Ga naar inhoud

december 2009 januari 2010 mama's


svenja

Aanbevolen Berichten

BROOD IS GELUKT!

 

 

 

Ik heb kleine stukjes brood in de fruitmousse gedoopt. Heerlijk vond ze het! Ik vind het zo fijn dat ze ALLES lekker vindt alhoewel ze de rijstwafeltjes met lange tanden eet hoor.

 

 

 

Hoezo heeft Yari nog geen tandjes??? Volgens mij dacht je een tijd terug toch puntjes te zien?? Vals alarm!

 

 

 

Toch fijnn zo'n forum om tips te delen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 511
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

het is inderdaad toen bij een wit puntje gebleven en kwam niet verder door. maar ik voelde vandaag en hij is nu eindelijk door en het brood ging ook prima af en toe een beetje kokhalzen maar met drinken kreeg hij het weg.

 

 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn wel wat te vroeg met het brood volgens het CB hier. Ze zeggen met 8-9 maanden starten met brood, maar ach.... Het gaat gewoon al zo goed en ze kijkt brood uit mijn handen.

 

 

 

We zitten nu gezellig te ontbijten. Onze schat een cracotte met water en wij een lekker belegde boterham. We zetten ze altijd bij ons aan tafel, zodat ze straks in een restaurant ook netjes blijft zitten met een cracotte of iets anders. Opvoeden!?

 

 

 

Ik ben druk bezig met afvallen. Ik begon vorige week met 69,1kg en ik woog vanmorgen 67,9; YES!!!!! Ik wilde de 67 zien. Vanavond weer wegen bij WW. Ik vind het een SUPER systeem hoor, want ik eet eigenlijk gewoon alles voor mijn gevoel. Mijn streefgewicht is 59, dus ik heb nog even te gaan....... Komt goed! Tegen de tijd dat we met vakantie gaan, wil ik toch een heel eind zijn.

 

 

 

Nog even een fotootje...

 

Foto-GFSERVBE.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat gaat in iedergeval de goede kant op.

 

ik heb een dieet waarbij ik geen kolydraten mag eten en we zaten op vakantie all inclisief met veel toetjes en lekker ontbijten dus je begrijpt wel dat mijn lichaam al die kolydraten lekker is gaan vasthouden ik ben in die twee weken 5 kilo aangekomen. maar ben nu naar een paar daagjes thuis en weer meteen begonnen met dieet ook weer 2 kilo kwijt.

 

 

 

Maxe begint al een aardige bos met haar te krijgen het groeit goed.

 

yari zit bij ons er ook gewoon bij aan tafel vind ik wel zo gezellig en hij ook. vanaf dat hij baby was en in de box lag terwijl wij aan het eten waren begon hij altijd te jengelen todat ik hem in de wipstoel erbij zetten nu zit hij in de gewone stoel en dat vind hij geweldig.

 

 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

he dames

 

 

 

ik werd vanochtend even lekker verwend

 

 

 

ik moest gister avond nog twee taarten en na alles opgeruimd te hebben was het 02:00 uur voor ik naar bed kon.

 

vanochtend schrok ik om 09:00 uur wakker ik ging naar Yari en die lag gewoon nog lekker te slapen is weer het voordeel van tandjes krijgen slapen ze goed. en noah lag gewoon lekker in zijn bed met zijn ds te spelen.

 

op zulke momenten denk ik steeds wat een makkelijke kids heb ik toch.

 

 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames! MAXE HEEFT PAPA GEZEGD en ze blijft het herhalen. Helemaal geweldig!!! Papa is natuurlijk apetrots. Leuk zo'n eerste woordje. Mama probeert ze ook al te zeggen. Zoooooooooo leuk! Ze doet ook al haar handje omhoog als ik high 5 zeg en dan geef ik een tikje op haar hand hihi. Het is zo schattig en het wordt steeds leuker. Ze rent ook als een gek door het huis met het loopstoeltje. Ze komt me overal achterna. Ik moet wel oppassen want in de keuken trekt ze de laden open.

 

 

 

Svenja, onze dame sliep vanmorgen ook tot 8.30u. Wat een verwennerij he?! Hoe gaat het met de taarten? Ben je al begonnen met je eigen toko? Zet er nog eens een leuk fotootje op van je mooie creaties. Ik vind het zo knap!

 

 

 

Vanessa, Hoe gaat het met je? en je zwangere buik? Zie je het al?

 

 

 

Inmiddels 66,6kg, dus nog 8 te gaan! Het gaat goed let de puntentelling en ik vind dat ik veel mag eten. Een kilo per week afvallen is mijn streven. Nu maar hopen dat het lukt, maar het zal steeds lastiger worden. Volgend week woensdag wil ik 65 zien.

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afvallen? Ik mag nog even denken in de termen van aankomen. Ik heb mijn man al wel gemeld dat ik na de bevalling (ach, duurt nog maar 7 maanden) strak aan de lijn ga. Ik wil dan ook weer in mijn mooie kleding passen. Ik heb teveel kleding en te weinig geld om een andere maat te gaan kopen.

 

Renee, mijn complimenten ik vind dat je het goed oppakt! Heeft het een naam wat jij doet? Want zo te horen bevalt het jou goed.

 

 

 

Papa zeggen?!? Geweldig!!! Dan volgt mama vast ook snel. Bo zit ook in haar loopstoel maar komt nog niet echt vooruit, tegen die tijd wordt het een stuk drukker als ze van hort naar her vliegt. Nu is het nog maar 1 metertje en dan voornamelijk achteruit.....

 

 

 

Morgenvroeg voor de 2e echo, als alles goed gaat moeten we dan 2 kloppende hartjes te zien krijgen!

 

 

 

Liefs,

 

Vanessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow Vanessa, wat leuk he die loopwagens. Staat de wagen wel op de laagste stand, zodat ze er met de voetjes bij kan? Maxe rent echt in dat ding achter ons aan en dan knalt ze met dat ding tegen mijn enkels en dat doet zeer. Het is echt leuk om te zien.

 

 

 

Ik doe gewoon voor het eerst in mijn leven Weight Watchers en ze hebben een nieuw puntensyteem wat erg goed gaat. Je mag nu een aantal zaken eten totdat je verzadigd bent en het aantal punten blijft gelijk, zoals pasta, rundvlees en nog een aantal dingen. Een lekkere tournedos van 200 gram kun je gewoon naar binnen werken hoor. Zalig! Het bevalt mij (tot dusver) prima in ieder geval.

 

 

 

Wat spannend morgen de 2e echo. Heb je de vorige x 2 vruchtzakjes gezien? Ow, ik hoop zo dat jullie 2 mooie hartjes zien. Laat ons weten hoe het geweest is hoor. We leven weer mee!

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaah, wat een plaatje!

 

Ik wist niet dat je zo verliefd kon worden op je kindje, jij wel?

 

Ik kan het niet beschrijven maar bij alle simpele dingetjes die ze doen is het net alsof dat voor het eerst ooit uitgevoerd is.

 

 

 

Tot morgen met hopelijk goed nieuws, er waren inderdaad 2 vruchtzakjes te zien dus op naar 2 kloppende hartjes!

 

 

 

Liefs,

 

Vanessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

he vannessa spannend morgen

 

dan heb je straks in 1 keer drie kids. je gaat het nog druk krijgen met drie onder de 2 jaar

 

 

 

renee wat een kopie heeft ze toch erg leuk.

 

ik ben nu druk bezig met de taarten zal snel nog wat erop zetten.

 

ik heb me maandag ingeschreven bij de kvk dus ben officieel onderneemster.

 

sinds vandaag zijn we bezig met de website en ons streven is om die midden augustus online te krijgen.

 

 

 

Yari begint ook al met na praten als hij een bordje ziet van hem zelf dan zecht eerder schreeuwt hij eje waarop weer eten zeggen en hij dan weer eje.

 

met het loopstoeltje ben ik nog niet bezig eerst moet hij lekker stevig in de kinderstoel kunnen blijven zitten dus ik denk ergens met 8 maanden dat ik er mee ga beginnen.

 

 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Svenja! Je bent nu officeel onderneemster. Spannend hoor. Ik ben erg nieuwsgierig naar je website, dus mail even het adres wanneer de site online is.

 

Yari gaat dus ook al lekker wat babbelen betreft. Leuk he?!

 

 

 

O ja Vanessa, wat een liefde he?! Ik wist niet dat dit bestond. ik wou dat ik dit allemaal eerder wist, dan had ik een groot gezin gehad. Mijn schoonzus heeft 5 kids en ik vind dat zo leuk en gezellig. Ik vind het erg jammer dat ik niet nog meer kindjes kan krijgen. Soms maakt me dat wel verdrietig hoor, maar ja.....

 

 

 

Maxe is zo lief. Ze speelt echt al een half uur alleen op het kleed in de kamer, zie foto. Soms geef ik ze een lange vinger tussendoor en dan gaat het weer een kwartier goed. Zo krijg je een beetje je handen vrij he?!

 

Foto-3DL6OW4D.jpg

 

Ze zit echt al goed en valt nauwelijks meer om. Ze kruipt inmiddels achterwaarts en ze rolt de kamer door. De box gebruiken we wat minder, maar dat zal straks als ze loopt wel weer van pas komen.

 

 

 

Hoe is jullie eetschema nu? Geven jullie allemaal al een boterham?

 

 

 

Liefs en truste

Link naar reactie
Delen op andere sites

he renee wat zit ze al goed dan zie je maar weer he dat meisjes sneller zijn.

 

 

 

hier zijn wat foto's

 

 

 

barbie taart voor nadjescka's kinderfeestje

 

Foto-7GGMJHZY-D.jpg

 

 

 

cupcakes voor de kraamvisite

 

Foto-OJJW7IUI-D.jpg

 

 

 

bruidscupcakes

 

Foto-K84JY4QW-D.jpg

 

 

 

voor een bezig bijtje

 

Foto-7YTMCIFB-D.jpg

 

 

 

1 laags bruidstaart

 

Foto-TAOPWSVY-D.jpg

 

 

 

barbietaart

 

Foto-7ONLEZ3X-D.jpg

 

 

 

handgeschilderden bloemen

 

Foto-RHAYZDP4-D.jpg

 

 

 

dit zijn er weer een aantal die ik de afgelopen tijd heb gemaakt.

 

 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAT GEWELDIG MOOI!!! Die barbietaarten vind ik echt leuk voor een leisjesverjaardag. Die gaan we zeker onthouden! Wat zijn die cupcakejes ook leuk zeg. WOW, ik ben gewoon een soort van trots op je. Ik vind het echt heel knap wat je maakt. Zijn ze ook zo lekker als dat ze eruit zien? Wat een kunst zeg!

 

 

 

Ja, ze zeggen dat meisjes wat sneller zijn he?! Ik geloof dat ook wel. Het wordt wel steeds leuker vind ik.

 

 

 

Fijne dag. Het wordt mooi weer dus geniet er van.

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och jeetje, heb ik hier niets neergezet?

 

Sorry!!!

 

 

 

Alles is goed! Twee kloppende hartjes!!!!

 

We kunnen ons geluk niet op.

 

Gisteren de verbouwingsplannen doorgenomen en gaan deze de komende tijd uitwerken. We gaan een wasruimte (zowel voor de kindjes als de kleertjes) maken. Ze krijgen straks alledrie een eigen kamertje. Vervoer is ook wel lastig want Bo moet ook nog in de wandelwagen, daar heb ik misschien ook een oplossing voor maar daarvoor moeten we een keertje naar Breda.

 

Nu eerst rustig wachten tot we de 3 mnd voorbij zijn.

 

 

 

Daarna aan de slag want met mijn diabetes zal het best heftig worden allemaal. Ik spuit nu de dubbele hoeveelheid insuline vergeleken met normaal. Doordat ik zo misselijk ben wil ik eigenlijk de hele dag kleine beetjes eten, dat is met diabetes ook niet echt handig. Maar ik heb er weer vat op gekregen en het gaat nu dus redelijk. Was even 1 dag afzien.

 

Lief Renee dat je het zo goed in de gaten houdt hoe het met mij is.

 

 

 

Dikke knuffel voor iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met ons gaat het goed... Ons prinsje is al weer bijna 10 maanden gaat zo hard.....

 

Voorlopig ben ik hier op het forum nog wel te vinden hihi.. we willen alles en kan en mag graag nog 1 a 2 brusjes... maar we beginnen pas als Yassine 1.5 is.. we zijn nog best jong en vinden het even wel goed zo....

 

 

 

Maar echt super leuk voor jullie een 2 ling, dat is stiekem mijn aller grootste wens haha...

 

 

 

voel je verder goed? en bo al weer 7,5 maand so de tijd vliegt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al redelijk "oud", 37. En de endometriose natuurlijk. Anders hadden wij ook nog wel even gewacht. We mogen nu veel praktische zaken op gaan lossen, maar dat komt allemaal goed!

 

Ik hoop dat het als jullie weer "zover" zijn ook allemaal van een leien dakje gaat!

 

 

 

Liefs,

 

Vanessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanessa, het is logisch hoor dat we willen weten hoe het met je gaat. We hebben nogal wat gedeeld de laatste maanden, WAAAAAT het is al meerr dan een jaar! Ik weet nog als de dag van gisteren hoe onze zwschappen zijn begonnen, met veel obstakels! Ik geloof dat deze zwschap beter van start gaat he?! Nu even de eerste 3 maanden door en dan weer gerust adem halen. Wat hebben ze in Breda en waar? Hebben jullie al een auto waar 3 kinderstoelen in passen? Goh, 3 is net even een getal dat alles anders moet. Ik vind het ontzettend leuk voor jullie en zooo spannend. We tellen gewoon weer mee af. Wat je diabetes betreft.... K****! Ik weet nog goed hoe het was. Succes ermee!

 

 

 

Hoe gaat het met de andere dames?

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Vanessa,

 

 

 

Te gek zeg.... een 2ling op komst. Nou meid, maak de borst(en) maar nat want het is toch wel stevig aanpoten. Ontzettend gefeliciteerd en nu maar duimen dat de overige 6 weken maar héél snel voorbij mogen zijn.

 

 

 

Toi toi toi!

 

 

 

Greetzzzz,

 

Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal bedankt voor jullie felicitaties! Lieeeeeeeffff!

 

 

 

Onze auto is geen probleem, daar dacht ik het weekend nog aan, gelukkig!

 

Alleen een kinderwagen, dat wordt waarschijnlijk de Turte kiddy bus, verkrijgbaar bij het Rietje in Breda (staan plaatjes op het net).

 

Lijkt mij de wagen waar we het langst iets aan hebben.

 

Groot ben je toch met drie! Ik vind het zo geweldig dat ik de hele dag met een big smile op mijn witte vermoeide gezichtje rondloop!

 

Nu maar weer even een tukkie doen, misselijkheid is vandaag wel weggebleven!

 

 

 

Liefs,

 

Vanessa

 

 

 

P.S. Elena? Nog tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden