Ga naar inhoud

Januari 2010 - IVF poging 2

Gast Sannie66

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sannie, Oef. Dat klinkt wel heftig!Heel veel sterkte!!!!!Heeft hij ook nog gezegd wat dat zou kunnen betekenen wanneer je rond je eisprong menstrueert???Joy1

• Reacties 268
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sannie, Oef. Dat klinkt wel heftig!Heel veel sterkte!!!!!Heeft hij ook nog gezegd wat dat zou kunnen betekenen wanneer je rond je eisprong menstrueert???Joy1

Geplaatst

Ben ik weer ff snel, want moest toch ook ff kijken hoe het met Sen en Zoë was vandaag...

Nog steeds veel pijn; alsof je eierstokken eruit worden getrokken (sorry voor deze details..). Getracht een rondje te lopen met de honden om een uur of 7, maar dat was geen suc6; had ik beter niet kunnen doen. Ook weinig gegeten, want had echt geen trek (en dat is zeker niet mijn stijl). Man zorgt goed voor me hoor. Lekker gekookt enzo, maar tis niet m'n dag zeg maar. Nou werd er natuurlijk geadviseerd om vanavond ook nog ff te 'klussen', maar dat gaan we maar niet doen he!

Anyways, slapen zal wel lukken. Dank lieve Caro.. enneh, Spaatje, ik heb 'em bewaard hoor, je kussentje :happy4:...

Liefs!

Geplaatst

Ben ik weer ff snel, want moest toch ook ff kijken hoe het met Sen en Zoë was vandaag...

Nog steeds veel pijn; alsof je eierstokken eruit worden getrokken (sorry voor deze details..). Getracht een rondje te lopen met de honden om een uur of 7, maar dat was geen suc6; had ik beter niet kunnen doen. Ook weinig gegeten, want had echt geen trek (en dat is zeker niet mijn stijl). Man zorgt goed voor me hoor. Lekker gekookt enzo, maar tis niet m'n dag zeg maar. Nou werd er natuurlijk geadviseerd om vanavond ook nog ff te 'klussen', maar dat gaan we maar niet doen he!

Anyways, slapen zal wel lukken. Dank lieve Caro.. enneh, Spaatje, ik heb 'em bewaard hoor, je kussentje :happy4:...

Liefs!

Geplaatst

Hey San, las net je berichtje *sweet...* Ik hoop dat je ondertussen iets beter voelt. Jeetje, ik vind het nog wel wat hoor... Doe rustig aan en dan ga ik ook duimen draaien! liefs

Geplaatst

Hey San, las net je berichtje *sweet...* Ik hoop dat je ondertussen iets beter voelt. Jeetje, ik vind het nog wel wat hoor... Doe rustig aan en dan ga ik ook duimen draaien! liefs

Geplaatst

Stond vanochtend op met minder krampen/pijn en wat belangrijker is: HET is bijna helemaal verdwenen :clap2:.. super blij natuurlijk, want ik ben net ff op sollicitatiegesprek geweest... wat dat gaat worden, de tijd zal het leren.. :happy:

Geplaatst

Stond vanochtend op met minder krampen/pijn en wat belangrijker is: HET is bijna helemaal verdwenen :clap2:.. super blij natuurlijk, want ik ben net ff op sollicitatiegesprek geweest... wat dat gaat worden, de tijd zal het leren.. :happy:

Geplaatst

Hoi Sannie,

gelukkig weer wat beter. Misschien hebben je eierstokken goed werk verricht dat het daarom zo pijnlijk was.

Ik had dat na de 1ste iui, ontzettend veel pijn maar ik was wel zwanger.

Succes!

Groetjes

Geplaatst

Hoi Sannie,

gelukkig weer wat beter. Misschien hebben je eierstokken goed werk verricht dat het daarom zo pijnlijk was.

Ik had dat na de 1ste iui, ontzettend veel pijn maar ik was wel zwanger.

Succes!

Groetjes

Geplaatst

Ja, voel me ook beter..en als ik nou eens :zwanger: test door al die krampen..zal je mij niet meer horen klagen..

Hmmm gesprek vanochtend, weet het niet. Morgen heb ik ook weer een gesprek bij een bedrijf in Den Haag, afwachten maar...

Geplaatst

Ja, voel me ook beter..en als ik nou eens :zwanger: test door al die krampen..zal je mij niet meer horen klagen..

Hmmm gesprek vanochtend, weet het niet. Morgen heb ik ook weer een gesprek bij een bedrijf in Den Haag, afwachten maar...

Geplaatst

En meer kun je niet doen... het leven bestaat voor een groot deel uit wachten, nu helemaal.

Zei ik al: als het lukt deze keer ben je alles zooo vergeten!

Succes morgen!

Geplaatst

En meer kun je niet doen... het leven bestaat voor een groot deel uit wachten, nu helemaal.

Zei ik al: als het lukt deze keer ben je alles zooo vergeten!

Succes morgen!

Geplaatst

Hi Marion, heb uiteraard ook jouw avontuur in DD gelezen..wordt weer spannend!

Anyway, het SFG houdt 17 dagen na inseminatie aan als testdatum. Vorige keer bij de IUI werd ik precies 14 dagen erna ongi. Ik ben bang dat het nu eventjes wat anders zal worden mede door de hormonen (vorige keer Clomid en nu Menopur) en dat ik komende zaterdag nog een Pregnyl moet zetten als tegenhanger voor de Synarel...

Geplaatst

Hi Marion, heb uiteraard ook jouw avontuur in DD gelezen..wordt weer spannend!

Anyway, het SFG houdt 17 dagen na inseminatie aan als testdatum. Vorige keer bij de IUI werd ik precies 14 dagen erna ongi. Ik ben bang dat het nu eventjes wat anders zal worden mede door de hormonen (vorige keer Clomid en nu Menopur) en dat ik komende zaterdag nog een Pregnyl moet zetten als tegenhanger voor de Synarel...

Geplaatst

Ik ben ook zo´n oen he.. ga ik gisteren naar mijn Reiki master (gelukkig in de buurt), vraagt ze: "Uh, wat kom je doen? We hebben toch voor morgen een afspraak?" Met rode koontjes weer naar huis gegaan.

Ach, ga ik vanavond bij haar 'op de bank'...

Voel me heel goed vandaag. Nog wel een waas soms van HET, maar niet noemenswaardig en de krampen, pijn, het strak voelen zijn/is nu totaal verdwenen. :happy:

Geplaatst

Ik ben ook zo´n oen he.. ga ik gisteren naar mijn Reiki master (gelukkig in de buurt), vraagt ze: "Uh, wat kom je doen? We hebben toch voor morgen een afspraak?" Met rode koontjes weer naar huis gegaan.

Ach, ga ik vanavond bij haar 'op de bank'...

Voel me heel goed vandaag. Nog wel een waas soms van HET, maar niet noemenswaardig en de krampen, pijn, het strak voelen zijn/is nu totaal verdwenen. :happy:

Geplaatst

Hey Sannie

In ieder geval heb je nog een lekkere behandeling in het verschiet voor morgen :toppie:.

Fijn dat je je weer beter voelt. En niet van het bankje vallen hoor! Houd je een plekje voor me vrij.....Ik hoop..... tot zondag!

Liefs

Manouk

Geplaatst

Heb er zin in vanavond... EN...heb nog meer zin in van het weekend en de week erna...

Mijn mannetje en ik (en de hondjes natuurlijk) gaat nog ff lekker een weekje naar ons geliefde Tsjechië!

Bevestiging of zaterdag of zondag aankomst binnen nu en 3 kwartier...yeah!

Jsem moc rada!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden