Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Erika..ik huil voor je...

Vind het zoooo erg..

Heel veel liefs,

San

Geplaatst

Ooh Erika gaffer....:( sterkte veel meer kunnen we hier helaas niet doen voor je behalve er 'zijn' als uitlaatklep.

Pieneke oooh die heb ik ook nog niet geprobeerd de gewone digi. Ik ben ook altijd zo erg dat ik zo ong alle testen op de markt wil proberen. Vreselijk en niet eens handig voor het lijstje hier want ik weet dus nooit de hormoonwaarden in mijn bloed. Sorry daarvoor. Pieneke zie jij trouwens nog verschil tussen eerste ochtendurine en late middag met testresultaten? Ik heb laatst een keer eind van de middag getest met kruidvat en die was mega positief hoor, maar meestal is mijn ervaring dat ze toch wat lichter zijn dan met ochtendurine. Binnenkort nog maar eens een kruidvatje doen in de ochtend eens zien of het er dan ook afspat. Moet nog tot 8 dec wachten dan is de intake bij de VK (een heel bijzondere voor ons extreem lief mens) en tot de 14e december wachten tot de eerste echo. Al zou ik tot dan 1000 testen doen zou ik het toch pas geloven als ik een boontje zie op het scherm.

Dames die nog willen gaan testen succes!!! Hopelijk volgen er nog mooie positieve testen.

Geplaatst

Ohw meiden, het blijft hier ook altijd spannend hè! Ik duim nog steeds voor jullie allemaal hoor. Lees jullie verhalen en tik af en toe iets. Maar duimen doe ik (en kaarsjes branden).

@Pieneke, ben een paar dagen weg en wat lees ik nu? Licht positief? Ach meis, het is je zo gegund. Volgens mij hebben hele volksstammen zich aan jou lijstjes vastgehouden hihihi.

Liefs

Natas

Geplaatst

Inderdaad Sannie, het is echt ellendig voor Erika. Ik denk dat het moeilijk voor te stellen is, hoe zoiets er in hakt na zoveel behandelingen, doorzettingsvermogen en energie.

Gr. Pieneke

Geplaatst
Inderdaad Sannie, het is echt ellendig voor Erika. Ik denk dat het moeilijk voor te stellen is, hoe zoiets er in hakt na zoveel behandelingen, doorzettingsvermogen en energie.

...

Echt, ik vind het het zoooooo verschrikkelijk voor haar 5x IVF...hoe ze het volhouden die teleurstellingen...ik voel me dan zo machteloos...

Geplaatst

Pieneke oooh die heb ik ook nog niet geprobeerd de gewone digi. Ik ben ook altijd zo erg dat ik zo ong alle testen op de markt wil proberen. Vreselijk en niet eens handig voor het lijstje hier want ik weet dus nooit de hormoonwaarden in mijn bloed. Sorry daarvoor. Pieneke zie jij trouwens nog verschil tussen eerste ochtendurine en late middag met testresultaten? Ik heb laatst een keer eind van de middag getest met kruidvat en die was mega positief hoor, maar meestal is mijn ervaring dat ze toch wat lichter zijn dan met ochtendurine. Binnenkort nog maar eens een kruidvatje doen in de ochtend eens zien of het er dan ook afspat. Moet nog tot 8 dec wachten dan is de intake bij de VK (een heel bijzondere voor ons extreem lief mens) en tot de 14e december wachten tot de eerste echo. Al zou ik tot dan 1000 testen doen zou ik het toch pas geloven als ik een boontje zie op het scherm.

Dames die nog willen gaan testen succes!!! Hopelijk volgen er nog mooie positieve testen.

IVFmama,

Inderdaad met de KV wisselt het kleurtje door de dag heen (weet ik ook op basis van eerdere ervaringen), meestal bij mij bij de eerste plas ook donkerder dan later op de dag hoor...

Jij de normaal digitaal CB en ik de predictor morgen dan maar eens? ;-)Predictor ben ik dus totaal onbekend mee. Ik denk maar zo: normaal geef ik het aan een borreltje in de kroeg uit en nu aan testen!

Pien

Geplaatst

Euhm Pien....ik heb een dubbeltest gehaald van Predictor.....en dus nog 2 erbij van KV waarvan er nu nog 1 ligt.....en om het nog erger te maken een extra CB met indicator voor als ik rond week 6 zit (ik wil gewoon die 3+ zien hoe erg kun je zijn :O) ......wil je weten hoe mijn portemonnee eruitziet? Die borrel zit er zelfs niet meer in....mijn regeltje bij het wachtbankje is groen, mijn portemonnee is rood :O

*al kijk ik zeker manlief morgen even lief aan bij het boodschappen doen :P*

Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in dat als jij de digi positief krijgt je ook de predictor positief krijgt :icon_biggrin:

Geplaatst

Erika, wat spijtig zeg. Inderdaad hoeveel hoop moet je hebben hoeveel ellende kun je incasseren. Moeilijk hoor. Heel veel sterkte meid. Joy1

Geplaatst

We voelden ons eigenlijk heel rustig, wel zeer teleurgesteld....maar hadden er ergens ook rekening mee gehouden. Doe je altijd, maar toch.

En is die utrogestan toch verneukeratief. Je lichaam geeft zoveel symptomen af, deze x weer heel anders, en dan denk je, zou het nu dan toch raak zijn...Maar nee.

Dank voor jullie lieve reacties! Zit alweer heerlijk te janken, het dringt nu pas door.

Gaan volgende week midweekje weg, bijkomen en van elkaar genieten. En samen maar weer eens naar de toekomst kijken, hoe we verder willen.

X

Geplaatst

Erika, wat ongelofelijk balen. Het is gewoon zo oneerlijk. Veel sterkte gewenst aan jou en je vrouw.

Pieneke .. gaaaaaf!!! Zeker weten dat je jezelf nu als zwanger mag beschouwen :) Gefeliciteerd!

Geplaatst

Thanks Annelies!

Nou meiden het streepje is weer donkerder, vanaf nu geen reden meer dus om dagelijks de vorderingen te melden. Maandag maar eens bloed gaan prikken.

Pieneke

Geplaatst

Erika wat vreselijk!!! Bah ik word er naar van, hoe moet jij je dan wel niet voelen :(

Sterkte meis!!!

Ik heb vanmorgen weer een ovulatietestje gedaan en die was donkerder dan gisteren! Maar ook niet zo gek, want die van vandaag was met ochtendurine (2e) en die van gisteren met middagurine..

Heb ook een Sensitest dipstick gedaan en ik DENK ergens heel ver weg een lijntje te zien.. maargoed, misschien denk ik die daar ook wel.. Mijn vriendinnetje komt straks langs, mag die mooi ook even kijken :) en ze neemt als het goed is KV testen mee, die hadden ze hier in het dorp niet gisteren... Het is nog wel vroeg dus verwacht geen dikke vette streep, maar ik zie echt een lijntje.... boh! Spannend!!

Geplaatst

Hmmmm hoe groot is de kans dat je met kruidvat test vals positief test?

Er staat een heel licht lijntje!! Echter dit was wel net ná de 5 minuten die ze aangeven en er wordt wel heel duidelijk aangegeven dat je na 5 minuten de uitslag niet meer moet lezen en echt de test weg moet gooien...

Maar het lijkt me toch niet dat hij zomaar een lijntje geeft als het niet zo is? Heb in mijn leven heeeeeeeel wat testen gedaan, maar nog nooit een lijntje erop gezien..

Pffff spannend! Tis nog wel heel erg vroeg, maar ik heb wel 2 emmy's teruggekregen.. En als die beide plakken gaat dan je HCG niet wat sneller omhoog?

Geplaatst

Poeh wat spannend maak je het Iza. Ik weet het niet.. ik heb ook nog nooit een lijntje gehad.. zelfs niet na 10 minuten of een paar uur. Dus volgens mij is het wel positief!

Duimen dus!

Liefs

Geplaatst

Hai Iza,

Met een heel licht streepje mag je een beetje hoop hebben hoor! Spannend meid.

Meiske74 is zwanger van een tweeling, en haar hcg steeg niet zo heel snel dacht ik. Hoeft dus niets te betekenen!

Succes!

Liefs, -M

Geplaatst

Iza, kleine kanttekening! Wil de hoop enigszins realistisch houden. ;-)

Wanneer heb je voor het laatst pregnyl gehad?

Heb je al met een test gezien dat die ook echt helemaal uit het bloed is?

Je zit nu een week na de terugplaatsing van "verse" emmies toch?

Dat is geloof ik best vroeg! Maar.. kan ook duiden op een vroege innesteling hoor!

Geplaatst

Pien; Gefeliciteerd! Ben heel blij voor! En nu blijft ie plakken he!!!

Iza; spannend! Ik hoop het zo voor je!

X

Geplaatst

Miki, de test was gisteren zwaar negatief, dus de pregnyl is er zeker uit ;)

Het is vroeg! Maar er zijn wel meer mensen die 4 dagen voor hun zogeheten NOD positief testen...

Geduld hebben!! Morgenochtend eens kijken of ie weer iets aangeeft en/of donkerder wordt :)

Geplaatst

Oh Iza. JE MAAKT MIJ GEK!!! haha..

Ik had mijn TP 1 dag eerder.. en het idee de gedachte.. dat jij nu al een streepje ziet.. doet mij erg onrustig achter mijn bureau op en neer stuiteren..:blob1: POEH... zal ik het er dan toch morgen op gaan wagen...???

Maar WAUW een streepje! Moet toch een lekker gevoel zijn!

Succes met de spannende dagen!

Geplaatst

Hihihi sorry!! Van de kruidvat test ga ik maar even niet meer uit, lees overal dat na de verstreken tijd de uitslag echt niet meer geldig is (alhoewel ik het nog steeds vreemd vind, want in heel mijn testcarriere nog nooit een positief streepje gehad.. Ook niet na een nacht wachten)

Pff zo verleidelijk om nu weer te gaan testen! Maar wacht netjes even tot morgenochtend.. Ben benieuwd.... :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden