Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wachtbankje november

Irrie, TP 1 cryo, testen 31-10

Peggy, TP 18 okt., 1 emmie, testen 1-11

Josephine, TP 19 okt., 2 emmies, testen 2-11

Suus77, TP 22 okt., 1 cryo, testen 5-11

Ilse, TP 24 okt., 2 cryo's, testen 8-11

Nessie, TP 26 okt, Cryo nr 4, testen 9-11

Joke, TP 27 okt, Cryo, testen 9-11

Miranda39, TP 25 okt, testen 9-11

Sabri, TP 26 okt, ivf, testen 9-11

Eveline, TP 27 okt., 1 cryo, testen 10-11

Aramat (Tamara), TP 27 okt, 1 cryo, testen 10-11

Alice (Lies) TP 27 okt, 2 emmies, testen 11-11

YouMe, TP 27 okt, testen 11-11

SJSL (Annelies), TP 27 okt, IVF, testen 11-11 (maar ga 9-11 al testen)

Zoë TP 28 okt. 1 emmie, testen 11-11

Bianca1, TP 28 nov., ............, 11-11 testen

Nienke79, TP 1 nov., 1 cryo, testen 13-11

Toobee (Suus), TP 1 nov., IVF, testen 13-11

Bammie TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Heather TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Tinus1 TP 31 okt. 2 emmies, testen 14-11

Vliegmeisje (Marije) TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Mams, TP 31 okt., 1 emmie, testen 14-11

Ralletje (Marielle) TP 1 nov, 1 cryo, testen 15-11

Gompie80, TP 2 nov., 2 emmies, testen 16-11

Kaatje37, TP 3 nov., 1 cryo, testen 17-11

Siebje, TP 5 nov. 1 cryo (blastocyst) testen 17-11

Jolanda74 TP 6 nov., ivf, testen ?

Brigitte, TP 7 nov., 1 cryo, testen 19-11

Schapenwolkje (Wendy) TP 6 nov, testen 20-11

Jadimi(diana) 1e ivf. TP 7nov. Testen 21-11

Taurus71 (Manon) 1ste IVF>2de cryopoging.TP 8nov. Testen 20-11

Leejoo, Tine 2e cryo, 21/11 testen

Geplaatst

Waaaaw Annelies,

geweldig!!! van harte gefeliciteerd!!!!

wat super, maarre..vergeet niet je handtekening aan te passen he ;-)

Ik duim voor je dat het nu goed blijft gaan!!

groetjes

Meiske74

Geplaatst
Waaaaw Annelies,

geweldig!!! van harte gefeliciteerd!!!!

wat super, maarre..vergeet niet je handtekening aan te passen he ;-)

Ik duim voor je dat het nu goed blijft gaan!!

groetjes

Meiske74

Dank je!!

Haha ... ja net aangepast.

Ik had dus ECHT een innestelingsbloeding op WD 7 tm 10. Bijzonder hoor.

Ik ga vanmiddag voor een week naar Londen, dus hoop me volgende week bij bankje zwangeren aan te melden. Doe ik nu nog maar even niet.

Geplaatst

YESSS..Annelies, wat een geweldig nieuws..kan me voorstellen dat je je helemaal toppie voelt met dit bericht..

Have fun in the UK girl... (even if it's work related :a4628ea63ee3976fca4)

Liefs,

Sandra

Geplaatst

Wat een verrassende wending Annelies! Echt geweldig dat het zo positief uitdraait. Het is je van harte gegunt!

Gefeliciteerd met je groene regel, geniet ervan!

Suus, gefeliciteerd! En succes komende woensdag, maar denk dat het wel goed zit!

Geplaatst

Deze dus!

Moet zeggen dat ik zo langzamerhand echt ontoerekeningsvatbaar ben....

Ik vind dit echt zwaar!

SJSL, gefeliciteerd!!

Nessie, sterkte met dit rotnieuws!

Liefs Heather

Geplaatst

Ach wat zonde Nessie, alweer een domper!

Annelies, van harte meid! Ik moest wel heel erg lachen zojuist.. ken je dat nummer van Blof "Liefs uit Londen"? Ik heb heel lang gedacht dat er "Annelies uit Londen" gezongen werd en zong dat ook altijd uit volle borst mee... hahahaha.

Hoe laat heb je je echo meiske74?

Heather.. hou van koest ;-)

Gr. Pieneke

Geplaatst

hoe doe je dat, je koest houden? :whistling_girl:

ik word echt gek van mezelf, heb wel wat last van mn onderrug en gister wat bruinroze afscheiding, denk nu dus elk moment dat ik ongesteld word,

het volgende moment denk ik weer dat het niks hoef te betekenen....en ik zou me gewoon bezig moeten houden met mn werk....

ik ga maar weer een poging wagen!

Geplaatst

Nessie..zonde..veel sterkte met deze teleurstellig.

Meiske...vandaag duidelijkheid..een echo...1 of 2 erg benieuwd!!!

Annelies...gefeliciteerd !!!! groene regel 2!! YESS!!

Heather...Kun je je gedachte er niet bij houden...spannend he!

Probeer wat afleiding te zoeken..makkelijk gezegd ik weet t...houd vol!

bye bye

Geplaatst

OOOOHHHHHH...................ANNELIES..............super super super meid! Van harte gefeliciteerd!!! Wat geweldig fijn voor jullie maar wat zijn de komende paar dagen spannend! Sterkte en geniet in londen

Geplaatst

Grr wachtweken … voel ik iets?? Of voel ik niets?? Als ik iets voel is dat dan een goed teken of juist niet?? Rekensommetjes in je hoofd ik heb nu al zoveel puntjes die erop wijzen dat ik ongi word.. bij elkaar opgeteld betekend dat vast dan ik het ook ga worden. Of juist zoveel puntjes die op een zwangerschap zouden kunnen duiden… zou het dan toch?? Ja volgens mij kan het wel… 10 seconden later… nee zal wel niet want waarom zou het nu wel lukken??

Heel de dag onafgebroken gaat dit door mn hoofd GRRRR wachtweken.

Gelukkig eindelijk wat groene regels Gefeliciteerd meiden!

Geplaatst

SJSL .. VAN HARTE GEFELICITEERD...helemaal super toch.

Geniet in Londen...

Bammie.. ik snap je helemaal..heel langzaam aan wordt ik dus gek van mijn eigen gedachten. Ik voel niets.. geen krampen geen zere borsten, niet misselijk... kortom voor mijn gevoel wijst niets op een zwangerschap. Alleen bij de vorige keer had ik wel krampen en tot het einde zere borsten en toen was er geen zwangerschap. Dit kwam allemaal van de bolletjes. Dus nu denk ik soms weer misschien is het dan wel een goed teken en inderdaad 10 seconde later kunnen de tranen al komen omdat ik denk dat het niet raak is... Woensdag testen en dan weten we het..

Succes

Geplaatst

Nessie, heel veel sterkte met het verwerken van deze tegenslag.

Annelies, van harte met je zwangerschap, geniet ervan.

voor alle dames die nog moeten testen, heel veel sterkte.

Groetjes Dorine

Geplaatst

@Nessie, sterkte meid ! Het blijft k*t...

@alle meiden die deze week moeten/mogen testen..heel veel suc6. Ik duim voor jullie..

Liefs,

Sandra

Geplaatst

Hee Bammie,

Ik had mijn naam onder jouw verhaal kunnen zetten...... Tis zoooo herkenbaar! Ik mag ook de 14e testen en had ook een 7-cellig embryootje...!

Hoop dat je geen gelijk hebt wat de menstruatie betreft. Hou nog even vol, ik denk aan je en aan alle andere meiden!

Enne, gefeliciteerd voor degenen die positief getest hebben!

Liefs, Marije

Geplaatst

Hallo dames,

Ook ik mag me toevoegen op het wachtenbankje. Ik ben endometriosepatiente. We zijn in augustus begonnen met de eerste IVF poging deze hebben ze gecanceld omdat de eitjes niet wilde groeien. In oktober weer begonnen met de volgende poging en deze met succes. Op 3 november punctie gehad onder narcose omdat mijn eierstokken achter mijn baarmoeder liggen en om 6 november de terugplaatsing. Ik heb momenteel heel veel last nog van mijn buik en mijn rug kan moeilijk mijn bed uit en ik moet wel want moet constant plassen :dry:. Ik mag 19 november testen en ik hoop zo erg dat het goed zit maar ben gewoon bang om te hopen. Is dat erg en negatief? Ik weet het ff niet meer. Ben gewoon bang denk ik. Voor degene die nu ook op het bankje zitten heel veel succes!

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

hoi dames,

Net ging ik naar de wc en had een roze veeg bij het afvegen, zou het nu alweer mis an het gaan zijn? Of hebben meerdere dit??

Ik ga morgenochtend alvast mar bloed prikken, voel me eigen ook niet zo heel erg lekker lijkt op een heel klein beetje misselijkheid.

een onzekere suus

Geplaatst

Gadsie Suus! Ik zou ook morgen gaan prikken als ik jou was, dit is heel naar voor je. Echt niet fijn dat je zo lang in onzekerheid moet zitten.

Liefs Pieneke

Geplaatst

Nessie, sterkte gewenst!

Annelies gefeliciteerd zeg, fijn zo'n groene regel erbij!

Manon weer op het wachtbankje!! Op naar die groene regel!!!

Nienke en Marielle hoe gaat het met jullie??? Voortvarend ben je met je medicatie Nienke, is wel een idee trouwens!!!

Alle andere meiden op het wachtbankje die ik niet heb benoemd, suc6!! En dat het deze maand een groener wachtbankje mag zijn dan de maand oktober!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Annelies gefeliciteerd! Wat een heerlijk bericht. Nog spannend hoor.

Voor de anderen heel veel sterkte!

Nog een paar dagen voor ik mag testen. Zit na te denken wanneer ik eerder een test kan gaan doen. Heb wel heel gevoelige testen liggen.... Maar wanneer kan je testen. Vind het zo lang duren....

Heb intussen geen zere borsten meer en zit af en toe tegen het misselijk zijn aan.. Weet echt niet meer wat ik er van moet denken en weet ook dat mijn lichaam me aardig voor de gek kan houden. De hormonen van de laatste spuit zijn er nu toch uit??? Misschien daarom geen zere borsten meer???

Heeft iemand ervaring wanneer je kunt testen??? Of alleen maar betrouwbaar 14 dagen na de tp?

Liefs Tinus

Geplaatst

Hi Tinus,

Ik heb tijdens mijn verse poging op WD 10 negatief getest, bleef toen ook negatief dus geen zwangerschap.

Nu met mijn cryo-poging heb ik ook op WD 10 getest en die was en is positief.

Succes met wachten.

@Suus, het kan denk ik nog steeds alle kanten op. Ik had zelf de 5e week last van bruin en rood bloedverlies maar ben inmiddels al 8,5 week zwanger. Sterkte.

Groetjes Dorine

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden