Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo dames

wat is er weer veel gebeurd hier zeg.

Spaatje, houd de moed er nog in hoor, je bent te vroeg en er is geen bloedverlies...

Marmira, fijn dat nu jullie cryo-poging in zicht is!

En aan alle aankomende testers (wat zijn jullie met veel mensen): ik duim voor jullie, ik hoop echt dat dit jaar groen wordt afgesloten!!!

liefs

Babeth

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

thanks meiske....ik doe mijn best!

Trouwens een vraag weten jullie of het nogmaal is dat ik nog niet weet of we vriezertjes hebben....nog niets gehoord van het Erasmus...zijn ze daar traag of zijn ze me vergeten:dry:

Geplaatst

Hoi Dames,

Ik kan het bijna niet meer bijhouden zoveel nieuws!!! Alle zwangere dames gefeliciteerd en voor de rest kop op en vooral de moed er in houden!

Helaas zijn wij van het bankje gedonderd sins vandaag hevig ongi dus helaas onze eerste poging is mislukt :(

Op een of andere manier voelde ik het al aankomen en was er een beetje op voorbereid helaas gelde dit niet voor mijn hubbie...... Hij kon er niet tegen vertelde hij. Das best ff scrikken ben je nog niet goed en wel begonnen en hij wil er al weer mee kappen! Tja even laten bezinken en het ziekenhuis bellen. Jammer zei de dame aan de lijn(das nog zacht uitgedrukt) maar wellicht een volgende poging en of ik wist of ik cryo's had NEE dat zouden we pas over 2 weken horen!!!

Gelukkig goed nieuws en 3 cryo's:notworthy:

Meteen hubbie gebeld en samen gelachen en half gejankt van geluk.

Helaas is deze poging niet gelukt maar we weten nu hoe het allemaal werkt en wat je kunt verwachten. Nu eerst even rust en genieten van elkaar zonder de geweldige hormonen. Januari here whe come! Nieuwe ronde nieuwe kansen en wie weet.....

Veel succes op het wachtbankje en ik hoop dat er veel positieve testen het nieuwe jaar in zullen gaan!!!:icon_rendeer:

Gr Judith

Geplaatst

Hoi Judith,

Wat kl*te voor jullie zeg..tja die emo toestanden horen er allemaal bij jammergenoeg. Gelukkig dat jullie samen konden huilen, dat geeft toch weer saamhorigheid... Het spijt met echt voor jullie, maar zie ook dat jullie al weer aan januari denken; jullie volgende poging. Goed hoor!

Geplaatst

He, fuck Judith!! :BangHead: Sterkte!

Maak er samen maar een mooie decembermaand van en dan over een paar week vol goede moed naar je cryo'tjes!!

Josephine

Geplaatst

nou dames...ik ben van plan hier drie weken rotsvast te blijven zitten

24 december mogen we testen

wordt dit een geweldige kerst?:please:

Judith das flink kl*te...

geef de moed niet op

Geplaatst

Spaatje,

Bij het EMC krijg je na ongeveer 3 weken een brief over de cryo's... Ik deed mijn eerste poging in de zomer en hoorde maar niets, heb uiteindelijk zelf maar gebeld. Onderbezetting door de vakanties zeiden ze, maar ze stonden me wel vriendelijk te woord. Werd er overigens niet wijzer van. Ik had er 10 over, niks ingevroren, omdat ze "aan heel veel eisen moeten voldoen en dat heeft niet alleen te maken met hoeveel cellig ze zijn" kreeg ik te horen.

Succes!

Caroline

Geplaatst

hallo 3 dec. meiden.

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

wil jullie allen heel erg veel sterkte wensen zo raar dat geen 1 van jullie groen is jammer echt waar had zo gehoopt dat ik alles groen zou zien.

meiden van 4 dec. heel veel succes morgen en zal voor jullie duimen.

ik zit op dag 11 en heb zo de neiging om te gaan testen maar durf het niet en wordt gek van me man die elke keer maar zegt kom laten we testen maar het scheelt dat ik full time werk en me dagen vliegen nu wel voorbij stuk voor stuk.

nou succes allemaal lieve meiden.

groetjes

Geplaatst

Dames, wat een rotnieuws. Ik gun het jullie allemaal zó!

Een hele dikke knuffel.. Hoop dat jullie toch een beetje van de aankomende feestdagen kunnen genieten... 2010 MOET jullie jaar worden!!!

Geplaatst

Meiden, heel veel sterkte met het verwerken van het slechte nieuws en/of de spanning die deze behandeling met zich mee brengt.

Echt gerust gesteld ben ik pas als ik na een positieve test de 7 weeks echo heb gehad en een hartje zie kloppen!

Ooohh....dit wordt allemaal steeds spannender! Ik kan me vandaag nog wel inhouden om te testen, maar morgenochtend zo vroeg als ik wakker wordt.....!! Mijn hubbie raadde me al aan om een dag later te testen aangezien we zaterdag een Sinterklaasfeest van zijn werk hebben. Nou ja, dan maar met een chaggo kop als het negatief is, ik ga echt geen dag langer wachten!!!

Voel van alles: van darmen die me plagen tot misselijkheid en rugpijn. Wat ik vervelend vind is dat ik nog geen gevoelige borsten heb (die had ik de eerste IVF namelijk wel).

Gr. Heleen

Geplaatst

hallo wachtdames,

Ik zie dat er al een paar meiden hebben getest. Ik kan niet wachten op de uitslag. krijgen we daar ook een overzichtje van??

Succes met de laatste wachtdagen. volgende week sluit ik aan als alles goed gaat. Groetjes en dikke kus

Geplaatst

Hey Natas, zoals beloofd! Je staat erbij hoor...

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, Urine testEN positief vanaf 27 nov. bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

WendyAnouk, TP 26 nov, 1 emmie, bloedtest 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Talya, TP 28 nov, 1 cryo, test 10-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27 nov, 2 cryo's, test 12-12

Deniszz, TP 29 nov, 2 emmies, test 13-12

Miep, tp 30-11, 2 emmie's, testdag15-12

Chantal33, TP 3 dec, 1 emmie, test 17-12

Esther31, tp 3-12 2 emmies, test 18-12

Nathalie80, tp 3 dec, 2 emmies, test 18-12

Ramona 26, tp 2-12, cryo, test 17-12

Nataschaj, tp 3-12, 1 emmie, test 17-12

Geplaatst

hoi meiden,

Dé brief is binnen, helaas niets de vriezer in gegaan, ze schreven over de ivf behandeling die ik heb ondergaan, het was icsi.....en dan ga ik toch twijfelen of het allemaal wel goed is gegaan..maar ja, ik ben gewoon een raar mens! als er maar iets niet gaat zoals het zou moeten (volgens mij) dat is direct het vertrouwen weg.....vanmorgen een neg. test....en nog geen menstuatie!

Mag ik effe :sad2:.

Groetjes Spaatje

Geplaatst

He verdorie Spa... da's shit! Geen cryo's en nu een negatieve test... tuurlijk mag je ff brullen!

Ga je nog wel testen morgen en/of overmorgen of laat je het voor wat het is? En de Ustrogan houdt waarschijnlijk je ongi tegen....

Iig hele dikke knuf van mij..

:hug:

San

Geplaatst

Man wil elke ochtend een test zolang er geen menstruatie is...en anders maandag naar het ziekenhuis.....wat hij daar wil gaan doen weet ik niet :dontknow: hahha, denk dat ik maar gewoon even bel maandag als er dan nog geen menstruatie is. Ik heb voor mezelf al besloten dat het niet gelukt is.... man wil daar nog niet aan! hij zit er heel erg mee. Vandaag samen lekker vrij en goed nadenken over wat we willen.

Jij maandag testen...of eerder??

Dikke knuf terug en thanks heey :knuf:

Geplaatst

Ah nee Spaatje!!! Wat een kl@te nieuws!! Tja...het zal wel net als Sannie zei....dat die bolletjes de menstruatie tegen houden!! Heel veel sterkte hoor meis!!

Geplaatst
Hey Natas, zoals beloofd! Je staat erbij hoor...

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, Urine testEN positief vanaf 27 nov. bloedtest 4-12

heyy meid dank je wel hihi staan er een hoop op veel succes allemaal

xx

Geplaatst

Ik mag ook weer op het wachtbankje plaatsnemen!!

Luna, tp 4-12, 2 cryo's, test 15-12

Geplaatst
thanks meiske....ik doe mijn best!

Trouwens een vraag weten jullie of het nogmaal is dat ik nog niet weet of we vriezertjes hebben....nog niets gehoord van het erasmus...zijn ze daar traag of zijn ze me vergeten:dry:

eeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnn heb vandaag stiekem getest en ik had een heel licht streepje maar verlies nu wat roze afscheiding of bloed alleen bij het vegen

spaatje ben je groen of nog niet hahahhaha

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik wil ook graag op het wachtbankje plaatsnemen. Heb vanmiddag de TP gehad van 2 top-emmies!

Er zijn er nog 7 over waarvan ik binnenkort hoor of ze goed genoeg zijn om in te vriezen.

Zooo spannend allemaal.

Proficiat voor diegene die al een positieve test hebben! Super!

Voor de mensen die een negatieve test hebben of ongi zijn geworden: hug hug hug. Zo jammer en verdrietig.

groetjes,

Louke

Luna, tp 4-12, 2 cryo's, test 15-12

Louke tp 4-12, 2 emmies, test 18-12

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden