Ga naar inhoud

Wie start er ook in December?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Laura Zo dat is een mooie opbrengst. Blij te horen dat de punctie mee viel.

Succes dinsdag.

@Wish Ja ik heb inderdaad wel het gevoel dat de puregon zijn werk doet, maar we zien het maandag wel hoever het is.

Groetjes Mariska

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

JAHOEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De rode duivels zijn er!!!!!!

Jeetje, ik ben er echt nog nooit zo blij om geweest, maar dan eindelijk kan onze poging weer van start.

Morgen de primolut, en dan dinsdag de deca gaan spuiten.

Pffff, wat een opluchting.

Liefs Diana

Geplaatst

Hallo allemaal,

Heb vandaag de uitgangsecho gehad. Het zag er goed uit, beide eierstokken waren rustig.

Ben vandaag dan ook al direct mogen starten met Gonal F. Dus voor mij is het nu dan ook echt begonnen! Vrijdag heb ik de eerste FM meting, spannend allemaal weer.

@Linda ;fijn zeg dat het is meegevallen. En 19 maar liefst, dat is een superscore!

@Mariska :ja de daagjes weg waren superleuk geweest.

Ben benieuwd naar je meting voor maandag, zullen waarschijnlijk ook heel wat eitjes zijn als je zo'n opgezette buik hebt.

@Debbie ;hoe is het puregon spuiten gegaan? Wil je in het lijsje zetten dat ik vandaag ook gestart ben met Gonal F en dat ik 8 januari de eerste FM heb.

@Diana ;ben benieuwd naar de uitslag voor di, hopelijk kunnen ze dan zien of de rode duivels al in aantocht zijn.

Groetjes Sanne

Geplaatst

Joepie Diana, gelukkig daar zijn ze dan eindelijk!!!

En dat terwijl ik net heb geschreven dat je maar gewoon ongi moet gaan worden.

Dat is ook sterk! Hahaha!

Mooi zo Sanne dat je kan beginnen met de Gonal-f!

Succes!

Lfs

Geplaatst

Wish, hoe gaat het eigenlijk bij jou met het deca spuiten? Heb je veel last van de bijwerkingen? ...hopelijk valt het allemaal mee.

Groetjes Sanne

Geplaatst

Hoi Sanne,

Mooi dat alles er goed uitzag! Puregon spuiten ging goed.

Linda 03 December start Deca.

Mariska 12 December start Deca.

Carolina 17 December start Lucrin

Tess 17 December start Deca.

Debbie 19 December start Deca.

Sanna 21 December start Deca.

Daruma 25 December start Deca.

Wendy 26 December start Deca.

Maaike 26 December start Deca.

Faye1974 26 December start Deca.

Moon74 27 December start Deca.

Wish 27 December start Deca.

Lievie 28 December start Deca.

Linda 18 December start puregon

Carolina 25 December start gonal f

Mariska 26 December start puregon

Francis 27 December start gonal f

Debbie 02 Januari start puregon

Sanna 02 Januari start gonal f

Moon74 10 Januari start gonal

Linda 29 December fm

Carolina 04 Januari 1e fm

Francis 04 Januari 1e fm

Mariska 04 Januari 1e fm

Martha 04 Januari BMS-meting

Wendy 06 Januari 1e fm

Sanna 08 Januari 1e fm

Debbie 11 Januari 1e fm

Wish 14 Januari uitgangsecho (hopelijk start Gonal-f)

Moon74 18 Januari 1e fm

Rachel 27 December tp cryo

Groetjes Debbie.

Geplaatst

@Diana gelukkig dat het eindelijk begonnen is.

@Sanne wat mooi dat je nu kan beginnen. Gelukkig dat het allemaal goed was.

Ik ben inderdaad ook wel heel erg benieuwd naar morgen.

@Wish hoe gaat het met jou?

@Debbie hoe gaat de puregon?

Succes voor diegene wie morgen ook de eerste meting heeft.

Groetjes Mariska

Geplaatst

Hi meiden,

Morgen hebben drie van jullie de 1e follikel meting, snannend! Zal voor jullie duimen dat jullie oogst net zo goed mag zijn dan die van Linda!

Martha jij ook veel succes bij de BMS meting!

Diana, fijn dat de duivels zich toch vanzelf gemeld hebben.

Groetjes Sanne

Geplaatst

Hoi allemaal,

Spannend weer zo'n traject he? Jullie morgen allemaal weer succes met het meten. Ik mag morgen weer aan het werk :(

Ik ben vandaag nog even aan het bijkomen van de punctie. Heb een erg beurs gevoel binnenin. Dus nog even een rustig dagje en veel drinken was het advies van de arts.

Vorige keer hadden we ook 20 eitjes en maar 1 cryo. Dus ben benieuwd wat het dinsdag wordt....

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Mariska,carolina,francis en Martha succes morgen...spannend!!

@Mariska,puregon spuiten ging goed. Nog een weekje en dan de eerste fm,ben zo benieuwd. De eerste ivf had ik 13 eitjes en 5 bevruchtingen en de tweede ivf 7 eitjes en 3 bevruchtingen.

@Diana,meid wat fijn dat je eindelijk verder kunt,zal ook wel ten goede komen van je humeur haha.

Groetjes Debbie.

Geplaatst

hallo allemaal,

allereerst voor iedereen een geweldig jaar toegewenst en dat de wens die we met z'n allen delen, uit gaat komen!

Gisteren even de stad in geweest met mijn vriend, lekker koffie gedronken in een leuk tentje, begin ik me daar toch niet enorm te brullen, en waarom?!?! Hij zei me dat ik t zo geweldig deed en dat ik totaal niet mopperde ondanks de deca spuiten en dat ik totaal niet klaagde en geen stemmingswisselingen had. brullen, enorme waterlanders, zat ik daar in een drukke koffietent, tja dus dat zijn de hormoontjes......! vandaag de 8ste spuit gezet en afgezien van die huilbui, echt nergens last van.

Ik wens de mensen voor morgen (1stefm) veel succes! Ik moet nog tot woensdag wachten. Spannend hoor!

Groetjes Wendy

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ja morgen eerste fm kan bijna niet wachten! En met mij nog een paar andere meiden.. Nou ik ben echt heel erg benieuwd, ik laat het morgen wel weten.

Groetjes en iedereen succes!!

Geplaatst

Hey meiden; iedereen de beste wensen. Ik hoop op een heel vruchtbaar 2010 voor mijzelf én voor jullie!

Veel gebeurd weer, net even bijgelezen in dit topic.

Linda: goede score, 19 eicellen!!! Hoop dat er veel bruikbaars tussen blijkt te zitten t.b.v. tp en evt. cryo's.

Diana: eindelijk ongi. Wauw! Je kan verder, fijn!

Hier vandaag voor 't eerst sinds 24/12 niet ongesteld meer... Maar ja, gisteren laatste pil geslikt. Nu stoppen en wachten op... GRRR, 't is dat het voor een goed doel is!

Deca spuiten gaat wel gewoon door natuurlijk. 10/1 komt daar Gonal bij.

Wordt vervolgd weer, iedereen succes en voor degenen die al fm hebben aankomende dagen: hopelijk rijpen er veel mooie follikels! Zet 'm op, dames.

Geplaatst

Hey hallo allemaal,

Als eerste wil ik de meiden die morgen de fm en bms-meting hebben sterkte wensen!

Hier gaat alles (tot nu toe) goed.

Heb geen bijwerkingen van de Deca. (Tja, af en toe 's nachts een opvliegertje)

Dus dat valt gelukkig nog mee.

Ga van de week nog ff 3 dagen snowboarden.

Lekker met z'n tweetjes naar de sneeuw!

Dus als ik me even niet hier kom melden, is het omdat we er even tussen uit zijn.

En Moon, ik ben ook aan het wachten op de ongi, meestal komt die een dag of 3 na de laatste pil. Dus ben benieuwd....

Allemaal succes!

Lfs Wish

Geplaatst

Hoi Wish,

Wat heerlijk dat je er een paar dagen tussenuit gaat!

Lekker even weg met zijn tweetjes en even alles op andere gedachten...

Fijn dat je weinig last hebt van de bijwerkingen.

Veel boardplezier!

Groetjes Sanne

Geplaatst

Hallo Linda,

Hoe voel je je nu? Helemaal bijgekomen van de punctie?

Mag je morgen bellen hoeveel eitjes er gedeeld zijn of hoor je dat dinsdag pas?

Spannend hoor, hopelijk zitten er een paar toppers bij!

Laten jullie en één of twee terugplaatsen?

Groetjes Sanne

Geplaatst

Hoi dames

Ik heb net de eerste meting gehad en er waren 9 grote en een heleboel kleine follikels. Ze waren nog niet groot genoeg om woensdag de punctie te doen. Het werd vrijdag of maandag. Woensdag hebben we de tweede meting.

Groetjes Mariska

Geplaatst

Mariska: da's een mooi aantal! Nu nog wat meer groeien en dan aftellen! Spannend he? Gaat het met je rug en de bijwerkingen?

Alle andere fm'ers vandaag; heel veel succes!

Geplaatst

@Faya Het is inderdaad een mooi aantal. De rug gaat beter is nog niet over maar het gaat de goeie kant op. Van de bijwerkingen heb ik niet zo'n last meer van alleen nog heel moe.

Hoe gaat het met jou?

Groetjes Mariska

Geplaatst

Hey Mariska,

Wat fijn dat er zoveel follikels te zien zijn!

Nu dus nog wel even een paar daagjes langer wachten zodat de andere groot genoeg zijn... is de hoevellheid van de puregon nu omhoog bijgesteld of is die hetzelfde gebleven?

Fijn dat het met je rug steeds beter gaat.

Nu duimen we nog even door voor de uitslag van komende donderdag!

Hoe is het met de andere gegaan die ook een fm hebben gehad vandaag?

Groetjes Sanne

Geplaatst

Hoi Sanne

Dank je

Nee de puregon is niet omhoog gegaan, omdat ze de vorige keer op woensdag ook genoeg gegroeid waren.

Ik ga inderdaad heel hard duimen dat donderdag de uitslag goed is, we zien het wel.

Hoe is het verder met jou nu je de gonal spuit?

Hoe is het de rest vergaan met de fm vandaag?

Groetjes Mariska

Geplaatst

Hai Mariska,

Dan zullen ze nu inderdaad ook nog genoeg gaan groeien.

Had je de vorige keer ook zoveel eitjes? Spannend allemaal en voor jou helemaal met a.s. donderdag erbij.

Hier gaat het goed. Van de Gonal merk ik nog niets. Het spuiten vind ik makkelijker (minder bot) dan de deca. Maar heb er ook nog maar twee gehad dus dat kan nog komen. Morgen moet ik weer naar het werk, de vakantie zit er dan weer op.

Dan 'moet' alles weer en hopelijk blijven dan ook nog de bijwerkingen weg...

Kan me voorstellen dat ik er heel weinig last van heb gehad doordat ik niets moest in de vakantie en daardoor meer rust gehad heb... we zullen zien van de week.

Groetjes Sanne

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden