Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ha die Iza, heb alleen Pregnyl gespoten voor de punctie. En dat is ruim 2 weken geleden dat ik die spuit gezet heb. Tja....ik weet het ook niet. Nee...totaal geen krampen of dat soort toestanden. Normaal heb ik altijd enorme pijntjes de eerste dagen maar misschien is de menstruatie na een mislukte behandelijk altijd anders. Vreselijk hè?!! Ga morgenochtend nog maar eens testen. Enne....jij was ook zo'n enorme vroegtestster toch??!! En vanaf het begin al steeds een streepje...

En Nine....wat een super bericht. Dit kan toch niet verkeerd gaan zou je zeggen. Als je zo'n dikke streep hebt.....Geweldig!!

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het feit dat je positief test betekend dan wel iets Sissi.... Wat de bloeding zegt weet ik niet, maar mij is altijd verteld als je er geen krampen bij hebt kan het geen kwaad.. Het lijkt er toch wel op dat je zwanger bent hoor! Ik vind het heel hoopvol klinken en blijf duimen! Het zou zó gaaf zijn!!

Ik was inderdaad een enorme vroegtester ;-) 15 november pregnyl gezet, 17 november punctie, 20 november terugplaatsing en 27 november eerste positieve test :) (die van 26 november was negatief ;-))

Nine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn hemel, wat een maand dit!! Ook voor jou blijf ik nog even duimen en hopen!! Maar dit ziet er goed uit meiden!!!

Geplaatst

Ik vind jullie allemaal heel erg lief!! En ik ben vreselijk emo, vandaag, niet te stuiten. Ook wel angst, denk ik.

Vergeet niet dat ik vorige week donderdagochtend nog 1500 pregnyl heb gespoten!

(maar lees ook op internet dat die dosis na een dag of 5 weg is, en de testen worden niet lichter, wat ik eigenlijk wel zou verwachten)

Sissi, jij brengt ook weer nieuwe spanning!! Ook dat kan, een bloeding en toch zwanger zijn!

Liefs, Nine

Geplaatst

Nine, ik wil je niet zomaar blij maken...... maar als het de pregnyl alleen is, zou je streep lichter moeten worden ipv donkerder... En al helemaal met middagurine....

Geplaatst

Enne al ben je 80, je lichaam kan je vreselijk in de maling nemen ;-) dus daar alleen zou ik niet vanuit gaan, hihi!!

Geplaatst

Nine..poeh wat spannend. Ik snap dat je helemaal gek wordt van de tegengestelde signalen van je lichaam. Ik weet natuurlijk niet wat jij voelt en hoe heftig maar ook ik voel teken in mijn lies/eierstokken (of wat het ook is) en een soort drukkend zeurend gevoel in mijn onderbuik. Ik duim lekker verder en als jij nu iedere dag doortest zal in de loop van deze week ook jij de onzekerheid moeten kunnen laten varen.. in voel het gewoon!

Liefs keesje

Geplaatst

Haha Iza, daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben, je lichaam kan altijd weer anders reageren.

Maar ik heb ook zo een vaag, wattig hoofd, beetje dizzy soms, dat heb ik ook wel als ik ongesteld moet worden.

Was het maar vast 7 december...

Liefs, Nine

Geplaatst

Dat wattige, dizzy achtige heb ik ook, maar ik ben nu toch echt zwanger ;)

Ik heb nog een klein beetje duim over, de rest is er al afgeschaafd, maar ik blijf even voor jou en Sissi doorduimen hoor! Al moet ik verder gaan met mijn grote tenen!!!

Geplaatst

Lieve Nine,

Ik zou echt nog even je reserves houden, hoe enthousiast anderen ook mogen klinken. Ik vind de pregnyl van afgelopen donderdag echt nog te tricky. Als je donderdag positief test dan ga ik wel juichen!!!!!! Ik hoop het zo voor je...

Liefs Pieneke

Geplaatst

Pien, je weet, ik heb dezelfde reserves als jij...

Voor mij is 7 dec ( en dat ik uberhaupt as. donderdag haal...) en geen bloed heel belangrijk....

Geplaatst

Lieve meisjes,

Hmmm als ik het zo lees.. dan ga ik het denk ik toch proberen. Mijn normale cylcus zou betekenen dat ik morgen (26e dag) ongi zou moeten worden...hou ff een slag om de arm naar 28 dagen (want soms werd ik ook wel eens de 28e dag ongi) en ga vrijdag testen... laatste Pregnyl afgelopen zaterdag...dus zou moeten kunnen..

Ik ben om en ga dus ook vroegtesten...

@Sissi, pffff... wat een gedoe zeg...lichaam kan echt 'tricks' met je spelen he?

Geplaatst

Sannie...waarschijnlijk weet je het wel, maar toch even voor de zekerheid: je kunt niet naar je normale cyclus kijken, omdat je nu een totaal nagebootste cyclus hebt. Succes met je laatste daagjes!!

@Nine.... goedzo!! Maar ik ga lichtjes juichen als je donderdag resultaat hebt...

Liefs Pieneke

Geplaatst

@Pien, ja weet ik wel..maar het is psychologisch (of was het psychotisch ??) :boff:

Geplaatst

Hoezo mevrouw Caroline????? :waiting: is uitputtend hoor!

Geplaatst

Haha, ik ben helemaal voor een beetje humor op dit forum!! Het is allemaal al zwaar genoeg, gelukkig kunnen we af en toe geinen. Jullie zijn van na het topic "Nicknames", dat ben ik toen gestart en was lekker luchtig voor tussendoor...

Ga maar door hoor! :tongue2:

Geplaatst
... gelukkig kunnen we af en toe geinen...

Gelukkig wel...hihihi

Geplaatst

Hallo allemaal,

Hoe was jullie dag??

De mijne wat minder want ik ben ziekig (grieperig) ben wel wezen werken maar had ik beter niet kunnen doen. Ik blijf dus morgen maar lekker thuis.

@ Nine: Als ik het zo lees klinkt het best hoopvol....hopelijk mogen we je donderdag heeeel erg feliciteren.

Ik had ook ongi krampjes (nu nog steeds) en ook af en toe wat duizelig.

Kan nog alle kanten op...maar ergens denk ik dat het misschien wel goed zit hoor!

Ohhhhh wat spannend dit.

@Sisi....hoop dat jij ook snel naar de aug 2010 topic mag komen....duim voor je.

@ Sannie: Whoeiii nog een paar daagjes en dan mag je testen...hoop dat de rode duivels je niet komen bezoeken en dat je vrijdag een mooie test in handen hebt.

Liefs Nicole

Geplaatst

Nicole, goed dat je morgen even thuis blijft, zwanger EN grieperig zijn kost veel energie! Je moet nu goed voor jezelf zorgen.

Caronile (hihi, blijft grappig:toothy10:!) gaat alles goed met spuiten? Denk jij dat jij ook zo'n obsessed vroegteststertje wordt, over een weekje of wat??

Groetjes, Nine

Geplaatst

@Carolientje: tussen Pientje en Sannie is alles pais & vree...ik ben haar zelfs nog een fimpje schuldig :yeswink-1:...en zij maar geduldig en vol spanning wachten (sjeee.. nog meer wachten!).. :cheesy:

Geplaatst

@Nicole..rode :dev: :dev: mogen van mij zeker 9 maandjes wegblijven! En doe je het even kalm aan: je bent ZWANGER hoor! Uitzieken jij!!!!

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Ik heb vanochtend een kruidvattest gedaan en die was licht positief maar ben vanmiddag gaan vloeien en heb ook krampen, het vloeien is niet heel

erg heftig maar wel de hele tijd iets....Heb dus al eerder miskramen gehad en die begonnen ook zo!!

Dus heel erg hard van het bankje afgevallen op dag 13.....

Iedereen heel erg veel suc6 met het wachten..

liefs Jackie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden