Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat leuk om te zien dat hier nog steeds nieuwe dames bij blijven komen. Allemaal van harte en geniet van jullie zwangerschap.

Liefs, Dorine

Geplaatst

hi meiden,

ik meld me ook graag aan bij jullie.

Vanmorgen positief getest thuis met een kv-test, en net gebeld door zh dat ik 'een mooie HCG waarde' heb.

Eerste echo staat gepland voor 20 januari. Volgens eigen berekening 08-09-10 uitgerekend.

Ik voel me zo bevoorrecht, de eerste ICSI en gewoon raak! Wat een heerlijke manier om het jaar mee af te sluiten!

Gast estrhalita
Geplaatst

Van harte en welkom. Ik ben zowel hier als bij augustus aangemeldt omdat ik officieel 5 sept. ben uitgerekend, maar in de week van 23 aug. een geplande keizersnede zal krijgen.

Geniet van het oud en nieuw.

Geplaatst

hoi,hoi,

Misschien mag ik erbij,beetje praten over hoe jullie je voelen enzo!

Zal ff vertellen.

Wij zouden 14 januari 2010 ons gesprek weer hebben om met icsi verder te gaan.

Mijn man heeft een hersteloperatie gehad,ze vertelden ons dat als ik in december niet zwanger zou zijn ,we dan het beste zo snel mogelihjk door konden gaan met icsi.

Ik ging er absoluut niet meer vanuit en had deze maand zoiets lekkere borrel,en ff niet in dat cirkeltje.In januari nieuwe kansen met behulp van ziekenhuis!!

Nou moets ik afgelopen maandag ongesteld worden en dat gebeurde niet,ben nooit overtijd.woensdag werd ik toch echt zenuwachtig en test gehaald.En het grootste wonder was gebeurd!!vet positief!!Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten hooor,mijn man ook niet.

6september ben ik uitgerekend!!tjee,nooit gedacht toch nog op de natuurlijke manier!!!

succes allemaal!!!

liefa Luna

Geplaatst

Waauw Luna

wat een mooi bericht, ik vind het zo geweldig en bijzonder om te lezen dat er op dit forum toch lotgenoten spontaan zwanger raken, super!!!

geniet ervan!

groetjes

Babeth

Gast estrhalita
Geplaatst

HOi Luna,

Gefeliciteerd met je wondertje. Jeetje wat mooi toch om toch natuurlijk zwanger te worden. Peggy is ook natuurlijk zwanger geworden, nog zo'n wondertje. Welkom hier.

Geplaatst

dank jullie wel .ja,ik sta ook nog echt steeds te kijken hoor,onbegrijpelijk!!wonderen bestaan en er zit een echt wondertje in mijn buik.

Het liefst zou ik het ieder1 vertellen!!maar toch nog maar niet!!

Ik heb het even gelezen van Peggy,tjee ook onvoorstelbaar.

Ook jullie natuurlijk allemaal gefeliciteerd,wat een goed begin van 2010 hè!!!hoe voelen jullie je eigenlijk????

o ja ,hoe kan ik zo,n leuke banner(weet niet of dat zo heet hoor) onderaan mijn berichtjes krijgen???

liefs Luna

Geplaatst

hallo Lun

een banner kun je op verschillende sites maken, bv. www.babybytes.nl of www.lilypie.com

als je daar jouw gegevens invult zie je in een vakje de gegevens staan die je moet kopieren, deze kun je kopieren en plakken in je handtekening.

als je hem ingekopieerd hebt kan het zijn dat het een tiental seconden duurt voordat deze zichtbaar is, opslaan en klaar!

succes

groetjes

Babeth

Geplaatst

Luna gefeliciteerd.. Ongeloofelijk he... Wij kunnen het ook nog steeds niet geloven... Net als de mensen in onze omgeving. Alleen ouders en mn vriendinnen heb ik het verteld.. Verder nog even rustig aan. Hoewel we het van de daken willen schreeuwen hahaha Het blijft pril!

Maandag even met onze ivf arts bellen. Ik hoop dat we snel een ehco kunnen krijgen.

Geniet ervan Luna!

Liefs Peggy

Geplaatst

hoi Peggy,

Is niet te bevatten hè.

Voor jullie nog een grotere vraag,héél apart.Dat je na zoveel behandelingen toch spontaan zwanger wordt.

Hoe voel je je?

Ook voor jou,genieten hè!!!!!

liefs Luna

Geplaatst

Hey Luna,

Ja het blijft een wonder!!! Hopen dat alles goed blijft gaan.

Ik voel me wel ok. Wel erg moe en zo nu en dan hoofdpijn.

We wachten het maar af. Hoe voel jij je???

Liefs Peggy

Geplaatst

oeps ,foutje,

voel me ook ok,beetje moe wel ,toch anders dan anders.zere tieten(lekker plat hè,haha)ze voelen héél zwaar.

wou dat we al op de 12 weken zaten,maar duurd nog ff.

wil zo graag vertellen,moet jij nou naar het ziekenhuis?of kan je naar de verloskundige??

liefs Luna

Geplaatst

Meiden allemaal van harte proficiat!

@Colinda: heel veel succes morgen met bloedprikken... ik hoop dat je HCG alsnog hard gestegen is meid.

Liefs Pien

Geplaatst

Ik bel vanmiddag onze ivf arts en hoop dan snel voor een echo te mogen komen. Ik denk als de eerste 3 maanden voorbij zijn dat ik wel naar een verloskundige praktijk hier in de buurt ga. Dat is toch wat makkelijker.

Liefs Peggy

Geplaatst

hey pieneke

ik ben gisteren gaan bloeden wel een lichte maar toch

vanmorgen bloed laten prikken

en ze hebben net gebeld en hy was mooi gestegen naar 254 dus ik moet

een vrydag weer bloed laten prikken.en over dat bloeden kon ze niet echt wat voor verklaren

dus het is allemaal afwachten

groetjes colinda

maar ik ben nog wel zwanger zeggen ze op het ziekenhuis

Geplaatst

Colinda dat klinkt positief... Heel voorzichtig dan gefeliciteerd!! En succes voor vrijdag:toppie:

Ik heb onze ivf arts gesproken... Ze was uiteraard blij verrast.

Maandag 18 januari mogen we voor een echo.. Dan ben ik 7 weken en kunnen ze ook echt iets zien. Nu mocht ik ook komen, maar ze zei dat het me alleen maar ongerust zou maken, omdat er niet veel te zien is.

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

1 december alternatieve genezer bezocht

Een wonder... nu spontaan zwanger! (5weken)

Geplaatst

hey peggy

ik ben nog wel wat onzeker omdat je niet weet ofdat het goed is

en dat weet je pas als je een echo gehad heb

ik heb wel wat buik krampjes en het bloeden is de ene keer best veel en de andere keer helemaal niks, maar ja nog even afwachten

en jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap

en wat houdt eigenlijk zo altenatieve genezer in peggy?

groetjes ik hou je op de hoogte van colinda

Geplaatst

Ja ik ben ook nog voorzichtig hoor.. Zolang ik het nog niet op een echo heb gezien....

Ik heb over de alternatieve genezer al een stukje geschreven bij 'even wat vertellen' dan kun je het hele verhaal lezen:happy7:.

Liefs Peggy

Geplaatst

Hallo Colinda,

Het is zo balen als je in onzekerheid moet zitten, ik snap je bezorgdheid heel goed! Je waarden zijn in ieder geval zo ongeveer elke 48 uur verdubbeld.. en dat is wel fijn. Ik heb zelf 2x een vroege miskraam gehad, mijn hcg was dan rond wachtdag elf 31 en 3 dagen later maar 51. Dat steeg dus duidelijk niet goed, ik had toen ook bruinverlies.

Ik ben nu ruim negen weken zwanger en in de 5 en 6de week weer bruin/bloedverlies gehad gedurende 12 dagen! Ik hoop op het allerbeste voor je!

Liefs Pien

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden