Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2009 & meldkamertje


Britt77

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 245
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoe is het met jou Marietje?

 

Ik heb het eigenlijk sinds vanochtend een beetje gehad.

 

Ik ben moe, verkouden en er klaar voor om ons kindje in de armen te houden.

 

Mannetje is bijna thuis (neemt frietjes mee) en kunnen dan gaan genieten van onze vrijdagavond.

 

Hij moet morgen en maandag nog werken. Ik werk een beetje voor spek en bonen mee. Morgenvroeg weer voor de ctg om 10.00 uur, zondag mogen wij ons ook om deze tijd melden.

 

Vandaag een jonge arts-assistent gezien bij de ctg die zei; oh leuk dan zie ik je dinsdag! Gek idee hoor! Ben benieuwd hoeveel mensen er bij het grote gapende gat komen kijken (sorry voor de woordkeuze).

 

Gene verdwijnt vanzelf denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het grote gapende gat haha, ach Vanessa op het moment supreme maakt het niet uit wie er in ''loert'' het had wat mij betreft een vol stadion kunnen zijn (incl. spandoeken e.d. ) als hij er maar uit kwam hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanessa

 

 

 

Gelukkig blijf je ondanks alles (moe, verkouden, het zat zijn) toch nog humor hebben hiihhi

 

Gapend gat hahaha

 

 

 

Op het moment van de operatie maakt jij niet bewust mee hoor je bent in een roes, het kan je op dat moment dan ook niets schelen, wat dani zegt als is het een heel stadion, als ze je kindje er maar uit halen!

 

 

 

En idd Gene verdwijnt voor eventjes!

 

 

 

Liefs Claudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vanessa,

 

 

 

Klinkt ondankbaar denk ik, maar ik heb het ook. Ben het zo zat, al die tijd binnen, niets doen, afhankelijk van anderen. Probeer mezelf op te peppen, maar dat lukt niet echt meer. Nu inderdaad ook een koudtje erbij, nu is maat vol. Heb ook dat onrustige gevoel weer, dingen moeten nu, tas opnieuw ingepakt met kleinere kleding en alles klaar voor vertrek. Eet vandaag alleen, dus vanmiddag warm gegeten, kon de rommel vast weg enz. Wordt gek van mezelf. De hele dag harde buiken, werd er tijdens slaap wakker van, pijn in rug en benen doen nu ook mee. Als ik ga staan doet mijn schaamstreek zo enorm pijn dat ik gebogen begin met waggelen, want normaal lopen kan ik ook al niet meer. Niets smaakt me, ben misselijk. Zit er doorheen!!!!!!

 

 

 

Zo ff heerlijk dat klagen, weet dat het het beste is als de kleine blijft zitten, maar ben gewoon op geloof ik. Morgen maar eens buiten de deur kijken, misschien knap ik daar van op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Claudia? Ik moet het wel zelf gaan doen hoor. Voor nu nog steeds een natuurlijke bevalling gepland.

 

 

 

Ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen.

 

 

 

Marietje, "klaag" er maar lekker op los hoor! Wij begrijpen wat je bedoelt.

 

Straks liggen we op dezelfde dag te bevallen.

 

 

 

Hoe is het met jullie zwangerschapscursussen. Hebben of denken jullie daaraan iets te hebben met de bevalling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het grote gapende gat haha, ach Vanessa op het moment supreme maakt het niet uit wie er in ''loert'' het had wat mij betreft een vol stadion kunnen zijn (incl. spandoeken e.d. ) als hij er maar uit kwam hihi.

 

 

 

Ik moet gewoon naar het zh, ze hebben het niet over een stadion gehad! (hahahaha).

 

 

 

Maar ik weet inderdaad van de vele fm's dat het mij ook eigenlijk niet meer zoveel uit maakte wie er allemaal mee keek. Ik voelde mij het meest verlegen als ik van het pashokje naar de stoel moest lopen. Idioot he?

 

 

 

Dani? Wat stond er op de spandoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben helemaal niet geweest op cursus, data liepen niet helemaal optimaal en had een groot gedeelte achteraf niet mee kunnen doen, maar goed ze zullen me wel vertellen hoe ik moet zuchten en doen en handelen. Denk maar zo, ben ik goede handen!

 

 

 

Ik ga ook gewoon hoor, liefst zelfs zonder ruggeprik, daar ben ik zoooooooooooooooooooo bang voor. Voordeel is wel dat ik me niet echt druk maak over de bevalling, de angst voor die prik is vele maten groter!!!! Maar goed, alle harde buiken zijn hier weer afgezakt, dus zal bij mij nog wel even duren! Eigenlijk veel beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Claudia? Heb heb je misschien al last van zwangerschapsdementie? Ik hoop het!

 

 

 

Ik maak me dus ook drukker om een ruggeprik dan om de bevalling.

 

Dus als het geen lijdensweg wordt voor mij geen prik.

 

Mede omdat ik wil proberen zo lang mogelijk te blijven staan en als je de prik gehad hebt moet je op bed.

 

 

 

Marietje, morgen hopelijk een betere dag voor je.

 

 

 

En een goede nachtrust!

 

 

 

Liefs,

 

Vanessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik op je andere topic al zei Vanessa, verschrikkelijk!!!!! Ben zo moe!!!!

 

 

 

Oh joepie, ben dus niet de enige!!! Zat toen op voorlichtingsavond van ziekenhuis en dat was zowat een promo voor een ruggeprik! Kreeg het er gewoon benauwd van hahahaha. Nou maar eens zien wat de dag gaat brengen. Vandaag staat op het programma het wekelijkse uitje naar de supermarkt en op terrasje zitten bij de ijsbaan. Even in de buitenlucht, verheug me er nu al op. Zou ik daarom zo vroeg wakker zijn hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, wat SUPER lief dat meeleven! Geweldig! Alles gaat goed, probeer morgen weer wat bij te lezen en schrijven!

 

 

 

Maar zijn dolgelukkig met onze zoon ROdy, hij is zo geweldig en doet het zo goed....en ik ben beurs natuurlijk, maar dat vertel ik nog wel!

 

 

 

Heb een topic voor Rody aangemaakt!

 

 

 

Liefs,

 

Britt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden