Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ik denk dat het nu toch echt waar is: een cb met plusje: [ATTACH=CONFIG]5100[/ATTACH] Wij zijn blij!!!!! gr Noes
Jaaaaaaaaaa!!!!!!Goed meid!! Gewoon zwanger...Geniet er van :-)
  • Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank jullie wel voor alle lieve felicitaties! Nu nog maar even afwachten of alles wel goed blijft gaan: vandaag helaas wat bruinverlies gehad. Hopen dat het niet doorzet. Pfff, dit is nog erger dan de 1e 2 wachtweken. gr Noes

Geplaatst
Dank jullie wel voor alle lieve felicitaties! Nu nog maar even afwachten of alles wel goed blijft gaan: vandaag helaas wat bruinverlies gehad. Hopen dat het niet doorzet. Pfff, dit is nog erger dan de 1e 2 wachtweken. gr Noes

Oeh, das ff schrikken dan. Maar goed, dat gebeurt dus vaker lees ik zo, dus hoeft niet perse iets slechts te betekenen.

hou het in de gaten. ( niet dat je dat niet zou doen he). En ja, deze wachtweken zijn óók killing...

Geplaatst

Helaas heeft het bruinverlies afgelopen weekend doorgezet en gisteren had ik echt flink (bruin-paars) bloedverlies en nu nog steeds. Het is duidelijk dat het echt over is. Heel verdrietig, maar de onzekerheid van afgelopen dagen was ook vreselijk. Nu weet ik het iig wel zeker. Waarschijnlijk dus maar een weekje zwanger geweest. groetjes, Noes.

Geplaatst
Helaas heeft het bruinverlies afgelopen weekend doorgezet en gisteren had ik echt flink (bruin-paars) bloedverlies en nu nog steeds. Het is duidelijk dat het echt over is. Heel verdrietig, maar de onzekerheid van afgelopen dagen was ook vreselijk. Nu weet ik het iig wel zeker. Waarschijnlijk dus maar een weekje zwanger geweest. groetjes, Noes.

He bah dat is schrikken! Maar het hoeft niet te betekenen dat het echt over is he? Ik ken hier toch best war verhalen van bloedverlies en toch blijvend zwanger. En jouw CB test vind ik niet heel licht maar goed duidelijk!

Misschien kun je nog eens thuistesten en evt een bloedtest of echo vragen?

Hoe dan ook sterkte. Deze stress is slopend.

Geplaatst

O nee!!! Is het echt voorbij? Shi.t , dit is echt heel zuur. Hopelijk kun je het een plekje geven en heb je steun om je heen..

Sterkte.

Geplaatst

Oh Noes, wat vreselijk die onzekerheid. Ik sluit me aan bij Testr, niet om je valse hoop te geven, maar toen ik bloedverlies had zei de gyn dat het bij helderrood 50/50 is. Pas als de baarmoedermond open staat weet je dat het mis is. Heb je ook krampen? Als je geen krampen hebt kan het ook nog goed gaan. Nogmaals, ik wil je geen valse hoop geven, maar bel morgen even het ziekenhuis voor overleg. Test anders nog een leer, dan kan je zien of de test lichter is geworden... Heel veel sterkte! Liefs, Floor

Geplaatst

Nou, ik heb nu wel zoveel bloedverlies gehad de hele dag door (met stolsels) dat ik niet meer het idee heb dat ik nog zwanger zou kunnen zijn. Ik bel morgen met het ziekenhuis om het door te geven. Er stond al een afspraak gepland op 5 maart voor de evt echo of eindgesprek. Afgelopen zaterdagmorgen nog wel positief getest, maar dan zat het hcg waarschijnlijk nog in mijn lichaam. Ik doe eind van de week voor de zekerheid nog wel een testje, maar ik heb echt niet het idee dat ik nog zwanger ben, helaas.

Geplaatst

Dames hoe vroeg testen jullie hier?? Ik heb vanmorgen getest kon het niet laten.. Hij was ligt positief.. Niet heel donker.. Kan dat nog van de pregnyl zijn die heb ik 10febr gezet... Liefs

Geplaatst

Mooi nieuws Mandy, de kans dat het nog van de Pregnyl is, is heel erg klein, in de vijsluoter staat maximaal 10 dagen, de fabrikant houdt een slag om de arm van maximaal 12 dagen voor ultragevoelige tests... Maar ik denk dat het een goed teken is. Welke test heb je gedaan? Als het streepje morgen iets donkerder is (of net zo donker) dan weet je te zeker, dan is het eigen hcg!

Geplaatst

vanmorgen een test gedaan.. Maar duurde even maar toen kwam er toch weer een heel licht streepje!

Begin toch weer te twijfelen omdat het wel even duurde voordat het streepje kwam.

Hebben er meer hier ervaring mee!!

Oh waarom duurt wachten zo lang en ben ik zo eigenwijs om zo vroeg te testen!!

Ga het nu echt proberen vol te houden tot vrijdag!!!

Geplaatst
FOTO! Je bent nog heel vroeg... Bij mij duurde het ook een tijdje tot ze binnen de afleestijd verschenen... Zegt niks! Er is gewoon nog niet zo veel hcg.
Floor de foto is niet duidelijk zie je helemaal weinig!! Ik ga nu hopelijk wachten tot vrijdag.. Hopelijk is het dan duidelijk.. Jij goede echo gehad he.. Wat fijn!!
Geplaatst

@testr: Het gaat wel goed hoor, het is vooral een flinke teleurstelling. nu eerst weer een gesprek en dan heb ik nog een cryo. Het duurt ook allemaal zo lang, voordat je het in de gaten hebt, ben je alweer een kwartaal verder! M

Geplaatst

@ Mandy: Ik had ook op wd9 negatief getest en 3 dagen later op wd 12 licht positief met de kv test. Die werd pas na 5 minuten licht gekleurd. Daarna op de testdatum zelf stond er een duidelijke kruis op de clearblue. Sterkte met wachten. Ik snap nu wel waarom ze het IV-FFe-wachten noemen!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden