Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het is echt een slagveld in mijn hoofd... donderdag laatste 1500 pregnyl gezet. Zaterdag Kruidvat van 7,99 (in de middag) negatief.

Zondagmiddag Kruitvat pipet (noem 'm maar even zo) heel licht positief

Vanmorgen Kruidvat pipet: positief donkerder streep.

De pijn in buik en liezen blijft.

Ik kan er niets over zeggen!

Pieneke, ik ben heel benieuwd naar je bloedtest!

Liefs, Nine

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Poeh.. Nine.. als ik dit zo lees vind ik het wel voorzichtig positief klinken.

Ook ik heb de de eerste keer op vrijdag positief getest terwijl het vandaag pas precies 2 weken na de punctie is. Ik ervaar 2 weken na de punctie al “d-day’! Jij hebt dus D-Day op donderdag maar als je dus vandaag al positief hebt dan is dat hetzelfde aantal dagen voor D-day als bij mij. Het grootste verschil is nog dat jij pregnyl hebt gespoten op donderdag. Hier heb ik dan weer geen verstand van maar je zou zeggen dat als 10.000 eenheden in 10 dagen uit je bloed is.. en dus duizend eenheden per dag verdwijnt.. (of redeneer ik nu teveel naar wat ik voor jou wil horen??). Dus…….. ook jij bent op de goede weg..

Haha.. nou ik vermoed dat we straks beiden een test verslaving hebben want ik vermoed dat jij (net als ik) er nog wel wat testjes tegenaan zal gooien!

@Pienke. Spannend vandaag! Ik ben erg benieuwd!

Veel liefs voor alle andere dames!

Geplaatst

Jeetje Nine, je maakt het wel heel spannend! Maar ik begin er wel in te geloven hoor, als ik dit zo lees... Balen van die pregnyl, dan weet je het nooit helemaal zeker. Maar volgens mij... zit het wel goed! (Zou toch wat zijn :yeswink-1:)

Caroline

Geplaatst

Haha, Keesje, ik hou van jouw redenatie...bij 10000 eenheden na 10 dagen uit het bloed, dus 1000 per dag minder....dus bj 1500 zou het na 1.5 dagen weg moeten zijn....

Helaas vaker gelezen dat de waarde per dag halveert, dus er blijft best lang pregnyl rondcirculeren in je bloed...

Voor jou is de punctie nu 14 dagen geleden...voor mij zou dat heeeel cruciaal zijn.....(donderdag dus, voor mij)

Ga je vandaag ook nog testen?

Liefs, Nine

Geplaatst

Hi Nine,

Ohhh... dus het blijft nog even spannend voor je! Maar ik blijf erbij dat de voortekenen goed zijn.

En of ik nog test... eerlijk gezegd.. ik kan niet meer stoppen met testen...(haha) dus vanochtend ook weer. Het rode streepje verschijnt steeds ethousiater dus dat is mooi. En ook ik ervaar vandaag als een erg cruciale dag! Als die voorbij is dan durf ik het denk ik ook echt aan mijn moeder te vertellen. Raar toch.. behalve mijn mannetje en jullie heb ik nog met niemand over die positieve testen gesproken.. ik blijf dat eng vinden.. maar ik voel dat ik er langzaam naartoe groei!

Liefs!

Geplaatst

Keesje, als jij positief test op je cruciale dag, dan is het gewoon POSITIEF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar ik begrijp je slag om de arm, hoor.

Liefs, Nine

Geplaatst

Keesje, volgens mij is het gewoon toppie hoor!, van mij alvast een dikke felicitatie!!!

Nine, wat is het spannend bij jou maar ik ben erg positief!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hoi nine

Ik las je berichtje over pregnyl. Ikzelf heb zaterdag mijn laatste 1500 gespoten en zondag kreeg ik echt mega buikpijn kon bijna niet meer lopen.

Nu vandaag heb ik nog wel een mega buik maar niet meer zo'n erge buikpijn. Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebelt en ze zeiden tegen mij dat de pregnyl er ongeveer nog 4 /5 dagen inzit voordat je kan testen.

Dus ik denk dat je nu wel kan testen.

Ik hoop vrijdag te kunnen testen, pffffffffffff kan bijna niet wachten.

Sterkte nog

Geplaatst

Nine ik herken het gevoel dat jij beschrijft ! Ik heb ook pijn in mn liezen en mn bovenbenen ook in mn rug maar ik durf eigenlijk nog niet te testen.....

Ik heb mn laatste pregnyl 1500 dinsdag gezet s avonds om 8 uur,

volgens de berekeningen zou mn HCG vanuit deze spuit pas donderdag niet meer te testen zijn...nu lees ik net het berichtje van sjors en sjimmie en nou weet ik het niet meer!!!!

Mn NOD was gisteren, 14 dagen na de punctie.

Twijfel of ik vandaag de clearblue digitaal haal want die heeft de meeste HCG nodig om positief te testen....lijkt me als die positief is .....

Geplaatst

keesje heb jij ook 3 x pregnyl gebruikt of bolletjes ?

Ik kan ook nergens echt duidelijk terug vinden of pregnyl je ongi tegen houd ?

De ene keer lees ik wel dan weer niet?

Iedereen sterkte met het wachten en het testen!!!!

liefs

Geplaatst

Jackie, bij mijn eerste en 2e ivf heb ik pregnyl gebruikt en beide keren op dag 14 na de punctie ongesteld geworden!!! Dus in principe zou pregnyl een menstruatie niet tegen moeten houden..

Morgen is voor mij 14 dagen na de punctie, als ik morgen doorkom ben ik gewoon 4 weken zwanger morgen! :-o vrij ongelofelijk..

Ik heb er inmiddels 12 testen tegenaan gegooid *bloos* allemaal verschillende en ze geven allemaal zwanger aan en worden donkerder....

Nine, ik vind het heel positief klinken! Vooral omdat je al een negatieve test hebt gehad.. Nog even geduld ik duim keihard mee wat zou het mooi zijn! En wat gaan de december testers dan goed! Verbazingwekkend!!

Geplaatst

Hi Jacki, Wat spannend zeg! Je NOD was gisteren.. dus die barriere heb je al genomen! En daarnaast is de pregnylspuit al bijna een week geleden..!

Ik weet niet of de pregnyl de ongesteldheid kan vertragen. Van de bolletjes zeggen ze dit wel. Ik heb daar echter de eerste keer geen last van gehad. Ik werd toen precies op de NOD ongesteld. Ik heb deze keer ook de bolletjes weer gebruikt.

Goh ik realiseer me net dat het voor jullie (de pergnyl spuiters) dus extra onzeker soms kan zijn... en dat is net wat je niet kan gebruiken!

Sterkte! Wanneer mag jij testen?

Oh ja Nine.. Jij zit toch ook bij het AMC? Waarom heb jij dan de pregnyl en ik de bolletjes??

Groetjes!

Geplaatst

Hi Iza, misschien heb ik er ergens overheen gelezen maar krijg jij geen bloedtest?

En ik zie dat je al een afspraak hebt voor een echo. Dat wil dus zeggen dat het ziekenhuis dus ook de positieve urine testen voor je NOD als ZWANGER beschouwd..

Als dat zo is word ik weer een stukje zekerder.

Liefs Keesje

Geplaatst

Wow. Sjors (en Sjimmie), wat jij nu vertelt maakt het nog spannender... Ik had dus donderdag de laatste pregnyl gezet.

Net als jij heb ik nog steeds pijn en een echte dikke, harde plofbuik. Niks voor mij.

Jij gaat vast niet wachten tot vrijdag!!

Jackie, voor jou ook heel spannend, meid. Als je die 2 weken na de punctie zonder bloed doorkomt, vind ik dat altijd een goed teken.

Pregnyl houdt volgens mij niet je menstruatie tegen. Utrogestan schijnt dat wel te kunnen, maar dat is bij mijn vorige ICSI's nooit gebeurd.

Meiden, allemaal veel geluk en sterkte (bibber bibber bibber)

Liefs, Nine

Geplaatst

Nou zeg..allemaal berichten van testende meiden! Nu ga ik ook nog zenuwachtig worden! Zou ik het dan ook gewoon donderdag al kunnen 'doen' ...whaaaaaaaaaaaaaa! Mijn laatste Pregnyl afgelopen zaterdag gezet; dus zou eh...donderdag / vrijdag kunnen testen! Ik geloof niet dat ik dat durf....

Geplaatst

San, we zijn met een testhype bezig... ik moet zeggen dat het wel heeeeel spannend is.

Ga je een beetje lekker, meid?

X Nine

Geplaatst

@Nine, zit ff op het werk 'tussendoor'...(hoezo verslaafd aan dit forum).. maar ik word er erg zenuwachtig van als iedereen maar eerder gaat testen ondanks de mededelingen over Pregnyl. Had gewoon in mijn hoofd 7/8 december...daar leef je dan naartoe, snap je?

Verder voel ik lichamelijk helemaal niks, nada, noppie (behalve dan dat strakke gevoel en het hurken 'verhaal')..nou ga IK me weer zorgen maken dat ik NIKS voel...blehhhh...

Geplaatst

Keesje, jawel! Bij ons is een streep een streep! De afspraak 21 december stond al, het zou of evaluatie worden in het geval van niet zwanger, anders de eerste echo!

Bloedtest wordt er dus niet gedaan (ik zit bij Medisch Centrum Kinderwens in Leiderdorp.. Hiervoor bij mijn eigen streekziekenhuis maar ben voor de laatste poging overgestapt, en met succes blijkt :))

Geplaatst

Ben zo benieuwd naar de bloedtest van Pienekind.... jullie ook?

Geplaatst

San, niet zorgen maken over geen klachten! Ieder lichaam werkt/reageert anders! Zelfs elke IVF-poging is anders...

Pfff, zorgen maken is onontkoombaar, denk ik, we zijn niet ontspannen zwanger aan het worden immers.

Nu kunnen we alleen nog maar :worthy::worthy::worthy::worthy:

Liefs van nog een forumverslaafde...

Geplaatst
Snel even voor mijn volgende afspraak:

HCG= 481!! Superhoog voor wd 11 dus, ik ben zo blij!!!!!!!

PIEN. Even kort, beetje druk hier....geweldig, hoog genoeg voor twee misschien??????TOPPIE. JOY

Geplaatst

WAUW!!! Wat gaaf! Gefeliciteerd!!!

:clap2::bf_new::bf_new::good1::wav::toothy4::hussy::headbanger::toothy9::hello2::blob6:

Ik zit nog niet zo in de HCG waardes maar SUPERHOOG klinkt als precies wat je hebben wil! Heerlijk meid. Geniet van dit mooie resultaat. Het is je ontzettend gegund!

Dikke kus Keesje

Geplaatst

Ik ben in staat om nu naar het kruidvat te fietsen.....maar vind het ook wel heel eng ivm de pregnyl...mn testdag is volgens Enschede woensdag maar in Zwolle zeiden ze omdat de emmie pas 5 cellig was met terugplaatsing dat ik het best donderdag kan testen.....pffff ik hou het niet meer dat wachten!!!!!!

Iedereen heeeeel veeeel sterkte !!!!!

Geplaatst

Pieneke van harte meid echt super voor je zeg.

Nine ik weet niet of ik kan wachten misschien dat ik donderdag er al een test tegen aan ga gooien hahaha Dit is echt zo zenuwsloopend.

Sannie wij zitten op dezelfde testdag zag ik. Ik heb ook afgelopen zaterdag mijn laatste pregnyl gehad. Spannend he?

Ga jij wel eerder testen?

Nou heel veel succes nog even en ik geloof ik ook dat ik

forumverslaagd aan het worden ben hahahaha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden