Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Overigens heb ik net toch nog een sensitest gedaan (dipstick) na een aantal uur niet gedronken meer te hebben... en hij geeft weer een lijntje... Vager dan die van vanmorgen, maar mijn man ziet hem ook :-o Tis bijna niet te zien, maar het zit er echt..

Ben heel erg benieuwd wat ie morgenochtend zegt!

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zoheee, spannend!

1x testfalen kan, maar als het meerdere keren gebeurd en bij diverse testen... vind ik het geen toeval meer hoor!

Hopelijk gaan jullie een extra lekker weekend tegemoet. Keesje, dat gun ik julie -en uiteraard de rest- ook!

Geplaatst

Dat zou dan al test 3 zijn die faalt, hihi!

Vind het zó spannend, heb nog nooit positief getest! Denk ook iedere keer dat ik het lijntje erop DENK, maar het lijkt er echt te staan (tis echt minimaal hoor, je zou bijna twijfelen, maar je ziet hem wel..)

Liefst ga ik nu mijn bed in, zodat het sneller morgenochtend is.. Ben benieuwd wat ie dan aangeeft :)

Geplaatst

Iza, dat gevoel ken ik. Eenmaal dikker positief wil je graag slapen en pas wakker worden bij de 1e echo! Hopen dat het ons allemaal echt gegund is!

Merci Keesje. ;-) Trouwens, jij hebt staan in je handtekening dat je 2 eitjes hebt terug geplaatst gekregen. Maar ik denk dat je embyro's bedoelt he? Na de bevruchting met de zaadcel is jouw eitje meer dan een eitje geworden. Een emmy van jullie samen, zo romantisch vinden wij dat! ;-)

Geplaatst

Wow wat spannend Iza!!!! Ik duim heel hard met je mee!! Geeft mij ook nog meer hoop!! Hoera voor zwanger worden na hydrosalpinxen :toothy10: hihi

Geplaatst

Iza.. bij jou ook een positieve ontwikkeling zeg! Ik had op wd5 ook pas een zeer licht streepje net buiten de testtijd met de KV.. ik ben ervan overtuigd dat het wel wat zeg.. hou in je achterhoofd er wel rekening mee dat veel zwangerschappen tussen week 3 en week 4 mis gaan vanwege aanlegstoornissen...

Ik ga je volgen!

Gr. Pieneke

Geplaatst

Jullie zijn lief!

Ja ik ben heel realistisch.. Had ook het idee dat als ik ooit een streepje zou zien dat ik finaal uit mijn dak zou gaan.. Maar ben eigenlijk heel rustig...

Mijn meneer is wel heel enthousiast en heb hem even even teruggefloten.. Zo ver als dit zijn we nog nooit geweest, maar het kan heel goed dat ik gewoon ongesteld wordt volgende week, maar dat hoop ik natuurlijk niet en ik hoop dat mijn testen duidelijker worden!!!

Ik lees her en der dat die kruidvat testen een opdrooglijntje kunnen geven.. Maar dit lijntje was, hoe minimaal ook, toch echt roze...

Wel had ik vanmiddag even: wat nou als ik zwanger ben!? Hahaha, ben je meer als 5 jaar bezig ;) ga je dat denken als je toch denkt een positieve test te hebben..

Wel sinds vanmiddag af en toe wat menstruatiekrampjes...

Geplaatst

O ja ik vergeet nog te melden dat ik vandaag met het ZH heb afgesproken dat ik aanstaande maandag al bloed ga laten prikken. Het is dan wd11.. het zal mij benieuwen (de vorige keer op wd 11 een hcg van 31).... als ik maandag tevreden ben met mijn hcg-uitslag mag ik mezelf groen kleuren en een banner nemen...

XX Pieneke

Geplaatst

Oh Pien, ik ga het hele weekend enorm aan je denken en voor je duimen en dat je maandag maar een supermooie score mag hebben, wat spannend!

@Iza, wat een positief nieuws. Zou het hem deze keer dan gaan worden?

lfs, Nienke

Geplaatst

Nienke ..sluit bij jouw aan..ga t zelfde doen..ben erg benieuwd naar je HCG waarde maandag Pieneke! Ik houd de berichten in de gaten!

Iza..jij houdt de spanning er ook mooi in hier!!

Geplaatst

Iza wat spannend! :D Maar zeker wel goed hoor. En geloof me, ik heb testen gesloopt, tegen de lamp gehouden maar als het negatief was was het ook ECHT negatief. Die van de Kruidvat kun je wat makkelijker 'inslaan' (als ze tenminste in de winkel liggen) als je de portemonnee bekijkt. En ze zijn gewoon nog heeeel erg goed ook. Succes!!

Idem voor Keesje natuurlijk! Scoor een stuk of 4 testen morgen, gooi er 1 tegenaan en bij negatief zegt het nog niets tot je een dag voor je testdatum zit. Ik liet dan meestal pas mijn hoop varen. Ik hoop dan ook dat je van een vaag streepje doorgaat naar een vet streepje! Succes!

Geplaatst

Dames....

De kruidvat test liegt niet.. binnen de tijd een mooi lijntje, nog niet super dik.. Maar ik geloof dat ik zwanger ben :-o

Geplaatst

Slapen wordt hem niet meer vandaag, haha! De meneer probeerde het maar die loopt inmiddels ook een beetje te stuiteren door het huis...

Geplaatst

Hai Iza,

Wat een goed nieuwsssss.

Oh ik weet precies hoe je je voelt.

Ik had 1 dag voor mijn NOD een licht streepje waargenomen (op een goedkope Mat care test van internet)

Volgend dag weer, en toen iets dikker.

Gelijk naar de kruidvat gecrossed en die gaf nog dikker aan. Uiteindelijk de digitale er achter aan gedaan en ja hoor "zwanger 1-2" dus dat kan niet missen.

Nu ben ik dan 4 weken en 3 dagen hihihi. Ik weet het dus net pas 3 daagjes en vind het nog erg spannend hoor.

Heb er nu al in totaal 8 testen gedaan hahaha. Omdat ik steeds graag dat streepje wil zien en hoop dat hij niet lichter gaat worden. :)

Ben blij als de eerste echo is geweest.

Wanneer ga je nu weer testen??? Ga je ook nog met een Clearbleu testen? Die met die indicatie van de weken...daarmee kan je tot 4 dagen voor je NOD testen.

Oh vind het zoooo spanennd voor je.

Ik hoop je te kunnen verwelkomen op de "uitgerekend in augustus" topic...en dat we daar uiteindelijk allemaal gezond en wel blijven zitten tot onze kindertjes allemaal geboren zijn :)

Fijn weekend, maar dat zal vast lukken :)

Liefs Niek:hello:

Geplaatst

Misschien een hele rare vraag maarre... wat houdt NOD eigenlijk in?

Handig topic hoor, al zit ik pas op wd2 :)

Vraag me af hoeveel zelfbeheersing ik heb, volgens mij ga ik ook tot vroegtesters horen.

Goede vibes tot zover zeg, Colle, Iza, Pieneke!!! Geweldig!!! December is natuurlijk de cadeautjesmaand dus dat er maar veel mooie pakjes bezorgd mogen worden! :occasion1:

Aafke

Geplaatst

Hi Aafke, er is een topic hier ergens over afkortingen..ff de zoekfunctie gebruiken ;-).

Maar om je vraag alvast te beantwoorden: Niet Ongesteld Dag...

Geplaatst

Zo, een paar daagjes even wat minder op het forum en dan kom ik terug en dan zie ik al dit nieuws!

Pieneke, toch alvast een hartelijk gefeliciteerd! Way to go! :toothy9:

En dat geldt natuurlijk ook voor Colle en Iza.

Erika, veel sterkte.

Geplaatst

Nou Schiet mij maar lek.... OF niet natuurlijk!! Maar ook ik heb een paar postieve testen liggen (toen ik eenmaal begon met testen kon ik niet meer ophouden zeg maar..)

Om een opsomming te geven:

KV (2 voor 5 EURO) = 1e test licht streepje, 2e test ook een licht streepje

Clearblue (vroegtest) = ZWANGER 1 - 2 weken

Clearblue nornaal = ZWANGER

Poeh.. dat ziet er best goed uit toch!? gisterenavond heb ik in een opwelling de eerste test gedaan. Ik wist dat ik ergens achter in de la nog een KV test had liggen... toen deze dus zeer licht positief was.. had ik het niet meer! Ik heb vanacht geen oog dicht gedaan.. ik kon / kan het niet geloven.. en durf nog steeds nergens vanuit te gaan maar positief is het wel.. Poeh ik vind het zelfs eng om hier te posten want dan wordt het zo echt..(ik heb het zelfs nog niet tegen mijn moeder durven zeggen en dat terwijl die echt mijn steun en toeverlaat is...) nou ja.. stom toch.

Poeh.. Iza en Pieneke ik weet nu wat jullie voelen. Een nieuw soort onzekerheid! We zijn nu zoooooo zichtbij... zou het dan toch echt!!! Pieneke heerlijk dat je maandag al een bloedtest hebt! Geeft toch weer meer duidelijkheid..

Ik duim maar meteen voor ons allemaal!!

Enne IVFmama en Pieneke.. bedankt voor jullie meedenken, tips en adviezen.. Ik had anders zeker nog niet durven testen!!

Veel liefs van een nog wat onzeker Keesje

Geplaatst

Wat is er allemaal aan de hand? :laugh: Heeft Sinterklaas dan toch geluisterd?? Wat een goed nieuws allemaal! Haha. Nou Keesje, laat mij dan de eerste zijn die jou voorzichtig feliciteerd. Al heb je met zoveel positieve testen toch ook echt recht op een felicitatie voluit. Dus bij deze! En ga je moeder bellen :tongueP:

lfs, Nienke

Geplaatst

Keesje.. mens, ik krijg een brok in mijn keel! En zelf een beetje waterige ogen van blijdschap... het is je zo gegund, van harte meid en natuurlijk blijft het spannend.. Kom je ook meekletsen in augustu-mama's????

Joepie...de decemberbank loopt super!!!!!

Liefs Pieneke

Geplaatst

Keesje, ik ga je ook voorzichtig feliciteren hoor! Zou toch prachtig zijn...

Wat een heerlijk weekend zul je nu hebben ;-)

Liefs,

Sandra

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden