pleun79 Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 mooie score hoor jij hebt donderdag tp he ? ik heb een paar dozijn van die kussentjes ingeslagen wie er 1 wil om op te zitten op het wb laat maar weten sonja voel jij je ook als door een trein overreden zxo goed als het gister ging zo brak en stijf voel ik me vandaag kan amper op of neer Quote
spaatje Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 hahah was nog even langs de supermarkt (moest en zou erwtensoep in een zak) maar beter was gelijk onder de wol...maar ben ik nu "druk" mee bezig Groetjes Spaatje Quote
sandra Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 hey pleun denk dat je nog een paar van die kussentjes moet bewaren om je zelf nu lekker in te nestelen dus de krampen zijn er, als je geluk hebt maar 1 dag dat had ik de 1e x ook nog 2 daagjes? dan weet je hoeveel emmies er zijn als ik goed heb opgelet heel veel succes Quote
spaatje Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 @ pleun gisteren te veel gedaan zeker...heel de dag kussentjes gemaakt?? idd als het goed is donderdag TP Quote
Sowiebo Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 @ Pleun, gaat eigenlijk harstikke goed, zo nu en dan wat krampachtige steken, maar that's it. Doe het ook heerlijk rustig aan hoor.... maar vandaag nog geen paracetamol nodig gehad. Trouwens Pleun, als je toch bezig bent, maak je dan ook een extra kussentje voor mij? Pfff, wachten duurt lang hè. Ik vraag me ook af waarom de tijd altijd snel gaat, als hij langzaam moet gaan. En dat de tijd langzaam gaat, als hij snel moet gaan. Quote
Gast Sannie66 Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Als het zo doorgaat hier in dit topic hebben we een kussengevecht! Quote
spaatje Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 ik doelde op de tijd...maar nu eerst PILLOWFIGHT!!! Quote
pleun79 Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 ok kussentjes bestelling voor sannie spaatje sonja sandra pleun wish komt dik in orde en nee we gaan geen kussen gevecht houden dan raar je de balans kwijt en lig je naast t bankje en dat mag niet gebeuren Quote
spaatje Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Wat ben jij verstandig Pleun..een kleintje dan...zonder te vallen en zonder huilen. Quote
spaatje Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 laat me niet lachten dat doet pijn.....ben blij dat we niet met z'n alle op een ziekenhuiszaal liggen....zou een kippenhok zijn! Quote
pleun79 Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 maar wel een gezellig kippenhok en dat verstandige zijn mijn mama gevoelens die ik vast op jullie uitkuur moet toch ergens op oefenen hihi en vooruit als je elkaar niet echt pijn doet en dat gevecht houd voor we op de kussens moeten zitten dan mag het wel maar dan wel vandaag en morgen daarna is het klaar hoor waarschuwing voor alle omstanders Quote
Gast Sannie66 Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Mw. Pleun: mama de gans :uwoman: Quote
Wish Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Dames, Wat is het hier gezellig!! Leuk hoor om met jullie mee te kunnen lezen. Enne Pleun, ik wil ook graag zo'n mooi kussentje! Quote
Sowiebo Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Sorry, maar ben ff een spelbreker haha!!! Ik vroeg me eigenlijk af die 7 eitjes die ze bij mij gevonden hebben, zijn dat de bruikbare eitjes? Of zijn daarbij de onrijpe en kapotte eitjes ( door punctueren) meegeteld? Trouwens wat de cryo's betreft, niets aan de hand, mag ik woensdag nog inleveren, dus daarin ben ik alweer gerust gesteld. Quote
Sowiebo Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Je mag wel vast beginnen met naaien Pleun ;) Quote
pleun79 Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 zal je erbij zetten hoor tuurlijk heb ik er ook 1 voor jou Quote
Wish Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Sonja, Bij ons werd verteld dat ze 12 eitjes hadden gevonden. Toen we moesten bellen voor de terug plaatsing kregen we te horen dat er 4 eitjes niet goed waren. 2 overrijp en 2 niet rijp. Dus wij kregen dit niet meteen te horen. Weet niet wat gebruikelijk is hoor, maar zo liep het bij ons. Succes!! Quote
Sowiebo Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Oké, nou ik hoop dan dat ze alle 7 goed zijn. Ze kwamen het zo'n half uur na de punctie vertellen en toen was het zaad van mijn man ook al bewerkt, dus ik dacht misschien.... Zijn er ook andere AMC-gangers die het weten? Quote
Meetje Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Hey meiden, Lekker kussentjes aan het maken voor het bankje? Nou dan wil ik ook een bestelling doen, want ik heb eindelijk een afspraak voor de punctie!! A.s. donderdag is het zover, het is dan CD 26!! Moet er lang op broeden... Er zijn nu minimaal 9 follikels geteld, dus ik hoop op een mooie opbrengst. De vorige keren waren het 6 eicellen (IVF en geen bevruchting) en 5 eicellen (4 embryo's). Vanavond nog decapeptyl en fostimon en morgenavond de pregnyl... Quote
gerreber Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Hoi, Ze geven aan hoeveel eicellen ze hebben aangeprikt. Daarna gaan ze pas kijken hoeveel er bruikbaar en dus rijp zijn. Dit hoorden wij met de tp! Ook wij lopen in het AMC. Quote
spaatje Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 hier een EMC ganger vorige keer 11 eicellen 11 eitjes 8 bevrucht niets in de vriezer Quote
witje Geplaatst 22 Februari, 2010 Geplaatst 22 Februari, 2010 Ik wil ook een kussentje bestellen, lekker zacht voor de billetjes en morgen alvast zachtjes oefenen met kussengevecht!!!! zijn ze goed opgeschud om er 2 weken op te moeten zitten straks op het wachtbankje. Het is idd goed dat we niet met zijn allen op dezelfde ziekenzaal liggen, dan draaien de zusters overuren met het ons vermanend aankijken en brengen van paracetamolletjes voor de pijn door het lachen :alright: Wij krijgen na de punctie te horen hoeveel follikels ze hebben aangeprikt en later hoeveel bruikbare eicellen er gevonden zijn. De dag erna kan ik dan bellen om te vragen hoeveel er bevrucht zijn. Bij de tp horen we welke kwaliteit en hoeveel er goed doorgedeelt hebben. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.