Ga naar inhoud

Wachtbankje november


Josephine

Aanbevolen Berichten

Hoi Nathalie,

 

 

 

Lijkt mij veel te vroeg om te testen hoor.

 

Zit er nog veel te vel hormonen in je bloed die invloed kunnen hebben op de test.

 

ik zou het niet doen.

 

 

 

groetjes

 

Diane

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi Nathalie,

 

 

 

Wij zitten nu op wachtdag 4, (over de helft van de 1e wachtweek, haha)

 

en de testdag is 23 nov. We gaan ook niet eerder testen hebben we ons voorgenomen. Volgens mij je het dan alleen maar moeilijker.

 

 

 

groetjes

 

Diane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ladie's

 

 

 

Hier wd 6.

 

 

 

Voel me nog niet zenuwachtig worden merk alleen steeds vaker dat ik mij misselijk voel. Komt dat ook van die bolletjes of zou het binnenin mijn buik goed werk aan het doen zijn?

 

 

 

Heb vandaag ontzettend hoofdpijn bleh.

 

 

 

Diane hoe is het bij jou?

 

 

 

Bammie Heel veel sterkte voor jou gewenst net als de rest van de meiden die van de bank zijn gevallen.

 

 

 

Suus wat blijft het spannend voor jou zeg.

 

Hoop straks te lezen hoe het is.

 

 

 

Gan nu douchen(ja ben echt niet vooruit te branden) en lees later de stand van zaken hier weer.

 

 

 

PS Aramat en Lies staan nog steeds'"zwart" ben benieuwd hoe het daar mee is.

 

 

 

Kuzzz

 

 

 

Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balu,

 

 

 

Lees maar even bij vroegtesters! Bij verse poging vanaf wd 10 en cryo vanaf wd 7, dit geldt alleen als geen pregnyl meer spuit na de TP.

 

 

 

Pieneke

 

Hey Pieneke,

 

 

 

Zij had alleen van die progesteron bolletjes geen Pregnyl. Ik vind het toch wel een heel vaag verhaal hoor zo vroeg, maar goed. Kan aan mij liggen het is in ieder geval wel heel verleidelijk.

 

 

 

Groetjes,

 

Nathalie (balu)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diana,

 

 

 

Wachtdag 6 al !! bijna een de 1e wachtweek om...

 

Hier wachtdag 4, over de helft van die 1e week, haha

 

 

 

Misselijk niet, maar wel er tegen aan, meer zuurbranderig gevoel.

 

Haha, kom net onder de douche weg, dus je bent niet de enige.

 

 

 

liefs Diane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey net de uitslag gehad hcg klopte idd niet was gisteravond 1200 nog een flinke stijging, meer als een verdubbeling.

 

Maandag weer bloed laten trekken en als het dan weer mooi gestegen is maandagavond de echo, hij zegt dat hij dan al wat moet kunnen zien.

 

 

 

Weer een weekendje in spanning zitten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suus, wat goed zeg... zeker met een geruster hart het weekend in zeker?

 

 

 

Alle andere meiden...onwijs veel sterkte met het wachten... ik wacht ook weer, maar dan op maandag voor mijn 2e FM en dan de datum van de punctie..

 

 

 

Liefs,

 

Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suus

 

 

 

wat fijn dat alles er goed uit zag, ik snap eigenlijk niet zo goed waarom die waarde van 1700 niet zou kunnen kloppen? zie hier mijn waarden:

 

28-10 120 (eerste officiele testdag) tp 14-10 emmy was 3 dagen oud

 

03-11 600

 

06-11 1700

 

09-11 3700

 

 

 

Ik had de 9de de eerste echo, was toen waarschijnlijk 6 weken of iets korter en men zag zeer zeker 1 vruchtzakje en ze dacht een 2de te zien.

 

Bij mij was ook alles goed maar het was te vroeg voor een hartje

 

(ze hadden me dat ook van te voren verteld)

 

Op de waarden kreeg ik geen commentaar, behalve dat het hcg mooi steeg en dat de lage waarde vergeleken bij de meeste dames te maken kon hebben met een late innesteling of dat ik gewoon minder hcg aanmaak.

 

De waarden van het Oestradiol (Es) en Progesteron waren helemaal volgens het boekje.

 

Bij het laatste contact met Brussel werd duidelijk dat men een BBZ wilde uitsluiten, gelukig wist ik dat niet vooraf!

 

Die onzekerheid is om gek van te worden he!

 

hou vol meid!!

 

 

 

groetjes

 

Meiske74

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu vergeet ik gewoon mijn goede nieuws te melden! Mijn cyclus is na de vroege MK weer helemaal op orde, vandaag dag 14 van mijn cyclus en de pregnyl heb ik zojuist alweer gezet. Ik kom jullie dus weer vergezelen hier, op 19 november staat de cryo-tp gepland

 

 

 

Gr. Pieneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai Suus

 

 

 

was net een berichtje aan het maken en toen had je al gereageerd.

 

Wat een spurt he haha, super!!!

 

Ik heb overwogen om vandaag nog bloed te laten prikken maar weet je, ik kan er momenteel toch niets aan veranderen dus wacht de echo af.

 

 

 

Pieneke, Suus heeft weer een mooie aanvulling voor je statistieken!!

 

Mijn gegegevens krijg je de 18de

 

 

 

groetjes

 

Meiske74

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Pieneke,

 

 

 

Wat een goed nieuws. Ik bedoelde het net niet verkeerd over dat te vroeg testen hoor. Ik heb vorige week de de terugplaatsing van een verse embryo gehad daar bedoelde ik het eigenlijk op of dat niet te vroeg zou zijn. Kon het toch niet laten heb een testje gedaan (van het kruidvat eigenmerk) en hij was negatief. Dus toch maar ff wachten tot het wel echt mag. Nou we zien je graag de 19e weer tussen ons in zitten :D.

 

 

 

Liefs,

 

Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow Suus, wat een fijn nieuws. Tegen mij is destijds gezegd dat als de waarde goed gestegen is bij de eerste 2 x bloedprikken dat je dan ervan uit kan gaan dat het doorzet. Laten we bij jou er ook gewoon vanuit gaan dat het goed gaat. Is toch een lekkerder gevoel en het is je van harte gegund.

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

 

 

 

Even snel een berichtje van mijn kant.

 

Ik ben enorm door mijn rug gegaan, ik kan geen kant meer op. Ik hang dan ook nu in bed met mijn laptopje en baal ervan dat ik geen pijnstillers kan slikken. Want: IK BEN ZWANGER!

 

Ik heb me tot vandaag kunnen beheersen en heb de test gedaan, een dikke streep....! Ben heel erg blij en voel me rot tegelijk vanwege die rottige rug! Nu nog 2 1/2 week wachten tot ik de eerste echo heb. Ik hoef geen bloed te laten prikken dus ik moet echt even afwachten tot de echo.

 

Vorige keer miskraam gehad dus ik ben nog voorzichtig met blij zijn...

 

Heel veel sterkte alle meiden met de rode regels en natuurlijk heel erg gefeliciteerd alle meiden met de groene regels! Wil iemand mij groen maken? Weet nog steeds niet hoe dat moet...

 

Tot later maar weer!

 

 

 

Veel liefs, Marije

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden