Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat idee heb ik ook Nathalie! Het lijkt wel of half Nederland bezig is met zwanger worden! De lijst is al zo lang en gaat nog maar tot 9 december... Succes allemaal!

Caroline

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

so far so good.......................

vandaag wel een spannende dag.....bij de vorige poging ging het mis op dag 9. Had al wel 2 dagen last van ongesteldheidskrampen. Maar die lijken nu over. Wel vanmorgen een weeiig gevoel in mijn lijf.......kan natuurlijk ook een kwart griepje zijn.

Blijft spannend en wordt met de dag spannender.....

Succes allen!

Mirthe

Geplaatst

Hoi, tp- en testgenootje! Ik vind het ook met de dag spannender worden... ik voel nog niets bijzonders, behalve de bijwerkingen van de utrogestan die ik sinds de tp al heb. Maar ik vind het elke keer eng om naar de wc te gaan....

Geplaatst

Oh meiden ik kan de spanning hier voelen... dat een mens dat uit kan houden is eigenlijk ongelofelijk! Over een week of 2 mag ik ook weer, brrr...

Succes allemaal!!!

Caroline

Geplaatst

Hi dames,

Wat wordt deze lijst al ontzettend lang en dan loopt deze nog maar tot 9 december!

Ik hoop dat er vele groene regels gaan komen.

Liefs, Dorine

Geplaatst

Jeetje wat is het hier al druk, laten jullie nog wel een plekje over voor mij, morgen de punctie en dan hopelijk maandag de tp!

Spannend, als het zover is kom ik bij jullie zitten!

Succes voor jullie allemaal,

x Kristel

Geplaatst

Ook ik zit op het wachtbankje,

erg spannendddddddd... nu is het echt de laatste keer voor ons.

2-12-09 testen!!!

Succes meiden:wav:

Knuffel

En Pienneke ik toost met je mee!!

Geplaatst

Yessss, eindelijk mijn langverwachte tp gehad vanmorgen! Ik ben zoooo opgelucht! Mijn lieve enige cryootje heeft het gered dus ik kan er bij komen zitten. Ik mag 11 december testen, spannend!

Ga denk ik elke dag peptalk tegen mini-me in buik houden: :toppie: "Je kunt het!"

Wachtbankje december

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Geplaatst

Welkom op dit bankje, Anje en Aafke! Het wordt gezellig druk en aangenaam warm hier - da's best welkom in de donkere dagen voor kerst, toch?

Krisje, we houden een plekje voor je vrij hoor!

Geplaatst

Heey dames!

Hopelijk mag ik jullie vanaf a.s. zondag ook gaan vergezellen op het wachtbankje.

Vandaag de punctie gehad, 4 eitjes en hopen dus a.s. zondag op TP.

Nu al super spannend!!

Houden jullie een plaatsje voor me vrij?

Krisje heel veel succes morgen bij de punctie!

Ik wens alle dames heel veel succes in deze periode!!!

Zet um op!!!

Geplaatst

Hi Krisje,

Eindelijk dan... je mag op de wachtbank.. nou het is gezellig hier hoor: hoe meer zielen hoe meer vreugd..

Geplaatst

Nou meiden,

Tis bij mij begonnen; ongi gevoel (meer een soort samentrek gevoel laag in de baarmoeder ter hoogte van mijn rechtereierstok), lichte pijn in de rug (wat ik altijd heb voordat mijn ongi doorkomt, maar dan alsof je rug gebroken is)..aaaaarrrgggghhhhh!

Nu heb ik gisteren de 1 na laatste Pregnyl gezet, maar daar had ik vorige week en afgelopen zondag totaal geen 'bijwerkingen' van, behalve dan het 'plofgevoel...'

Zal het de innesteling zijn?????? Ik hoop het zo! Het duurt nog zooooooooooo lang voordat ik mag testen....:ohno:

Geplaatst

He Sannie66,

Ik heb de 22ste ook Tp gehad (1x) en heb ook een gevoel van aankomende ongi :(

Ik heb nog hoop op een innesteling, maar die rug???!!!!!

Succes en sterkte

Gr Judith

Geplaatst

Dankje wel Deniszzzz, maar jij had de punctie vandaag? Hoe is het gegaan? Is het je meegevallen?

Geplaatst
... maar die rug???!!!!! ...

Hey Judith,

Normaal als ik ongi moet worden, heb ik een dag van tevoren altijd een hevige pijn in mijn onderrug en ook de 1e dag. Daarna zakt dat dan af..

Nu alleen maar een 'vaag' gevoel in mijn rug en dat kramp gevoel in mijn onderbuik...*zucht*

Geplaatst

Oh meiden...zucht, ik heb precies dezelfde klachten, baarmoederkrampjes, eierstoksteken en een geradbraakte onderrug.

Ik kan er niets van bakken, hoor. Ken alleen de symptomen van zwangerschap zonder hormonen/punctie/tp.

Bij de vorige ICSI's ging het mis op wachtdag 12.... op wachtdag 11 kreeg ik dan extreme rugpijn. WD 11/12 is dus voor mij cruciaal...

x Nine

Geplaatst

Hi Dames hier op het wachtbankje,

Hoe (ver)gaat het jullie allemaal? De helft zit erop voor mij, gelukkig want het wat gaat de tijd toch langggggggzaaaaaaaaaaam.

Een vraag voor de dames die al een poging IVF/ICSi achter de rug hebben, hoeveel dagen na de TP werden jullie ongesteld? Ben steeds bang dat er ongi klachten komen, maar tot op heden niets en dat wilt ook niets zeggen. Dus nog een weekje wachten, zucht.

Geplaatst

Lastig he dames, al die klachtjes! Mijn man vroeg vanaaf hoe voel je je? Ergens last van? Maar op dit moment op eierstokkrampjes die doortrekken richting tepels na, niets!

Nu heb ik ook geen vergelijkingsmateriaal, want de vorige keren heb ik steeds pregnyl nageprikt en had ik echt vanaf terugplaatsing ontzettende krampen! En nu... amper.. (gebruik nu utrogestan) Zondag wel wat steekjes in mijn baarmoeder, wat dinsdag weer afnam... Gisteren ineens mega veel gasvorming in mijn darmen (lekker praatje, maar mijn darmen leken echt te praten!!) maar dat was vanmorgen weer over..

En nu dus alleen hier en daar die krampjes in de eierstokken... en halverwege de middag beginnen mijn ogen te prikken.. Slaap meer dan prima, slaap vaak al voor ik mijn kussen aanraak..

Ben ook zo benieuwd!! Linda ik heb ook zo het gevoel dat het kruipt!!!

Geplaatst

Oh en bij mijn eerste ivf werd ik 14 dagen na de punctie ongesteld (wat niet doorzette, uiteindelijk heeft dat 7 weken geduurd...) en bij de 2e werd ik het echt gelijk goed op dag 14 na de punctie..

Dinsdag is voor mij dus wel weer cruciaal! Alhoewel de utrogestan de menstruatie kan uitstellen en die moet ik tot woensdag gebruiken..

Geplaatst

Heey Sannie,

De punctie is me echt 100% meegevallen. Ik heb het op een Oxazepam en Naproxen in de avond voor de punctie en een Naproxen en twee paracetamolletjes goed vol kunnen houden.

Nu waren er ook maar 4 follikels en kan me voorstellen als je die veel meer hebt, dat het dan toch echt vervelend kan worden. Van de 4 follikels die zijn aangeprikt ook 4 eicelltjes gevonden. Nu zondag om 9.15u bellen of er ook emmy's zijn, dan kunnen ze zondag tussen 10.00-12.00u teruggeplaatst worden.

Spannend!!! :blob3:

Iedereen verder succes met wachten!!!

Geplaatst

Fijn dat de punctie is meegevallen, Deniszzz!

Oh dames, ik begin zo bloednerveus te worden... ik zit inmiddels op wachtdag 9 en ik heb echt stress; ben zo bang om ongesteld te worden! Zeker nu ik jullie verhalen lees over wachtdag 9 en 10 en 14 dagen na de punctie, slik... Volgens mij kan ik beter even niet meer meelezen (maar ja, dat lukt toch niet!).

Geplaatst

Dat is prettig Deniszzz dat de punctie is meegevallen. Ook fijn dat er gewoon 4 eitjes in 4 follikels zaten. Bij mij waren er 7 a 8 follikels (ook niet heel erg veel) en had ook 4 eitjes, waarvan 2 bevrucht. Deze zijn teruggeplaatst. Ik zit nog maar op wachtdag 5...dus mag nog even..

Ow Mar..snap het hoor dat het nu wel heel erg gaat kriebelen... Hou vol meid..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden