Ga naar inhoud

Wie start er ook in December?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Rachel, het worden weer hele spannende dagen voor je; heel veel succes!

Hoeveel dagen na tp cryo mag je testen denk je?

@Andere meiden, heel veel succes nog met het "prikken" en dat er maar vele eitjes geproduceerd mogen worden:-)!

X, Martha.

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Rachel welkom heel veel succes met de tp en de wachtweken.

@Wendy en Maaike heel veel succes met de eerste spuit vandaag.

Hier gaat vanavond de eerste puregon erin dus dat schiet mooi op

Groetjes Mariska

Geplaatst

Wendy en Maaike vandaag gaat het voor jullie ook beginnen. Succes vandaag met de eerste spuit.

Rachel welkom en succes morgen bij de terugplaatsing.

Mirska succes met het puregonspuiten, dat de vervelende bijwerkingen van de deca maar snel verdwenen mogen zijn!

Geplaatst

Ja vandaag weer de eerste spuit zetten.

Wel spannend weer allemaal.

18 Jan hebben we de eerste echo voor de follikels.

We gaan er weer voor.

Volgens mij mogen er meer dames vandaag beginnen spannend.

Succes iedereen hop dat 2010 een goed jaar mag worden.

@ Maris ik lees dat jij ook in Enschede onder behandeling bent.

Wel raar dat je eerder mocht beginnen tegen ons werd gezegd laat in Dec want het Lab in Zwolle zit dicht.

Iedereen heel veel succes en nog fijne kerstdagen.

Geplaatst

Meiden die vandaag gaan beginnen...succes!!

Rachel...spannend. Succes met de wachtweken!

Moon...jij begint morgen ook weer succes!

Hier alles goed. Beetje last van vermoeidheid maar het is te doen.

Mariska 12 December start Deca.

Tess 17 December start Deca.

Debbie 19 December start Deca.

Sanna 21 December start Deca.

Daruma 25 December start Deca.

Wendy 26 December start Deca.

Maaike 26 December start Deca.

Moon74 27 December start Deca.

Lievie 28 December start Deca.

Mariska 26 December start puregon

Debbie 02 Januari start puregon

Rachel 27 December tp cryo.

Debbie 11 Januari 1e fm

Mariska 18 Januari 1e fm

Groetjes Debbie.

Geplaatst

Hoi Wendy,

Mag jij in de ochtend spuiten?? Wij mogen de deca tussen 16.00 uur en 00.00 uur zetten. Fijn trouwens dat het goed is gegaan.

Geplaatst

@Maaike Ik werd 1 november gebeld door het ziekenhuis over of mijn menstruatie alweer geweest was en toevallig dat ik dat net 3 dagen daarvoor geworden was. Toen zei ze dat ze met mijn schema voor januari bezig was ik zeg dat is goed hoe eerder hoe beter. Toen belde ze na 2 minuten alweer dat omdat ik toch ongi was dat ik diezelfde da wel met de pil mocht beginnen en 12 dec met de deca. Dus het was de bedoeling om pas in januari te beginnen. We hebben gewoon geluk gehad en met Zwolle hebben we nog niks te maken ja ik he 4 januari de eerste meting pas.

@Debbie Je hebt op het schema gezet dat ik 18 jan de eerste meting heb maar dat is 4 januari.

Fijn dat het verder allemaal wel goed gaat.

Groetjes Mariska

Geplaatst

Rachel 27 December tp cryo

Mariska 04 Januari 1e fm

Debbie 11 Januari 1e fm

Groetjes Debbie.

Geplaatst

Hoi Martha,

Welkom!

Vind je doorzettingsvermogen écht super!

Dat lange wachten en vele behandelingen moet toch beloond gaan worden in het nieuwe jaar!

Succes!

Faye:

Ik begrijp je helemaal, dat je een 'klein feestje' hebt gevierd.

Morgenavond mag mijn vriend de eerste Deca spuiten.

Ik vind het toch iets wat je samen kan doen.

Hij vindt het zo vervelend dat ik al die ellende moet 'doorstaan'.

Kan honderd keren zeggen dat ik het ervoor over heb en dat hij er niks aan kan doen, maar zo voelt hij het niet.

Als het 'probleempje' bij mij zou zijn, zou ik het ook vervelend vinden.

We komen er dichter door bij elkaar te staan. (met soms de nodige discussies hoor....)haha

Maaike:

Al 12 jaar 'bezig', jee!

Dan een geweldig bericht dat je zwanger bent en dat wordt een nachtmerrie.

Nog heel veel sterkte met het verwerken hiervan, dat zal niet snel voorbij gaan...

Nou, de eerste stap naar de grote wens wordt vanavond weer gezet.

Nu op naar een perfecte echo op 18 januari!

Toi, toi, toi!!!!

Debbie:

Wat vind ik jou een sterke vrouw! (Dat hoef ik niet verder uit te leggen)

En natuurlijk je partner ook.

Succes!

Wendy:

Ik mag de Deca ook pas na 17.00uur zetten.

Dit is omdat je de echo's in de ochtenden zal krijgen en ze dan evt. de medicatie nog aan kunnen passen voor die dag.

Als je bijv. vlak voor de punctie zit mag je de Deca niet meer nemen, vandaar.

En als je in de ochtend spuit heb je de Deca voor die dag al gehad.

Begrijp je me nog een beetje? ;)

Maris:

Voor jou schiet het ook al aardig op.

Bijna je eerste echo!

Jij ook succes.

Groetjes Wish

Geplaatst

Hi meiden,

Iedereen de feestdagen goed doorgekomen?

Wendy wat fijn dat het zo goed gegaan is!

Maaike hoe ging het bij jou? Blijft toch spannend lijkt me.

Mariska zijn de bijwerkingen van de deca al een beetje weg?

Moon en Wish jullie veel succes vandaag met de eerste spuit!

Rachel succes bij de terugplaatsing vandaag!

Geplaatst

@Moon en Wish heel veel succes vandaag met de eerste spuit.

@Rachel heel veel succes met de terugplaatsing vandaag spannend.

@Sanna Ik heb nog geen opvlieger meer gehad, maar ben nog wel heel erg moe, maar ik denk dat dat nog wel even gaat duren net als de vorige keer. Ach we zien het wel zoals het tot nu toe gaat is het allemaal nog wel te doen. Nu kan komende week de buik mooi gaan groeien van de follikels.

Hoe gaat het verder bij jou nergens last van?

Groetjes Mariska

Geplaatst

Fijn dat de opvliegers weg zijn en zorg maar dat je voldoende rust neemt.

Hoe gaat het nu met je rug? ...hopelijk al weer een stuk beter.

Tot op heden nog nauwelijks/nergens last van. Heb nog maar één keer een bloedvat ofzo geraakt en dus ook nog maar één blauw plekje. Nu wachten op de ongi... ben benieuwd hoelang deze nu op zich laat wachten door de deca. Normaal gezien zou die morgen of overmorgen komen. Het kan niet snel genoeg gaan, zou willen dat het vandaag al komt ...wil graag verder!

Groetjes Sanne

Geplaatst

Kan me indenken dat je graag ongi word bij mij duurde het inderdaad een aantal dagen langer de eerste keer 3 dagen en nu 5 dagen. Ook wel fijn dat je eigenlijk nergens last van hebt.

Blauwe plekken is bij mij ook niet zo erg als de vorige keer, maar ik weet nu dat ik links niet kan spuiten.

De rug is eigenlijk nog net zo als eerst maar ik mag sinds gisteren geen medicijnen meer hebben alleen paracetamol ivm de puregon, maar we doen gewoon rustig aan. Morgen eerst dat stukje uit het been nog weg laten snijden.

Groetjes Mariska

Geplaatst

Hoi sanna

Het ging weer prima met het spuiten.

Altijd weer spannend.

Hoop dat de hoofdpijnen en opvliegers dit keer weg blijven.

En hoe gaat het met jou?

@moon en wish succes met de eerste spuit.

@rachel succes met de tp

Geplaatst

Gisteren de eerste spuit gezet!

Meiden: Op naar een goed 2010! Dat de hele December-club de waardevolle wens vervult ziet worden in goede gezondheid!

Ik wil even zeggen dat ik ons allemaal erg dapper vindt! :notworthy::notworthy::notworthy:

O ja, Debbie; zou je mij nog op de lijst willen zetten? Alvast bedankt!

Geplaatst

@ Wish en @ Debby:

Ik moet de deca idd in de ochtend spuiten, als ik 6-1 voor de echo moet in de ochtend hoef ik nog niet te spuiten wel meenemen samen met de gonal f!

Wat een verschil zit er toch bij iedereen he!?

Spuiten valt me 200% mee, ik had me op het ergste voorbereid, maar ik vind t echt niets voorstellen, nou moet ik ook zeggen dat ik ook een hoge pijngrens heb en absoluut geen pieperd ben. Mijn zus en zwager hebben dit ook gedaan en mijn zus gilde alles bij elkaar, die heeft een extreem lage pijngrens!

Voor iedereen die alweer begonnen zijn, SUCCES!!!!

Geplaatst

Hey meiden van de December-club; attent dat meerdere van jullie er aan denken om elkaar (en dus ook mij) even succes te wensen met het zetten van de 1e spuit weer. Af en toe denk ik 'o ja, dat moet ik straks niet vergeten'. Alsof ik het vergeten zou...

Hier hele leuke kerstdagen gehad gelukkig, zag er wel wat tegenop. 't Viel enorm mee, was gewoon heel gezellig met de hele family. Leuk om op terug te kijken. De kleine van m'n zus (ong. 7 mnd. nu) was er 1e kerstdag ook bij tijdens de familie- gourmet. Natuurlijk. Veel draaide wel om de kleine, maar heb me er goed doorheen geslagen. Niet te veel last van gehad. Hoop voor 2010 maar op m'n eigen kleine wondertje!

Lijstje hieronder aangevuld met overige data die ik tot nu toe weet:

Moon74 10 Januari start gonal

Mariska 04 Januari 1e fm

Debbie 11 Januari 1e fm

Moon74 18 Januari 1e fm

Geplaatst

Faye1974 26 December start Deca.

Mariska 04 Januari 1e fm

Debbie 11 Januari 1e fm

Moon74 18 Januari 1e fm

Geplaatst

Hoi dames!

inmiddels heb ik ook al wat spuitjes gezet, net alweer de 3e !

hebben jullie al last van bijwerkingen?

Ik voel alleen op de plaats van inprikken wat branderig gevoel en jeuk, en na 1/2 uurtje a 3 kwartier word ik beetje duizelig ...

Geplaatst

Debz33;103614]Mariska 12 December start Deca.

Faye1974 26 December start Deca.

Wish 27 December start Deca.

Mariska 04 Januari 1e fm

Debbie 11 Januari 1e fm

Wish 14 Januari 1e fm

Moon74 18 Januari 1e fm

Dit voelt goed, ik sta voor de eerste keer op dit forum op een wachtlijst.:wink:

Hoop dat ik het wel goed heb gedaan....

Lfs Wish

Geplaatst

Hoi Dames ,

Mijn schrijven nog niet heel goed... Hope u dont mind if i write in english . I also almost done with my december 1st IVF . Still taking the vagina pills ..Already bloedtest en the dokter said ,er is a pregnancy on my bloed maar mijn HCG nog niet hoog :( Dont really understand the meaning . Anyway ,so have to come back again to VU medisch centrum amsterdam on 31st dec 09 ...Hoop it will be great result so will be great great new year kadotje voor mij :) ..Succes for all dames hier... en fijne feestdagen

Geplaatst

Mariska, sterkte morgen in het ziekenhuis. Ben benieuwd wat voor medicatie je morgen krijgt, omdat je enkel alleen paracetamol mag gebruiken naast de Puregon. Hopelijk is dat voldoende...

Lievie, alvast succes voor morgen.

Saartje welkom hier, het is helemaal niet erg hoor dat je Nederlands niet zo goed is.

Uiteindelijk gaat het erom dat we steun van en aan elkaar zullen hebben.

Geplaatst

Hallo iedereen,

Ik ben deze maand ook weer begonnen!

Ik moet 4 jan naar het zh voor echo, en dan weet ik hoeveel eitjes er aant vormen zijn...De medicatie die ik gebruik zijn lucrin en gonal f.

Iedereen veel succes en hopelijk komen er veel zwangerschappen uit voort!!

Groetjes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden