Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi dames,

Ik kom er ook bij...heb alleen geen testdatum door gekregen van het ziekenhuis maar zo te zien aan de dames die ook een punctie op dezelfde dag als ik gehad hebben is het 8 december.

Wachtbankje december

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12 dec.

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zeker Jos, heel bijzonder..hoop dat dit een teken is :yeswink-1:

Geplaatst

In principe kan je niet 1 dag na terugplaatsing ongesteld worden, ook niet na 2. Ik werd 6 dagen na terugplaatsing al ongesteld. Dat is ook niet helemaal gebruikelijk hoor. Ik krijg daar nu utrogestan voor. Ondersteuning van de cyclus na terugplaatsing.

Ik heb op een andere topic geschreven dat de utrogestan niet de gebruikelijke bijwerkingen kan geven als je ze vaginaal gebruikt. Ik mag er ook gewoon borstvoeding bij geven omdat, volgens de gyn., de utrogestan de borsten niet kunnen bereiken omdat ze niet oraal ingenomen worden....(Het gaat niet via de bloedbaan.)Joy1

Geplaatst

JAAAAAAA, het was allemaal goed!

Over 3 dagen hoop ik er ook bij te komen zitten!

maken jullie alvast plaats voor de landing?

Wat is het lijstje trouwens al lang!

Geplaatst

Ha meiden! Ik kom er effe gezellig bij zitten. Vandaag de terugplaatsing gehad van de cryo's. Precies op de dag dat mijn vriendin en ik 15 jaar bij elkaar zijn. :smiley_wedding:(jammer dat die ene een mannetje is op dit plaatje...:misc_expressions-wh)Is best bijzonder, he?

Groetjes, Josephine.

Dat moet toch geluk brengen.....ik hoop het voor je....succes!

Groetjes Spaatje

Geplaatst

Die krampjes heb ik ook!! Vorige keren wel heel heftig, dit keer voornamelijk druk en gewoon gevoelig.. Irritant he?? Liefst zou ik niets voelen!! Vorige keren had ik namelijk vanaf moment van terugplaatsing echt heftige ongesteldheidskrampen en dat is ook niet goed afgelopen...

Maargoed, GEDULD (ik haat dat woord zó!!!)

Moe ben ik!! Echt prikogen en ik heb zulke pijnlijke borsten!! Heb van mezelf al een behoorlijke cupmaat maar heb het idee dat er een cupmaat bijzit! Lang leve de utrogestan... (maar alles beter dan de pregnyl van de vorige keren...)

Ik ben zoooo benieuwd!!

Geplaatst

Nog meer zenuwen hier, zo te lezen? Bij mij is de tp vandaag precies een week geleden en ik begin nu dan ook zenuwachtig te worden... ben ook moe en ik heb ook gevoelige borsten, maar ik wijt alles aan de bolletjes. Ik begin nu wel bang te worden om bloed aan te treffen elke keer dat ik naar de wc ga, maar so far so good...

Geplaatst

Spannend Mar... Door de bolletjes kan je menstruatie wegblijven he?

Oh het regent in mijn omgeving zwangeren en normaal kan ik het wel handelen... Maar ik trek het nu echt niet!! Kreeg net weer een bekentenis en de tranen zitten me hoog... Bluh!!!

Geplaatst

goh.. het wordt echt al spannend hier dames!

Enne Iza.. Kop op! Met 2 prachtige emmies in je buik ga jij je omgeving gewoon heeel snel volgen! Maar ik herken het wel.. soms kan het echt even lastig zijn om je omgeving gewoon door te zien gaan terwijl wij voor ons gevoel echt even in de "wachtstand" staan...

LiefS

Geplaatst

Thnx Keesje!! Ik weet het rationeel ook wel! Echter, deze maakte ook nog even een nare rotopmerking erachteraan, waardoor bij mij een huilbui volgde.. Mijn 2 collegaatjes waren ook in alle staten toen ze het hoorde... Normaal ben ik zelf ook wel heel mondig, maar ik kon het even niet.. Kon alleen maar huilen.. Bah!

Geplaatst

Ach iza,

Hoop dat je die vervelende opmerking er uit kan huilen! ik snap dat je nu wat minder mondig bent en meer emotioneel, je hormonen liggen behoorlijk overhoop. Hopelijk blijven de twee mmy's lekker zitten bij je. Fijn dat je ook twee lieve collegaatjes hebt!

Geplaatst

Hallo meiden van het wachtbankje van december,

Heel veel sterkte met wachten en hopelijk kleuren er heel veel groene regels (meer dan in nov.)

Zelf begin in weer in februari, dus ben ik lekker aan het relaxen, maar lees wel hoe het met jullie gaat.

Succes allemaal.

groetjes Diane

Geplaatst

Hoi Diane,

Fijn dat je in februari weer aan de slag kunt! Nu maar lekker van de feestdagen genieten zonder geprik en gepor en met een lekker glaasje!!

Groetjes, MarMira

Geplaatst

Ze zeggen tegen mij steeds dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn...maar hoe doe je dat als je continue je buik voelt????

Ik voel steeds behoorlijke steekjes vooral links en in mijn onderbuik....dan denk ik weer zou het de emmy zijn of toch de cyste???

Geplaatst

Hoi dames, ik wil graag aanschuiven. Heb morgen de tp van mijn enige cryootje, nadat verse tp uit i1 icsi niet doorging (overstimulatie, grrr). Andere 5 hebben het niet overleefd dus ben nu erg gestrest en hoop dat er met deze niks gebeurt voor die tijd!

Geplaatst

Ow Aafke, wat spannend! Ik heb je verhaal gevolgd, jammer dat de andere 5 het niet hebben overleefd... Maar dit is een survivor!

Heel veel succes!

Caroline

Geplaatst

Pfffffffffffffffffff pas 3 dagen voorbij......

Vooral er niet mee bezig zijn, niet mee bezig zijn, niet mee bezig zijn........ Voel ook vanalles, van die venijnige steekjes. Kon ik maar een kijkje nemen daarbinnen, zou heel wat schelen. Was vergeten hoe klef die bollen ook weer waren.

Sommigen zitten al over de helft, zie ik! Volhouden, hoor!

Geplaatst

Aafke, ik heb maar even de vrijheid genomen om je in het rijtje erbij te zetten..bankje wordt langer en langer... Als je morgen te horen krijgt wanneer je mag testen, kunnen we dat erbij zetten...

Suc6 morgen meis!

Wachtbankje december

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test ?

Geplaatst

Jullie zijn lief!! Ik ben lekker thuis en blijf dat deze week ook. Op het werk waren ze het er helemaal mee eens, dus dat geeft rust :)

Aafke, wat ontzettend spannend!! Ik ga heel hard met je meeduimen!

Nellas, er niet mee bezig zijn is bijna onmogelijk ;)

Wat een lijst inderdaad al!!

Geplaatst

Ach.. Aafke, dat het ontdooien zo rigoreus verloopt, daar hou je geen rekening mee! Dan moet het deze maar worden.. heel veel succes.

Alle andere meisjes nog hoopvol?

Liefs Pieneke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden