Ga naar inhoud

Wie starten er ook in febr. 2010 ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het is voor een heel goed doel, tandjes op elkaar en doorzetten.

Ben nu al nieuwsgierig voor aanstaande maandag (1e FM), hoop zo dat er al wat te zien is. :gekruiste vingers 4

Hoe gaat het met jou Witje?

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sonja, wat klote, sterkte!

Pleun, goed nieuws!

Dafke, ik had ook koppijn, nu weer weg (dag 5), ik heb maandag ook de eerste FM, spannend!

Caroline

Geplaatst

Dafke ik ben moe, heb hoofdpijn nergens geen zin in dus lamlendig en erg emo.

Voel sinds vanmorgen mijn eierstokjes wat prikken af en toe, dus ik weet dat het weer werkt vanbinnen!!!.

Ik heb dinsdag de 1e follikelmeting spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Gelukkig ben ik niet de enige die van alles voelt, maar we klagen niet, want het is voor een heel goed doel.

Dus laat alles maar goed groeien, zodat we komende week allemaal goede FM's hebben! We gaan wel aardig gelijk op zo ....

:goodluck1:

Geplaatst

en arjan een breezer annanas

n128500357866_6008.jpg

ja hoor ik mag wachten op het bankje

en mijn geluksgetal is 11

ivf zit op verdieping 11

om 11:11 vondr er de tp plaats

en als alles goed gaat komt het rond 11-11

dus ik vindt echt dat dit gewoon goed moet gaan

1x 8 cellig terug geplaatst over de andere 6 krijg ik een brief of dat dat :CuutKuw258698217: gaan worden

ik hoop van wel

Geplaatst

@ Pleun: wat goed zeg! Succes!!!:duimen draaien:

@ Sonja: wat schrikken! Dit verwacht je niet, al weet je dat het kan gebeuren. Ik leef met je mee. Ik hoop dat je snel weer klaar voor bent en met de volgende poging kunt beginnen. Maar eerst dit slechte nieuws maar verwerken!

Ik krijg morgen te horen of er bevruchting heeft plaatsgevonden.

Tess

Geplaatst

@Pleun, had je al een bericht gestuurd, maar lees nu hier dat het goed gegaan is. een 8cellige super. Hey en al die getallen hoop dat het werkt joh. Wel een timing trouwens 11.11 uur.....of heb je ze een paar tellen laten wachten

Geplaatst

ik had het nieteens door maar arjan zei het toen we weer bij de lift stonden

en toen moest ik bijna huilen

11 is heel beladen voor mij

ik heb het eens op een rijtje gezet het is nog meer dan ik dacht

een kleintje die zich gaat melden op 11-11 begin van de carnaval

11-4-84 verjaardag linda mijn beste vriendin

11-10-08 sterfdag linda (geen gelukkige dag ,maar wel 1 van betekenis)

ik heb in mijn dagboek dit op de 11e pagina geschreven

11e verdieping waar ivf gedaan wordt

om 11:11 de terugplaatsing

heb op 11-11 mijn rijbewijs gehaald

ben nu 11 en een half jaar samen met arjan

wij hebben een relatie gekregen op 11 -8

hebben op 11 sept. (9-11, voor vele een nare dag , voor ons niet )ons pas gekochten huis aan onze ouders laten zien

moet ik door gaan ?

denk dat ik dat kind maar eleven ga noemen of zo

Geplaatst

jeetje Pleun, even serieus mijn mond valt hier open.

Dit is inderdaad geen toeval meer...

Heb hier goede hoop voor jou...enne eleven is wel een apartje naam of: Elfje...

Aparte namen mogen tegenwoordig...

Geplaatst

11 is ook wel een mooi getal.

Maar je weet het he? 1 en 1 is 2!!!!

Dat zou wat zijn!

Ik drink nu (hopelijk) voorlopig mijn laatste wijntje.

Morgen (als het goed is) terugplaatsing...

Tess

Geplaatst

Pleun geweldig nieuws, als het dan maar geen 11 kindjes tegelijk worden..............

Tess veel succes morgen, dat ze maar een plakkertje mogen terugzetten.

Hier al wat meer ongemakjes van de groeiende eierstokjes. Maar dan weet ik tenminste dat het werkt vanbinnen!!!!!! Nu net thuis van avonddienst dus lekker mijn bedje in en dan lekker 2 daagjes vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

:violent1::violent1::violent1: zo voelt het nu van binnen, zowel in mijn hoofd als mijn eierstokjes.

Lekker rustig aan doen dan maar ben lekker 2 dagen vrij. Beetje boodschapjes doen en bankhangen maar denk ik.

Heb wel weer lekker de hele nacht doorgeslapen :blob6:

Geplaatst

zo 1e spuit zit er weer in

heb voor me zelf dit vast gelegd op foto weer niet waarom maar heb een gevoel die zegt dat ik dit moet doen

ga deze keer ook een dagboek bij houden

Geplaatst
sandra goed bezig hoor

en als je je dagboek hier bij gaat houden ga ik je lezen

xx

nee sorry prive

maar dit forum laat ik niet ongeroerd hoor

probeer elke dag toch ff te kijken en een berichtje achter te laten

Geplaatst

das ook erg fijn he

gewoon met een pen en een boekje in een hoekje kruipen en alles van je afschrijven

dat vindt ik ooit nog fijner dan met de laptop

omdat ik dan mijn eerste gedachtes niet kan wissen en er alles kan spuien zonder dat er iemand naar mijn spelfouten kijkt of of alle zinnen kloppen

succes hoor

Geplaatst

kan het na de tijd niemand laten lezen want denk dan vaak goh heb ik dat erin gezet meende ik dat echt?

maar als ik op dit forum lees word er vaak naar ervaringen gevraagd en moet ik heel goed na denken van had ik dat wel of had ik dat niet

vooral hoe ik me daar dan bij voelde

daarom vind ik het al een goed idee maar ook gewoon voor me zelf

die tijd word je een beetje geleefd je doet wat moet en thats it

na de tijd denk je wel eens wat hebben we ook al weer allemaal gedaan?

Geplaatst

Hoi Meiden

Net hét telefoontje gehad....we moeten om 14:30 voor de TP..ik weet nog niet hoeveel er doorgedeeld zijn en of er ijsjes bij zitten,maar in elk geval wél één goed genoeg voor TP

Geplaatst

:myfignerscrossed: :myfignerscrossed: :myfignerscrossed: :myfignerscrossed: :myfignerscrossed: :myfignerscrossed: :myfignerscrossed: :myfignerscrossed:

lief Spaatje! Dan mag je oefenen voor Spa groen!

Geplaatst

Nou Witje, volgens mij zitten we echt op één lijn! Hier ook al voor de derde dag knallende koppijn en mijn eierstokken zijn ook heel duidelijk aanwezig :-). Ik slaap nu ook wat beter sinds ik de Puregon erbij spuit. Daarvoor waren de nachten echt een drama ....

Hoe doen jullie dat als jullie last hebben van de bijwerkingen? Zijn jullie gewoon aan het werk? Ik ben wel aan het werk, maar voel me echt zo moe en sloom. Er komt niet echt iets uit m'n handen de laatste dagen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden