nog een keer... ze worden nog wel wat donkerder, vooral rond de datum dat je eigenlijk moest testen! :) )

Geplaatst

Jullie zijn wel heel positief....! Ik heb vanmorgen nog een keer getest en ik heb nu een foto na 5 minuten gemaakt. Ook deze was weer heeeeeel vaag. Vandaag had ik helaas het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Pfff, het kan nog alle kanten op. gr Noes[ATTACH=CONFIG]5097[/ATTACH]

Geplaatst
Jullie zijn wel heel positief....! Ik heb vanmorgen nog een keer getest en ik heb nu een foto na 5 minuten gemaakt. Ook deze was weer heeeeeel vaag. Vandaag had ik helaas het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Pfff, het kan nog alle kanten op. gr Noes[ATTACH=CONFIG]5097[/ATTACH]
Maar ik zie toch ook hier een streepje hoor!
Geplaatst

HOi Noes

Op welke wachtdag zit je?

Tijdens mijn wachtdagen had ik ook vage testen; op de testdagzelf was deze pas echt donker. Geef de moed niet op. Precies zoals Aurora zegt. Ze reageren niet als er geen HCG in je lichaam zit.

Succes.!!!!!

gr Emm

Geplaatst

Hoi, vandaag zit ik op wd13 en ik heb weer een vaag streepje getest vanmorgen: Morgen mag ik officieel testen van het ziekenhuis en dan probeer ik het met de clearblue. Nog steeds niet ongesteld, dus er is nog hoop...![ATTACH=CONFIG]5099[/ATTACH]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden