Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

WAAAAHHHH, vandaag gebeld door zkh: dag 10 na terugplaatsing cryo en m'n hcg is 101..... dat noemde ze 'zwanger'...

Kan het niet goed geloven, temeer omdat ik wel gewoon begin met ietsie vloeien, zoals altijd vanaf een dag of 9.. heb ook gewoon buikpijn, maar misschien hoort dit bij mij?

Ik gebruik Progestan, is daardoor het HCG niet hoog? Of door de Progynova?

Toestand... ga eind van de week de KV-test halen, maar ben er bang voor..........

Groet Nanne

(laatste IVF, een na laatste cryo...)

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pieneke,

Had al bij het wachtbankje van december gereageerd, maar moest hier wel even reageren, jij als top-tester.

GEFELICITEERD !!!! :bf_new::toppie::icon_flower:

Harstikke goed hoor.

Geniet er lekker van

Liefs Diane

Geplaatst

Weet iemenad misschien hoe snel je naar een eiceldonatie kunt testen.

Het ziekenhuis zegt teten na 18 dagen maar ik heb geen pregnyl gespoten dus ik denk dat het wel eerder kan mocht er een TP zijn.

Groetjes Chantal

Geplaatst

@Nanne, welkom meid hier bij de 'gekte' van het vroegtesters topic. Als het zh nou zei: 'zwanger'... Kan me voorstellen dat je onzeker bent, temeer omdat je meldt dat dit de laatste poging is. Kan je vragen niet echt beantwoorden, wellicht iemand anders wel..

Sterkte in ieder geval..

Geplaatst

Whoeaaaaa Pieneke!! Moooie waarde! :D

Jacky gatver zeg, ik zou je test ook wel positief willen kijken! :S

Nine houd je het nog een beetje vol??

Doe even een snel reageren want er wordt bij ons naast geboord en zoonlief vind dat ook niet zo erg leuk. Loop heen en weer van boven naar beneden....*zucht*

Geplaatst

:toothy4::toothy4: Pieneke is oké, olé, olé!!! Pieneke is oké, olé olé!!!!:toothy4::toothy4: :toothy4:

:toothy4: :toothy4::toothy4: :toothy4::toothy4: :toothy4: :toothy4:

:toothy4: :toothy4: :toothy4::toothy4:

:toothy4: :toothy4: :toothy4::toothy4::toothy4: OLÉ, OLÉ

ZUNNE GOEIE HEBBE WIJ NOG NIE GEHAD ZUNNE GOEIE HEBBEN WIJ NOG NIET GEHAD :toothy4::toothy4:

Geplaatst

Meiden, wat gebeurt hier toch een hoop zeg! Ik kan het echt niet bijhouden.

Ik lees spannende dingen bij Nine

En jij Jackie, shit meid!!

Nanne die ook al zo enorm goed nieuws heeft en iedereen die ik nu niet benoemt heeft. Het is retespannend en soms enorm reteteleurstellend!!

Veel liefs, Josephine

Geplaatst

Hoi Nanne

zwanger is zwanger hoor hihi, gefeliciteerd!!

Utrogestan (Progestan) is absoluut niet van invloed op je hcg, Poregstan is van invloed op je progesteron gehalte en progesteron is nodig om je BMS goed op peil te houden.

In Brussel zeggen ze dat je zwanger bent bij een minimale waarde van 25, indien deze tussen 5 en 25 ligt zijn ze erg voorzichtig en niet zo positief..

Ik ga je feliciteren, bij deze, van harte!!!!

zie hier de lijst die ons ziekenhuis hanteerd (zeer representatief naar mijn mening: 300 a 350 behandelingen per maand)

http://www.az.vub.ac.be/AZlabogids/T/TOTAA005.htm

geniet ervan!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

@Jackie, hou vol meid!!!! nog even de moed er in blijven houden

@Sannie, je eerste wachtweek zit er op, nu ook de laatste loodjes

@Nine, bij jou is het ook zo spannend zeg, verschrikkelijk meid

1 ding is zeker....deze periode gaat al heel erg voorspoedig

ik duim voor jullie allemaal!!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Jemig, ik dacht al die jaren: "als ik maar ooit eens een positieve test heb, dan is die killing-onzekerheid voorbij!" Niks is minder waar........

Bloedverlies wordt steeds roder, maar goed.

Als ik geen ongesteldheids-symptomen had was ik al net zo ver als Pieneke bv, daar hou ik me maar aan vast... (alleen nog even die symptomen wegdenken...)

groetjes!

Geplaatst
Weet iemenad misschien hoe snel je naar een eiceldonatie kunt testen.

Het ziekenhuis zegt teten na 18 dagen maar ik heb geen pregnyl gespoten dus ik denk dat het wel eerder kan mocht er een TP zijn.

Groetjes Chantal

Chantal

Ik mag ook pas met 3 weken testen als het zover is

Vind het ook wel laat

Vorige keren heb ik het ook met 2 weken al gedaan omdat hier de meesten 15 dg aan houden.

Ik kijk straks wel wat we doen als het kan volhouden ga ik denk toch wachten tot 3 weken, dan heb je iig geen vage streepjes gedoe op de test en hopelijk

dan gelijk een dikke vette streep!!!

Liefs Claudia

Geplaatst

Oh meiden!!! Ik lees al weer zoveel positieve berichten. Kamp zelf nog steeds met bloedverlies. Heb van het ziekenhuis begrepen dat dit nog niets hoeft te betekenen. Dat als het net voor je menstruatie optreedt, nog positief kan zijn. Heb ook op internet e.e.a. gelezen en daar kwam ik het ook wel tegen. Toch neemt het bloedverlies nog niet af. Had gisterenochtend nog hoop maar aangezien het bloedverlies dus niet minder werd, heb ik die hoop ook maar laten varen. Maar.....na toch het topic van vroegtesters nog eens te hebben gelezen dacht ik.....waarom ook niet. Heb dan ook net een test gekocht (van ClearBlue) en het meteen uitgeprobeerd. Dacht dan heb ik het in ieder geval bevestigd dat het foute boel is. Anders blijf ik toch nog steeds hoop houden. Mijn man vraagt ook de hele tijd hoe het is....of het al minder is geworden etc. Ben er nu zo ongelofelijk mee bezig. Heb dus getest en ik zie dus een kruisje staan. De horizontale lijn is duidelijk zichtbaar......de verticale veel lichter maar toch wel zichtbaar. A.s. zaterdag is eigenlijk mijn testdag. Wat denken jullie hiervan??? Als ervaren vroegtesters??? En inderdaag zoals Sannie laatst al schreef..."Dit bedoel ik nou: GEKTE... " Kunnen wij toch nog hoop hebben???????

Geplaatst

WAUW Sissie.. Wat een gekte... een positieve test! Ik snap dat het moeilijk is om nu zomaar te geloven dat het goed is.. ik denk dat we dit geen van allen 'zomaar' kunnen dus de spanning zal blijven.... Maar ik denk dat je naar het ziekenhuis moet luisteren. Die klinken positief. Poeh... ik snap alleen ook helemaal dat dat niet makkelijk zal zijn. Misschien moet je het ziekenhuis nog eens bellen en over de postieve test vertellen misschien kan je dan wel sneller langskomen voor onderzoek...

Ik hoop voor je dat het bloeden snel zal stoppen! Succes en sterkte in deze zenuwslopende periode!

Liefs keesje

Geplaatst

Ohw wat vreselijk zenuwslopend!! Had jij nou nog pregnyl nageprikt en had je eerder al getest en wat was de uitslag?

Want op zich is een streep een streep! Las dat je wel bloedverlies had maar geen krampen, dat is meestal ook wel goed nieuws...

Ohhhwww ik hoop het zoooo voor je! *duim duim duim*

Geplaatst

Nanne, wat geweldig!! Gefeliciteerd hoor!

Nine... heb je alweer opnieuw getest?? Oooh ook voor jou hoop ik zooooo erg!!

Geplaatst

Ja, Keesje.....het is echt om gek van te worden!!! Op zich als je de bijsluiter en de plaatjes ziet.....een kruisje is een kruisje....of 'ie nu licht of donker is....maar het is een kruisje. Maar ja....dat bloedverlies!!!!!!!! Het is toch om gek van te worden!! Arghhh!!!!!

Geplaatst

Hé Nanne......ik lees dat jij ook positieve berichten hebt ondanks dat je bloed verliest. Ik zit dus in een zelfde soort situatie. Het is echt killing. Verlies nu al sinds zondag bloed en het wordt niet minder. Had echter vandaag een weliswaar licht maar door aanwezig lijntje.....

Geplaatst
:toothy4::toothy4: Pieneke is oké, olé, olé!!! Pieneke is oké, olé olé!!!!:toothy4::toothy4: :toothy4:

:toothy4: :toothy4::toothy4: :toothy4::toothy4: :toothy4: :toothy4:

:toothy4: :toothy4: :toothy4::toothy4:

:toothy4: :toothy4: :toothy4::toothy4::toothy4: OLÉ, OLÉ

ZUNNE GOEIE HEBBE WIJ NOG NIE GEHAD ZUNNE GOEIE HEBBEN WIJ NOG NIET GEHAD :toothy4::toothy4:

Brabant zeker :toothy4:

Geplaatst

Pieneke!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helemaal geweldig dit nieuws!!!

Geniet er maar heerlijk van en op naar de echo, zijn het er 2 of is het er een!!

Liefs Marielle

Geplaatst

Ha Keesje, Iza, Meiske, IVF-mama, ..... ja, ik heb weer getest. Vanmorgen vroeg, een gewone positieve streep. Ik heb echt extreme ongi-klachten (erger dan normaal), en ben ook misselijk.

Net, ook obsessed als ik ben (net als de meesten, gelukkig :icon_shaking2:) weer een testje gedaan met een (verdund) middagplasje. Nog een dikkere streep.

Snap er echt niets van, hoor.

Ik ben 43 jaar en denk mijn lichaam goed te kunnen "interpreteren" alles wijst op menstruatie, behalve dat er geen bloed is.

Dus we houden de soap nog even gaande ;-))

Liefs, Nine

Geplaatst

Ha Nine, wat gaaf! Het klinkt juist niet alsof alles wijst op een aankomende ongi, vind ik. ;-)

- Je hebt geen bloed

- Bent misselijk

- Hebt meerdere (steeds dikker worden) positieve testen

Dan wijst eerder alles op een zwangerschap hoor!!! Enneh ongi klachten hebben de meeste hier, zeker aan het begin van de zwangerschap...

Van harte dame, heel bijzonder. Zo'n vruchtbare maand is dit, niet normaal. Ik ga mijn theorie toch bijna echt geloven! Zie topic zijn er meer/mindere vruchtbare maanden: http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?t=7929

Liefs, geniet!

Geplaatst

Volgens mij gaat het nu echt wel de goeie kant op Nine!

Dit is inderdaad een hele goeie periode! Hoplijk blijft dat nog een paar weken zo...

Spannend!!!!!!!!!!!!!

Caroline

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden