Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Morgen grote (en hopelijk super mooie) dag Christine! We denken aan jullie.

• Reacties 110
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

We hopen allemaal dat wonderen toch bestaan en dat jullie daar een mooi voorbeeld van zijn. ;-)

Het geeft mij nut en kracht als ik er ondanks alles wel 'gewoon' voor anderen kan/mag zijn. Is mijn overlevingsinstinct momenteel, merk ik.

Geplaatst

Christine,

Morgen voor jullie een hele spannende dag! Wat zou het fantastisch en opluchtend zijn Christine...

Liefs Pieneke

Gast estrhalita
Geplaatst

Succes morgen met je echo. Ik ga voor je duimen dat er het allemaal goed uitziet. En ik ben ook heel nieuwsgierig hoe lang je zwanger bent.

Nogmaals succes.

Geplaatst

JAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH het is een prachtige dag geworden :sunny:

We hebben het hartje zien kloppen!!!

En ik ben dus (meteen) spontaan zwanger geworden na de laatste ivf poging en we besloten hadden er mee te stoppen.

Waarschijnlijk heb ik een hele late eisprong gehad (vlak voor de naderende menstruatie), want ik ben geen bijna 8 weken zwanger zoals ik eigenlijk verwachtte, maar 6 weken en 1 dag.

10 december terugkomen (en het zal me dan eigenlijk niet verbazen als ze dan weer een en ander moeten bijstellen)

Superleuke reacties gehad van zowel onze gyn, maar ook van de in het ziekenhuis aanwezige ivf-verpleegkundigen, die ook nog even naar ons toekwamen. Dit zijn ook de bijzondere en leuke dingen voor hun om mee te maken.

Het is allemaal nog heel pril, maar we zijn superblij!!

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Geplaatst

Wauuw Christine

wat een goed nieuws, en wat een opluchting nietwaar!!! top zeg, zo bijzonder

maakt niet uit dat het pril is, alles ziet er toch goed uit? Genieten!!!!

liefs

Meiske74

Geplaatst

Christine,

Verwonderd (jij en de rest hier met je), wonderlijk (spontaan) en een wonderbaarlijke zwangerschap toegewenst. Nu dan ook maar een echte dikke van harte meid. Wat is dit apart, heuglijk, feestelijk.. eigenlijk ALLES! Zoiets gun je iedereen

Liefs Pieneke

Geplaatst

Wat een geweldig verhaal Christine!

Hartelijk gefeliciteerd...hier put een mens weer hoop uit ;-) !!!

Wens je een hele fijne zwangerschap toe !!

Groetjes Manon

Geplaatst

Oh Christine, wat onwijs, super, geweldig!!! Van harte gefeliciteerd met dit wondertje in jouw buik. Geniet maar lekker van het idee dat er nu echt een beebje onderweg is naar jullie toe :D

Liefs Dani.

Geplaatst

Christine, van harte meid! Nu echt gaan geloven en genieten.

De wonderen zijn dus heus niet de wereld uit!!!

Geplaatst

Christine,

Wat een bijzonder verhaal.

Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan.

Liefs,

Martha.

Geplaatst

Christine,

Wat Mooi!

Helemaal super voor jullie!

Nu kun je lekker gaan genieten van de zwangerschap en er komt toch en brusje voor jullie zoontje.

Gefeliciteerd!!!

Groetjes, Erika

Geplaatst

Dank jullie wel allemaal!

Elke zwangerchap is een wonder, of het nu spontaan of "met hulp" ontstaat. En dat gunnen we elkaar allemaal!

Ik duim voor jullie dat jullie allemaal jullie eigen wonder mogen meemaken.

Geplaatst

Wat fijn Christine..op naar de volgende echo!

Geplaatst

gefeliciteerd Christine met deze bijzondere zwangerschap! Nic

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden