Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wachtbankje november

Irrie, TP 1 cryo, testen 31-10

Peggy, TP 18 okt., 1 emmie, testen 1-11

Josephine, TP 19 okt., 2 emmies, testen 2-11

Suus77, TP 22 okt., 1 cryo, testen 5-11

Ilse, TP 24 okt., 2 cryo's, testen 8-11

Nessie, TP 26 okt, Cryo nr 4, testen 9-11

Joke, TP 27 okt, Cryo, testen 9-11

Miranda39, TP 25 okt, testen 9-11

Sabri, TP 26 okt, ivf, testen 9-11

Eveline, TP 27 okt., 1 cryo, testen 10-11

Aramat (Tamara), TP 27 okt, 1 cryo, testen 10-11

Alice (Lies) TP 27 okt, 2 emmies, testen 11-11

YouMe, TP 27 okt, testen 11-11

SJSL (Annelies), TP 27 okt, IVF, testen 11-11 (maar ga 9-11 al testen)

Zoë TP 28 okt. 1 emmie, testen 11-11

Bianca1, TP 28 nov., ............, 11-11 testen

Nienke79, TP 1 nov., 1 cryo, testen 13-11

Toobee (Suus), TP 1 nov., IVF, testen 13-11

Bammie TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Heather TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Tinus1 TP 31 okt. 2 emmies, testen 14-11

Vliegmeisje (Marije) TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Mams, TP 31 okt., 1 emmie, testen 14-11

Ralletje (Marielle) TP 1 nov, 1 cryo, testen 15-11

Gompie80, TP 2 nov., 2 emmies, testen 16-11

Kaatje37, TP 3 nov., 1 cryo, testen 17-11

Siebje, TP 5 nov. 1 cryo (blastocyst) testen 17-11

Jolanda74 TP 6 nov., ivf, testen ?

Balu01(Nathalie), TP 6 nov., IVF, testen 19-11

Brigitte, TP 7 nov., 1 cryo, testen 19-11

Schapenwolkje (Wendy) TP 6 nov, testen 20-11

Jadimi(diana) 1e ivf. TP 7nov. Testen 21-11

Taurus71 (Manon) 1ste IVF>2de cryopoging.TP 8nov. Testen 20-11

Leejoo, Tine 2e cryo, 21/11 testen

Ivdelft, 3e ICSI TP 2 emmies 5-11. Testen 21-11

Diane, 1e ICSI, tp 9-11/testen 23-11

Angel2009, 2e ICSI TP 2 cryootjes 7-11. Testen 30-11

Celeste. 2e IVF, Tp 12 nov 2 emmie's, Testen 24-11

Hoi Celeste,

Ik heb je bij ons bankje aangesloten. Hoop dat ik het goed heb gedaan zo niet dan hoef je alleen maar te kopieren en Plakken en goed zetten.

Welkom op wb November en s6 met wachten.

Liefs Diana

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Celeste, welkom hier op die wachtbank. Geeft niet hoor.. van die energie bedoel ik. Ik ben afgelopen zondag begonnen met mijn hormoontjes en heb ook iedere dag druk op m'n hoofd. Nou scheelt t dat ik migraine-patient ben... kan wel wat hebben.. ;-) heel erg veel sterkte met het wachten.

Geplaatst

Siebje, neeee! K*t, k*t, k*t...echt zo oneerlijk. Meissie, veel sterkte...

Dikke, dikke knuffel...

Liefs,

Sandra

Geplaatst

Ralletje...wat shit nieuws..heel veel sterkte...

Siebje even eens...zwaar K** !!! Had t jullie zo gegund deze ronde.

Suus...wat worden jouw zenuwen op de proef gesteld...hopelijk goed nieuws morgen!

Kan t af en toe niet meer bij benen dus spijt me als ik iemand vergeten ben...

Groetjes Manon

Geplaatst
Hallo dames,

Gisteravond is het bloeden weer gestopt, tot op heden nog niks en ook geen kramp meer.

Morgenochtend naar de gyn en bloed prikken dus ik ben benieuwd?

Ga heel hard duimen dat alles goed is, want dit alles lijkt op de vorige x en toen was het een BBZ.

Groetjes suus

Lieve Suus,

Wel fijn dat het bloeden gestopt is meid! Ik hoop dat het je deze keer wel mee zit en dat je niet weer met hetzelfde verhaal komt te zitten. Heel veel succes morgen!!

Liefs Pieneke

Geplaatst

Hoi Marielle, wat ontzettend vervelend dat je poging mislukt is. Ik hoop echt voor je dat de feestdagen zorgen dat de tussenliggende periode snel gaat en dat je punctie straks meevalt. Het schijnt elke keer anders te zijn!

@Suus, erg fijn dat je bloedverlies gestopt is, ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt, ik duim hard met je mee.

@Celeste, welkom hier tussen de onrust, zenuwen, maar ook gezelligheid.

@Nathalie, ik begin er redelijk aan te wennen nu, haha. Het is natuurlijk nog wel onwerkelijk en eigenlijk heb ik het meerendeel het idee dat het helemaal goed zit. Heel af en toe maak ik me een piepklein beetje druk om wat er ook nog fout kan gaan, maar dat gevoel duw ik dan snel weg. Neem het dag voor dag en hoop dat het snel 3 december is :hello2:.

@Toobee, spannend meid. Ik duim voor je dat je morgen goed nieuws hebt!

lfs,

Nienke

Wachtbankje november

Irrie, TP 1 cryo, testen 31-10

Peggy, TP 18 okt., 1 emmie, testen 1-11

Josephine, TP 19 okt., 2 emmies, testen 2-11

Suus77, TP 22 okt., 1 cryo, testen 5-11

Ilse, TP 24 okt., 2 cryo's, testen 8-11

Nessie, TP 26 okt, Cryo nr 4, testen 9-11

Joke, TP 27 okt, Cryo, testen 9-11

Miranda39, TP 25 okt, testen 9-11

Sabri, TP 26 okt, ivf, testen 9-11

Eveline, TP 27 okt., 1 cryo, testen 10-11

Aramat (Tamara), TP 27 okt, 1 cryo, testen 10-11

Alice (Lies) TP 27 okt, 2 emmies, testen 11-11

YouMe, TP 27 okt, testen 11-11

SJSL (Annelies), TP 27 okt, IVF, testen 11-11 (maar ga 9-11 al testen)

Zoë TP 28 okt. 1 emmie, testen 11-11

Bianca1, TP 28 nov., ............, 11-11 testen

Nienke79, TP 1 nov., 1 cryo, testen 13-11

Toobee (Suus), TP 1 nov., IVF, testen 13-11

Bammie TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Heather TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Tinus1 TP 31 okt. 2 emmies, testen 14-11

Vliegmeisje (Marije) TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

Mams, TP 31 okt., 1 emmie, testen 14-11

Ralletje (Marielle) TP 1 nov, 1 cryo, testen 15-11

Gompie80, TP 2 nov., 2 emmies, testen 16-11

Kaatje37, TP 3 nov., 1 cryo, testen 17-11

Siebje, TP 5 nov. 1 cryo (blastocyst) testen 17-11

Jolanda74 TP 6 nov., ivf, testen ?

Balu01(Nathalie), TP 6 nov., IVF, testen 19-11

Brigitte, TP 7 nov., 1 cryo, testen 19-11

Schapenwolkje (Wendy) TP 6 nov, testen 20-11

Jadimi(diana) 1e ivf, TP 7nov, testen 21-11

Taurus71 (Manon) 1ste IVF>2de cryopoging, TP 8nov., testen 20-11

Leejoo, Tine 2e cryo, 21-11 testen

Ivdelft, 3e ICSI, TP5 nov., 2 emmies, testen 21-11

Diane, 1e ICSI, TP 9 nov., testen 23-11

Celeste, 2e IVF, Tp 12 nov., 2 emmie's, testen 24-11

Angel2009, 2e ICSI, TP 7 nov., 2 cryootjes, testen 30-11

Geplaatst

Kleur mij ook maar rood ben ook van de bank gedonderd vandaag.

Sorry ff geen puf op iedereen te reageren nu zit er helemaal doorheen...

Geplaatst

Wat een ellende Bammie.... heel veel sterkte.

Lfs, Nienke

Geplaatst

ik wens alvast iedereen die minder goed nieuws kreeg veel sterkte toe !!

Suus ,ik verlang al tot je het nieuws hebt gekregen!!! Is positief dat het bloeden gestopt is he!!

Aan de groentjes van harte gefeliciteerd!!

En bedankt voor de felicitaties ! Ik hoop nog meer groentjes te zien deze maand !

Geplaatst

hallo meidem,

jeetje wat gebeurd er weer veel hier!

Siebje en Bammie, nogmaals heel veel sterke gewenst!!! logisch dat jullie het even helemaal gehad hebben!!!

Nathalie, ik weet niet wat er verder nog voor mogelijkheden zijn maar hoop voor je op een oplossing

Suus, succes morgen met je bloedprik, ik duim voor je meid!

Celeste, welkom op het slopende wachtbankje

liefs

Meiske74

Geplaatst

Meiden bedankt voor jullie hele lieve reacties. Voel me nu ff iets beter.

Hanneke, we hebben nog 2 cryo's in 1 rietje en daar mogen we mee beginnen met de volgende menstruatie...

Ik wil iedereen die nog op t wachtbankje zit heel veel succes wensen!

Geplaatst

Hierbij wil ik alle meiden die roodgekleurd zijn heeeeeeel veel sterkte wensen de komende tijd het is en blijft K*T!

Voor degene die nog moeten testen toi toi toi.

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Gatsie..Siebje, ik heb nog zo aan je gedacht vandaag. Ik hoopte zo dat het net als bij mij zou zijn.....Ik wens je ontzettend veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling. Wat ellendig!! (=understatement!!!) Fijn dat je wel weer direct door mag gaan.

Bammie, ook veel sterkte!

Liefs

Geplaatst

Hoi Diane,

Wij konden niet meekijken helaas. Hier in het ziekenhuis wordt die mogelijkheid niet geboden... Ik word altijd een beetje jaloers op degenen die dat wel kunnen want het lijkt me o zo speciaal om te zien en te weten dat dat het begin van een zo intens gewenst kindje kan zijn!! Koesteren dus dat fotootje en nu maar duimen dat we straks regels groen mogen kleuren:-)

Geplaatst

Hoi Diane = Hoi DianA,

Dank je voor het knip- en plakwerk! Staat prima zo! Inmiddels weet ik uit ervaring dat wachten zoooooooooooooo lang kan duren maar het hoort helaas bij de IVF.

Groetjes,

Geplaatst

Hoi Nathalie,

Afgelopen maandag heb ik bij mijn 2e punctie Dormicum gekregen (via infuus). Dit op advies van doc omdat bij mijn 1e punctie bleek dat mijn eistokken wegschieten als ze een follikel willen aanprikken (au!!!).

Dormicum neemt de scherpe pijn weg, maakt je vooral meer ontspannen zodat de punctie wat gemakkelijker verloopt en zorgt ervoor dat je er niet helemaal bij bent. En dat leek me een prima plan! Ik mocht ook kiezen voor een infuus met Rapifen maar dat is vooral pijnstillend werd er verteld.

Ik hoop dat ze willen meewerken aan deze extra pijnstilling zodat jij wat prettiger die punctie ingaat!

Groetjes,

Geplaatst

Hi die Sannie,

Die migraine-achtige hoofdpijn kwam als een verrassing moet ik je eerlijk zeggen. 1e IVF heb ik het korte protocol gevolgd dus vond ik het logisch dat ik me na één week spuiten niet meer zo top voelde. Nu dan het lange protocol gevolgd en dat viel me erg tegen!!

Ik wens jou heel veel sterkte de komende weken met het spuiten en hoop op een goed resultaat!

Groetjes,

Geplaatst

Net terug uit het zieknhuis, baarmoeder zag er goed uit slijm ook, maar dat kan ook nog niet anders het is er ook nog niet uitgekomen.

Weet iemand hoever je moet zijn willen ze wat kunnen zien?

En tel je trouwens de dagen dat de emmy oud is ( 3 dgn) ook mee?

Bloeduitslag was 1800 maar dat kan volgens de gyn niet kloppen, hij laat het nu nogmaals checken en mag om half 12 terug bellen, dan hoor ik meer.

Nog meer onzekerheid

Geplaatst

Hoi Celeste,

Jammer dat je niet mee kon kijken en geen foto van de tp hebt.

Goed warm houden en hopen dat ze blijven plakken zodat we hopelijk straks de regels groen kunnen maken....

Succes met de wachtweken, week 1 valt mee, mar week 2 moet veel erger zijn hoor ik hier overal.

groetjes Diane

Je mag trouwens mijn niet bedanken maar DianA (jadima) voor het knip en plakwerk.

Verwarrend twee bijna dezelfde namen he....

Geplaatst

Hoi Suus,

Geen idee of ze die dagen ook meetellen.... lijkt me van wel..?

Pff dus tot 12.00 uur wachten. pfffff

groetjes Diane

Geplaatst

hallo dames,

Even een vraagje. Is 7 dagen na TP niet een beetje vroeg om te testen? Ik zit net een stuk te lezen van een vrouw die dat gedaan heeft en positief testte. Misschien dat hier meer meiden ervaring mee hebben?

Liefs,

Nathalie (balu01)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden