Ga naar inhoud

Wie start er ook in December?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Sanne

Dat is minder dat je nu alsnog last krijgt, maar je moet er inderdaad gewoon aan toegeven gewoon rustig aan doen.

Hier gaat het redelijk de rug gaat de goede kant op alleen mijn been is nog heel pijnlijk, waardoor ik slecht slaap, maar echt zenuwen heb ik nog niet komt wel volgende week. Gelukkig heb ik deze week veel te doen.

@Wendy wat fijn dat je nergens last van hebt hopen dat dat zo blijft.

Groetjes Mariska

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi allemaal

@debz; ik ben 27-11 begonnen met de pil, en 17-12 begonnen met lucrin, 25-12 gonal f erbij spuiten. Dus 4-1-2009 eerste fm....ben benieuwd!!

succes allemaal!!

p.s. wie gaan er nog meer naar St Elisabeth in Tilburg?

groetjes

Geplaatst

Linda 03 December start Deca.

Mariska 12 December start Deca.

Carolina 17 December start Lucrin

Tess 17 December start Deca.

Debbie 19 December start Deca.

Sanna 21 December start Deca.

Daruma 25 December start Deca.

Wendy 26 December start Deca.

Maaike 26 December start Deca.

Faye1974 26 December start Deca.

Moon74 27 December start Deca.

Wish 27 December start Deca.

Lievie 28 December start Deca.

Linda 18 December start puregon

Carolina 25 December start gonal f

Mariska 26 December start puregon

Francis 27 December start gonal f

Debbie 02 Januari start puregon

Moon74 10 Januari start gonal

Linda 29 December fm

Carolina 04 Januari 1e fm

Francis 04 Januari 1e fm

Mariska 04 Januari 1e fm

Martha 04 Januari BMS-meting

Wendy 06 Januari 1e fm

Debbie 11 Januari 1e fm

Wish 14 Januari uitgangsecho (hopelijk start Gonal-f)

Moon74 18 Januari 1e fm

Rachel 27 December tp cryo

Groetjes Debbie.

Geplaatst

Hi meiden,

Ben vandaag ongi geworden. Waarschijnlijk was dit de laatste keer dat ik erop stond te kijken. Kan morgen pas bellen voor de uitgangsecho. Dat moet op de 2e, 3e of 4e dag dus waarschijnlijk zal dat komende zaterdag zijn. Hoop zo dat alles goed is.

Ben benieuwd welke hormonen ik dan mag gaan spuiten.

Mariska, wat balen dat je slecht slaapt door dat pijnlijke been. Wel fijn dat het met je rug al beter gaat. Hoe gaat het met het spuiten van de puregon?

We vertrekken morgen in alle vroegte voor een paar daagjes weg vandaar dat ik jullie allemaal bij deze EEN GOED UITEINDE EN EEN SUPERGOED 2010 WIL TOEWENSEN!!

DAT ALLE WENSEN UIT MOGEN KOMEN!!!!

Liefs Sanne

Geplaatst

@ Wish: Er waren zo'n 19 follikels te zien (veel!) maar nog niet groot genoeg. Ze zijn voorzichtig met de stimulatie dus rustig aan. Ook het hormoonspiegel in mijn bloed was oke en dat gaf ook aan dat we nog even kunnen wachten. Morgen dus weer (hoop de laatste) een FM.

Geplaatst

@Linda heel veel succes morgen met de fm.

@Sanne Het spuiten van de puregon gaat goed ben nog wel heel moe, maar de opvliegers zijn verdwenen gelukkig.

Ik moet wel zeggen dat ik de puregon pijnlijker vind dan de deca, ik weet niet of dit meer mensen zo ervaren. Maar goed ik was ook iets omhoog gegaan met de hoeveelheid. Maar verder voel ik me wel goed.

Toch mooi dat je nu eindelijk ongi bent geworden. Heel veel plezier die paar dagen weg geniet ervan.

Groetjes Mariska

Geplaatst

@ Maris: Ik vind het juist andersom. Ik vind de deca veel vervelender, dikkere naald en de vloeistof brandt bij mij altijd een beetje als ik het erin spuit. Van de puregon merk ik bijna niks. Gek he, die verschillen? Jij ook succes he!

Geplaatst

Linda,

Jeetje, 19 follikels!

Succes vandaag met je hopelijk laatste fm!

Hoop dat je geen overstimulatie gaat krijgen, maar als het bloed er nog goed uit ziet.

Lfs

Geplaatst

Vanmorgen weer geweest. Ze denken zo'n 15 bruikbare follikels te zien. Zaterdagochtend de punctie, spannend. Vanavond dus de pregnyl, ergens tussen de oliebollen door :)

Ik had de vorige keer 24 follikels en ook geen overstimulatie maar ze vonden het wel te veel. Dus nu een langere periode puregon met een lagere dosis gespoten. Hoop dat er eens wat cryo's ontstaan! Geeft een geruster gevoel. Maar ja, eerst maar eens hopen dat dit m wordt. Zou een mooi begin zijn van 2010!

Fijne jaarwisseling allemaal!!

Geplaatst

Hoi Linda

Dat is goed nieuws. 15 is toch een mooi aantal. Heel veel succes.

Iedereen een hele fijne jaarwisseling dat dit ons jaar mag worden!!!!

Groetjes Mariska

Geplaatst

Spannend Linda, schiet op tot je punctie! Succes, mooie score toch?!

Meiden; goede jaarwisseling.

Hopelijk lukt het jullie om je blik met hoop/goede moed naar 2010 gekeerd te houden. Denk niet (al te veel) terug aan de verdrietige dingen waar we in 2009 mee geconfronteerd zijn... Wegstoppen kan niet en hoeft niet, maar ik wens iedereen gewoon toe dat het positieve overheerst!

Geplaatst

Hoi meiden,

Kom jullie even een fijne jaarwisseling wensen. Ik hoop dat in 2010 al onze dromen uit mogen komen en dat we volgend jaar allemaal een gezond kindje mogen krijgen en dat al dat wachten en ellende nu eens beloond gaat worden met heel veel geluk!

Groetjes Debbie.

Geplaatst

Hoi hoi,

Hoe gaat het met jullie? Hopelijk heeft iedereen toch kunnen genieten door de gemengde gevoelens heen. Heb zelf even stilgestaan bij de tegenslagen van afgelopen jaar, hopelijk is 2010 ons en jullie allemaal beter gezind!

Weet niet hoe dat bij jullie was maar ben veel heftiger ongi als normaal gezien.

Zou dat kunnen komen door de deca? Dacht eigenlijk dat het juist een doorbraakbloedinkje zou zijn of dat het zelfs weg zou kunnen blijven omdat de deca eigenlijk je eigen cyclus lam legt... Herkent iemand dit?

Morgen heb ik de uitgangsecho, ben benieuwd.

Groetjes Sanne

Geplaatst

@Iedereen de beste wensen voor dit nieuwe jaar!!

@Linda heel veel succes en sterkte morgen.

@Sanne Heb je het leuk gehad die paar dagen weg?

Ik was niet meer of minder er ongi. Maar spannend dat je morgen de echo hebt heel veel succes.

Groetjes Mariska

Geplaatst

Iedereen de beste wensen! Ik begin vandaag met de puregon. Begin het nu wel spannend te vinden,gaat nu echt gebeuren voor mijn gevoel....

Linda,succes vandaag!

Linda 03 December start Deca.

Mariska 12 December start Deca.

Carolina 17 December start Lucrin

Tess 17 December start Deca.

Debbie 19 December start Deca.

Sanna 21 December start Deca.

Daruma 25 December start Deca.

Wendy 26 December start Deca.

Maaike 26 December start Deca.

Faye1974 26 December start Deca.

Moon74 27 December start Deca.

Wish 27 December start Deca.

Lievie 28 December start Deca.

Linda 18 December start puregon

Carolina 25 December start gonal f

Mariska 26 December start puregon

Francis 27 December start gonal f

Debbie 02 Januari start puregon

Moon74 10 Januari start gonal

Linda 29 December fm

Carolina 04 Januari 1e fm

Francis 04 Januari 1e fm

Mariska 04 Januari 1e fm

Martha 04 Januari BMS-meting

Wendy 06 Januari 1e fm

Debbie 11 Januari 1e fm

Wish 14 Januari uitgangsecho (hopelijk start Gonal-f)

Moon74 18 Januari 1e fm

Punctie:

Linda 02 Januari

Rachel 27 December tp cryo

Groetjes Debbie.

Geplaatst

Debby heel veel succes met de puregon. Hopen dat er mooi veel van groeit.

Hier begint de buik al aardig dik te worden van de puregon goed teken!! Maandag de eerste meting dus nu word het echt spannend.

Groetjes Mariska

Geplaatst

Hey meiden,

Gelukkig nieuwjaar!!!

Ik wilde toch even nog laten weten dat ik het ziekenhuis heb gebeld, en ik mag dinsdag voor een echo komen en eventueel bloedprikken.

Ze gaan dan even kijken waarom de rode duivels zich niet melden, en dan hoor ik ook wat ze wel of niet kunnen doen.

Heel erg spannend dus!!!

Jullie allemaal heel erg veel succes!!!!

Liefs Diana

Geplaatst

Debbie,

Snap dat het nu pas 'echt' gaat beginnen. Er moeten nu mooie follikels gaan groeien.

Blijft spannend of dat het allemaal wel goed gaat.

Het hele proces blijft spannend.....

Succes!

Linda,

Ben benieuwd, je zal nu wel weer thuis zijn, toch?

Hoop zo dat het is meegevallen!!!

Sanna,

Hoe was de echo?

Mariska,

Dus je hebt er een goed gevoel bij dat de Puregon goed zijn werk doet?

Jij ook succes maandag.

Diana,

Ik ben ook benieuwd wat er nu aan de hand is.

Hoop dat ze jullie dinsdag kunnen vertellen wat er is en dat er ook een oplossing voor gevonden kan worden!!

Maar wat nog beter is, dat je nu alsnog ongi gaat worden!!

Sterkte!

Ik heb vanmorgen m'n laatste pil ingenomen.

Ben benieuwd of bij mij over 2 á 3 dagen de ongi ook gaat komen?

Lfs Wish

Geplaatst

Hallo allen,

Ik heb vanmorgen vroeg de punctie gehad met het resultaat van 19 eicellen! De punctie ging prima, vond het wel iets pijnlijker dan de vorige keer maar goed te doen. Vandaag even een "rustige" dag. Als alles goed is, dinsdag de TP!

Geplaatst

Wow Linda dat is wel een hele goede oogst! Fijn dat het allemaal goed gegaan is. Doe lekker rustig aan vandaag he...

Groetjes Debbie.

Geplaatst

Wat fijn om te lezen dat de punctie niet al 'te pijnlijk' is verlopen.

En een geweldig resultaat, daar moeten hopelijk toch veel goede emmy's bij gaan zitten en hopelijk ook cryo's!!!

Op naar 5 januari!

Ik duim voor jullie.

Lfs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden