Ga naar inhoud

Wie starten er in januari 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Zoe nou ik had met mijn borsten wel eerst gevoelige tepels en na een paar dagen ineens gevoelig aan de zijkanten, heel vaag, maar probeer er minder op te letten ( ja makkelijker gezegd) soms wil je iets zo graag voelen dan je gaat twijvelen aan jezelf. Dat heb ik tenminste zelf echt vaak gehad! Ik hoop voor je dat het positief is en blijf je volgen! En de andere meiden natuurlijk ook.

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

voor alle lieve zwangere meisjes.....zoo geweldig voor jullie, wat zullen jullie je heerlijk voelen oooh wat is dat toch mooi dat t ook zo kan lopen

yasmine een spontaan zwanger verhaal dat blijft toch echt voor ons allen denk t mooiste, dat is nartuurlijk helemaal top top top!!

meisje van harte echt waar zo super

diana, jij ook sucses morgen met je fm, ik snap je onrust die je nu voelt , heb ik ook , ik ga ook morgen voor de 2e fm , heb er niet zoveel hoop op maar ach het blijft spannend he.

ik moet s,ochtends om elf uur in r.dam zijn

mamma ree , ik denk echt steeds aan je, vind t zo erg voor je, en dan vannacht zo klaar wakker en je zo alleen moeten voelen, dat raakt me zo ontzettend, hele hele dikke knuffel, zo erg dat we meer niet kunnen doen!

sorry als ik even iemand zou vergeten zijn, er was ook zoveel te lezen

truste allemaal xx

Geplaatst

Goeiemorgen meiden,

Zojuist tel gehad van de kliniek, een score van 6 emmies!!! Ben helemaal super heppie de peppie!!! Weer een stapje verder...

Gibelomo, lief van je... doet goed als er aan je gedacht wordt :happy8:

Voel me sinds vanmorgen ook wat beter. Heb aardig geslapen, buik is minder opgeblazen en ben wat vrolijker. Voelde me zo in een dip behh...

Morgen 8.30 moment van de waarheid!!! En dan de wachtweken in...

xxx fijne dag allemaal en tot later xxx

Geplaatst

Hallo iedereen wat een ontwikkelingen joh!!!

Heb een hoop bij te lezen!!

Mama-Ree,

Wat heb je een mooie score!!! Gelukkig voel jeje al weer een stuk beter!!! Is er goed voor je gezorgt?Op naar morgen!!

Speciaal moment morgen!!!!En dan op naar een goede afloop!!!

Zoe!

Hoe is het met jou meid?!

Hopelijk heb je nu eens een mooie test in handen!!

Je bent nu al zolang bezig dat dit mooie embryootje zich gewoon moet nestelen in je buik!!! Het is je zo gegunt!!

Pleun,

Jij bent ook eindelijk begonnen!!EINDELIJK!!!

Is dit je eerste ervaring met prikken of heb je ook iui enzo gedaan??

Gelukkig is die hoofdpijn je bespaart gebleven mij gelukkig ook!!

Daan!!

Ik heb veel aan je gedacht van het zo sneu!!Hopelijk ben je weer een stukje positiever!!

Zo te lezen ben je weer lekker gaan werken,Doet je vast goed!!Zo denk je er niet veel aan en gaan de dagen ook wat sneller voor bij!!

Diana,

Hoe is je echo gegaan vanmorgen?Hopelijk zijn er toch een aantal mooie follikeltjes gaan groeien!!

Carolina,

Gefeliciteerd!!!! Wanneer heb jeje echo??

Yasmine,

Wat een super verhaal!!!!

Gefeliciteerd met jullie wonder!!!!

Gimbelomo,

Wat een domper moet dat zijn geweest met je echo!!

Ik weet precies hoe jeje gevoelt hebt!!

Baad het niet schaadt het niet idd!!Lekker al die hormonen gaan gebruiken!!En hopen op alsnog een mooi resultaat!!

Ienie!!

Hoe is het met jou??Jij al nieuws??

Hier gaat alles goed,

Ik ben gister licht gaan bloeden.In het ziekenhuis denken ze dat het geen menstruatie is omdat het heel vroeg zou zijn.ze denken dat het een reactie is op het direct stoppen met de puregon en de deca.Mocht het meer worden moet ik toch voor een echo komen.Ik mag pas weer gaan beginnen als alle eitjes en rest eitjes weg zijn.Dus ik vertelde haar dat het me wel wat vroeg leek en dat er dan vast nog restjes zaten en ik gewoon eind februari weer ga beginnen.Maar ze vertelde me dat de wonderen de wereld niet uit zijn en ze me zeker wilde zien.Ik heb wel het gevoel in mn buik alsof ik ongesteld ben dus hopelijk zet het allemaal even heeeel goed door!!!!

Iedereen heel veel succes!!!!!

Liefs Bianca xxx

Geplaatst

Mama-Ree,

Mooie score 6 emmy's! :thumbup:

Ben wel wat 'jaloers' op je. :goof:

We hebben op dezelfde dag de punctie gehad en wij mogen morgenvroeg pas bellen of er bevruchting is opgetreden en hebben dan in de ochtend hopelijk ook een tp.

Heel veel succes morgen en de komende 2 weken.

Ik mag hopelijk samen met je op de :sofa: bij het topic: Testen in februari!!

Lfs Wish

Geplaatst

Mama Ree, een super uitslag! Hoeveel laat je er terug plaatsen? Kon er nog wat in de vriezer? Ik hoop het?!

Gibelomo, hoe is jou 2e meting gegaan vandaag? Heb je wat meer duidelijkheid?

Wish, voor jou ook spannend Jij had aardig wat eicellen toch of ben ik nou Harry in de warrie?

Ienieminie, hoe is het met jou? Volgens mij heb ik al een tijdje niet meer van je geleezen....

Bianca, je bent lief. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en wie weet een wondertje!

Hier gaat het gelukkig weer wat beter dan gister. Ben weer wat positiever. Voor de rest maar afwachten. Alleen ontzettend moe en hoofdpijn, lang leve die smerige bolletjes!!

Geplaatst

:bootyshake: Lekker he die vieze bolletjes!! Vond het ook altijd een drama de eerste 2a3 dagen gaat nog wel maar daarna :devil2:hihi.Sterkte nog die paar dagen!!Hopelijk een positieve test meid!!

Ik heb net het ziekenhuis gebeld en heb morgenochtend een echo.Gewoon voor de zekerheid. weet in mn achterhoofd dat ik toch nog niet mag starten en moest het van de geneacoloog ook in mn achterhoofd houden maar baad het niet schaadt het niet denken we maar.

Geplaatst

hej meiden

helaas wederom voor mij niks positiefs vandaag..

blijkt dat ik met deze 200ie puregon niks extras aanmaak, nog steeds 1 follikel van 22 mm. op rechter eierstok en linker is niet eens te vinden!! weer duwen op mn buik maar nee hoor geen eierstok te zien..

dus dit betekend nu dat de 1e ivf poging wordt afgeblazen en er een iui van wordt gemaakt as maandag middag

nu bij de volgende ronde moet ik zowel smorgen gaan spuiten (menopur) als s,avonds (puregon) en dan de synarell 2 x daags sprayen.

als dit ook niet meerdere eitjes geeft dan blijkt het toch aan mijzelf te liggen zo zegt gyn. waarschijnlijk heb ik dan gewoon niet meer eitjes meer in de eierstokken!!!

dat doen ze wel nog ivf maar de kans zo zegt hij wordt dan wel heel erg klein

nou ik ben dus behoorlijk van slag!! tot 8 jaar terug werd ik zwanger met niks, door de pil en zelfs een spiraaltje heen, en nu zou heel mijn lichaam helemaal niets meer doen, ongeloofelijk toch!!

weet t dus even niet meer...van die as iui maandag verwacht ik eigenlijk niks dat heb ik immers ook al 4 x eerder gehad zonder resultaat, maar ja beter iets dan niets das wel weer waar

iemand hier die ook ervaring heeft met puregon en menopur in de hoogste dosering mischien??

lieve allemaal...ik wens jullie een heel fijn weekend geniet ervan ga ik ook proberen

xxx

Geplaatst

Gibelomo, jee wat een pech zeg. Kan me voorstellen dat je een beetje nuchter tegen en iui aankijkt nu maar misschien is dat ook wel de juiste houding? Als je begrijpt wat ik bedoel...

Ik heb er geen verstand van hoor maar is het niet raar dat ze je linker eierstok niet kunnen vinden? Helemaal foetsie?

Mama Ree, spannende dag voor jou! Geniet ervan en doe lekker rustig aan dit weekend. Kan de emmie een mooi plekje uitzoeken.

Pff, ik ben hier aan het aftellen hoor. Voelt zo raar allemaal weer, als het maar niet mijn ongi is....

Caroline ik zie in jouw banner dat je al 5 weken zwanger bent? Dat kan toch niet?

Geplaatst

Gibelomo wat verschrikkelijk voor je zeg!! Hopelijk levert de iui toch nog wat moois op!! Goed van je dat je toch nog positief kan blijven.

Zoe als je een ticker maakt wordt er gerekend vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie, dus je krijgt er 2 weken 'bij' snap je? Er word niet gerekend vanaf de bevruchting, vandaar..

Geplaatst

Ik dacht dat je moest rekenen vanaf de punctie.... en dan 2 weken erbij. Op moment van testen ben je dan toch 4 weken zwanger lijkt mij????? Je eigen cyclus telt niet echt in tijden van icsi en ivf volgens mij. Maar goed maakt niet uit, je bent zwanger en daar gaat het om. Voel je je goed?

Geplaatst

Hoi hoi,

Nou, vrouw en embryo zijn weer terug in het nest ;-)) terugplaatsing was appeltje "eitje" haha. Embryo met de beste deling is geplaatst, de andere 5 waren prima voor de vriezer, dus hebben we een voorraadje :toppie:

En nu doe ik maar gezellig mee met het wachtbankje... ga wat leuke dingen doen anders lijkt het helemaal zo lang te duren.

Gibelomo wat verdrietig zul je zijn... zo super rot voor je... zal mijn duimen blauw draaien voor je voor de IUI maandag. Mijn linker eierstok was in de eerste paar dagen ook niet te vinden, totdat daar eitjes gingen groeien maar hij is altijd achter gebleven en had ook op het eind duidelijk minder en kleinere foll. dan de rechtse...Sterkte meid!!

Ik heb ook info gelezen over hoe lang je zwanger bent, normaal reken je idd vanaf 1e dag van de laatste menstruatie maar dat doen ze omdat je dan nooit precies weet wanneer je bevruchting plaats heeft gevonden. Wij weten dat nu wel he hihi... maar joh, in het zkh kunnen ze dat toch ook berekenen als je twijfelt? En staat het trouwens niet op zo'n digi test van Clear Blue, aantal weken?

Bianca hoe ging de echo, is er wat meer duidelijkheid???

Zoe, nog paar nachtjes slapen!!!! Slaap je uberhaupt of eh..hihi...

Daantje hoe is het met jou?

Wish wat is de uitslag, hoeveel emmies, weet je al iets? Hoe ging je punctie??

Kom op met die berichten meiden, ben nieuwsgierig hihi..

Alle anderen denk ook aan jullie!!! Nog nieuwtjes??

liefs Mama Ree

Fijn weekend a

Geplaatst

Jeetje Gibelomo, Wat balen!!! Mijn rechtereierstok was ook niet goed te zien bij mijn 1ste ICSI poging. De eitjes bleven daar klein en groeide langzamer. Vandaar dat die punctie toen ook heel pijnlijk was! Maar bij de 2de poging zagen ze hem al veel beter in beeld, wat dus resulteerde in een minder pijnlijke punctie! Hopen dat de IUI-poging lukt en anders kan de volgende x alles heel anders zijn. Succes! Vind het trouwens heel knap en petje af, dat je met 3 kinderen nu door zo'n IVF poging gaat/nu dan IUI, maar Al die emoties en vermoeidheid en dan nog voor de kids zorgen. Weet niet of ik dat zou kunnen! Hou vol!

Zoe!! Meid nog een paar dagen, als de test nog niets aangeeft niet meteen verdrietig zijn he!? Bij mij was ie ook negatief 2 dagen voor de officiele bloedtest. Ik ben zo benieuwd en hoop zo dat je positief nieuws krijgt, dat heb je toch nu wel eens verdiend!!!!!!!

Mamma-ree ook voor jou geldt nu; Benen bij elkaar, kruik erop en broeden!!!! HAHA, vond het zo grappig dat Pleun dat vorige x schreef. Wel af en toe laten weten wat je voelt he! Daar zijn we nieuwschierig naar..

Bianca, Do you believe in miracles!! Ik wel!!!! Ik hoop het zo voor je! Als je dan al die verhalen leest, dan wil je daar ook gewoon midden inzitten. Succes met de echo!

Wish, heb je de terugplaatsing vandaag gehad? Ik hoop dat alles goed gaat??

Hobbesje, heb jij al een testje gedaan? Dinsdag is het al zover he? Wat voel je meid..

Met mij gaat het lekker, nog steeds pijnlijke borsten. Maar ja dat alles heeft volgens mij echt te maken met de Utrogestran, dus laten we onszelf niet gek maken! Doen we stiekem toch, ik ook hoor...

Geplaatst

Hey meiden,

Gisteren de fm meting gehad in het ziekenhuis, en pff dat was even schrikken!

Verschrikkelijk opgezette eierstokken en enorme trossen met folikels.

Volgens de arts niet zo gek met PCO, maar wel weer heel erg vreemd omdat ik 2 deca spuit en dat de cyclus nog meer platlegt dan anders met 1 spuit.

Gelukkig waren de meeste miniatuur, maar toch een stuk of 11 grotere (10 mm)

Moesten het bloed afwachten, en dag later voor een echo om te kijken of we moesten stoppen ivm overstimulatie of toch door konden gaan.

Wat ook nog erg opviel volgens de arts is dat het baarmoederslijmvlies al heel erg dik was, maar dat was wel een goed teken zei ze. (???)

's Middags gebeld voor de uitslag van het bloed en gek genoeg waren de bloeduitslagen prima, de arts begreep er ook helemaal niks van hoe dat nou kon! Maar goed we mogen tot nu toe dus nog door gaan.

Maandag weer een echo en dan maar hopen dat alleen de grote verder zijn gegaan met groeien, en niet die kleine donders ook.

Het word dus nog wel even heel erg spannend.

Ik hoop zo dat er niet weer een poging word afgeblazen!

Liefs Diana

Geplaatst

Mama-Ree,

Wat is het nu spannend he!!!Waren ze lief voor je in Leiderdorp Wie had je met de punctie en de terug plaatsing??

Ga flink duimen voor je!!

Daan,

Hopelijk heb je die pijnlijke borsten gewoon omdat je zwanger bent gaan we stiekem wel vanuit natuurlijk!!!

En ik geloof wel in wonderen maar helaas vandaag niet haha.

Heb een echo gehad vanochtend en wat ik al dacht de Follikels waren nog niet weg.Dus gewoon mn volgende menstruatie afwachten.

Vind het echt wel jammer had graag tussen jullie op het wachtbankje gezeten!!Maar ik lees gewoon stiekem mee :P!!

Diana,

Geen wonder dus dat je van die steken in je buik hebt!!!

Er gebeurt veel met je lichaam op het moment!!

Hopelijk groeien alleen die 11 door en blijft je hormoonwaarde onder de 1500!! Dat zal helemaal top zijn!!

Liefs Bianca

Geplaatst
Ik dacht dat je moest rekenen vanaf de punctie.... en dan 2 weken erbij. Op moment van testen ben je dan toch 4 weken zwanger lijkt mij????? Je eigen cyclus telt niet echt in tijden van icsi en ivf volgens mij. Maar goed maakt niet uit, je bent zwanger en daar gaat het om. Voel je je goed?

Ja ik heb mijn ticker aangepast, vanaf de punctie 2 weken eraf, en dan kom ik idd uit op 4 wkn. Verder voel ik me wel goed alleen heel moe, maar hoort erbij...

Hoe voel jij je? Je kan al bijna testen toch?

Geplaatst

Mama Ree, bijzonder he? Heb je niet het gevoel dat je heel voorzichtig wilt doen nu. Tenminste dat had ik wel. Niet dat het wat uitmaakt natuurlijk maar voor je eigen gevoel. Ik hoef helemaal niets te doen in huis op het moment. Zalig hoor haha maar kan m'n vriend niet duidelijk maken dat ik heus wel kan koken en strijken. Ach ja, ik geniet er nog maar even van en hopelijk voor een hele lange tijd!

Diana, spannend hoor. Fijn idd dat je bms nu al zo dik is. Je bent in ieder geval een mooi plekje aan het creeeren!

Daantje, verschrikkelijk he. Al die symptomen. Ik pin me in ieder geval nergens meer aan vast. Heb me de laatste keer zo zwanger gevoel na die bolletjes. Dacht echt dat dat hem ging worden dus ik ben nu iets voorzichtiger. Ik moet eerst een positieve test zien!

Carolina, jij hebt toch al heel vroeg positief getest na een verse emmie? Ik was eigenlijk van plan om maandagmorgen te testen. 2 dagen te vroeg maar lijkt me wel dat het dan kan....

Geplaatst

Ja ik had op wd 8 al positief getest dus neem aan dat die 2 dgn niet veel uit maken!! Nou ik hoop echt voor je dat je 2 streepjes te zien krijgt!!! Wat voel je verder allemaal???

Geplaatst

Hey meiden,

Nou ben even een paar dagen niet hier geweest, heb gelijk 4 pagina's bij te lezen. Had het erg druk van de week, met veel afspraken 's avonds vandaar..... Gisteren een hele dag niet lekker in bed gelegen, maar nu gaat het al weer wat beter gelukkig!!

Heb vanmorgen 4 fm meting gehad (na 19 dagen gonal f spuiten), maar gelukkig werpt het ook zijn vruchten af hahahaha. Heb 11 (waarschijnlijk) bruikbare follikels en dinsdag staat de punctie gepland :happydance: spannuuuuuunndd.

Zoe, ga je morgen testen???!!!!!!! ben echt zo benieuwd!!!!! Heb er een goed gevoel bij :icon_flower:

Bianca, leuk dat je ons op de hoogte houd, hopen dat je eind feb weer kan starten!!!

Daantje, hoe is het met jou????

carolina, super gefeliciteerd met dit goede nieuws!! Dat je maar een voorbeeld bent voor velen van ons.....

xx

Geplaatst

Ienieminie, wat fijn om weer van je te horen. Begon me al een beetje ongerust te maken... 11 follikels klinkt super! Vanavond de pregnyl spuiten? Ben je daar in ieder geval weer even van af!

Lief dat je een goed gevoel bij me hebt. Ik hoop het ook zo! Ik lees dat sommige meiden 14 dagen na de punctie al mogen testen. Nou dat is bij mij morgen dus... Ik hou jullie op de hoogte.

Ik probeer veel afleiding te zoeken wat op een dag als vandaag niet echt lukt haha. Heb volgens mij vanochtend al wel 5 keer ingelogd om te kijken of er al nieuwe berichten waren.

Mama Ree, hou je het lekker warm hihi.

Carolina, hier komt mijn lijstje: af en toe hoofdpijn, duizelig, ongi-krampen, trekkerig gevoel in de onderbuik, geen eetlust, wiebelige benen. Tja maak er maar wat van. Ik hoop dat ik morgenvroeg duidelijkheid heb!

Geplaatst

Hoi!!

Zoë hier alles onder controle hihi, en lekker warm. Ben wel wat aktiever dan gisteren want werd helemaal kriebelig van dat continue liggen en niets doen. En als het echt zou helpen, zouden ze dat iedereen wel aanraden denk ik dan maar... Maar tussen m'n oren zit dat wel hoor, haha, rustig aan doen en niet te veel (in)spanning. Morgen testen joepie... spannend laat je het ons weten??? Ik heb al vanaf gistermiddag zo;n zeurende onderbuik, vandaag met vlagen. Dan ga ik even liggen ofzo.

Vanaf welk moment moet je nou eigenlijk rekening houden met dingen die je niet mag eten. Nu al, of pas als je een positieve test hebt? Ga donderdag eten met vriendin en ze hebben in die tent zoooooo'nnnnnn lekkere carpaccio hihi..

Ieniemienie dat gaat opschieten joh!! Dat je foll nog maar even mooi door mogen groeien!!

Bianca ik had bij beide een vrouw. Bij de punctie weet ik de naam ff niet meer.. heb ik verbannen denk ik omdat het niet zo leuk was haha. De tp heeft dr Heinsbroek gedaan, ook een vrouw. Beide aardig, die Heinsbroek was beetje stille willie, maar verder niets mis mee.

Diana, mooie dikte toch? Net een texels dekbedje ha ha, lekker dik en warm straks ;-))

Die bolletjes zijn inderdaad troep zeg beh.... maar goed als dat het enige is. Heb er geen bijwerkingen van geloof ik.

Carolina, wat houdt dat stukje in je ticker in waar staat T1 T2 enz... of iemand anders die dat weet??

Zoe ik verveel me ook te pletter ha ha, dus ben nog wel ff online :happy7:

xxx

Geplaatst

oh ja, en nog een vraag met rode oortjes (op verzoek van manliefhihi) het lijkt mij nu niet verstandig om sex te hebben, of iets wat er op lijkt. Hoe gaan jullie daar mee om?

Als niemand er iets over kwijt wil hoor ik het wel :laughing9:

Geplaatst

Mama-Ree, dat raden ze bij ons in de folder af...

Er is weer lekker veel gepost hier, gezellig.

Hier nu bijna tijd voor de eerste fm. Ben benieuwd, m'n buik voelt wel alsof hij hard aan het werk is iig!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden