Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden,

Jeetje, wat wordt er veel geschreven in een dag! Heb nog beetje moeite met wie wie is en wie in welke fase zit, maar komt goed:-). Ik denk aan jullie allemaal en leef met jullie mee!

ik heb vandaag de brief van het ziekenhuis gehad dat ik geen cryo's heb overgehouden, :crybaby2:helaas...wachten is het moeilijkste wat er is vind ik, zeker met af en toe die krampen en dan weer niks en dan weer wel, maar ja, moet toch nog even volhouden.

Ik wens alle dames heel veel sterkte en suc6 in deze wachtweken en degene die zwanger testen supergefeliciteerd natuurlijk!!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Tinus,

Dank je wel voor je reactie. Ik twijfelde echt heel erg. Ben vandaag lekker de hele middag de deur uitgegaan en heb alleen maar leuke en vooral ontspannende dingen gedaan. Wat is het beste middel om dingen te vergeten? Juist shoppen nou na 1 winkel dacht ik shit wat is dit vermoeiend hahah en moest wel 3 keer aan de verkoopster vragen of ik even naar het toilet mocht hahaha. Na nog 3 winkels in en uit te zijn geweest toch maar besloten om naar huis te gaan en iets anders te gaan ondernemen. Op dat moment kwam mijn man net thuis en die zei kom de auto in we gaan even lekker bij Intratuin neuzen. Nou ja voor je daar uit komt was het al bijna sluitingstijd dus lekker relaxed. Na thuis aan te zijn gekomen hebben we gegeten wat me overigens nu een beetje in de weg zit. Voelt een beetje weeig van binnen maar goed ik dacht ga even lekker douchen en ik sta voor de spiegel om toch even naar het lichaam te kijken of je toch iets kan vinden wat er op wijst dat het misschien toch wel zo zou kunnen zijn en wat denk je mijn borsten (sorry voor de details) zijn blauw van de aders :D ik weer helemaal gelukkig en dacht bij mezelf Yes meid je bent nog steeds in de race tot het tegendeel is bewezen. Dus mijn twijfels zijn verdwenen als sneeuw voor de zon en is mijn positiviteit weer helemaal tiptop. En jij heel erg bedankt voor je bericht dat was net het laatste wat ik nog even nodig had. THANKS.

Liefs,

Nathalie (balu01)

Geplaatst

Lieve meiden,

Bij mij is het erg hevig aan t vloeien, zelfs stolsels (leek wel op m'n mk) en weet gewoon niet meer wat ik moet denken. Heb t ziekenhuis gebeld, zeiden eerst dat ik maar moest afwachten en als t erger zou worden terug bellen. Nou na een uur werd het alleen maar erger dus weer bellen en ging tekeer. Uiteindelijk mag ik dan morgen ochtend voor een bloedtest, maar ik heb hier totaal geen vertrouwen meer in... Voel me ook heel suf en heb het ijskoud, zoveel bloedverlies.

Renee, bij mij is het wel met bruin begonnen en nu aan een stuk door vloeien zonder te stoppen. Morgen weet ik meer. Ik hoop dat het zo zal zijn zoals het bij jou ook was!

Heather, dankjewel en jij ook heel veel sterkte!

Nathalie wat balen meid. Dus nu op naar ICSI 2... Ik begrijp dat je de punctie niet ziet zitten, maar we doen het voor een goed doel. Gelukkig krijg je t korte schema, scheelt ook weer!

Suus wat een onzekerheid weer zeg! Ik hoop dat het niet iets verkeerds is, succes meid!

Tinus dankje! Ik zie dat je positief getest hebt, gefeliciteerd!!!

Zo he he, duurde ff lang om een berichtje neer te zetten, moest t ff goed volgen wat haast niet te doen was. Wat is t toch druk hier!

Liefs Siebje...

Geplaatst

Siebje, meis, wat een naar bericht zeg... hoop dat je de nacht een beetje rustig door kan komen zodat het snel donderdag wordt om die bloedtest te doen. Dan heb je in ieder geval meer 'zekerheid'.

Heel veel sterkte meis.

Liefs,

Sandra

Geplaatst

Hai Siebje

wat een vervelend bericht!!! jeetje zeg, wachtweken zijn altijd a; slopend maar dan nog met deze toestanden!

Heel veel sterkte en ik duim voor je!!

liefs

Meiske74

Geplaatst

Hallo meiden,

Voor vanmorgen mooie afleiding op het wachtbankje.... Ik heb om 10.00 uur een sollicitatiegesprek. En het is alweer bijna weekend, vol met leuke dingen doen.

groetjes Diane

Geplaatst

He Diane,

Wat goed! Veel succes vandaag met je sollicitatiegesprek!

Ik stap zo de auto in voor de 2e FM.

Groetjes, Nine

Geplaatst

Goedemorgen!

Siebje wat een naar bericht, ik hoop zo voor je dat het toch ergens nog positief wordt, duim ervoor!

Diance succes met je gesprek!

groetjes

Geplaatst

siebje, sterkte vandaag met prikken, ik hoop zo dat het goed gaat!

diane succes met solliciteren!

tinus, van harte!

de rest ook weer sterkte vandaag!

x heather

Geplaatst

Siebje..sterkte...vanmiddag weet je waar je aan toe bent hopelijk.

Tinus..gefeliciteerd hoor!!!....had t ook gemist bij de berichten...t is hier spits laatste tijd...sorry!

Diane...succes met je sollicitatie!!!

bye bye

Geplaatst

Hallo allemaal,

ik kom alvast bij jullie zitten.

Gisteren punctie gehad, 9 eicellen. Maar hopen dat er nu meer embryo's goed genoeg zijn om ook in te vriezen.

3 maanden geleden 1e IVF met vroege miskraam, na 5 mislukte IUI's.

TP zaterdag, dus al weer spannend.

Succes allemaal.

Anne

Geplaatst

Ow Siebje, ik hoop zo dat alles goed is en dat de HCG waarden gestegen zijn... Bij mij kwamen die bloedingen op en af. Het was iedere keer 2 x een volle maandverband en dan nam het weer af en werd het weer bruin/zwart en dan na paar dagen bruin kwam er weer een bloeding. Elke x duurde de bloeding maar een paar uur. Ik denk dat ik wel 7 bloedingen heb gehad de eerste 12 weken en continue (donker) bruine afscheiding. Na 12 weken was het ineens 'over', terwijl mijn gyn dacht dat het wel mijn hele zwangerschap zou kunnen duren.

Ik wens je veel sterkte....

Liefs

Geplaatst

@Siebje, hoe gat het nu meid, ik duim voor je!, verhaal van Rene geeft wel goede hoop!

@Fopje, welkom op dit bankje, ik duim voor je op mooie bevruchtigen een succesvolle tp en uiteindelijk een mooie test!

@Diane, heel veel succes met je 2de gesprek, spannend!

@Nine, was de 2de fm goed?

groetjes

Meiske74

Geplaatst

Siebje hoe is het met je?????????????????????

Meiske74, ik kreeg al morfine met de puntie en m'n vaginawand werd verdooft met 2 prikken dus weet niet wat ik nog meer moet vragen... misschien moeten ze me maar direct atropine geven zodat m'n hartslag niet zo daalt van de morfine en ze niet hoeven te wachten waardoor de morfine bijna uitgewerkt was.

Tinus wat een goed nieuws zeg!! Gefeliciteerd hoor!!! (de berichten gaan zo snel hier dat ik af en toe wat mis vandaar..)

MEIDEN, bedankt voor de lieve woorden!!! Ik had me er al wel op ingesteld alleen als het nieuws dan komt is het toch klote!

Hoe gaat het met de meiden die al bijna mogen testen???????????????

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Meiden het doet me zo goed, jullie zijn super!

Vanmorgen bloed laten prikken en vanmiddag gaan ze bellen voor de uitslag. Ik ben zo bang en zo zenuwachtig, zoveel emoties!

Renee jij hebt idd wel veel bloedingen gehad zeg en dat in de eerste 12 weken! Wat moet jij toen toch in zekerheid hebben rond gelopen! En nu heb je nog maar een paar weekjes te gaan. Jou verhaal geeft wel weer wat hoop.

Ik laat het jullie weten meiden.

X

Geplaatst

Hoi Nathalie

jeetje wat ellendig zeg....ik ben niet medisch onderlegd maar ik zou haast denken de volgende stap is narcose of ruggenprik???

Lijkt me vreselijk als je er zo tegenop ziet, ik kan niet anders zeggen

liefs

Meiske74

Geplaatst

Hoi Meiden,

@ Siebje: Jeetje meid wat een spanning! Ik ga echt voor je duimen!

@Ralletje: Wat balen! Ik wens je heel veel strerkte toe!

Ik wordt ondertussen echt helemaal gek! Ik ben zo bang om ongi te worden.. Loop de hele tijd te broekeloere... Echt super zenuwachtig voor morgen en wat de uitslag zal zijn.. Ik wil het zo graag maar ik durf gewoon niet te hopen..

Ik heb al een hele tijd pijn aan mijin borsten en jeukende tepels maar ja dat kan door die bolletjes komen. Wat zijn die laatste loodjes zwaar zeg! :icon_pale:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden