Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat zonde Sissi, je krijgt toch weer hoop en dan blijkt het niet zo te zijn. Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat de volgende poging beter mag uitpakken. Heb je trouwens nog cryootjes?

Liefs Pieneke

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat gaan de berichten snel. Ik kan het bijna niet bijhouden. Je hebt hier post-its nodig om alles te onthouden haha. Helaas de laatste berichten allemaal negatief.

yasmine, magda, spaatje, sannie, sissi,

heel veel sterkte , zoooo balen om te lezen dat het niet gelukt is.

Hele dikke knuffel

groetjes,

Louke

Geplaatst

Nathalie,

Je krijgt vandaag te horen of er bevruchte eitjes zijn?? Succes!

Hoop je te kunnen verwelkomen op het bankje.

groetjes,

Louke

Geplaatst

Sissi wat ontzettend klote! Het komt ook extra hard aan als je net weer een beetje positief was! Heel veel sterkte met de verwerking van dit rotnieuws!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

He Louke, het gaat hier zeker ontzettend snel met de berichten! Ik kan het vaak niet bijhouden en zie dan met regelmaat berichtjes over het hoofd wat ik altijd zeer spijtig vind, zeker als iemand klote nieuws heeft!

Ikzelf vind het nml ook prettig als er op m'n berichtjes gereageerd wordt en wil dit dan ook graag bij anderen doen.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

He Louke, las je andere berichtje nadat ik bovenstaande had getypt. Thanks voor je belangstelling!

Ik heb net de uitslag gehoord.. 6 van de 8 eitjes zijn bevrucht en morgen om 9.30 uur de TP.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Nathalie, wat goed !!! echt super, ook nog 6 van de 8!

Ik zie je morgen op het wachtbankje!

ps vind het echt geweldig hoe jij iedereen persoonlijk bijhoudt!

Geplaatst

goedemorgen lieve dames,

wilde de meiden met negatief bericht heel veel sterkte wensen.

gisteren is het bij mij dus ook helemaal mis gegaan.

bedankt voor jullie lieve reacties.

ik ben er echt kapot van kon het echt niet geloven want het voelde zo goed. maar schijn bedriegt dus.

gisteren moesten we op kraam visite en ik zat er zo tegen op al rijdend naar de bestemming barste ik ineens in tranen uit me man reed naar een bezine pomp en hij winst niet hoe hij me moest troosten ik, ik kon mijn verdriet niet meer inhouden en we moesten dus naar mijn zwager en schoonzus die een baby hebben gekregen dus wilde de blijdschap van mijn man niet verpesten heb het volgehouden maar toen knapte gewoon iets in me. ik ben er echt kapot van.

maar goed we gaan verder met de volgende ronde. alleen weet ik dus niet of ik nu het ziekenhuis moet bellen of niet en ik neem aan dat die bollen nu dus ook niet meer van belang is.

heel veel sterkte lieve meiden ben zo blij met deze site om geluk en verdriet met elkaar te delen.

ik blijf jullie volgen.

groetjes yasmine

Geplaatst

Yasmine wat een vreselijke dag was het gister voor je zeg!! Ik denk alleen echt dat je voor jezelf moet kiezen hoor en het lijkt me logisch dat je hoofd na zo'n verdrietige gebeurtenis niet naar een kraamvisite staat!! Jij weet zelf het beste wat je aankunt op dit moment!

Het klinkt heel bot en dat is echt de bedoeling niet..maar tijd heelt wonden...

Toen het bij mij de eerste keer fout ging waren hier ontzettend veel lieve mensen met lieve berichtjes en dat is heel fijn alleen verzacht dat de pijn niet. Het berichtje van Pien is mij echt bijgebleven...zij gaf aan dat als er wat dagen voorbij zijn na zo'n gebeurtenis je er weer anders instaat als op dit moment. Dit berichtje heeft mij geholpen omdat het bij mij echt zo werkte..

Heel veel sterkte met het verwerken van deze verdrietige gebeurtenis en zorg goed voor jezelf!

ps. Als ik jou was zou ik toch even het ziekenhuis bellen maandag.

Groetjes Nathalie

Geplaatst
Yasmine wat een vreselijke dag was het gister voor je zeg!! Ik denk alleen echt dat je voor jezelf moet kiezen hoor en het lijkt me logisch dat je hoofd na zo'n verdrietige gebeurtenis niet naar een kraamvisite staat!! Jij weet zelf het beste wat je aankunt op dit moment!

Het klinkt heel bot en dat is echt de bedoeling niet..maar tijd heelt wonden...

Toen het bij mij de eerste keer fout ging waren hier ontzettend veel lieve mensen met lieve berichtjes en dat is heel fijn alleen verzacht dat de pijn niet. Het berichtje van Pien is mij echt bijgebleven...zij gaf aan dat als er wat dagen voorbij zijn na zo'n gebeurtenis je er weer anders instaat als op dit moment. Dit berichtje heeft mij geholpen omdat het bij mij echt zo werkte..

Heel veel sterkte met het verwerken van deze verdrietige gebeurtenis en zorg goed voor jezelf!

ps. Als ik jou was zou ik toch even het ziekenhuis bellen maandag.

Groetjes Nathalie

hallo Nathalie,

dank je wel voor je lieve moedige woorden,

we hebben gisteren de reis wel afgemaakt en kwam natuurlijk met knallende rode ogen aan me schoonmoeder was er ook en voordat ze me iets kon vragen greep me man al in. ben ook gelijk naar de baby van mijn zwager gaan kijken maar durfde hem niet in mijn armen te nemen. Maar wat een knappe jongen zeg hij deed zijn oogjes open en bleef me aankijken op dat moment leek het wel of hij me energy gaf om er weer tegen aan te gaan. me man zag natuurlijk hoeveel verdriet ik heb en moest me elke keer knuffelen en zei steeds in mijn oor volgend jaar schat volgend jaar zal het ons jaar worden. en dan zag ik ook het verdriet in zijn ogen natuurlijk en dat deed mij nog meer pijn.

Gisteren wilde ik het liefst in het bed van mijn ouders kruipen en een arm van mijn moeder om me heen wilde me veilig voelen heel raar. ik zei het ook tegen me man en toen zei hij wil je niet bij mij zijn. maar ik wilde me moeder hebben die gisteren ook toevallig uit het niets belde en zei ik heb je gemist. dus ga vandaag zeker even naar mijn moeder.

maar goed we gaan voor de tweede ronde heb nog 1 eskimo maar ze zeiden dat het waarschijnlijk dan icsi zal worden.

Groetjes en succes nog

maar goed ik zal inderdaad maandag even het ziekenhuis dan bellen heeft nu toch geen zin om ze vandaag te bellen.

Geplaatst

Wat ontzettend knap van je Yasmine dat je alsnog op kraamvisite bent gegaan en wat ontzettend lief van je man dat hij je zo in bescherming neemt!

Goed van je dat je vandaag naar je moeder gaat en doet wat goed aanvoelt voor jou!!

Nogmaals heel veel sterkte gewenst!!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Heey Sannie......da's K*T, nog meer knuffels voor jou, voor Yasmina ook!

Hier nog niets...geen menstruatie te bekennen, hoe lang duurt nadat je gestopt bent met die ballen, testen doe ik niet meer!

Groetjes Spaatje

Geplaatst

Yasmine, zit je berichtje met tranen in mn ogen te lezen. Wat ontzettend dapper van je!! En wat moet het een grote steun om zo'n geweldige man te hebben, die je door dik en dun steunt.

Ik hoop dat het volgend jaar inderdaad jullie jaar mag worden!!

Hou de moed erin en ik wens je heel veel sterkte!!

Hou je taai!!

Geplaatst

Yasmine, jij en je lieve man ook heel veel sterkte! Zorg goed voor elkaar en maak er toch maar een hele fijne warme december maand van.

Liefs, Jospehine.

Geplaatst

Dank jullie wel meiden. Het is een domper, maar heb het wel altijd in mijn achterhoofd gehouden! Ben net terug van een ontzettend lekkere shop ochtend en heb heerlijk voor de Kerst ingeslagen. Morgen komt die boom er!!!!

@Sissi, Yasmine, Spaatje... dikke, vette knuffels (terug) hoor...2010 wordt ons jaar! Let maar op..

@Jolanda, wat fantastisch..zoveel bevruchtingen.. Suc6 met je tp en hoop dat je wat cryo's overhoudt...

Liefs,

Sannie

Geplaatst

Hoi Yasmine,

Wat herkenbaar is jouw verhaal. Ik zit hier ook met tranen in m'n ogen te lezen.

Ik vond kraamvisites altijd erg moeilijk. Juist omdat je het een ander ook erg gunt. Heerlijk om dan door anderen begrepen te worden en in een achteraf kamertje in je eentje zo'n pasgeboren babietje even te mogen knuffelen.

Hou vooral de moed erin en probeer je vertrouwen in je lichaam weer terug te krijgen.

Liefs Heleen

Geplaatst
Hoi,

Bloedtest stond gepland op 7 dec, ik mocht thuistesten vanaf 5 december. Ik had woensdag al thuis getest, negatief. Omdat ik vanmorgen nog niet ongesteld was, opnieuw getest: negatief. Deze avond begin ik ongesteld te worden. Die bolletjes houden mijn menstruatie tegen, hierdoor pas 14 dagen na terugplaatsing ongesteld.

Groetjes, Magda

Hoi,

Wat een onzekere periode heb je achter de rug. Heel veel sterkte gewenst met het verwerken van dit verdrietige nieuws. Je blijft bij een negatieve vroegtest toch altijd hopen op een postieve test op de testdatum. Dan is dit toch echt een hele grote domper. Hopelijk zet de menstruatie nu direct maar goed door.

Gr. Heleen

Geplaatst

@ Spaatje, Sannie en Sissi: Jullie ook heel veel sterkte gewenst. Moeilijk om de Kerstperiode, heel anders dan gehoopt, in te gaan. Laat het verdriet maar bovenkomen en verdring het niet. Het is je allergrootste wens en je mag best heel erg verdrietig zijn dan deze (nog) niet uitkomt.

Gr. Heleen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden