Ga naar inhoud

testen februari

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Suus, fijn dat je een tp hebt gehad. En.. testen op valentijnsdag, dat het maar helemaal een super dag voor je mag worden!

Liefs, Dorine

• Reacties 830
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Sannie, ik wens je veel sterkte. Wat een verdrietig nieuws.

@ Suus, veel sterkte in de wachtweken.

@ Audrey, wat een onzekerheid. Hopelijk komt het helemaal goed.

@ Face, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zou het niet aandurven om vroeg te testen.

En voor de rest.. nog veel sterkte en geluk.

Geplaatst

ik wil even de meiden die negatief hebben getest of ongesteld zijn geworden heel veel sterkte wensen en de dames die positief hebben getest feliciteren. Wat is dat toch altijd dubbel he..

Voor de meiden die deze week moeten testen; trekken jullie het nog? ik schijt in mn broek!!! Nadat ik vorige keer op wachtdag 10 al negatief had getest had ik me voorgenomen om nu niet eerder te testen maar nu ga ik toch weer twijfelen want ben bloednerveus, denk dat ik elk moment ongesteld kan worden, voel krampen en steken en ben lichtelijk aan de diarree (sorry voor de details). Ik wil niet dat ik op mn werk ben als het mogelijk mis gaat want dan zit ik daar weer te janken en wil ik gelijk naar huis natuurlijk want dan komt er van werken waarschijnlijk toch niets meer. Maarja ik had me voorgenomen om tot woensdag te wachten en ik wil het alleen weten als ik zwanger ben en anders wil ik het niet weten (stom maar zo voelt het) Owww wat erg is dit ik weet niet wat ik moet doen. Hebben jullie soms ook zo'n gevoel in je buik dat je denkt dat zouden weleens tekens van beginnende menstruatie kunnen zijn??? ow ik hoop zoooo dat het positief is maar ik MOET realistisch blijven

Geplaatst

He Sen,

Ik wacht ook lekker af! Wel moeilijk, maar vorige x was de test negatief, dus dat doe ik niet meer. Moet vrijdag de 1ste test. Gewoon lekker naar m'n werk, dat is goede afleiding! Ik zit me in ieder geval af te vragen, hoe we er volgende week bij zitten? Super blij of ontzettend depri? Het is echt een rollercoaster waar we in zitten, alleen vind ik dat normaal hartstikke leuk en nu NIET!!! Hou vol meid!!

Geplaatst

Ik denk dat ik ook niet eerder ga testen maar toch lijkt het me ook verschrikkelijk als ik wel slecht nieuws krijg dat ik 's middags op mijn werk wordt gebeld!

En over de klachten: pffff denk al een dag of 6 dat ik ongi moet worden. Van die zeurderige krampen, sinds eergisteren ook chagrijnig, lichte hoofdpijn. Daarentegen ook soms misselijk, licht gevoelige borsten, af en toe duizelig. Net de symptomen van pms maar ook de Utrogestan maar toch ook de hoop van "het zou toch niet?".

Kortom; rollercoaster met recht!!

Succes he iedereen!

Geplaatst

Het zet toch door ben ik bang. Heb vanmorgen de gyn gebeld en morgen moet ik om 0800 al bloed komen geven. Daar zetten ze dan spoed achter. Om 1040 heb ik een afspraak bij de gyn voor de uitslag en meteen een uitgangsecho om te kijken of ik verder kan gaan met de volgende cryo-poging.

Suus: welkom op de wachtbank. Hopelijk wordt jou regel wel groen!

En van de rest ook natuurlijk!!!

Geplaatst

Ik voel vanalles. De ene keer denk ik dat ik zwanger ben, maar de andere keer denk ik dat de menstruatie komt. En soms voel ik even niets.

Hopelijk is het snel zaterdag.

Geplaatst

normaal gesproken had ik afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden, maar niets.

Bovendien heb ik erge trek in vet eten, had ik andere keren ook toen ik zwanger was.

Ik heb dus heel erg veel hoop maar ben ook bang voor een teleurstelling.

Morgen testen, durf niet eerder te testen.

Dan weet je ook meteen of het hcg in het bloed hoog genoeg is.

Vannacht al gedroomd dat ik een miskraam had.

liefs

Rachel

Geplaatst

Hè bah, februari heeft ook alweer de eerste roodjes. Sannie, dikke knuffel!!

En Audrey wordt heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees... hè wat naar!

Geplaatst

Ik heb ondertussen zekerheid gekregen. Ongi is goed doorgekomen en bloedtest van vanmorgen was negatief. Ik heb net bij de gyn een uitgangsecho gehad en het zag er allemaal rustig uit. Ik mag dus meteen weer doorgaan met de progynova. Volgende week donderdag baarmoederslijmvlies laten meten! Joepie, ik ben blij dat ik verder kan!

Geplaatst

Hoi Audrey,

Ik kan me voorstellen dat je blij bent met deze zekerheid. Ik hoop voor je dat je volgende cryo een plakkertje is.

Groetjes Dorine

Geplaatst

Las ik het goed: hebben we een zwangere! Face, dat is fantastisch..maak jezelf maar gauw groen in het lijstje..

Lees ook weer wat andere berichten, waaronder die van Audrey. Meissie, ik weet hoe je je voelt.. heel erg veel sterkte met deze teleurstelling...

En Zoë meisje, hoe is het!

Alle andere wachtenden: nog heel veel sterkte met geduldig zijn..

---------------------------------------------------------------------

Ik ga een maand 'rust' houden. Niet spuiten, nix..gewoon weer lekker genieten met mijn mannetje ipv alleen maar hier mee bezig te zijn...

Geplaatst

Hallo wachtende,

Hoe gaat het met jullie?

Ik zit nu op wachtdag 5 en voel echt niks. Af en toe een steekje en af en toe gevoelige borsten maar verder niks. wordt hier zo onzeker van pfff.

Nog 1,5 week wachten!!

Gr Es

Geplaatst

Ik wilde iedereen hier op het wachtbankje ontzettend veel sterkte en succes toewensen!

Ik hoop dat jullie de dagen goed doorkomen, ze zijn al slopend genoeg.

Geplaatst
ik wil even de meiden die negatief hebben getest of ongesteld zijn geworden heel veel sterkte wensen en de dames die positief hebben getest feliciteren. Wat is dat toch altijd dubbel he..

Voor de meiden die deze week moeten testen; trekken jullie het nog? ik schijt in mn broek!!! Nadat ik vorige keer op wachtdag 10 al negatief had getest had ik me voorgenomen om nu niet eerder te testen maar nu ga ik toch weer twijfelen want ben bloednerveus, denk dat ik elk moment ongesteld kan worden, voel krampen en steken en ben lichtelijk aan de diarree (sorry voor de details). Ik wil niet dat ik op mn werk ben als het mogelijk mis gaat want dan zit ik daar weer te janken en wil ik gelijk naar huis natuurlijk want dan komt er van werken waarschijnlijk toch niets meer. Maarja ik had me voorgenomen om tot woensdag te wachten en ik wil het alleen weten als ik zwanger ben en anders wil ik het niet weten (stom maar zo voelt het) Owww wat erg is dit ik weet niet wat ik moet doen. Hebben jullie soms ook zo'n gevoel in je buik dat je denkt dat zouden weleens tekens van beginnende menstruatie kunnen zijn??? ow ik hoop zoooo dat het positief is maar ik MOET realistisch blijven

Sen, ik duim me rot voor je!Hou vol!!!!

Geplaatst

Hallo alle wachtenden,

Ik heb het idee dat er nogal wat verschillen zijn in hoe iedereen zich voelt en wat voor bijwerkingen er zoal zijn van de bolletjes.

Ik ben super moe, lusteloos en idd ook de gezellige buikkrampen. Daarnaast ook wiebelig... uiteraard hebben we het er allemaal voor over maar dat maakt de "klachten" niet minder.

TP was bij pas afgelopen zaterdag dus als deze bijwerkingen aanhouden, dan heb ik nog ff ;-(((

Audrey, wat jammer joh.. maar misschien is de zekerheid nu ook een troost.. op naar de volgende sterkte joh!!

x MamaRee

Geplaatst

Audrey, TP 19-01, 1 cryo, testen 02-02

Zoë, TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

Sen, TP 20-1, 1 emmie testen 03-02

Rachel, TP 22-1, 1 cryo, testen 03-02

Sannie66, escape-IUI 18-01, testen 04-02

Inge, TP 25-1, 1 emmie, testen 04-02

Nolan, TP 22-01, 1 emmie, testen 05-02

Daantje, TP 24-01, 1 emmie, testen 05-02

Faye, TP 25-01, 2 emmie's, testen 05-02

Nouschka, TP 22-01, 2 emmie's, testen 06-02

Wendy, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

ChrisH, TP ?, ? emmie, testen 06-02

Face, TP 21-01, 1 emmie, testen 07-02

Duifje, TP 24-1, ? emmie, testen 07-02

Luna, TP 28-1, 2 cryo's, testen 07-02

Meisje81, tp 28-1, 1 cryo, testen 12-02

Mama-Ree, tp 30-1, 1 emmie, testen 14-02

Wish tp 30-1 2 emmie's testen 14-02

Suus77 TP 01-02, 1 cryo testen 14-02

Ik heb mezelf groen mogen maken want wij hebben zojuist positief getest!! Ieh, kan het na 4,5 jaar nog niet geloven en moet van m'n vriend over een uur eerst nog weer een test doen haha.

Sen, Rachel, hoe is het met jullie?

Ik ga even kijken hoe ik zo'n mooie banner kan maken. Iedereen die nog aan het wachten is: heel veel succes! En bij wie het helaas niet gelukt is: heel veel sterkte....

Geplaatst

Zoe wat geweldig. Gefeliciteerd met je positieve test. Dit is al een heeeeeeel erg goed begin :toppie:

Geniet ervan, had je ook al klachten?? En was dit je eerste test of heb je al eerder getest?

Lfs Es

Geplaatst

Zoe gefeliciteerd met je zwangerschap op naar de eerste echo, laat je ook nog bloed prikken.

Meisje hoe gaat het met hou? Al klachten of helemaal niks.

Ik heb af en toe krampen en mijn buik niet erg maar wel een beetje hoop dat het innesteling is, zou volgens de dokter gister of vandaag moeten zijn hihi.

Geplaatst

@suus, ik heb eigenlijk nog niet echt heel erg veel klachten volgens mij. Ben wel moe, af en toe wat kleine steekjes onder in mijn buik en af en toe voel ik mijn borsten heel erg. Ik weet ook niet meer precies wat ik de vorige keer voelde. Ik zit nu op wd 5 dus ik moet ook nog wel even pfff....

@pieneke, vanaf wanneer heb jij met een ryo poging positief getest?? En wat voelde jij ook alweer?

Lfs Es

Geplaatst

Hee Es,

Ik lette eerlijk gezegd niet zo op de lijflijke signalen, maar was helemaal gericht op elke dag testen :-). Ik testte vanaf wd 5 positief, achteraf ws. omdat het er 2 bleken te zijn. Bij eerdere pogingen met cryo vanaf wd 6 a 7 licht positieve kruidvat (2 voor 5 euro).

Liefs Pien en hou jullie haaks

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden