Ga naar inhoud

Wie starten er ook in febr. 2010 ?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goed plan Pleun! :waaaahhhhh2525257Et

@Witje: heb jij veel last gehad van de Deca? Ik las net een eerder berichtje van je. Ik gebruik sinds 12 dagen Deca en de laatste nachten slaap ik zo slecht. En elke ochtend ontzettend vroeg wakker. Op mijn vrije dagen zelfs om half 6 en kwart voor 7! Veel te vroeg ....

Morgen krijg ik de uitgangsecho, heel gek misschien maar ik heb een behoorlijk zenuwachtig gevoel.

Geplaatst

Dan kan ik niet achterblijven natuurlijk :waaaahhhhh2525257Et

@ Witje, je eerste spuit zit er weer in. Dat het maar een geslaagde poging voor je mag worden. 3 maal is scheepsrecht hoop ik voor jullie.

@ Dafke, die zenuwen zijn natuurlijk logisch. Succes morgen en hopelijk ligt alles er rustig bij, zodat je gauw kunt beginnen met stimuleren.

Ik lig al de hele dag te meuren op de bank. Ga zo een poging doen om naar bed te gaan. Alle slechte geslapen nachten 'inhalen'.

Eerst nog ff lekker douchen en dan beginnen met de bolletjes, mwhaahaha!!

Welterusten en tot morgen!!!

Geplaatst

Sorry dames, ik moet er erg om lachen!! Maar lachen is ook goed tegen stress, toch?

Ik ben gisteren weer begonnen met de deca, vanaf morgen Menopur erbij... En ook ik hoop op geen hoofdpijn: eerste ICSI had ik daar veel last van, tweede keer gelukkig niet. Nu beetje zeurgevoel, hoop dat het daarbij blijft...

Succes iedereen!

Caroline

Geplaatst

ja hoor lachen mag ook

net wat jij wil

hard gillen wil ook wel eens opluchten maar daarmee zou ik even wachten tot morgen overdag anders denken de buren vast dat je vermoord word zo laat op de avond

Geplaatst

Hey Pleun, dat kussentje van Spaatje is 'legendarisch' hoor! :woohoo:

Maar vind jouw kussentje ook errug lief...

Ben vandaag niet te genieten! Dus ik ook ff:

:waaaahhhhh2525257Et

Geplaatst

hahahaha sannie ja de jouwe was legendarisch maar heeft jammer genoeg niet zo geholpen

sorry dus ik heb een nieuwe bedacht en ik heb er ook 1 voor jou klaar liggen hoor

dus ook jij mag op het zachte heerebeestje zitten

Geplaatst

Is goed Pleuntje..hou ik je aan...maar eerst ff duimen voor prachtige, mooie emmies voor jou....

Ik ga crashen, want ik gaap me helemaal gek meiden...

Welterusten...

Geplaatst

:waaaahhhhh2525257Et Zo ff alle stress er weer uit nu voor vandaag hoop ik.

Straks komt mijn vriendin bij mij afleiding zoeken, haar tweeling, vandaag precies 16 weekjes oud gaan vandaag proefdraaien op de kinderopvang. Wie weet zitten we dalek samen te janken op de bank. Heb de tiseus al klaar staan.

:36_11_6: is idd ook heel gezond en goed tegen spanning dus we janken en lachen wat af de komende tijd.

Gelukkig hoef ik maar 7 dagen deca te spuiten. Vanaf morgen avond komt de Gonal erbij en ik hoop dat de dagen voorbij :plane:

goede dag allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst
Hee meiden,

fijn dat de puncties goed zijn gegaan en mooie scores! Nog even en jullie ploffen op het wachtbankje neer.

Ik heb vandaag de uitgangsecho gehad. Alles zag er keurig uit, bms flinterdun en de eitjes liggen te popelen om te gaan groeien.

Vandaag de 1e spuit menopur, was nog even rekenen hoeveel ik nu echt moet spuiten.

Iedereen veel succes!

hoi

zeg hoe kun je zien dat er al weer eitjes klaar liggen bij de uitgangsecho?

ik heb hier nog nooit iets van gehoord, kunnen ze dat bij iedereen zien of is dat zeldzaam?

kun je het zelf ook zien zo ja waar kijk je dan naar? ben erg nieuwsgierig

liefs sandra

Geplaatst

Sandra, het schijnt echt te kunnen. Ik had er eerder ook nooit van gehoord. Laatst had ik mijn uitgangsecho en toen vroeg ik of hij het kon zien.

Hierop antwoordde hij: "nee." Maar even later kon hij me vertellen dat hij 11 kleine follikeltjes zag. Dan is het nog de vraag of ze allemaal gaan groeien, maar het kan dus wel.

Gewoon ff vragen bij je echo, succes!

Geplaatst

Hoi Sandra,

In het AMC kijken ze bij de uitgangsecho (CD5) naar je bms en naar je eierstokken. Daar zie al meteen de zwarte 'gaten'. Dat zijn de eicellen die er liggen. Nog wel klein, maar ze zitten er.

Hoop dat je er iets mee kunt! zal ook echt afhankelijk zijn van de CD dat de uitgangsecho is.

Geplaatst

Hoi meiden,

punctie is geweest 17 eitjes...een paar dubbeldooiers denk ik..en nu maar wachten of ze door gaan delen.

GRoetjes Spaatje

Geplaatst

Mooie score Spaatje, nu maar hopen op mooi aantal bevruchtingen.

Ik heb nu ook voor het eerst gezien bij de uitgangsecho dat er eitjes klaarliggen. Dat is normaal zei ze. In elke cyclus ligt er in 1 eierstok een vooraadje klaar om te rijpen. Normaal maar 1 of soms 2 rijpen ook daadwerkelijk uit voor de eisprong.

Met de stimulatie rijpen we dus wel al die andere mee.

Geplaatst

Wauw Spaatje, dat is geweldig!!!! Hopelijk worden ze allen bevrucht!!! Spannend hoor, wanneer hoor je het?

Is het je wederom meegevallen? Toi, toi, toi

Geplaatst

Lieve Spa, wat een fantastische score meid! Nu lekker ff op de bank met een kruik en wat lekkers om bij te komen. Geen studie voor jou vandaag dame!

Sonja, bij mijn uitgangsecho in november jl. lagen er ook 3 te wachten. Bij mijn echo van afgelopen januari en die van vandaag kon mijn gyn helaas nog nix zien. Maar dat hoeft dus nix te zeggen...

Geplaatst

hey spaatje goede oogst zou ik maar zeggen, hoop dat je weinig last heb gehad

ik zal bij mijn uitgangsecho eens goed opletten, heb wel eens die zwarte gaten gezien maar pas opgelet bij de stimulatie

vind het moeilijk om aan te geven wanneer mijn cyclus begint want met de pil en deca word ik niet tot heel weinig ongesteld

bij de 1e icsi beetje bloed toen weer stop voor 2 dgn toen weer een beetje en 4 niet en 1 dag weer een beetje

bij de 2e icsi helemaal geen bloed maar uitgangsecho was goed

nu aan de pil voor icsi3 a.s. donderdag start deca

zondag 28 laatste pil en 8 maart uitgangsecho

kan het ook niet uitrekenen wanneer mijn 1e cd is want heb normaal een cyclus van 25 dagen en nu langer aan de pil

nou we zien het wel

Geplaatst

Hey Spaatje, wat een mooie score! Toppie!

Heb je veel last gehad van de punctie?

Ik heb vanochtend de uitgangsecho gehad, alles ziet er goed uit. Vanavond starten met Puregon, volgende week maandag weer een echo en als alles volgens plan verloopt heb ik 8 maart de punctie.

Geplaatst
Lieve Spa, wat een fantastische score meid! Nu lekker ff op de bank met een kruik en wat lekkers om bij te komen. Geen studie voor jou vandaag dame!

...

Ja lieve Sannie...heb vooral napijn bloedverlies, punctie zelf viel weer mee maar minder prettig dan vorige keer. Dacht dat er max 10/11 zouden zitten gezien de FM. Hoop stiemum op een lukkertje nu....of wat in de vriezer zou ook leuk zijn.

wat hebben we een leuk kussentje he? En hoe was het bij jou?

Groetjes Spaatje

Geplaatst

Hmmm, dat vind ik minder leuk om te horen Spaatje. Echt rustig aan doen dus!

Heb uitgebreid mijn relaas geschreven in topic 'starten in maart/april'. Maar dan nog ff kort: weer geen follikels te zien die liggen te wachten. Ga i.o.m. dr. A. nu een combi van hormonen gebruiken: Gonal en Menopur...

:gekruiste vingers 4 voor zowel jou als bij mij lieffie...

Geplaatst

ik ga maart/april wel even lezen hoor!! (mag niet leren van jou en niet werken van de baas) dus rustig te tijd om te forummen vandaag

:positive energie: Ennuh kop op hoor! we moeten dat mooie kussentje wel gaan gebruiken!!

Geplaatst
@ Sandra en Dafke punctie viel mee...garantie tot aan de deur zeg maar!!

ha dat ken ik garantie tot aan de deur

de 1e punctie niet tot weinig pijn gehad

de 2e punctie veel pijn maar toch lopend weg gegaan

zelf naar de apotheek gegaan kon ik allemaal wel dacht ik

daar over de balie gelegen van de pijn ja was de balie of de grond

3e punctie maar afwachten maar zal netjes naar huis op de bank gaan en me laten verwennen

als je nou een goede lukkertje hebt zoals je zegt en gewoon een paar cryo's voor over 2 jaar of zo

zal voor je duimen:goodluck:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden