Ga naar inhoud

december 2009 januari 2010 mama's


svenja

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 511
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

vanessa ik heb dat ding eens even bekeken maar die kan je niet meenemen in de auto dan moet je als auto ook een bus kopen. kun je niet gewoon een duo wagen nemen en dan zon plankje voor bo erachter en als jullie met zijn alle weggaan kunnen jullie allebei een kinderwagen pakken.

 

 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij past bij ons in de bus (als het goed is). Dit gaan we dan ook meten.

 

Ik probeer er rekening mee te houden dat als je een dagje weg gaat etc. de kinderen hier ook in kan laten eten. Er wordt namelijk een tafeltje bij geleverd. Ik denk dat we ook eens moeten kijken naar winkels waar ze drielingwagens hebben en wat "rijproeven" moeten gaan doen. Want ik hoor van veel mensen dat meerlingwagens bijna niet te sturen zijn. En dat een heleboel wagens kwalitatief heel slecht zijn.

 

 

 

De rest is eigenlijk allemaal geen probleem, ieder kind heeft straks een eigen kamertje.

 

 

 

We gaan een ruimte maken waar we ze kunnen verschonen, waar de kleding (totdat ze wat groter zijn) komt te hangen, er komt een lavet en de wasmachine en droger komen in die ruimte. Anders zou je drie commodes + bijbehorende spullen nodig zijn, later gebruik je die niet meer. En omdat de kamertjes aan de kleine kant worden kan er straks een bed, kast en een bureau in. Nog een commode past dan niet meer.

 

 

 

Praktisch gezien moet er nog wel wat verbouwd worden maar dat is allemaal op te lossen. Wel hebben we afgesproken hier niet tot het laatste moment mee te wachten omdat ik volgens mij tonnetje rond ga worden.

 

Dus rustig de 3 maanden grens afwachten en dan aan de slag! Leuk!

 

 

 

 

 

@Svenja, wanneer gaat jouw site in de lucht? Ben benieuwd!

 

 

 

Liefs,

 

Vanessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is wel een stoer ding en lijkt me ook erg handig.

 

tweelingwagens zijn inderdaad zeer moeilijk te sturen.

 

en ook veel te breed.

 

 

 

we zijn nu druk bezig met de site mijn achterbuurman is ict'er dus moet ook wachten tot hij weer tijd heeft maar planing is voor 27 aug online te zijn.

 

 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn erg benieuwd!

 

Het is inderdaad ontzettend veel werk om een site te maken. Ik weet er alles van want onze nieuwe site is net twee weekjes online.

 

De bestelling rollen er lekker op binnen.

 

http://www.akcapeldoorn.nl

 

Voor ons is alle tijd die ik erin gestoken (steek) het dubbel en dwars waard.

 

 

 

Liefs,

 

Vanessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet er ook alles van! www.debussyhoogstraten.be

 

 

 

Bovenstaande site heb ik laten maken voor 500 Euro. Nu ben ik zelf een website aan het maken voor ons volgende plan. Ik kan nog niet vertellen wat het is, maar moet ook rond dezelfde tijd als die van Svenja actief zijn. Het is erg leuk om te doen. Ik doe dit met novosite.nl. Erg makkelijk om zelf te doen, maar er gaat veel tijd in zitten.

 

 

 

Ons dametje wordt wakker! Even uit bedje halen.

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet er ook alles van! www.debussyhoogstraten.be

 

 

 

Bovenstaande site heb ik laten maken voor 500 Euro. Nu ben ik zelf een website aan het maken voor ons volgende plan. Ik kan nog niet vertellen wat het is, maar moet ook rond dezelfde tijd als die van Svenja actief zijn. Het is erg leuk om te doen. Ik doe dit met novosite.nl. Erg makkelijk om zelf te doen, maar er gaat veel tijd in zitten.

 

 

 

Ons dametje wordt wakker! Even uit bedje halen.

 

 

 

Liefs

 

 

 

Als ik niet te ver weg woonde dat had ik alvast een afspraak met je gemaakt voor in maart! Ziet er mooi uit de site!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, het is iets waar ik niet teveel voor hoef te doen. Als het actief is en online dan laat ik het jullie weten. Ik ga niet echt terug werken hoor, want ik geniet volop van het huisvrouw zijn.

 

 

 

Ja Vanessa, de machine staat te koop, want ik ben niet meer actief. Helaas.... Het is wel een zeer effectieve methode hoor, maar de behandeling duurt 5 dagen en het beste na elkaar. Dit kan ik niet combineren met Maxe. De studio staat momenteel te koop.

 

 

 

Ik ga weer even verder huisvrouw spelen, want poetsvrouwtje is er en dan poets ik altijd beetje mee.

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Vanessa,

 

 

 

Tips... mmmm, ik zou zeggen gewoon blijven door ademen en vooral naar je lijf luisteren. Dus ben je moe... dan gewoon ff gas terug, zo hou je het langst vol zonder stress.

 

 

 

@ Svenja, wij hebben een marktonderzoekje ertegenaan gegooid om de beste en makkelijkste 2ling wagen te vinden die er te koop is momenteel. Dit is uiteindelijk de easywalker geworden en hij bevalt meer dan uitstekend!!!

 

 

 

Met deze wagen kan je door een gewone voordeur én je kan zelfs moeiteloos door de nauwe gangetjes van bijvoorbeeld het Kruitvat. Is met 1 pink te draaien om z'n as en alles is stevig en van goede kwaliteit. Ikzelf heb een Suzuki Baleno (stationbak welliswaar, maar de helft van de kofferruimte wordt in gebruik genomen door een gastank) en daar past de wagen moeiteloos is. Hij knikt als het ware doormidden waardoor hij wat hoog is (als je 'm laat staan op de wielen), maar wel plat. Vanessa, misschien kan je een speciaal zitje los kopen die je op één van de reiswiegjes kan zetten? Zo heb je je drie kids lekker binnen handbereik en bijelkaar :misc_expressions-wh.

 

 

 

Ikzelf ben ook wat aan het mijmeren, mocht de tp van de 2 cryo's aanslaan. Geen idee hoe ik dan 4 kids onder de 2 jaar ga vervoeren... misschien mezelf maar klonen? :booty:Nou ja, dit is weer voor latere zorg! Eerst maar naar de afspraak!!

 

 

 

Greetzzzzz,

 

Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik dus precies hetzelfde.

 

Nu hebben we de Stokke, ik vind hem het geld dubbel en dwars waard.

 

Ik gebruik hem ook echt heel, heel veel.

 

Daarom rijden we gewoon een keer naar Breda en gaan kijken of de

 

Kiddy bus iets is.

 

Eerst even de eerste 3 maanden door. Daarna wil ik niet te lang wachten met alles. Zo te zien ga ik tonnetje rond worden en zie het niet zitten om op het laatste moment van alles te moeten gaan regelen.

 

 

 

Liefs,

 

Vanessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vanessa,

 

 

 

Nee, deze wagen is absoluut niet te goedkoopste maar hij is wel onwijs stevig en lekker in het gebruik. De boys hebben ook heel lang in de reiswiegjes gelegen en daar hebben er heerlijk in liggen tukken ondanks de drukte eromheen. Zij uitgerust..... wij ook blij!!

 

 

 

Wij gaan bijna de 'buggy'-stand erop zetten. Ben erg benieuwd, want dat is toch weer een stap richting de peutertijd en afscheid van de babytijd. :crybaby2::crybaby2: Het gaat écht zo hard..... maatje 68 kunnen ze nu aan en 62 begint echt krap te zitten.

 

 

 

Hoe voel jij je verder? Heb je al een buik(je) :unsure:, dat beloofd dan wat! :tongueP:

 

 

 

Greetzzzz,

 

Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nog dat jij een geweldig mooie buik had.

 

Een hele mooie gave huid en een mooi strak lijf verder.

 

Ik ben bijna mijn hele leven al iets te zwaar, na mijn suiker is daar nog weer een volle maat bij op gekomen.

 

 

 

Ik was al wel 2 kilo lichter toen ik zwanger werd dan wat ik woog voor de geboorte van Bo. Ik was lekker op weg zeg maar.

 

Vanochtend gewogen en van deze behandeling 6 ons aangekomen tot nu toe.

 

Maar als je ziet wat voor buik ik had bij de zwangerschap van Bo, dan weet ik niet wat het nu moet gaan worden!

 

We wachten het af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Vanessa,

 

 

 

Ik mocht dan wel een mooie buik hebben gehad, maar de ruimte was zéér krap hoor. Geef mij maar wat meer ruimte zodat je de kindjes langer bij je kan dragen en bij de bevalling lekker naar huis mag.

 

 

 

Heb me in de vakantie even lekker laten gaan, dus het strakke is er alweer vanaf :whistling_girl:. Wil eigenlijk wel 5 kilo kwijtraken voordat ik aan de cryo poging ga beginnen.

 

 

 

Nou meis, heel veel sterkte met doorademen tot de 12 weken, dan ben je gelukkig weer in de veiligheidszone. Wist je overigens dat Claudia volgende week dinsdag ingeleid gaat worden of een keizersnee gaat krijgen? Dan is ook zij eindelijk mamma en is het cirkeltje van ons drieën rond!

 

 

 

Greetzzz,

 

Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies,

 

 

 

Met het schaamrood op de kaken...lees ik hier net jullie berichtjes....

 

 

 

Moet eerlijk zeggen, dat ik niet zou weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om nog te posten hier, maar wilde wel eventjes iets zeggen!

 

 

 

Wil jullie bedanken, want realiseer me vaak dat ik het zonder jullie veel moeilijker had gevonden allemaal!!!! BEDANKT meiden!

 

 

 

Met Rody gaat het super! Hij is zo leuk, tevreden en een enorme lachebek! 2 tandjes, kruipen, zitten, staan (wel vast).....hij wil alleen pertinent geen groente eten...pffff

 

 

 

@Mamanessa: WOW!!!! Felicitaties zijn op z'n plek begrijp ik!!! Weer zwanger!!! Wat is het je onwijs gegund!!!! Kreeg een sprongetje in m'n hart toen ik het zag!

 

 

 

Hoop met alle dames verders goed?!

 

 

 

Dikke kus,

 

Britt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Met ons weer OK! Afgelopen nacht in het zhuis doorgebracht met Maxe. Gezellig! NOT! Ze had een bloedkluwen vlak onder haar oog. Het is een bloedvaatje wat blijft stromen en dan wordt het een blaasje. Dit blaasje ging iedere x open en het bleef dan bloeden en het werd maar groter. Het zat echt vlak onder haar oog en ik kon het gisteren niet meer stoppen met bloeden. We zijn naar spoed gereden en we mochten meteen een nachtje blijven. Vanmorgen om 8u is het weggesneden onder narcose. Vreselijke ervaring om je kindje zo overstuur te zien na narcose. Gelukkig zijn we nu weer thuis en Maxe is verlost van dat vervelende ding onder haar oog.

 

 

 

Alles goed met de andere dames?

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

he renee

 

 

 

ik lees je bericht nu net pas. dat is vervelend zeg maar hopelijk gaat het nu allemaal weer beter. het is inderdaad verschrikkelijk als je kind wakker wordt van een narcose ik heb het nu twee keer meegemaakt met noah de laatste keer was twee weken geleden hij werd geholpen aan zijn keel en neus amandelen. hij bleef tot een anderhalf uur na de operatie huilen nou niks is frustrerende dan dat je je kind niet kan troosten.

 

 

 

verder gaat het hier prima met de andere kids niks te klagen yari zit nu in zijn loopstoel en heeft ook al een beetje door hoe hij vooruit komt.

 

 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden