Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wachtbankje november

Irrie, TP 1 cryo, testen 31-10

Peggy, TP 18 okt., 1 emmie, testen 1-11

Josephine, TP 19 okt., 2 emmies, testen 2-11

Suus77, TP 22 okt., 1 cryo, testen 5-11

Ilse, TP 24 okt., 2 cryo's, testen 8-11

Nessie, TP 26 okt, Cryo nr 4, testen 9-11

Joke, TP 27 okt, Cryo, testen 9-11

Eveline, TP 27 okt., 1 cryo, testen 10-11

Aramat (Tamara), TP 27 okt, 1 cryo, testen 10-11

Alice (Lies) TP 27 okt, 2 emmies, testen 11-11

YouMe, TP 27 okt, testen 11-11

SJSL (Annelies), TP 27 okt, IVF, testen 11-11 (maar ga 9-11 al testen)

Zoë TP 28 okt. 1 emmie, testen 11-11

Bammie TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Heather TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Succes allemaal.

Ik had zondag 25 oktober de tp (1 embryo), mag 9 november de test doen.

Josephine: ik vind die balletjes ook 10x niks maar ja het hoort er eenmaal bij. En inderdaad die afscheiding *zucht* maar goed we moeten er ook iets voor overhebben.

Moet wel zeggen dat ik me deze keer veel beter voel dan bij de 1e behandeling. Ik voel me nu echt super goed, heb energie voor 10 en slaap tenminste weer eens goed.

Geplaatst

Hallo.....

Allereerst wil ik de meiden die bovenaan de wb echt heel veel sterkte wensen. Het is mijn 1e ivf en zie hier al die zenuwslopende verhalen, Ik begrijp nu echt pas wat daar mee bedoelt word. Donderdag zag het er naar uit dat ik vandaag de pregnyl mocht gaan zetten maar na vandaag weer een fm mag ik toch nog toch maandag wachten. Het groeit bij mij zo over en door elkaar heen dat ze zeker willen weten dat de meeste groot genoeg zijn. woensdag voor 99% de punctie. Vandaag negen gemeten ipv de 8 afgelopen donderdag. Gaat dus goed mmaar ben reuze nerveus voor de punctie. Afwachten maar!

Meiden succes op de wb en tot snel!

Groetjes D

Geplaatst

Eef, wat "fijn" dat je precies hetzelfde voelt. In mijn dromen is de emmy een fijn plekje aan het uitzoeken en in mijn nachtmerrie accepteerd mijn lichaam de emmy niet waardoor ik nu al af en toe van die krampen heb.

Tja hoe maak je jezelf gek haha. Heb net maar lekker een nieuw boek gekocht en nestel me zo maar weer op de bank.

Diane, succes volgende week!

Geplaatst

Josephine, wat is het toch oneerlijk allemaal! Heel veel sterkte joh.

Wachtbankje november

Miranda39, TP 25 okt, testen 9-11

Miranda .. ik heb je erbij gezet :) Wat fijn dat je je zo goed voelt, hopelijk is het een goed voorteken!

YouMe ... haha ... hebben we elkaar vast gezien. Ik zag zaterdag bij de punctie 3 of 4 andere stellen en die zag ik dinsdag weer allemaal.

Wij wilden de kwaliteit niet weten. Bij de 1e poging wisten we het wel (A, helemaal goed dus, was er ook zwanger van, maar dat ging al heel snel mis). Daarna Cryo TP, ook de kwaliteit gevraagd en dat was "niet zo best, C". En dat vonden we heel vervelend om te weten ... gelijk zo'n gevoel van "laat maar", dus het leek ons beter om dat nu niet te hebben. Maar doordat het allemaal zo vervelend verlopen is deze ronde, had ik dat gevoel toch wel. Maar merk nu dat ik alweer positiever en hoopvoller word.

Helemaal mee eens dat zwanger worden gewoon een wonder is. Heel apart dat het bij zoveel mensen gewoon allemaal lukt!

Geplaatst

Hoi allemaal,

Dit is mijn eerste IVF, vind het allemaal heel spannend.

Vandaag terugplaatsing gehad van 2. Over twee weken mag ik testen...:whistling_girl: Wat lang wachten!!!

Ik lees verschillende berichten hier. Ik wil iedereen heel veel sterkte toewensen. Ik hoop dat november een hele goede maand gaat worden, voor iedereen!

Veel liefs.

Geplaatst

Dank meiden! Ik blijf jullie deze maand wel lastig vallen hoor, ik wil namelijk heel veel groen gaan zien hier! Dus meiden zet 'm op, dat november voor de rest maar heel groen en vruchtbaar mag zijn!!

Succes meiden, het is f*cking spannend!

Josephine (die vanavond maar aan de wijn gaat hangen) :hello:

Geplaatst

Wachtbankje november

Tinus1 TP 31 okt. 2 emmies, testen 14-11

Tinus, ik heb je op het lijstje gezet, het worden inderdaad spannende weken hè?!

Groetjes Heather

Geplaatst

De wijn was heerlijk Sandra!

Vannacht wat slecht geslapen vanwege menstruatie-krampen. Wat ik jullie wilde vragen is of dat jullie menstruatie na IVF poging ook forser en heftiger is dan voorheen? Mijn menstruatie is echt anders dan dat ik gewend ben, en dat was bij de 1ste mislukte IVF poging ook zo.

(ik blijf jullie gewoon hier 'lastig' vallen ondanks dat ik niet meer op het bankje zit hoor... :toothy10:)

Liefs.

Geplaatst

Nou meiden, onze cryo is goed ontdooid, het is een pracht exemplaar zei het ziekenhuis, straks tp!

Josephine, ik heb ook dat mijn menstruatie veel heviger is en veel meer pijn en krampen na de mislukte ivf.

Liefs Marielle

Geplaatst

Ik zit dan wel niet op het wachtbankje, maar ik volg jullie wel degelijk vandaar dat ik ook je vraag zie.

Ik heb altijd een hele heftige ongi maar toen ik ongi werd na de tp was het nóg heftiger en langer, maar daarna had ik wel echt het gevoel dat ik 'schoon' was.

Voor alle dames die nog moeten wachten....héél véél succes...ik duim voor jullie.

Voor alle 'rode' dames, ik wens jullie allemaal veel sterkte...houd goede moed en blijf positief, die gedachtes hebben mij erg veel geholpen!

En helaas zijn er nog geen 'groene' dames die ik kan feliciteren....kom op waar blijft de eerste!?

Fijne zondag allemaal,

x

Geplaatst

Mariëlle, wat een geweldig nieuws!

Dat ie maar mooi mag blijven "plakken".

Tot zo op het wachtbankje!

Nienke al nieuws?

Geplaatst

Hey Ilse, maak maar vast plek op de bank, hahhaha!!

Tjah, ik wacht eigelijk ook op nieuws van Nienke, misschien heeft ze al snel tp en is ze eerst naar het zh, ofzo.

Liefs Marielle

Geplaatst

Nou dames, ik zit er weer op! Het is een prachtige blastocyst zeiden ze. Dat waren die voorgaande ook, dus het zegt helaas niet erg veel.. In ieder geval blij dat dit toch weer een kansje is! :balloon:

Ik kon inderdaad niet eerder reageren, moest vrij vroeg naar het VU en krijg de laptop maar eens te pakken op de zondag-voetbal dag :msn-wink:. Lief dat jullie aan me dachten!

Marielle, top dat jij er ook weer op zit straks. Toch echt naast elkaar! haha.

lfs,

Nienke

Wachtbankje november

Nienke79, TP 1 nov., 1 cryo, testen 13-11

Tinus1 TP 31 okt. 2 emmies, testen 14-11

Geplaatst

Josephine... Veel sterkte.. Het is echt oneerlijk he!!!

Hoe gaan jullie nu verder???

Ik had eerder gezegd dat ik even wat minder actief zou zijn, maar je wilt toch weten hoe het met de andere meiden gaat.. En je vindt ook steun hier dus dat doet je ook weer goed...

Ik ga morgen bellen voor een afspraak voor een evaluatiegesprek en dan inderdaad wel even mn lichaam wat rust geven. Maar we gaan zeker DOOR!

Ik ga uitzoeken waar je meer pogingen vergoed krijgt.. Ik heb dat weleens op deze site gezien... Dus even nakijken hoe dat zit en ook even kijken om misschien toch naar een ander ziekenhuis te gaan... we moeten het maar eens rustig uit gaan zoeken..

Iedereen succes op het wachtbankje!!!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 1ste ivf mislukt

30 oktober ICSI mislukt

Geplaatst

Peggy, ik ga morgen direct bellen om te checken of ik direct door mag voor de cryo's (heb er 3). Ik hoop het zo want ik voel niet de tijd om even pauze te nemen. (gezien mijn leeftijd). Als ik een stuk jonger was dan nam ik toch zeker weer even de tijd om te ontspannen/relaxen. Waarom denk je aan een evt. ander ziekenhuis?

Meiden die recent (vandaag) de TP hadden: succes!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Hoi meiden, kan iemand mij op de wachtbank zetten? Tp 1 nov. 1 cryo, testen 15 nov

Er is een prachtige m3 teruggeplaatst, hopen dat ie blijft plakken, de vorige waren ook top-embryo's maar deden het ook niet, maar goed, we gaan weer wachten!!

Yep Nienke we zitten naast elkaar!!! Fijn dat het ontdooien ook goed is gegaan bij jou, succes!!

Liefs Marielle

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden